Achiziţionarea centralizată a consumabilelor de laborator conform necesităţilor instituţiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2023
suma planificată 16,102,945.82 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Lot nr.1 Bastonase de sticla | 28,234.18 MDL | 33100000-1 | Lot nr.1 Bastonase de sticla | 17380 Bucata |
01.01.2023 - 31.12.2023 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr.2 Calculator de laborator pentru numărarea formulei leucocitară | 194,335.29 MDL | 33100000-1 | Lot nr.2 Calculator de laborator pentru numărarea formulei leucocitară | 64 Bucata |
01.01.2023 - 31.12.2023 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr.3 Camera Goreaev | 19,853.67 MDL | 33100000-1 | Lot nr.3 Camera Goreaev | 120 Bucata |
01.01.2023 - 31.12.2023 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr.4 Capilare Sali 0,02 ml | 10,468.76 MDL | 33100000-1 | Lot nr.4 Capilare Sali 0,02 ml | 2341 Bucata |
01.01.2023 - 31.12.2023 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr.5 Capilare Mora 0,05 ml | 1,204.93 MDL | 33100000-1 | Lot nr.5 Capilare Mora 0,05 ml | 90 Bucata |
01.01.2023 - 31.12.2023 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr.6 Cilindru din plastic 50ml | 2,351.55 MDL | 33100000-1 | Lot nr.6 Cilindru din plastic 50ml | 47 Bucata |
01.01.2023 - 31.12.2023 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr.7 Cilindru din plastic, gradat 100 ml | 3,957.10 MDL | 33100000-1 | Lot nr.7 Cilindru din plastic, gradat 100 ml | 61 Bucata |
01.01.2023 - 31.12.2023 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr.8 Cilindru sticlă cu năsuc, gradat 100 ml | 2,869.48 MDL | 33100000-1 | Lot nr.8 Cilindru sticlă cu năsuc, gradat 100 ml | 63 Bucata |
01.01.2023 - 31.12.2023 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr.9 Cilindru sticlă cu năsuc, gradat 1000 ml | 12,145.96 MDL | 33100000-1 | Lot nr.9 Cilindru sticlă cu năsuc, gradat 1000 ml | 40 Bucata |
01.01.2023 - 31.12.2023 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr.10 Cilindru sticlă cu năsuc, gradat 250 ml | 2,608.62 MDL | 33100000-1 | Lot nr.10 Cilindru sticlă cu năsuc, gradat 250 ml | 42 Bucata |
01.01.2023 - 31.12.2023 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Aveti o vedere un sticker din hirtie sau poate sa fie doar loc cu finisaj mat pentru marcare
Bună ziua. Conform pct.19 din Hotărârea de Guvern nr.56/2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de organizare și funcționare a autorităților centrale de achiziții, în vederea desfășurării activităților de organizare a procedurilor de atribuire centralizate, autoritatea centrală de achiziție solicită autorităților contractante (beneficiarilor) transmiterea informației privind necesitățile de bunuri, lucrări și servicii achiziționate centralizat, precum și oricare alte date și informații necesare în legătură cu acestea, iar autoritățile contractante au obligația de a transmite datele și informațiile solicitate în termen de 30 de zile de la primirea solicitării, iar conform pct. 20 din aceeași hotărâre, autoritățile contractante (beneficiarii) sunt responsabile pentru corectitudinea datelor cu privire la necesități, transmise potrivit pct. 19. Au fost verificate încă o dată listele cu necesar și nu s-au depistat vreo eroare.
În atenția celor interesați,
Pentru a mări numărul de participanți și pentru a putea oferi un produs calitativ la un preț accesibil, rugăm să fie acceptate și Eprubete pentru recoltarea sângelui capilar cu EDTA K3 0,5ml, fără capilar.
Bună ziua. Excluderea capilarului din parametrii produselor ar presupune livrarea unor dispozitive medicale cu alte cerințe decât cele solicitate. Pentru următoarele proceduri se vor propune de a adăuga un lot aparte pentru aceste cerințe. Vă mulțumim.
Aveti o vedere un sticker din hirtie sau poate sa fie doar loc cu finisaj mat pentru marcare
Bună ziua. Conform pct.19 din Hotărârea de Guvern nr.56/2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de organizare și funcționare a autorităților centrale de achiziții, în vederea desfășurării activităților de organizare a procedurilor de atribuire centralizate, autoritatea centrală de achiziție solicită autorităților contractante (beneficiarilor) transmiterea informației privind necesitățile de bunuri, lucrări și servicii achiziționate centralizat, precum și oricare alte date și informații necesare în legătură cu acestea, iar autoritățile contractante au obligația de a transmite datele și informațiile solicitate în termen de 30 de zile de la primirea solicitării, iar conform pct. 20 din aceeași hotărâre, autoritățile contractante (beneficiarii) sunt responsabile pentru corectitudinea datelor cu privire la necesități, transmise potrivit pct. 19. Au fost verificate încă o dată listele cu necesar și nu s-au depistat vreo eroare.
Aveti o vedere un sticker din hirtie sau poate sa fie doar loc cu finisaj mat pentru marcare
Bună ziua. Modificând lungimea acului se vor livra produse cu alte cerințe decât cele solicitate. Pentru următoarele proceduri se vor propune de a adăuga un lot aparte pentru aceste cerințe. Mecanismul de protecție este un parametru care va dezvolta specificația actuală, astfel se acceptă includerea acestuia ca cerință obligatorie. Vă mulțumim.
Va rugam sa revizuiti cantitatie pentru aceste pozitii; in special pentru CS BADICENI, CS COPCEAC, CS VARATIC, INST. DE FTIZIOPNEUMOLOGIE, SC al MS, SPITAL PSIHIATRIE BALTI. Se stie ca varfurile sant ambalate direct de producator a cate 1000 sau 500 bucati; atunci de ce pentru aceste instututii se cere livrarea a cate: 300, 200, 30, 100, 20 bucati ??? MODIFICATI!!!
Bună ziua. Conform pct.19 din Hotărârea de Guvern nr.56/2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de organizare și funcționare a autorităților centrale de achiziții, în vederea desfășurării activităților de organizare a procedurilor de atribuire centralizate, autoritatea centrală de achiziție solicită autorităților contractante (beneficiarilor) transmiterea informației privind necesitățile de bunuri, lucrări și servicii achiziționate centralizat, precum și oricare alte date și informații necesare în legătură cu acestea, iar autoritățile contractante au obligația de a transmite datele și informațiile solicitate în termen de 30 de zile de la primirea solicitării, iar conform pct. 20 din aceeași hotărâre, autoritățile contractante (beneficiarii) sunt responsabile pentru corectitudinea datelor cu privire la necesități, transmise potrivit pct. 19. Au fost verificate încă o dată listele cu necesar și au contactat beneficiarii finali și nu s-a confirmat lipsa unor erori. DAR, grupul de lucru a operat modificări în lista de distribuție astfel încât cantitatea totală să fie divizibilă la 500 bucăți. Vă mulțumim.
În atenția celor interesați,
Rugăm să concretizați cantitatea exactă, diferență mare față de anul trecut.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
Buna dimineața.
Sigur, îndată rezolvăm omisiunea
Buna ziua. Solicitam respectuos sa fie publicata lista de distributie.
Buna dimineața.
Sigur, îndată rezolvăm omisiunea
PENTRU POZ.13-17, RUGAM SA SPECIAFICATI MATERIA PRIMA DIN CARE SANT PRODUSE BUNURILE, STICLA SAU PLASTIC?
În atenția celor interesați,
Rugăm să concretizați cantitatea exactă, diferență mare față de anul trecut.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
Cantitatea va fi corectată
Vă mulțumim pentru că ați observat diferența.
În atenția celor interesați,
Rugăm să concretizați cantitatea exactă, diferență mare față de anul trecut.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
Buna dimineața.
Sigur, îndată rezolvăm omisiunea
PENTRU POZ.13-17, RUGAM SA SPECIAFICATI MATERIA PRIMA DIN CARE SANT PRODUSE BUNURILE, STICLA SAU PLASTIC?
Buna dimineața.
Materia prima nu va fi un criteriu de evaluare, de aceea pot fi oferite oferte din ambele tipuri de materie primă.
Vă mulțumim pentru întrebare
Va rugam sa specificati domeniul de utilizare a produsului.
Buna dimineața. Salfetele cu alcool sunt utilizate pentru curățarea și dezinfectarea pielii înainte de proceduri (cum ar fi colectarea sângelui sau injecții).
Indicati va rog marimea (dimensiuni) unei salfete. Dacă este posibil, va rugăm să furnizati un link la produs similar. Mersi.
Puteți analiza ofertele procedurii de achiziție precedentă https://achizitii.md/ro/public/tender/21042823/ pentru lotul nr.99.
Buna ziua. Solicitam ca sa ne dat o clarifiare, pentru pozitiile/ loturi indicate, si anume, in denumirea pozitiei solicitati Colba Termolabila, dar, in descriere Colba Termostabila??? TERMOLABIL - este sensibil la acțiunea căldurii, care își modifică însușirile în urma variației de temperatură. TERMOSTABIL - nu este influențat sensibil de acțiunea căldurii. Ce tip de produs solicitati? DAR, va rugam sa nu ne dati raspunsul precum ca: Materia prima nu va fi un criteriu de evaluare!!!
Bună ziua. Se solicită Colbe Termostabile. Vor fi operate modificări. Mulțumim pentru atenționare.
În atenția celor interesați,
Luând în considerație licitațiile anterioare pentru produsul dat și ca să evităm situația din anul 2022, vă rugăm să măriți bugetul alocat acestui produs.
Bună ziua. Sistemul nu permite majorarea sumelor alocate. Iar prețul alocat pentru anul curent a fost luat din rezultatele anului precedent cu majorarea ratei inflației pentru primele 6 luni ale anului 2022. Vă mulțumim
Va rugam sa specificati, lancetele tip automat sau nu?
Buna ziua. Dacă nu a fost indicat un tip anume de activare a lancetei, rezultă că vor fi acceptate toate tipurile pentru copii și nu va fi un criteriu de evaluare. Vă mulțumim pentru întrebare.
Solicitam revizuirea descrierii acestui produs. Cereti ca produs "Pahar de plastic 150ml", dar gradate 150-200ml!!!
Bună ziua. Se solicită pahar de plastic gradat până la 150ml, cu un volum total de până la 200 ml. Se va concretiza cerința în caietul de sarcini. Vă mulțumim pentru solicitare.
Va rugam sa revizuiti cantitatile pentru aceste pozitii si sa le corectati. Orice specialist cunoaste ca aceste varfuri merg in stativ a cate 96 unitati. Avand in vedere ca ele sant sterile, cum va prezentati dstra situatia la livrarea: poz.110, 111 - pentru Inst. ONCO - 30000 buc (312,5 seturi/containere); poz. 111- SCR - 9000 buc (93,75 seturi/containere); poz. 112- SCR - 4000buc (41.666 seturi/containere); poz. 112- SCM Sfanta Teime -5000buc (52,083 seturi/containere) poz. 111 - CRDM - 3000bucati (312,5 seturi/containere); poz. 113- Inst. ONCO - 3000buc ( 312,5 seturi/containere); poz.109, 113- CS Cahul - 20 bucati; poz. 113- CRDM -10000bucati ( 104,16seturi/containere) ???
Buna ziua. Vor fi operate modificările de rigoare la loturile date.
Bună Ziua,
Luând în considerație faptul că bunurile date vor fi livrate pe parcursul anului 2023 și vor fi utilizate în același an, rugăm să schimbați termenul de valabilitate restant din cel puțin 80% la momentul livrării în cel puțin 60% pentru dispozitivele medicale cu termen de valabilitate de 2 ani și mai mult și de cel puțin 80% pentru dispozitivele medicale cu termen de valabilitate mai mic de 2 ani, dar nu mai mic de 12 luni. Astfel Ofertanții vor putea oferi produse la un preț mai mic, deoarece cantitățile mici de marfă au cheltuieli de transport mai mari per unitate.
Bună ziua. S-au operat modificări în modelul contractului și în cerințele indicate în anunțul de participare. Vă rugăm să verificați.
Aveti o vedere un sticker din hirtie sau poate sa fie doar loc cu finisaj mat pentru marcare
Bună ziua. În conformitate cu contractul model aprobat prin HG 1128/2016, unde livrarea urmează să fie efectuată conform graficului și conform deciziei ANSC Nr. 03D-560-21 Data 12.08.2021 (DIta EstFarm SRL-CAPCS Lista de baza pentru medicamente pentru anul 2022) , grupul de lucru a repartizat cantitățile necesare pentru un an direct proporțional pentru 60% din total. În cazul în care beneficiarul nu va fi deacord cu condițiile de livrare, acesta va scrie motivele pentru care nu va dori semnarea contractului în adresa AC. Conform condițiilor actuale de livrare stipulate în contract, se asigura o livrare de minim 60% din totalul cantităților contractate.