Achiziție - „Lucrări de construcție a sistemului de apeduct și canalizare, inclusiv stația de epurare din s. Băcioi, s. Străisteni, s. Brăila, com. Băcioi, mun. Chișinău. Etapa I – rețele de alimentare cu apă în s. Brăila”

Achiziție Primaria comunei Bacioi

Informație generală

„Lucrări de construcție a sistemului de apeduct și canalizare, inclusiv stația de epurare din s. Băcioi, s. Străisteni, s. Brăila, com. Băcioi, mun. Chișinău. Etapa I – rețele de alimentare cu apă în s. Brăila”
6,442,591.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1624360170286

„Lucrări de construcție a sistemului de apeduct și canalizare, inclusiv stația de epurare din s. Băcioi, s. Străisteni, s. Brăila, com. Băcioi, mun. Chișinău. Etapa I – rețele de alimentare cu apă în s. Brăila”


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
22/06/2021 14:15
clarificări
02/08/2021 09:00
depunere
13/08/2021 09:00
deschidere oferte
13/08/2021 09:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 22/06/2021 10:55
Trezoreria de Stat

suma planificată 6,442,591.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
6,442,591.00 MDL 45200000-9 „Lucrări de construcție a sistemului de apeduct și canalizare, inclusiv stația de epurare din s. Băcioi, s. Străisteni, s. Brăila, com. Băcioi, mun. Chișinău. Etapa I – rețele de alimentare cu apă în s. Brăila” 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
ds 30.07.2021.pdfbiddingDocumentsAchizițieds 30.07.2021.pdf30/07/2021 23:17Descarca
ds 30.07.2021.pdfbiddingDocumentsAchizițieds 30.07.2021.pdf30/07/2021 23:14Descarca
ds 30.07.2021.pdfbiddingDocumentsAchizițieds 30.07.2021.pdf30/07/2021 23:13Descarca
ds 30.07.2021.pdfbiddingDocumentsAchizițieds 30.07.2021.pdf30/07/2021 23:12Descarca
ds 30.06 (modificat).signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieds 30.06 (modificat).signed.signed.signed.pdf30/06/2021 14:41Descarca
ds 30.06 (modificat).signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieds 30.06 (modificat).signed.signed.signed.pdf30/06/2021 14:40Descarca
ds 30.06 (modificat).signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieds 30.06 (modificat).signed.signed.signed.pdf30/06/2021 14:39Descarca
ds 30.06 (modificat).signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieds 30.06 (modificat).signed.signed.signed.pdf30/06/2021 14:38Descarca
apeduct braila., 25.06.2021.signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieapeduct braila., 25.06.2021.signed.signed.signed.pdf25/06/2021 13:53Descarca
apeduct braila., 25.06.2021.signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieapeduct braila., 25.06.2021.signed.signed.signed.pdf25/06/2021 13:52Descarca
apeduct braila., 25.06.2021.signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieapeduct braila., 25.06.2021.signed.signed.signed.pdf25/06/2021 13:50Descarca
apeduct braila., 25.06.2021.signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieapeduct braila., 25.06.2021.signed.signed.signed.pdf25/06/2021 13:44Descarca
ds apeduct braila .signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieds apeduct braila .signed.signed.signed.pdf24/06/2021 22:13Descarca
ds apeduct braila .signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieds apeduct braila .signed.signed.signed.pdf24/06/2021 19:46Descarca
lista cu cantitățile de lucrări, apeduct brăila.pdfbiddingDocumentsAchizițielista cu cantitățile de lucrări, apeduct brăila.pdf22/06/2021 14:15Descarca
duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchizițieduae_ro_0.doc22/06/2021 14:15Descarca
doc standart (1).docbiddingDocumentsAchizițiedoc standart (1).doc22/06/2021 14:15Descarca
file.pdfbiddingDocumentsAchizițiefile.pdf22/06/2021 14:15Descarca
caiet de sarcini braila (1).pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini braila (1).pdf22/06/2021 14:15Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
25.06.2021 16:32

- P.26 a devizului local 2-1-1 prevede Confectionarea, montarea si cimentarea tevii de protectie la trecerea conductelor prin ziduri, teava avind diametrul de 273 x 9 mm L=0.2 m, norma inclusă IC44D prevede consum țeavă 0,5 m.l. / buc.; Cum se procedează se corectează doar consum țeavă din 0,5 m/ buc. in 0,2/buc., sau se aplică coeficientul 0,4 la toate resursele normei în dependența de lungimea țevii de protecție.

- P.42 a devizului local 2-1-1 este necesar de inclus careva resurse în această poziție, dacă da de care? sau este doar mențiune?

- Pozițiile 35,36 prevăd în subsolul normei arbori și arbuști în volum total 120 buc. a devizului local 7-2-1 și pozițiile 37, 38 prevăd puieții în volum total 120 buc. În ce poziții rămîn resursele date și în care poziții se va include costul 0,00 lei la aceaste resurse?

- Poziția 2 a devizului local 2-8-1 nu necesită aplicarea costul construcțiilor metalice?

- Poziția 14 a devizului local 2-8-1 prevede includerea coeficientului 2 pentru toate resursele normei conform cerințelor “Doi strat”?

- Poziția 18 a devizului local 2-8-1 prevede includerea elementului prefabricat - Плита перекрытия П3 în volum de 12 buc. Care este volumul de beton a acestor plăci pe unitate ? 0,43 m3/ buc.? Concretizați Vă rog!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.06.2021 12:17

Pentru poziția 26 deviz local 2-1-1 norma IC44D se aplica coeficientul 0.4 pentru toata norma
2. P.42 deviz local 2-1-1. nu se aplica nimic. Pentru confecționarea clapetelor si montarea lor vezi pozițiile 43,44,45,46.
3. Deviz 7-2-1. În pozițiile 37,38 sunt incluși si copacii. În pozițiile 35,36 nu trebuie de inclus copacii.
4. În devizul 2-8-1 poziția 2 sunt incluse numai resursele de montare a turnurilor, nu necesita aplicarea costului metalului.
5. Deviz local 2-8-1 poziția 14 este necesar de prevăzut coeficientul 2 pentru toate resursele normei.
6. Volumul plăcii П3 este de 0,43 mc/buc.

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
25.06.2021 18:28

Ati modification lists cu lucrari, ati modification caietul de sarcini, ati incarcat patru documentatii de care ne conducem, faceti regula

Răspuns:

28.06.2021 12:19

Vă conduceți de documentația standart care este la moment publicată.

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
26.06.2021 15:54

Unde si cind putem lua cunostinta cu documentatia de proiect?

Răspuns:

28.06.2021 12:19

Pentru a vizualiza proiectul de executie, accesati linkul
https://we.tl/t-7lMH38Qq3n

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
26.06.2021 16:00

Lista cu cantitaţile de lucrăriSchema de executie, pichetajul traseului, proiectul de executie a lucrarilor, testele de laborator pentru cordoanele de sudura

Acsta lista nu se regaseste in listel precedente, intrebare acasta lista este inclusa in raportul de verificare pentru documentatia de proiect, asa cum prevede HG 361 din 1996?

Răspuns:

28.06.2021 12:20

Documentatia de proiect a fost supusa verificarii in conformitate cu HG 361 din 1996.

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
26.06.2021 23:19

Laboratorul de testare a fost solicitat pentru asigurarea calității și durabilității în conformitate cu Legea 131/2015 articolul 18 și articolul 22. Pentru constructia obiectului vor fi efectuate peste 300 sudură CAP-CAP. Verificarea sudurilor este reglementată pentru conductele din PEID în standardele SM EN ISO 3501, SM EN ISO 3503 și SM EN ISO 9712

Dar cum ramine cu
    Articolul 7. Principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile
                       publice
    Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii:
    a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;
    b) transparenţa achiziţiilor publice;
    c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice;
    d) protecţia mediului şi promovarea unei dezvoltări durabile prin intermediul achiziţiilor publice;
    e) menţinerea ordinii publice, bunelor moravuri şi siguranţei publice, ocrotirea sănătăţii, protejarea vieţii oamenilor, florei şi faunei;
    f) liberalizarea şi extinderea comerţului internaţional;
    g) libera circulaţie a mărfurilor, libertatea de stabilire şi de prestare a serviciilor;
    h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;
    i) proporţionalitate; 
    j) recunoaştere reciprocă;
    k) asumarea răspunderii în cadrul procedurilor de achiziţie publică
Articolul 7 vine in fata art. 18 si 22. Cerintele nu pot fi aduse pina la absurd. Mine o AC va indica ca exavatoarele sa fie ero 5, iar laboratorul sa fie cu 3 angajati. Apropo ati indicat experienta pentru o parte a personalului de 3 si mai multi ani prin ce discriminati tinerii specialisti. Reese ca primar poti fi ales si de la 18 ani, sa trimitim asistenti medicali in zonele rosii de la 18 ani, sa le imminam arme soldatilor de la18ani si sa ii punem la Nistru, dar sa ii icredintam unui tinar specialist sa participe la constructia unui apeduct nu dorim?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.06.2021 12:20

1. Repetăm că laboratorul de testare a cordoanelor de sudura a fost solicitat pentru asigurarea calității și durabilității în conformitate cu Legea 131/2015 articolul 17, 18 și articolul 22. Verificarea sudurilor este reglementată pentru conductele din PEID în standardele SM EN ISO 3501, SM EN ISO 3503 și SM EN ISO 9712. Mai mult ca atît, solicitarea de laborator pentru asigurarea calității si durabilității a fost solicitată si in conformitate cudocumentația standard care a fost aprobată prin ordinul Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări punctul 25, 26 si punctul 38 alineatul 2. Documentația Standard a fost publicată: 18-06-2021 în Monitorul Oficial Nr. 147-151 art. 658 .
2. Solicitarea experientei personalului calificat necesar pentru implementarea lucrărilor a fost solicitat in conformitate cu Legea 131/2015 articolele 17,18, 22 si in conformitate cu cerințele din documentația standard punctele 25,26 si punctul 38 alineatul 3.
Mai mult ca atât in conformitate cu HG 329 din 23.04.2009 capitolul IV punctul 16 - dirigintii de santier pentru a putea fi atestati trebuie să aibă o activitate de execuţie de cel puţin 5 ani pentru studii superioare şi 10 ani pentru studii medii speciale în domeniul solicitat pentru atestare. AC a solicitat minim 5 ani de experienta, la prezentarea certificatelor de atestare tehnico-profesională condiția AC automat este respectată.

... afișează tot conținutul

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
26.06.2021 23:36

Cerinta din anunt:
Informaţii referitoare la studiile, pregătirea
profesională şi calificarea personalului de
conducere, precum şi ale persoanelor
responsabile pentru execuţia documentației
de proiect, lucrărilor, inclusiv a arhitectului
șef, inginerului șef și dirigintelui de şantier,
atestați conform legislaţiei (confirmat prin
certificat de atestare profesională) şi cu o
experienţă similară în domeniul lucrării ce
urmează să fie executată, conform anexei
nr. 15.
Obligatoriu
Ofertantul va face dovada numarului mediu
de angajati pe ultimii 3 ani, nu mai mic de
20 angajati.
Obligatoriu
Declaraţie referitoare la utilajele,
instalaţiile, echipamentele tehnice de care
poate dispune operatorul economic pentru
îndeplinirea corespunzătoare a contractului
de lucrări sau servicii de proiectare și de
lucrări, conform anexei nr. 14
Precizati cei cu arhitectul sef si cu proiectarea din anunt?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.06.2021 12:21

Nu se cere ca ofertantul să dețină Arhitect Șef.

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
26.06.2021 23:44

2. Discriminarea pe criterii de vârstă
2.1 Definirea conceptului
Putem afirma că avem un caz de discriminare pe
baza vârstei atunci când se stabilesc, fără justificare,
practici diferenţiate în funcţie de criterii de vârstă. Aşa
cum rasismul şi sexismul desemnează discriminarea
bazată pe originea etnică şi pe gen, termenul de “ageism”
desemnează, în terminologia anglo-saxonă, discriminarea
faţă de muncitori datorită vârstei.
Discriminarea pe criterii de vârstă poate fi
considerată mai specială, deoarece nu există un grup
anume vizat, în condiţiile în care fiecare persoană are o
anumită vârstă şi vârsta înaintată este un stadiu pe care
majoritatea oamenilor îl va atinge cândva (Friedman,
1984).
Acest tip de discriminare a făcut obiectul unui
raport al Comunităţii Europene, care dă următoarele
definiţii:
Discriminarea directă: „măsuri care vizează
angajaţii în vârstă, care se bazează exclusiv pe criteriul
vârstei şi nicidecum pe alţi factori, precum competenţele.
Aceste măsuri limitează accesul persoanelor în vârstă la
anumite posturi sau la programe de training”.
Discriminarea indirectă: „măsuri care nu vizează
direct vârsta, dar care au un impact negativ
disproporţionat asupra muncitorilor în vârstă faţă de
celelalte categorii de angajaţi de vârste diferite, acest tip
de discriminare fiind cel mai dăunător pentru angajaţi”
(Sargeant, 2006).
Două ramuri de vârstă sunt atinse de acest tip de
discriminare: cei mai tineri, noi-veniţi pe piaţa muncii, şi
cei mai în vârstă, cu vârste peste 50 de ani.
Legislaţia europeană şi cea românească impune
clar: diferenţierea bazată pe vârstă este admisă numai
atunci când este justificată, nicio grupă de vârstă
neputând fi un grup protejat, fiecare individ trebuind să
acceadă şi avantajele/inconvenientele legate de vârstă.
Principala formă de discriminare pe care o
resimt angajaţii vârstnici este cea privind dreptul de
muncă (incitare la plecare voluntară, acces mai greu la
formare, dificultăţi în găsirea unui loc de muncă, etc.).
Intrebare cum argumentati experienta de min 5 ani la unii angajati? Nu credeti ca e odiscriminare dupa virsta pentru tineri?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.06.2021 12:21

Solicitarea experientei personalului calificat necesar pentru implementarea lucrărilor a fost solicitat in conformitate cu Legea 131/2015 articolele 17,18, 22 si in conformitate cu cerințele din documentația standard punctele 25,26 si punctul 38 alineatul 3.

Documentatia standar
pentru Achiziție
28.06.2021 13:03

cum facem cu drepturile tinerei clase de muncitori, care au absolvit cu brio instituțiile superioare de învățământ, au obținut certificatele de atestare tehnico-profesionale în diferite domenii de construcții, și sunt gata să se încadreze în cîmpul muncii, acasă în R. Moldova, sau lucrează abea un an? În articolile la care faceți referința cît din legea 131/15 cît și pct. din Documentația Standart, nu este indicat minimul de ani experiență necesar, privind personalul de specialitate propus, ci doar ca informație despre experiență pe care o deține. Ar fi oportun să permitem și tenirei clase de muncitori să-și demonstreze capacitățile.

Răspuns:

28.06.2021 14:09

Solicitarea experientei personalului calificat necesar pentru implementarea lucrărilor a fost solicitat in conformitate cu Legea 131/2015 articolele 17,18, 22 si in conformitate cu cerințele din documentația standard punctele 25,26 si punctul 38 alineatul 3. Mai mult ca atât in conformitate cu HG 329 din 23.04.2009 capitolul IV punctul 16 - dirigintii de santier pentru a putea fi atestati trebuie să aibă o activitate de execuţie de cel puţin 5 ani pentru studii superioare şi 10 ani pentru studii medii speciale în domeniul solicitat pentru atestare. AC a solicitat minim 5 ani de experienta, la prezentarea certificatelor de atestare tehnico-profesională condiția AC automat este respectată.

Documentati de licitare
pentru Achiziție
28.06.2021 17:39

Întrebare:

 

Testarea cordoanelor de sudura se face in conformitate cu SM EN ISO 3501 proba la tractiunea longitudinala si SM EN ISO 3503 proba de rezistenta la incovoiere. Pentru testarea cordoanelor de sudura nedistructiv (vizual si dimensional) se face de catre personalul certificat conform SM EN ISO 9712. Laboratorul trebuie sa aiba angajati persoane certificate de a putea face controlul nedistructiv al cordoanelor de susura produse in urma sudurii conductelor de PEID CAP-CAP. In norma AcA10 scrie clar ce cuprinde aceasta norma si ce nu cuprinde. A/C aplica normele dar nu le elaboreaza. Se pare ca trisati cu acest raspuns, va notificam ca norma AcA10 NU INCLUDE IN SINE NICI UN FEL DE PERSOANE CERTIFICATE, ESTE DOAR MUNCITOR INSTALATOR ALIMENTARE CU APA. Puteti cu usurinta sa consultati forma 5 a devizului pe care sper ca il aveti si veti constata cu siguranta ce contine acasta resursa.

 

Răspuns (25 iun 2021, 13:16):

În scurt timp va fi modificată lista cu cantitati.
Explicati va rog listele cu lucrarile suplimentare au fost luate in calcul la aprecierea pretului estimativ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.06.2021 09:47

Da.

Documentati de licitare
pentru Achiziție
28.06.2021 18:00

Poz.41 Cot 30*,45*,60*,90* PE100 RC d90 mm buc 61,000 precizati va rog acasta pozitie, coturile 45* si 90_* sunt turnate si pentru sudura e/f pe cind 20*, 60* sunt doar preconfectionate, de care calculam? Precizati si unde se regaseste manopera pentru montarea acestor coturi?

Răspuns:

30.06.2021 09:48

Sunt coturi care se sudeaza CAP-CAP. Manopera se regaseste in norma AcA10.

Documentati de licitare
pentru Achiziție
28.06.2021 18:03

42 Capat flansa ПЕ RC д110мм buc 2,000
43 Capat flansa ПЕ RC д90мм buc 2,000
44 Capat flansa ПЕ RC д75мм buc 2,000
Devizul 2-8-1 unde gasim resursele pentru montarea acestor accesorii?

Răspuns:

30.06.2021 09:48

Resursele pentru montare se regaseste in norma AcA10.

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
28.06.2021 18:08

Devizul 7-2-1 prevede in poz?1 si 5 sapatura cu buldozeru pe senilej dar in dotar nu cere e o scapare?

Răspuns:

30.06.2021 09:49

Nu.

Documentati de licitare
pentru Achiziție
28.06.2021 21:20

Devizul 7-2-1 prevede in poz1 si 5 sapatura cu buldozeru pe senile dar in dotari nu cere buldozer pecind se cer tocmai 6 dispozitive de compactare? Cum at esit la necesitatea de 4 autocamioane, la patru exavatoare 6 compactoare si nici un buldozer e o scapare? La ce vor servi doua pompe pentru ape subterane pe cind soluri umede nu aveti? Se face impresia ca unele utilaje au fost prevazute pentru etapa la retelele de canalizare?

Răspuns:

30.06.2021 14:10

Cititi atent documentatia standard, nu se cer pompe pentru ape subterane.

documentatia standrt
pentru Achiziție
29.06.2021 09:45

Răspuns (28 iun 2021, 14:08):
Solicitarea experientei personalului calificat necesar pentru implementarea lucrărilor a fost solicitat in conformitate cu Legea 131/2015 articolele 17,18, 22 si in conformitate cu cerințele din documentația standard punctele 25,26 si punctul 38 alineatul 3. Mai mult ca atât in conformitate cu HG 329 din 23.04.2009 capitolul IV punctul 16 - dirigintii de santier pentru a putea fi atestati trebuie să aibă o activitate de execuţie de cel puţin 5 ani pentru studii superioare şi 10 ani pentru studii medii speciale în domeniul solicitat pentru atestare. AC a solicitat minim 5 ani de experienta, la prezentarea certificatelor de atestare tehnico-profesională condiția AC automat este respectată.
In acest aspect cred ca cunoasteti urmatoarea D E C I Z I E
Nr. 03d-277-20 Data: 08.05.2020
Astfel, urmare a examinării anunțului de participare și documentației de atribuire
actualizate, ce au fost publicate la data de 20.04.2020, pe portalul guvernamental de
acces online: www.mtender.gov.md, prin prisma pretențiilor înaintate de către „Alarcon
Group” SRL, se constată că autoritatea contractantă a exclus în totalitate cerința de
calificare prevăzută inițial în pct. 15 subpct. 24) din anunțul de participare „Minim ani
de experiență – Nu mai puțin de 5 ani activitate în domeniu”,

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.06.2021 14:10

Multumim.

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
30.06.2021 10:21

Caietul de sarcini prevede capace compozit clasa C250. Putem veni cu capace clasa D400, clasa superioara celei solicitate?

Răspuns:

30.06.2021 14:10

Da.

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
30.06.2021 11:07

Poz.41 Cot 30*,45*,60*,90* PE100 RC d90 mm buc 61,000 precizati va rog acasta pozitie, coturile 45* si 90_* sunt turnate si pentru sudura e/f pe cind 20*, 60* sunt doar preconfectionate, de care calculam? Precizati si unde se regaseste manopera pentru montarea acestor coturi?

Răspuns (30 iun 2021, 09:47):
Sunt coturi care se sudeaza CAP-CAP. Manopera se regaseste in norma AcA10.

E clar ca sunt cap cap dar in ce pozicie a lictei se regasesc resursele concrete? forta de munca, aparatul de sudat din resursele la tevi sunt pentru montarea tevilor si sunt reglamentate de lungime conductei. pentru detaliile suplimentare se cuvine de prevazut nu numai costul lor si si restul resurselor, diluant, cirpe, aparat de sudat, muncitor, la un cot vor fi doua suduri, asta e min. o ora de lucru. explicati cincret in ce pozitie a listei sunt prevazute resursele date?

Răspuns:

06.07.2021 13:36

In norma AcA10 pozitiile 14, 15, 16, 17.
In norma data sunt incluse si sudurile CAP-CAP pentru partile fasonate.

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
30.06.2021 11:16

42 Capat flansa ПЕ RC д110мм buc 2,000 43 Capat flansa ПЕ RC д90мм buc 2,000 44 Capat flansa ПЕ RC д75мм buc 2,000 Devizul 2-8-1 unde gasim resursele pentru montarea acestor accesorii?

Răspuns (30 iun 2021, 09:48):
Resursele pentru montare se regaseste in norma AcA10.
Indicati concret numarul pozitiei unde sunt prevazute resursele, norma AcA10, este o norma general in winsmeta, dar aici merge vorba concret de cheltueli pentru montare acestor accesorii. Dupa cum intelegem capetele flanse sunt pentru trecerea la robineti si accesoriile din font care la rindul lor se monteaza in camine, cum at prevazut ca se va efectua sudura cap la cap in caminele de vizitare si revizie? nu considerati ca pentru accesoriile date urmau sa fie prevazuta sudura cu mufe elctofuziune?

Răspuns:

06.07.2021 13:36

42 Capat flansa ПЕ RC д110мм buc 2,000 43 Capat flansa ПЕ RC д90мм buc 2,000 44 Capat flansa ПЕ RC д75мм buc 2,000 Devizul 2-8-1 unde gasim resursele pentru montarea acestor accesorii? Răspuns (30 iun 2021, 09:48): Resursele pentru montare se regaseste in norma AcA10. Indicati concret numarul pozitiei unde sunt prevazute resursele, norma AcA10, este o norma general in winsmeta, dar aici merge vorba concret de cheltueli pentru montare acestor accesorii. Dupa cum intelegem capetele flanse sunt pentru trecerea la robineti si accesoriile din font care la rindul lor se monteaza in camine, cum at prevazut ca se va efectua sudura cap la cap in caminele de vizitare si revizie? nu considerati ca pentru accesoriile date urmau sa fie prevazuta sudura cu mufe elctofuziune?

Documentatia de licitare
pentru Achiziție
30.06.2021 16:59

Ati modificat documentatia de licitatie in data de 30.03.2021 comunicati va rog ce schimbari ati operat si in care compartiment

Răspuns:

06.07.2021 13:37

Va rugam sa studiati desinestator documentatia standard.

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
30.06.2021 17:15

Testarea destructiva a cordoanelor de sudura
CAP-CAP care consta din doua verificari: Proba
de rezistenta la incovoiere
buc 5,000
Testarea destructiva a cordoanelor de sudura
CAP-CAP care consta din doua verificari: proba
la tractiunea longitudinala
buc 5,000
6
Testare nedestructiva care consta din doua
verificari: a) Examinarea vizuala ; b) examinarea
dimensionala.
Sa intelegem ca aceste teste antreprenorul si la face la propriul laborator? Atunci explicati cum va fi asigurata la caz impartialitate si corectitudinea? Ar fi explicabila testarile in laborator independent dar asa care e valoarea reala a acestei cerinte?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.07.2021 13:37

Va rugam sa analizat atent cerinta pentru testarea cordoanelor de sudura in laborator acreditat.

Documentatia de licitatie
pentru Achiziție
30.06.2021 19:04

Ati publicat proiectul, in coala 2 a specificatiilor cu materiale ati introdus poz 42, 43 si 44, controlul sudurii. Publicati va rog acasta coala cu inscrierea privind verificarea de persoana autorizata. Inscrisurile date vadit is efectuate ulterior verificarii.

Răspuns:

06.07.2021 13:38

In conformitate cu HG 361 din 25-06-1996, specificatia nu se stampileaza de verificatori atestati.

Participanți

„Lucrări de construcție a sistemului de apeduct și canalizare, inclusiv stația de epurare din s. Băcioi, s. Străisteni, s. Brăila, com. Băcioi, mun. Chișinău. Etapa I – rețele de alimentare cu apă în s. Brăila” 6,442,591.00 MDL Lot anulat
12/08/2021 18:01
5,385,985.44 MDL
Ofertă refuzată
11/08/2021 11:14
5,984,574.61 MDL
Ofertă refuzată
13/08/2021 08:47
5,998,300.00 MDL
Ofertă refuzată