Achiziție - privind încheierea acordului-cadru - Dispozitivelor medicale cu coduri generice pentru anii 2025-2027

Achiziție CENTRUL PENTRU ACHIZITII PUBLICE CENTRALIZATE IN SANATATE

Informație generală

privind încheierea acordului-cadru - Dispozitivelor medicale cu coduri generice pentru anii 2025-2027
217,944,928.00 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1721649223084

privind încheierea acordului-cadru - Dispozitivelor medicale cu coduri generice pentru anii 2025-2027


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
22/07/2024 14:58
clarificări
07/09/2024 18:02
depunere
07/10/2024 18:37
deschidere oferte
07/10/2024 18:37
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 22/07/2024 12:27
Trezoreria de Stat

suma planificată 217,944,928.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lot nr. 1 Mașină de anestezie (caracteristici avansate) 110130 8,008,200.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 1 Mașină de anestezie (caracteristici avansate) 110130 12 Bucata 01.01.2025 - 30.12.2027
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 2 Ventilator pulmonar neonatal, pediatric (caracteristici avansate)110310 1,255,668.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 2 Ventilator pulmonar neonatal, pediatric (caracteristici avansate)110310 4 Bucata 01.01.2025 - 30.12.2027
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 3 Ventilator pulmonar Adult, pediatric (caracteristici de bază)110320 842,188.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 3 Ventilator pulmonar Adult, pediatric (caracteristici de bază)110320 4 Bucata 01.01.2025 - 30.12.2027
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 4 Ventilator pulmonar adult, pediatric (caracteristici avansate)110330 3,000,000.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 4 Ventilator pulmonar adult, pediatric (caracteristici avansate)110330 8 Bucata 01.01.2025 - 30.12.2027
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 5 Ventilator transport Adult, pediatric, neonatal (caracteristici avansate)110350 1,274,468.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 5 Ventilator transport Adult, pediatric, neonatal (caracteristici avansate)110350 4 Bucata 01.01.2025 - 30.12.2027
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 6 Ventilator Portabil pentru ambulanta 110360 1,066,668.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 6 Ventilator Portabil pentru ambulanta 110360 4 Bucata 01.01.2025 - 30.12.2027
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 7 Concentrator de oxigen 10L 110401 73,336.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 7 Concentrator de oxigen 10L 110401 4 Bucata 01.01.2025 - 30.12.2027
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 8 Balon resuscitare AMBU neonatal 110410 5,872.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 8 Balon resuscitare AMBU neonatal 110410 8 Bucata 01.01.2025 - 30.12.2027
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 9 Balon resuscitare AMBU copii 110420 5,872.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 9 Balon resuscitare AMBU copii 110420 8 Bucata 01.01.2025 - 30.12.2027
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 10 Balon resuscitare AMBU adulți 110430 15,840.00 MDL 33100000-1 Lot nr. 10 Balon resuscitare AMBU adulți 110430 20 Bucata 01.01.2025 - 30.12.2027
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare acord -cadru modificat 05.09.02.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-05/09/2024 18:02Descarca
formularele (3).xlsxbiddingDocumentsAchiziție-05/09/2024 18:02Descarca
anunt de participare acord -cadru modificat 05.09.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-05/09/2024 10:57Descarca
formularele (3).xlsxbiddingDocumentsAchiziție-05/09/2024 10:57Descarca
anunt de participare acord -cadru modificat 30.08.2024.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-30/08/2024 10:19Descarca
formularele (3).xlsxbiddingDocumentsAchiziție-30/08/2024 10:19Descarca
anunt de participare acord -cadru modificat 22.08.2024 (3).signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-22/08/2024 09:18Descarca
formularele (3).xlsxbiddingDocumentsAchiziție-22/08/2024 09:18Descarca
anunt de participare acord cadru .signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-19/08/2024 14:52Descarca
formularele.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-19/08/2024 14:52Descarca
caiet de sarcini_ac_coduri generice.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-22/07/2024 14:58Descarca
contract nou.docxbiddingDocumentsAchiziție-22/07/2024 14:58Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-22/07/2024 14:58Descarca
duae_ro_0 (1).docbiddingDocumentsAchiziție-22/07/2024 14:58Descarca
formularele.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-22/07/2024 14:58Descarca
acord - cadru 1.docbiddingDocumentsAchiziție-22/07/2024 14:58Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Consumabile si accesorii
pentru Achiziție
05.09.2024 10:41

Venim cu rugamintea de a exclude cerinta referitor la indicarea codului produsului pentru consumabile si accesorii in acest caz. Pentru perioada de 3 ani nu este exclus ca producatorul sa schimbe furnizorii de consumabile si accesorii, astfel codurile oferite la moment nu vor mai fi actuale peste doi sau trei ani. Va multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.09.2024 17:13

Solicitarea de eliminarea nu se acceptă. Este necesar ca oferta depusă să conțină toate datele, modele, broșurile pentru posibilitatea de identificare a produsului oferit. După care oferta câștigătoare este fixată în contract și la livrare beneficiarul prompt cunoaște ce produs și accesorii urmează să recepționeze, nu dor „ exemplu: SpO2 electrod pentru adult, fixare deget”. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

accesorii / consumabile
pentru Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
05.09.2024 14:57

Se solicită ca accesorii de unică folosință: vas colector. Totodată, pentru economisirea bugetului rugăm să includeți posibilitatea ofertării vaselor reutilizabile / autoclavabile, să fie admise pentru ofertare cât dispozitive cu vase de colectare cât jetablile, atât și cele reutilizabile. Dacă vasul colector este de singură folosință - să fie oferit 10 buc conform specificației. Dar dacă producătorul oferă vas reutilizabil (sterilizabil de ex. prin autoclavare) - cantitatea să fie micșorată; totodată instituția nu va fi obligată să procure de fiecare dată vas colector pentru fiecare procedură / pacient, eficientizînd cheltuieli și nu fiind în detrimentul actului medical.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 13:51

Solicitarea de a introduce „vas colector” de tip reutilizabil va fi luată în considera pentru viitoarele proceduri.

... afișează tot conținutul

consumabil - pansament steril
pentru Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
05.09.2024 15:03

Nu toți producători necesită pentru tratarea plăgilor cu vacuum în calitate de consumabil utilizarea pansamentului steril. Rugăm să lărgiți admiterea producătorilor care pot asigura tratarea plăgilor fără utilizarea pansamentului steril, indicînd în specificația tehnică sintagma <<dacă este indicat pentru utilizare de către producător>>

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 13:51

Propunerea va fi examinată și luată în considerare pentru viitor. Rugăm respectarea cerinței caietului de sarcini. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Energia maximală de descărcare ≥ 300 J
pentru Lot nr. 38 Defibrilator extern, automat 130410
05.09.2024 15:40

Solicităm să fie inclus energia maximală de descărcare 200 Jouli

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 13:51

Solicitarea de modificarea a parametrului tehnic nu se acceptă. Decrementarea performanței tehnice este în defavoarea beneficiarului. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Detectare automată a tipului de pacient
pentru Lot nr. 38 Defibrilator extern, automat 130410
05.09.2024 15:49

Se solicită 2 tipuri de padele - adult și pediatric. Totodată se solicită dispozitiv cu detectarea automată a padelelor. Rugăm respectuos să fie lărgit diapazonul de ofertare, fiind admise ca alternativă și produse care utilizează același tip de padele pentru pacient adult și pediatric, cu selector de pacient pe dispozitiv. Motivare: în cazul de urgență utilizatorul trebuie să ieie decizia - ce tip de paceint se află în fața lui - copil sau matur; respectiv în baza acestei decizii utilizatorul va selecta fie tip de padele, fie regimul de aplicare nemijlocit pe dispozitiv. Oricum acțiunea de a decide va fi necesară. Totodată, în cazul în care în dispozitiv la momentul utilizării s-au finalizat padele adulte și au rămas doar padele pediatrice, ajutorul urgent nu poate fi acordat pacientului adult. Padele universale permit evitarea unei asemenea situații, selectîndu-se doar regimul defibrilării nemijlocit pe dispozitiv. De aceea rugăm să fie admise cât dispozitive cu padele universale cu selector de pacient pe defibrilator, atât și dispozitive cu padele destinate fiecărui tip de pacient separat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 13:53

Solicitarea de modificarea a parametrului tehnic nu se acceptă. Propunerea va fi examinată și luată în considerare pentru viitor. Rugăm respectarea cerinței caietului de sarcini. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Lot nr. 43 Pompă de infuzie (perfuzor) cu seringă (caracteristici de bază)
pentru Lot nr. 43 Pompă de infuzie (perfuzor) cu seringă (caracteristici de bază) 130600
06.09.2024 12:06

Se cere: dosarea bolusului diapazon min.0.01-1800ml/ora
0.01ml/ora este rata minima de perfuzie - nu este necesar in dozarea bolusului, este o gresala, scimbati va rog pe 0.1-1800ml/ora

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 13:54

Solicitarea de modificarea a parametrului tehnic nu se acceptă. Propunerea va fi examinată și luată în considerare pentru viitor. Rugăm respectarea cerinței caietului de sarcini. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Lot nr. 26 Lampă chirurgicală cu 1 satelit
pentru Achiziție
06.09.2024 12:10

1) Diametrul ajustabil diapazon minim 24 - 33 cm



Pentru început, cerința este echivalentă cu cerința pentru caracteristici avansate - ceea ce în sine nu este justificat.

Raportul dintre distanța de lucru și intervalul de diametru reglabil este important. Pentru toate lămpile (de bază, avansate) cereți o rază de 24-33 cm dar în același timp adâncimea este de doar 80 cm și distanța de lucru este de 0,7-1,5 m

Producătorii care oferă o adâncime și distanță de lucru mai mare - care sunt parametri funcționali cu adevărat importanți, au un diapazon diferit, dar limitați participarea lor la un parametru care nu este semnificativ funcțional. Funcționalitatea acestui parametru este de a ajusta cîmpului,

până la 9 cm, vă rugăm să indicați aceasta ca valoare pentru acest parametru - Diametrul compului ajustabil în minim 9 cm

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 13:54

Conform cerințelor caietului de sarcini se solicită niște cerințe minime necesare. Există o gamă largă de produse care dispun de o asemenea performanță tehnică. Orice ofertă cu parametri mai avansați este așteptă și bine venită. Solicitarea de modificare a cerinței tehnice nu se acceptă. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Lot nr. 26 Lampă chirurgicală cu 1 satelit
pentru Lot nr. 26 Lampă chirurgicală cu 1 satelit (caracteristici de baza) 130200
06.09.2024 12:13

2) Nivelul de iluminare la 1 m distanță ≥ 130 000 lux

De ce a fost crescut acest parametru? Acest lucru duce la o limitare a numărului de participanți. Modificați/reduceți parametrul la unul suficient pentru parametrii de bază

Nivelul de iluminare la 1 m distanță ≥ 120 000 lux

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 13:55

Conform cerințelor caietului de sarcini se solicită niște cerințe minime necesare. Există o gamă largă de produse care dispun de o asemenea performanță tehnică. Orice ofertă cu parametri mai avansați este așteptă și bine venită. Solicitarea de modificare a cerinței tehnice nu se acceptă. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Lot 27 Lampă chirurgicală cu 2 satelit (caracteristici de baza) 130230
pentru Lot nr. 27 Lampa chirurgicala cu 2 sateliti (caracteristici de baza) 130230
06.09.2024 12:19

1) Diametrul ajustabil diapazon minim 24 - 32 cm

Raportul dintre distanța de lucru și intervalul de diametru reglabil este important. Pentru toate lămpile (de bază, avansate) cereți o rază de 24-32 cm dar în același timp adâncimea este de doar 80 cm și distanța de lucru este de 0,7-1,5 m

Producătorii care oferă o adâncime și distanță de lucru mai mare - care sunt parametri funcționali cu adevărat importanți, au un diapazon diferit, dar limitați participarea lor la un parametru care nu este semnificativ funcțional. Funcționalitatea acestui parametru este de a ajusta cîmpului,

până la 8 cm, vă rugăm să indicați aceasta ca valoare pentru acest parametru - Diametrul compului ajustabil în minim 8 cm

2) Nivelul de iluminare la 1 m distanță ≥ 130 000 lux

De ce a fost crescut acest parametru? Acest lucru duce la o limitare a numărului de participanți. Modificați/reduceți parametrul la unul suficient pentru parametrii de bază

Nivelul de iluminare la 1 m distanță ≥ 120 000 lux

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 13:55

Conform cerințelor caietului de sarcini se solicită niște cerințe minime necesare. Există o gamă largă de produse care dispun de o asemenea performanță tehnică. Orice ofertă cu parametri mai avansați este așteptă și bine venită. Solicitarea de modificare a cerinței tehnice nu se acceptă. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Lot 28 Lampa chirurgicala cu 2 sateliti (caracteristici avansate) 130250
pentru Lot nr. 28 Lampa chirurgicala cu 2 sateliti (caracteristici avansate) 130250
06.09.2024 12:25

1) Diametrul ajustabil diapazon minim 24 - 33 cm

Producătorii care oferă o adâncime și distanță de lucru mai mare - care sunt parametri funcționali cu adevărat importanți, au un diapazon diferit, dar limitați participarea lor la un parametru care nu este semnificativ funcțional. Funcționalitatea acestui parametru este de a ajusta cîmpului,

până la 9 cm, vă rugăm să indicați aceasta ca valoare pentru acest parametru - Diametrul compului ajustabil în minim 9 cm

2) Temperatura culorii reglabil min. 3000 - 5000K reglabilă

parametrul este foarte ridicat și limitează concurența sănătoasă. Vă rugăm să schimbați în min. 3500 - 5000K reglabilă

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 13:55

Conform cerințelor caietului de sarcini se solicită niște cerințe minime necesare. Există o gamă largă de produse care dispun de o asemenea performanță tehnică. Orice ofertă cu parametri mai avansați este așteptă și bine venită. Solicitarea de modificare a cerinței tehnice nu se acceptă. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

consumabil - pansament steril
pentru Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
06.09.2024 16:58

la fel - rugăm să revedeți decizia Dvs sau să întemeiați tehnic refuzul de a revedea parametrul dat. Refuzul actual Dvs de a revedea parametrul dat este unul fără temei și conrtaargumente tehnice

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 17:36

Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Detectare automată a tipului de pacient
pentru Lot nr. 38 Defibrilator extern, automat 130410
06.09.2024 17:04

revizuiți decizia sau întemeiați refuzul. În întrebarea de mai sus cerința dată a fost pusă nu spre excludere, dar spre revizuire, fiind solicitată admiterea produsului cu principiu tehnic chiar mai performant, asigurînd act medical de prim ajutor chiar și la absența unui tip de consumabil. Refuzul autorității contractante este neîntemeiat. Oferiți întemeierea tehnică a deciziei

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 17:36

Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Vas colector reutiizabil - Propunerea va fi luată în considerare pentru viitor
pentru Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
06.09.2024 16:56

De ce nu poate fi luată în considerare actualmente? Care este motivul tehnic? În întrebarea cu vas colector reutilizabil au fost expuse motivele rezonabile, iar în calitate de argumentare din partea Dvs - ne vom gândi în viitor. Rugăm să Vă bazați pe temeiuri tehnice rezonabile la formulare caietului de sarcini și să revizuiți parametri atunci când este un moment logic și esențial. Blocați neîntemeiat un parametru rezonabil și eficient pentru trei ani. Revizuiți Vă rugăm caietul de sarcini și lărgiți limitele echipamentelor admise spre competiție

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 17:36

Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Suport Sistem de fixare a pompei de stativul de infuzie obligatoriu
pentru Lot nr. 41 Pompă de infuzie (perfuzor), volum mare (caracteristici de bază) 130500
06.09.2024 17:14

excludeți acest parametru. pompa este produs compact, cu preț de livrare mic datorită dimensiunilor sale. Livrarea stativului costă suplimentar. Luați stativul din alte surse ieftine, chiar și de pe loc. Pompa posedă clampa dorsală ajustabilă care se solicită în cenițele pompei, poate fi fixată de orice stativ ieftin. iar procurarea acestui stativ din altă parte, chiar și de pe loc, impune cheltuieli suplimentare nejustificate și creșterea irațională a prețului de ofertă

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 17:36

Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Circuite ≥ 200 buc. pentru fiectare pompă procurată da, să se indice codul produsului oferit
pentru Lot nr. 41 Pompă de infuzie (perfuzor), volum mare (caracteristici de bază) 130500
06.09.2024 17:16

excludeți acest parametru. Pompa este de tip deschis și trebuie să fie compatibilă cu orice tip de circuit. Procurați circuitele de la furnizorii de parafarmacie la un preț mai redus, fără a scumpi non-sens costul pompei

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 17:36

Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Suport Sistem de fixare a pompei de stativul de infuzie obligatoriu
pentru Lot nr. 42 Pompă de infuzie (perfuzor), volum mare (caracteristici avansate) 130510
06.09.2024 17:18

excludeți acest parametru. pompa este produs compact, cu preț de livrare mic datorită dimensiunilor sale. Livrarea stativului costă suplimentar. Luați stativul din alte surse ieftine, chiar și de pe loc. Pompa posedă clampa dorsală ajustabilă care se solicită în cenițele pompei, poate fi fixată de orice stativ ieftin. iar procurarea acestui stativ din altă parte, chiar și de pe loc, impune cheltuieli suplimentare nejustificate și creșterea irațională a prețului de ofertă

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 17:37

Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Circuite ≥ 200 buc. pentru fiectare pompă procurată da, să se indice codul produsului oferit
pentru Lot nr. 42 Pompă de infuzie (perfuzor), volum mare (caracteristici avansate) 130510
06.09.2024 17:18

excludeți acest parametru. Pompa este de tip deschis și trebuie să fie compatibilă cu orice tip de circuit. Procurați circuitele de la furnizorii de parafarmacie la un preț mai redus, fără a scumpi non-sens costul pompei

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 17:37

Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Pozitia Nr. 100 Sistem de radiografie, radioscopie
pentru Lot nr. 100 Sistem de radiografie, fluoroscopie, universal, complet digital 210300
06.09.2024 17:18

Consideram oportun de indicat diapazonul Radiografie Seriata 1-14 fps, deoarece cu cit rata de schimb a cadrelor este mai mica, cu atit doza de iradiere este mai mica. Astfel, pe linga faptul ca reprezinta un parametru restrictiv, acesta limiteaza performantele dispozitivului radiologic

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 17:37

Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

Suport sistem de fixare a pompei de stativul de infuzie obligatoriu
pentru Lot nr. 43 Pompă de infuzie (perfuzor) cu seringă (caracteristici de bază) 130600
06.09.2024 17:19

excludeți acest parametru. pompa este produs compact, cu preț de livrare mic datorită dimensiunilor sale. Livrarea stativului costă suplimentar. Luați stativul din alte surse ieftine, chiar și de pe loc. Pompa posedă clampa dorsală ajustabilă care se solicită în cenițele pompei, poate fi fixată de orice stativ ieftin. iar procurarea acestui stativ din altă parte, chiar și de pe loc, impune cheltuieli suplimentare nejustificate și creșterea irațională a prețului de ofertă

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 17:37

Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul

seringi 100 buc și circuit de interconectare a seringei 100 buc
pentru Lot nr. 43 Pompă de infuzie (perfuzor) cu seringă (caracteristici de bază) 130600
06.09.2024 17:24

excludeți acest parametru. Pompa este de tip deschis și trebuie să fie compatibilă cu orice tip de seringă, acest consumabiil fiind posibil de programat din meniu. Producători de pompă de tip deschis nu vând seringi, ei produc și vând pompe, trimițîndu-ne să le procurăm local. Seringi de 50 ml sunt consumabile voluminoase și costul lor de livrare este mare, crește și prețul ofertei. Procurați seringi și circuite de la furnizorii de parafarmacie la un preț mai redus, fără a scumpi non-sens costul pompei.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.09.2024 17:38

Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.

... afișează tot conținutul