Achiziție - Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32 (diriginte de șantier)

Achiziție Agenția pentru Eficiență Energetică

Informație generală

Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32 (diriginte de șantier)
118,395.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1760531900328

Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32 (diriginte de șantier)


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
15/10/2025 15:57
clarificări
20/10/2025 14:00
depunere
23/10/2025 14:00
deschidere oferte
24/10/2025 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 15/10/2025 12:39
Trezoreria de Stat

suma planificată 118,395.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 (diriginte de șantier) 66,128.00 MDL 330.64 MDL 71521000-6 Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 (diriginte de șantier) 1 Unitate 17.11.2025 - 31.12.2026
str. Albișoara 38, et. 4
2025-10-24 15:00:00
Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32 (diriginte de șantier) 52,267.00 MDL 261.33 MDL 71521000-6 Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32 (diriginte de șantier) 1 Unitate 17.11.2025 - 30.12.2026
str. Albișoara 38, et. 4
2025-10-24 15:18:30

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
4. anexa nr.2 hg nr.870_2022.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/10/2025 15:57Descarca
2. caietul de sarcini.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-15/10/2025 15:57Descarca
3. anexe la documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/10/2025 15:57Descarca
5. contract prestare servicii model.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/10/2025 15:57Descarca
documentatia standard servicii.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/10/2025 15:57Descarca
1. anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-15/10/2025 15:57Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Procesul verbal de recepție și recepție finală
pentru Achiziție
15.10.2025 21:49

Stimată autoritate contractantă, considerăm oportun să vă rugăm frumos eliminarea punctului ce ține de prezentarea procesului verbal de recepție la terminarea precum și prezentarea procesului verbal de recepție finală, aceste acte este oportun să le solicitați de la antreprenor dar nu de la prestatorul de servicii, vă mulțumim pentru înțelegere

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.10.2025 12:05

Bună ziua,
În scopul demonstrării experienței similare a personalului de specialitate, autoritatea contractantă consideră relevant prezentarea anume a proceselor verbale de recepție la terminarea lucrărilor/recepție finală, contrasemnate de persoanele propuse pentru implementarea contractului.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 (diriginte de șantier) 66,128.00 MDL
22/10/2025 20:15
54,104.73 MDL
Ofertă acceptată
Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32 (diriginte de șantier) 52,267.00 MDL