Achiziție - Mobilier pentru necesitățile I.P. ODA, inclusiv instalarea

Achiziție IP Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA)

Informație generală

Mobilier pentru necesitățile I.P. ODA, inclusiv instalarea
221,016.66 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1694683986027

Mobilier pentru necesitățile I.P. ODA, inclusiv instalarea


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
14/09/2023 12:58
clarificări
18/09/2023 09:00
depunere
21/09/2023 09:00
deschidere oferte
22/09/2023 11:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 06/09/2023 06:00
Trezoreria de Stat

suma planificată 221,016.66 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Lot 1 - Achiziționarea seturilor de mese pentru calculatoare pentru necesitățile I.P. ODA 8,750.00 MDL 8.75 MDL 39130000-2 Achiziționarea seturilor de mese pentru calculatoare pentru necesitățile I.P. ODA 3 Bucata 25.09.2023 - 31.12.2023
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2023-09-22 11:00:00
Lot 2 – Achiziționarea fotoliilor pentru birou pentru necesitățile I.P. ODA 127,500.00 MDL 127.50 MDL 39130000-2 Achiziționarea fotoliilor pentru birou pentru necesitățile I.P. ODA 30 Bucata 25.09.2023 - 31.12.2023
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2023-09-22 11:18:30
Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA 2,500.00 MDL 2.50 MDL 39130000-2 Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA 1 Bucata 25.09.2023 - 31.12.2023
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2023-09-22 11:37:00
Lot 4 – Achiziționarea oglinzilor pentru necesitățile I.P. ODA 1,833.33 MDL 1.83 MDL 39130000-2 Achiziționarea oglinzilor pentru necesitățile I.P. ODA 2 Bucata 25.09.2023 - 31.12.2023
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2023-09-22 11:55:30
Lot 5 – Achiziționarea unui set de fotolii (2 bucăți) pentru necesitățile I.P. ODA 10,000.00 MDL 10.00 MDL 39130000-2 Achiziționarea unui set de fotolii (2 bucăți) pentru necesitățile I.P. ODA 1 Bucata 25.09.2023 - 31.12.2023
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2023-09-22 12:14:00
Lot 6 – Achiziționarea unui dulap metalic pentru necesitățile I.P. ODA 6,333.33 MDL 6.33 MDL 39130000-2 Achiziționarea unui dulap metalic pentru necesitățile I.P. ODA 1 Bucata 25.09.2023 - 31.12.2023
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2023-09-22 12:32:30
Lot 7 – Achiziționarea scaunelor bucătărie pentru necesitățile I.P. ODA 6,250.00 MDL 6.25 MDL 39130000-2 Achiziționarea scaunelor bucătărie pentru necesitățile I.P. ODA 5 Bucata 25.09.2023 - 31.12.2023
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2023-09-22 12:51:00
Lot 8 – Achiziționarea dulapului cu rafturi pentru necesitățile I.P. ODA 15,000.00 MDL 15.00 MDL 39130000-2 Achiziționarea dulapului cu rafturi pentru necesitățile I.P. ODA 3 Bucata 25.09.2023 - 31.12.2023
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2023-09-22 13:09:30
Lot 9 – Achiziționarea meselor pentru birou (mun. Bălți, str. Decebal nr. 13) 7,500.00 MDL 7.50 MDL 39130000-2 Achiziționarea meselor pentru birou (mun. Bălți, str. Decebal nr. 13) 3 Bucata 25.09.2023 - 31.12.2023
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2023-09-22 13:28:00
Lot 10 – Achiziționarea unui dulap pentru acte (mun. Bălți, str. Decebal nr. 13) 2,500.00 MDL 2.50 MDL 39130000-2 Achiziționarea unui dulap pentru acte (mun. Bălți, str. Decebal nr. 13) 1 Bucata 25.09.2023 - 31.10.2023
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2023-09-22 13:46:30

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anexa specificații lot nr 8 dulap.xlsxbiddingDocumentsAchizițieanexa specificații lot nr 8 dulap.xlsx14/09/2023 12:58Descarca
anun _de_participare_mobiler.semnat 1 .signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanun _de_participare_mobiler.semnat 1 .signed.pdf14/09/2023 12:58Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini.pdf14/09/2023 12:58Descarca
declarația privind beneficiarii finali.docxbiddingDocumentsAchizițiedeclarația privind beneficiarii finali.docx14/09/2023 12:58Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docxbiddingDocumentsAchizițieds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx14/09/2023 12:58Descarca
duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchizițieduae_ro_0.doc14/09/2023 12:58Descarca
f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docxbiddingDocumentsAchizițief3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx14/09/2023 12:58Descarca
anexa nr. 7.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 7.docx14/09/2023 12:58Descarca
anexa nr. 8.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 8.docx14/09/2023 12:58Descarca
anexa nr. 12.docxbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 12.docx14/09/2023 12:58Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Nu există întrebări

Participanți

Lot 1 - Achiziționarea seturilor de mese pentru calculatoare pentru necesitățile I.P. ODA 8,750.00 MDL
19/09/2023 13:26
10,125.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot 2 – Achiziționarea fotoliilor pentru birou pentru necesitățile I.P. ODA 127,500.00 MDL
20/09/2023 20:19
88,995.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot 3- Achiziționarea meselor de birou pentru necesitățile I.P. ODA 2,500.00 MDL
19/09/2023 13:27
2,875.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot 4 – Achiziționarea oglinzilor pentru necesitățile I.P. ODA 1,833.33 MDL
Lot 5 – Achiziționarea unui set de fotolii (2 bucăți) pentru necesitățile I.P. ODA 10,000.00 MDL
20/09/2023 22:58
9,000.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot 6 – Achiziționarea unui dulap metalic pentru necesitățile I.P. ODA 6,333.33 MDL
20/09/2023 20:19
3,960.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot 7 – Achiziționarea scaunelor bucătărie pentru necesitățile I.P. ODA 6,250.00 MDL
20/09/2023 22:58
5,000.00 MDL
Ofertă acceptată
20/09/2023 20:20
6,225.00 MDL
Lot 8 – Achiziționarea dulapului cu rafturi pentru necesitățile I.P. ODA 15,000.00 MDL
19/09/2023 13:27
14,250.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot 9 – Achiziționarea meselor pentru birou (mun. Bălți, str. Decebal nr. 13) 7,500.00 MDL
19/09/2023 13:28
8,625.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot 10 – Achiziționarea unui dulap pentru acte (mun. Bălți, str. Decebal nr. 13) 2,500.00 MDL
19/09/2023 13:32
2,875.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot 11 – Achiziționarea unui dulap pentru haine(mun. Bălți, str. Decebal nr. 13) 2,600.00 MDL
19/09/2023 13:32
3,000.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot 12 – Achiziționarea fotoliilor pentru birou (mun. Bălți, str. Decebal nr. 13) 12,750.00 MDL
20/09/2023 20:21
8,962.50 MDL
Ofertă acceptată
Lot 13 – Achiziționarea scaunelor (mun. Bălți, str. Decebal nr. 13) 17,500.00 MDL
20/09/2023 20:21
12,375.00 MDL
Ofertă acceptată