În scopul atribuirii contractelor subsecvente ca urmare a acordului-cadru
(ocds...71818 din 07.11.2025) încheiat prin procedura de achiziție publică ocds-b3wdp1-MD-1741961471818 din 14.03.2025 privind Achiziționarea consumabilelor medicale pentru ATI, sonde și tuburi pentru anii 2026-2028 (Partea 2)
suma planificată 5,156,362.00 MDL
tehnic e imposibil sa avem 2 licitatii in aceeas zi. Modificati va rog data (2 reofertari cu acelas termen)
Bună ziua, perioada de depunere a ofertelor a fost modificată. Vă mulțumim pentru clarificare!
Buna ziua. In licitatie pot participa toti agentii economici ori doar cei ceja selectati?
Bună ziua, în cadrul procedurii de achiziție publică respectivă, pot participa doar operatorii economici care au fost incluși în ACORD-CADRU. Conform caietului de sarcini: „Ca răspuns la INVITAŢIA DE PARTICIPARE LA REOFERTARE, nu vor fi luate în considerare pentru atribuirea contractelor subsecvente:
- ofertele transmise de operatorii economici care nu au semnat acordul-cadru;”
Vă mulțumim pentru clarificare.
Va rugam sa indicati in Anuntul de participare care produse sunt DM si care nu necesita inregistrarea
Bună ziua, conform anunțului de participare, obligativitatea înregistrării în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale se aplică exclusiv dispozitivelor medicale. Determinarea statutului unui produs ca dispozitiv medical sau non-dispozitiv medical nu se realizează de către CAPCS, aceasta fiind stabilită în baza informațiilor și documentelor furnizate de entitățile competente, producători, operatorii economici, etc. Vă mulțumim pentru clarificare.
In anuntul de participare nu este stipulat ca produsele trebuie sa fie inregistrate.
OE pot participa si cu cele neinregistrate?
Daca totusi se cere inregistrarea, va rugam introduceti cerinta in anunt
Bună ziua, conform anunțului de participare, în ACORD-CADRU, obligativitatea înregistrării în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale se aplică dispozitivelor medicale. Vă mulțumim pentru clarificare.
Conform contractului subsecvent p.12.6. Prezentul Contract se consideră încheiat la data semnării și intră în vigoare la data de 01.01.2026, fiind valabil până la 31.12.2026
Iar in anuntul de participare Notă: Garanția de bună execuție va fi valabilă până la data de 31.01.2026
Conform scrisorii Nr. 27/74-581 din 09 septembrie 2025 a AGENŢIA ACHIZIŢII PUBLICE , '' În acest context, Agenția reține că executarea contractului de achiziții publice nu poate avea
loc după expirarea termenului său de valabilitate, iar termenul de valabilitate al garanției de bună
execuție nu poate depăși durata contractului.
Conex, atât valabilitatea garanției de bună execuție, cât și executarea contractului de achiziții
publice, sunt strict circumscrise perioadei de valabilitate a contractului''
Va rugam sa va conformati termenilor legali
Durata termenului de bună execuție, a fost stabilit până la data de 31.01.2027, având ca obiectiv principal minimizarea riscurilor autorității contractante. Vă mulțumim pentru clarificare.
Ati plasat 2 reofertari in aceeas zi, astfel, se primeste ca sunt 2 auctioane la 2 licitatii diferite in aceeas zi.
Va rugam sa modificati termenii de depunere a ofertelor
Bună ziua, după calculele noastre, pentru toate procedurile, au fost stabilite termene de depunere a ofertelor în zile diferite. Rugăm respectuos să ne informați care proceduri se suprapun. Vă mulțumim pentru clarificare.