Ofertă pentruLot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA
Date procedură de achiziție
Titlu
Mobilier pentru necesitățile I.P. ODA, inclusiv instalarea
Beneficiar
IP Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA)
Descriere
Mobilier pentru necesitățile I.P. ODA, inclusiv instalarea
Valoare achiziție
221,016.66 MDL
Perioadă de depunere oferte
2023-09-18 06:00:00 - 2023-09-21 06:00:00
Ofertă
Lot
Obiect achiziție
Valoare lot
Valuta
Valoare ofertă, fără TVA
Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA
Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA
Publicată la data: 19/09/2023 13:27
Documente
DataNumeTipReferințaDescriereLimba
22/09/2023 14:52anexa nr.12.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52autorizație sanitară pu funcționare.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52cerere de participare.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52certificat conformitate a bunurilor.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52certificat de înregistrare.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52certificat iso.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52certificat sfs.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52contract imsp scm „gh. paladi”.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52declarație privind confirmarea identitatii.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52declarație privind valabilitatea ofertei.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52duae.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52extras.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52formular informativ pentru ofertant.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52situațiile financiare 2022.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
22/09/2023 14:52specificații tehnice.semnat.pdfDoc. de eligibilitate (DUAE)Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana
25/09/2023 08:41specificații de preț.semnat.pdfPropunere financiarăLot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA-Romana