Lucrări de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32
suma planificată 10,763,223.00 MDL
| Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
|---|---|---|---|---|---|
| Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 | 6,011,660.00 MDL | 45300000-0 | Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 | 1 Unitate | Lot anulat |
| Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32 | 4,751,563.00 MDL | 45300000-0 | Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32 | 1 Unitate | Lot anulat |
Buna ziua, pina se vor lua deciziile de semnare a contractelor, vom intra in iarna si vor fi perioade nefavorabile in care nu pot fi executate lucrarile, deoarece nu va putea fi asigurat procesul tehnologic conform legislatiei in vigoare. In acest caz, se va prelungi termenul de executare ?
Bună ziua,
În conformitate cu prevederile pct. 2.3, lit.c) din modelul contractului de antrepriză, perioada de execuție poate fi prelungită sau suspendată dacă constrângerea activității se datorează influenței factorilor climatici, care duc la imposibilitatea executării lucrărilor stabilite conform caietului de sarcini.
Punctul 16 subpunct 3 Propunerea tehnica - Specificati ca cheltuielile pentru apa si energie electrica vor fi suportate de catre antreprenor Intrebarea: in devizele ofertate pretul la apa si energie electrica il punem 0,00 lei ??
Bună ziua,
Cheltuielile pentru apă și energie electrică aferente execuției lucrărilor trebuie incluse în devizul ofertă, la prețurile ofertate de dvs.
Punctul 40.1 La data de 02.10.2025, ora 14:00, autoritatea contractantă va organiza o ședință cu potențialii operatori economici privind clarificările aferente documentației de atribuire. Ședința va avea loc în format online. Link de conectare: ............................... Care e scopul acesteI "SEDINTE"???? Toate intrebarile si neclaritatile privind documentatia de atribuire trebuie clarificata aici in clarificari sa fie public pentru toti operatorii economici !! Rugam sa veniti cu un raspuns clar argumentat si logic (deoarece deocamdata nu este nimic logic in aceasta sedinta online) Multumim anticipat!
Bună ziua,
Scopul ședinței menționate la pct. 40.1 din anunțul de participare este de a oferi operatorilor economici interesați mai multe detalii despre programul Fondul pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM), implementat de autoritatea contractantă (IP CNED). Astfel, în cadrul ședinței vor fi prezentate detalii privind produsul de finanțare „Eficiența Energetică a blocurilor locative” și se va crea o imagine mai clară despre așteptările autorității contractante precum și importanța procedurii în contextul implementării programului.
Participare la ședință este opțională și nu va influența desfășurarea sau rezultatul procedurii de achiziție.
Din formularea răspunsului dvs reiese că aceste cheltuieli, deși considerate ca fiind suportate de antreprenor, urmează totuși a fi acoperite prin valoarea contractului (deoarece ele sunt incluse în devizul ofertat).de catre dvs Autoritate contractanta . Va contraziceti singuri, va rog sa analizati intrebarea si sa veniti cu raspuns clar (Cum acopera Operatorul economic aceste cheltuieli daca el le sunt incluse in devizul ofertat ??????? )
Prin sintagma „suportate de antreprenor”, s-a subînțeles faptul că cheltuielile pentru apa și energia electrică nu vor fi acoperite separat de către autoritatea contractantă și trebuie incluse în oferta depusă.
Pozitia 6 RpVC41A se aplicat k=0,5 pentru manopera, material si utilaj?
Bună ziua,
La lotul 2, în lista cu cantități de lucrări, poz.6, coeficientul k=0,5 se va aplica la toate resursele.
Pozitia 61 IzD05B Grunduirea manuala cu un strat de vopsea de miniu de plumb la constructii metalice lipseste Volumul/Cantiatea, specificati cate t (tone) trebuie pt pozitia data ?
Bună ziua,
La poz.61 din lista cu cantități de lucrări pentru lotul 2, volumul solicitat este 0.46 t.
Totodată, vă informăm că documentul „6.2 LOT 2 - Lista cu cantități de lucrări” a fost actualizat.
buna ziua, rugam sa plasati caietele de sarcini in format word.
Bună ziua,
Vă informăm că au fost încărcate caietele de sarcini și listele cu cantități de lucrări în format Word.
Rugam sa specificati RAL-ul pentru coler, pentru a putea face o oferta corecta. Multumesc
Rugam sa clarificati, in descriere este hidroizolatie cu RUBEMAST, in resurse ati lasat carton bitumat, cu ce se va face hidroizolarea?
polistren extrudat sau expandat? rugam sa clarificati?
Buna ziua, rugam sa incarcati proiectul. Multumesc