Achiziție - Achizitionarea utilajului pentru Zona de fitnes ampalast pe teren cu nr.cad.2701223.141 r-nul Causeni, or. Causeni str. Alexei Mateevici

Achiziție Primaria Causeni

Informație generală

Primaria Causeni
1007601006151
Achizitionarea utilajului pentru Zona de fitnes ampalast pe teren cu nr.cad.2701223.141 r-nul Causeni, or. Causeni str. Alexei Mateevici
589,764.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1763105875250

Achizitionarea utilajului pentru Zona de fitnes ampalast pe teren cu
nr.cad.2701223.141 r-nul Causeni, or. Causeni str. Alexei Mateevici


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
14/11/2025 09:41
clarificări
19/11/2025 10:00
depunere
27/11/2025 10:00
deschidere oferte
28/11/2025 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 14/11/2025 08:45
Trezoreria de Stat

suma planificată 589,764.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
589,764.00 MDL 5,897.64 MDL 37400000-2 Achizitionarea utilajului pentru Zona de fitnes ampalast pe teren cu nr.cad.2701223.141 r-nul Causeni, or. Causeni str. Alexei Mateevici 6 Bucata 04.12.2025 - 31.12.2025
or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
2025-11-28 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt utilaj.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Anunt14/11/2025 09:41Descarca
documentatia standart.docxbiddingDocumentsAchiziție-Documentatia standart14/11/2025 09:41Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchiziție-DUAE14/11/2025 09:41Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Punem o întrebare la care nu am primit răspuns.
pentru Achizitionarea utilajului pentru Zona de fitnes ampalast pe teren cu nr.cad.2701223.141 r-nul Causeni, or. Causeni str. Alexei Mateevici
19.11.2025 00:14

Descrierea corespunde pe deplin documentației tehnice a unui anumit producător - MB Barbell (Rusia, nu Europa).

În acest sens, apare o întrebare logică: cum este posibil să se livreze acest echipament de la acest producător din Rusă în termen de doar 30 de zile?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.11.2025 09:35

Conformati-va caietului de sarcini

... afișează tot conținutul

Rugăm modificarea punctului 25
pentru Achizitionarea utilajului pentru Zona de fitnes ampalast pe teren cu nr.cad.2701223.141 r-nul Causeni, or. Causeni str. Alexei Mateevici
19.11.2025 00:31

Rugăm modificarea punctului 25, deoarece această cerință este imposibil de realizat, discriminatorie și nu ține cont de circumstanțele reale ale procedurii. Totodată, răspunsul primit nu abordează argumentele expuse în solicitarea noastră.

1. Cerința este imposibil de realizat în termenele stabilite.
Procedura a fost publicată pe 14.11, iar primăria nu a activat în zilele de 15–16 noiembrie. Vizita putea fi efectuată doar pe 17 și 18 noiembrie, ceea ce oferă doar două zile lucrătoare pentru a solicita, coordona, confirma și efectua vizita, precum și pentru întocmirea actului — un termen nerezonabil și nepractic.

2. Răspunsul Primăriei a fost transmis prea târziu pentru a permite conformarea.
Solicitarea noastră a fost depusă pe 15.11 (ora 11:46), iar răspunsul a fost primit abia pe 18.11 (ora 16:43). Astfel, clarificarea a fost primită cu doar câteva ore înainte de termenul-limită (19.11, ora 10:00), moment în care organizarea vizitei nu mai era posibilă în mod obiectiv.

3. Egalitatea formală nu echivalează cu egalitate reală.
Faptul că termenul este identic pentru toți nu înseamnă că este și realizabil pentru toți. Condiția afectează disproporționat operatorii din alte raioane și reduce artificial nivelul de concurență, contrar principiilor proporționalității și tratamentului egal prevăzute de Legea 131/2015.

4. Obiectul procedurii este achiziția de bunuri, nu de lucrări.
Vizita la obiect nu influențează în niciun fel calitatea sau conformitatea produselor ofertate. Aceasta devine doar un filtru administrativ care nu are justificare tehnică și nu este relevant pentru evaluarea ofertelor dintr-o achiziție de bunuri.

5. Menținerea punctului 25, în forma actuală, limitează participarea și reduce concurența reală.
Termenul extrem de scurt pentru vizită favorizează posibilitatea participării unui singur operator, ceea ce poate conduce la majorarea artificială a prețurilor. Insistența Primăriei asupra unor termene nerealiste și lipsa interesului pentru atragerea unui număr mai mare de participanți ridică întrebări legitime privind caracterul competitiv al procedurii. Clarificarea oferită cu câteva ore înainte de termenul-limită întărește această suspiciune.

Din aceste motive, ne menținem dezacordul și solicităm revizuirea punctului 25 în conformitate cu principiile nediscriminării, proporționalității și asigurării unei concurențe reale.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.11.2025 09:35

Cerința punctului 25 privind efectuarea vizitei obiectului rămâne neschimbată.
Perioada stabilită pentru vizită este legală și proporțională, asigurând tuturor participanților condiții egale de acces la obiect și posibilitatea de a se familiariza cu caracteristicile acestuia.
Termenul actual permite respectarea principiilor tratamentului egal pentru toți participanții, prevăzute de Legea nr. 131/2015.

... afișează tot conținutul

Rugăm modificarea punctului 25
pentru Achiziție
19.11.2025 00:35

Rugăm modificarea punctului 25, deoarece această cerință este imposibil de realizat, discriminatorie și nu ține cont de circumstanțele reale ale procedurii. Totodată, răspunsul primit nu abordează argumentele expuse în solicitarea noastră.

1. Cerința este imposibil de realizat în termenele stabilite.
Procedura a fost publicată pe 14.11, iar primăria nu a activat în zilele de 15–16 noiembrie. Vizita putea fi efectuată doar pe 17 și 18 noiembrie, ceea ce oferă doar două zile lucrătoare pentru a solicita, coordona, confirma și efectua vizita, precum și pentru întocmirea actului — un termen nerezonabil și nepractic.

2. Răspunsul Primăriei a fost transmis prea târziu pentru a permite conformarea.
Solicitarea noastră a fost depusă pe 15.11 (ora 11:46), iar răspunsul a fost primit abia pe 18.11 (ora 16:43). Astfel, clarificarea a fost primită cu doar câteva ore înainte de termenul-limită (19.11, ora 10:00), moment în care organizarea vizitei nu mai era posibilă în mod obiectiv.

3. Egalitatea formală nu echivalează cu egalitate reală.
Faptul că termenul este identic pentru toți nu înseamnă că este și realizabil pentru toți. Condiția afectează disproporționat operatorii din alte raioane și reduce artificial nivelul de concurență, contrar principiilor proporționalității și tratamentului egal prevăzute de Legea 131/2015.

4. Obiectul procedurii este achiziția de bunuri, nu de lucrări.
Vizita la obiect nu influențează în niciun fel calitatea sau conformitatea produselor ofertate. Aceasta devine doar un filtru administrativ care nu are justificare tehnică și nu este relevant pentru evaluarea ofertelor dintr-o achiziție de bunuri.

5. Menținerea punctului 25, în forma actuală, limitează participarea și reduce concurența reală.
Termenul extrem de scurt pentru vizită favorizează posibilitatea participării unui singur operator, ceea ce poate conduce la majorarea artificială a prețurilor. Insistența Primăriei asupra unor termene nerealiste și lipsa interesului pentru atragerea unui număr mai mare de participanți ridică întrebări legitime privind caracterul competitiv al procedurii. Clarificarea oferită cu câteva ore înainte de termenul-limită întărește această suspiciune.

Din aceste motive, ne menținem dezacordul și solicităm revizuirea punctului 25 în conformitate cu principiile nediscriminării, proporționalității și asigurării unei concurențe reale.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.11.2025 09:35

Cerința punctului 25 privind efectuarea vizitei obiectului rămâne neschimbată.
Perioada stabilită pentru vizită este legală și proporțională, asigurând tuturor participanților condiții egale de acces la obiect și posibilitatea de a se familiariza cu caracteristicile acestuia.
Termenul actual permite respectarea principiilor tratamentului egal pentru toți participanții, prevăzute de Legea nr. 131/2015.

... afișează tot conținutul

Rugăm modificarea punctului 25
pentru Achiziție
19.11.2025 00:37

Rugăm modificarea punctului 25, deoarece această cerință este imposibil de realizat, discriminatorie și nu ține cont de circumstanțele reale ale procedurii. Totodată, răspunsul primit nu abordează argumentele expuse în solicitarea noastră.
1. Cerința este imposibil de realizat în termenele stabilite.
Procedura a fost publicată pe 14.11, iar primăria nu a activat în zilele de 15–16 noiembrie. Vizita putea fi efectuată doar pe 17 și 18 noiembrie, ceea ce oferă doar două zile lucrătoare pentru a solicita, coordona, confirma și efectua vizita, precum și pentru întocmirea actului — un termen nerezonabil și nepractic.
2. Răspunsul Primăriei a fost transmis prea târziu pentru a permite conformarea.
Solicitarea noastră a fost depusă pe 15.11 (ora 11:46), iar răspunsul a fost primit abia pe 18.11 (ora 16:43). Astfel, clarificarea a fost primită cu doar câteva ore înainte de termenul-limită (19.11, ora 10:00), moment în care organizarea vizitei nu mai era posibilă în mod obiectiv.
3. Egalitatea formală nu echivalează cu egalitate reală.
Faptul că termenul este identic pentru toți nu înseamnă că este și realizabil pentru toți. Condiția afectează disproporționat operatorii din alte raioane și reduce artificial nivelul de concurență, contrar principiilor proporționalității și tratamentului egal prevăzute de Legea 131/2015.
4. Obiectul procedurii este achiziția de bunuri, nu de lucrări.
Vizita la obiect nu influențează în niciun fel calitatea sau conformitatea produselor ofertate. Aceasta devine doar un filtru administrativ care nu are justificare tehnică și nu este relevant pentru evaluarea ofertelor dintr-o achiziție de bunuri.
5. Menținerea punctului 25, în forma actuală, limitează participarea și reduce concurența reală.
Termenul extrem de scurt pentru vizită favorizează posibilitatea participării unui singur operator, ceea ce poate conduce la majorarea artificială a prețurilor. Insistența Primăriei asupra unor termene nerealiste și lipsa interesului pentru atragerea unui număr mai mare de participanți ridică întrebări legitime privind caracterul competitiv al procedurii. Clarificarea oferită cu câteva ore înainte de termenul-limită întărește această suspiciune.
Din aceste motive, ne menținem dezacordul și solicităm revizuirea punctului 25 în conformitate cu principiile nediscriminării, proporționalității și asigurării unei concurențe reale.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.11.2025 09:35

Cerința punctului 25 privind efectuarea vizitei obiectului rămâne neschimbată.
Perioada stabilită pentru vizită este legală și proporțională, asigurând tuturor participanților condiții egale de acces la obiect și posibilitatea de a se familiariza cu caracteristicile acestuia.
Termenul actual permite respectarea principiilor tratamentului egal pentru toți participanții, prevăzute de Legea nr. 131/2015.

... afișează tot conținutul

Punem o întrebare la care nu am primit răspuns.
pentru Achiziție
19.11.2025 00:39

Descrierea corespunde pe deplin documentației tehnice a unui anumit producător - MB Barbell (Rusia, nu Europa).

În acest sens, apare o întrebare logică: cum este posibil să se livreze acest echipament de la acest producător din Rusă în termen de doar 30 de zile?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.11.2025 09:35

Conformati-va caietului de sarcini

... afișează tot conținutul

Participanți

Achizitionarea utilajului pentru Zona de fitnes ampalast pe teren cu nr.cad.2701223.141 r-nul Causeni, or. Causeni str. Alexei Mateevici 589,764.00 MDL
26/11/2025 18:29
402,000.00 MDL
Ofertă refuzată
26/11/2025 11:43
572,000.00 MDL
Ofertă refuzată
26/11/2025 15:16
577,000.00 MDL
Ofertă refuzată