Achiziție - Servere și sisteme de stocare (perioada 2024-2026)

Achiziție Agentia Servicii Publice

Informație generală

Servere și sisteme de stocare (perioada 2024-2026)
17,890,453.94 MDL
perioada de clarificari
ocds-b3wdp1-MD-1766067896113

Servere și sisteme de stocare (perioada 2024-2026)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
18/12/2025 16:33
clarificări
28/12/2025 10:00
depunere
09/01/2026 10:00
deschidere oferte
12/01/2026 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 18/12/2025 15:15
Trezoreria de Stat

suma planificată 17,890,453.94 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
17,890,453.94 MDL 178,904.54 MDL 48820000-2 Enterprise Storage (Sisteme de stocare) 4 Bucata 20.01.2026 - 30.12.2026
str. Puskin, 42
2026-01-12 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Anexa nr. 2 la anunțul de participare.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 2 la anunțul de participare.docx19/12/2025 14:00Descarca
Anexa nr. 3 la anunțul de participare.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 3 la anunțul de participare.docx19/12/2025 14:00Descarca
DUAE.docxbiddingDocumentsAchizițieDUAE.docx18/12/2025 16:33Descarca
Coordonare AGE 9179 17.12.2025.pdfbiddingDocumentsAchizițieCoordonare AGE 9179 17.12.2025.pdf18/12/2025 16:33Descarca
DUAE.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE.signed.pdf18/12/2025 16:33Descarca
Anexa nr. 1 la anunțul de participare .signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 1 la anunțul de participare .signed.pdf18/12/2025 16:33Descarca
Anexa nr. 2 la anunțul de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 2 la anunțul de participare.signed.pdf18/12/2025 16:33Descarca
Anexa nr. 3 la anunțul de participare .signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 3 la anunțul de participare .signed.pdf18/12/2025 16:33Descarca
Anexa nr. 24 - servere si sisteme.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnexa nr. 24 - servere si sisteme.signed.pdf18/12/2025 16:33Descarca
Anexe la documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexe la documentatia standard.docx18/12/2025 16:33Descarca
Anexe la documentatia standard.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnexe la documentatia standard.signed.pdf18/12/2025 16:33Descarca
Anunt de participare .signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunt de participare .signed.pdf18/12/2025 16:33Descarca
Declaratie.docbiddingDocumentsAchizițieDeclaratie.doc18/12/2025 16:33Descarca
Declaratie.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieDeclaratie.signed.pdf18/12/2025 16:33Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Metode acceptate pentru constituirea garantiilor solicitate
pentru Achiziție
19.12.2025 10:48

Avand in vedere prevederile pct. 18 si pct. 19 din Anuntul de participare, referitoare la constituirea:

– garantiei pentru oferta in cuantum de 2% din valoarea ofertei fara TVA;
– garantiei de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului cu TVA,

care prevad constituirea acestora prin garantie bancara sau prin transfer la contul autoritatii contractante,

va rugam sa confirmati ca, pentru constituirea garantiilor mentionate, autoritatea contractanta accepta si utilizarea unei polite de asigurare de garantie, emisa de o societate de asigurari autorizata, ca instrument de garantare echivalent din punct de vedere juridic si financiar cu garantia bancara, cu respectarea cerintelor privind irevocabilitatea, neconditionarea si plata la prima cerere.

Mentionam ca utilizarea politelor de asigurare de garantie este recunoscuta de cadrul normativ national privind activitatea de asigurare, precum si de practica achizitiilor publice la nivel international, inclusiv in contextul procedurilor aflate sub incidenta Acordului privind achizitiile guvernamentale (GPA) al Organizatiei Mondiale a Comertului, la care Republica Moldova este parte.

Totodata, apreciem ca includerea expresa a acestei modalitati de constituire a garantiilor contribuie la asigurarea unui tratament egal si nediscriminatoriu al operatorilor economici, la extinderea concurentei si la evitarea unor potentiale interpretari restrictive care ar putea genera contestatii, in masura in care legislatia aplicabila nu interzice utilizarea unor instrumente de garantare alternative echivalente.

In acest context, va rugam sa precizati expres faptul ca autoritatea contractanta confirma acceptarea politelor de asigurare de garantie pentru constituirea garantiilor solicitate sau, dupa caz, sa indicati temeiul legal expres care limiteaza utilizarea acestora exclusiv la formele prevazute in documentatia de atribuire.

... afișează tot conținutul

Securitate
pentru Achiziție
19.12.2025 13:27

În conformitate cu nivelul de securitate, corect înțelegem, că SSD defectate NU vor fi returnate la producător, iar ASP-ul va fi responsabil de distrugerea lor?

... afișează tot conținutul

Anexa 2 si 3 la Anunțul de participare
pentru Achiziție
19.12.2025 13:29

Vă rugăm respectuos să încărcați pe platforma de achiziții.md, Anexa 2 și Anexa 3 la Anunțul de participare în format Word, pentru a facilita completarea acestora. Mulțumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.12.2025 16:19

Buna ziua, anexele 2 și 3 au fost incarcate pe platforma.

... afișează tot conținutul

Cerinta privind existenta unui partener de suport local in Republica Moldova
pentru Achiziție
20.12.2025 10:14

Avand in vedere cerintele prevazute in Anuntul de participare si Anexa nr. 2, referitoare la obligatia ofertantului de a detine un Service Centru local autorizat in Republica Moldova sau de a prezenta un contract cu un Service Centru local autorizat pentru asigurarea serviciilor de suport, mentenanta si garantie,

va rugam sa confirmati faptul ca autoritatea contractanta accepta si participarea operatorilor economici nerezidenti, respectiv a ofertantilor care nu sunt si nici nu detin un contract cu un partener de suport local in Republica Moldova, cu conditia asumarii integrale si demonstrabile a respectarii tuturor cerintelor de SLA, timp de raspuns si timp de solutionare, in aceleasi conditii solicitate in documentatia de atribuire.

Mentionam ca documentatia de atribuire stabileste cerinte clare si masurabile privind nivelurile de serviciu (SLA), timpii de interventie, disponibilitatea 24x7, personalul certificat si obligatiile contractuale ale Furnizorului, fara a conditiona in mod explicit indeplinirea acestor cerinte exclusiv de localizarea geografica a partenerului de suport.

In acest context, apreciem ca impunerea obligatiei de a fi sau a contracta un partener local, independent de capacitatea reala a ofertantului de a asigura serviciile solicitate conform SLA, poate avea ca efect restrangerea nejustificata a concurentei, prin limitarea accesului operatorilor economici din alte state, contrar principiilor tratamentului egal, nediscriminarii si proportionalitatii prevazute de legislatia nationala si de acordurile internationale aplicabile achizitiilor publice.

Totodata, subliniem ca responsabilitatea respectarii SLA-ului, a timpilor de interventie si a tuturor obligatiilor contractuale revine exclusiv Furnizorului, indiferent de modul de organizare interna sau de localizarea resurselor utilizate pentru executarea contractului, aspect care poate fi acoperit inclusiv prin angajamente contractuale ferme, planuri de interventie si penalitati contractuale.

In consecinta, va rugam sa confirmati faptul ca autoritatea contractanta accepta ofertele depuse de operatori economici care nu sunt sau dispun de partener de suport local in Republica Moldova, cu conditia demonstrarii clare si verificabile a capacitatii de a respecta integral cerintele de suport, mentenanta si SLA prevazute in documentatia de atribuire, sau, dupa caz, sa indicati temeiul legal expres care justifica limitarea acestei cerinte exclusiv la operatorii economici cu parteneri localizati in Republica Moldova.

... afișează tot conținutul