Achiziție - Lucrări de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32

Achiziție Agenția pentru Eficiență Energetică

Informație generală

Lucrări de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32
10,763,223.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1758867357268

Lucrări de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
26/09/2025 09:28
clarificări
08/10/2025 10:09
depunere
22/10/2025 10:09
deschidere oferte
22/10/2025 10:09
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 26/09/2025 06:16
Trezoreria de Stat

suma planificată 10,763,223.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 6,011,660.00 MDL 45300000-0 Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 1 Unitate Lot anulat
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32 4,751,563.00 MDL 45300000-0 Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32 1 Unitate Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
5.2 lot 1 - lista cu cantitati de lucrări modificat.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2025 10:09Descarca
6.1 lot 2 - caiet de sarcini modificat.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2025 10:09Descarca
6.2 lot 2 - lista cu cantitati de lucrari modificat.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2025 10:09Descarca
5.1 lot 1 - caiet de sarcini mun. chisinau, str soseaua hincesti 60-2.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/10/2025 10:09Descarca
6.2 lot 2 - lista cu cantitati de lucrari modificat.signed (1).pdfbiddingDocumentsAchiziție-03/10/2025 11:41Descarca
5.2 lot 1 - lista cu cantitati de lucrări modificat.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-02/10/2025 09:49Descarca
6.1 lot 2 - caiet de sarcini modificat.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-02/10/2025 09:49Descarca
6.2 lot 2 - lista cu cantitati de lucrari modificat.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-02/10/2025 09:49Descarca
5.1 lot 1 - caiet de sarcini mun. chisinau, sos hincesti 60-2.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2025 09:28Descarca
5.2 lot 1 - lista cantitati mun. chisinau, sos hincesti 60-2.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2025 09:28Descarca
6.1 lot 2 - caiet de sarcini mun. bălți, str independenței 32.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2025 09:28Descarca
6.2 lot 2 - lista de lucrari mun. bălți, str independenței 32.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2025 09:28Descarca
2.duae.docbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2025 09:28Descarca
3. model contract de antrepriza.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2025 09:28Descarca
4.documentația standard lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2025 09:28Descarca
1. anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/09/2025 09:28Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Lotul 1 (mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2) – 180 zile calendaristice, după primirea ordinului de începere a execuției, emis de autoritatea contractantă;
pentru Achiziție
26.09.2025 12:59

Buna ziua, pina se vor lua deciziile de semnare a contractelor, vom intra in iarna si vor fi perioade nefavorabile in care nu pot fi executate lucrarile, deoarece nu va putea fi asigurat procesul tehnologic conform legislatiei in vigoare. In acest caz, se va prelungi termenul de executare ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.09.2025 16:10

Bună ziua,
În conformitate cu prevederile pct. 2.3, lit.c) din modelul contractului de antrepriză, perioada de execuție poate fi prelungită sau suspendată dacă constrângerea activității se datorează influenței factorilor climatici, care duc la imposibilitatea executării lucrărilor stabilite conform caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
26.09.2025 17:56

Punctul 16 subpunct 3 Propunerea tehnica - Specificati ca cheltuielile pentru apa si energie electrica vor fi suportate de catre antreprenor Intrebarea: in devizele ofertate pretul la apa si energie electrica il punem 0,00 lei ??

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.09.2025 09:54

Bună ziua,
Cheltuielile pentru apă și energie electrică aferente execuției lucrărilor trebuie incluse în devizul ofertă, la prețurile ofertate de dvs.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
26.09.2025 18:10

Punctul 40.1 La data de 02.10.2025, ora 14:00, autoritatea contractantă va organiza o ședință cu potențialii operatori economici privind clarificările aferente documentației de atribuire. Ședința va avea loc în format online. Link de conectare: ............................... Care e scopul acesteI "SEDINTE"???? Toate intrebarile si neclaritatile privind documentatia de atribuire trebuie clarificata aici in clarificari sa fie public pentru toti operatorii economici !! Rugam sa veniti cu un raspuns clar argumentat si logic (deoarece deocamdata nu este nimic logic in aceasta sedinta online) Multumim anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.09.2025 13:46

Bună ziua,
Scopul ședinței menționate la pct. 40.1 din anunțul de participare este de a oferi operatorilor economici interesați mai multe detalii despre programul Fondul pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM), implementat de autoritatea contractantă (IP CNED). Astfel, în cadrul ședinței vor fi prezentate detalii privind produsul de finanțare „Eficiența Energetică a blocurilor locative” și se va crea o imagine mai clară despre așteptările autorității contractante precum și importanța procedurii în contextul implementării programului.
Participare la ședință este opțională și nu va influența desfășurarea sau rezultatul procedurii de achiziție.

... afișează tot conținutul

Răspuns (29 sept 2025, 09:52): Bună ziua, Cheltuielile pentru apă și energie electrică aferente execuției lucrărilor trebuie incluse în devizul ofertă, la prețurile ofertate de dvs.
pentru Achiziție
29.09.2025 10:47

Din formularea răspunsului dvs reiese că aceste cheltuieli, deși considerate ca fiind suportate de antreprenor, urmează totuși a fi acoperite prin valoarea contractului (deoarece ele sunt incluse în devizul ofertat).de catre dvs Autoritate contractanta . Va contraziceti singuri, va rog sa analizati intrebarea si sa veniti cu raspuns clar (Cum acopera Operatorul economic aceste cheltuieli daca el le sunt incluse in devizul ofertat ??????? )

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.09.2025 13:46

Prin sintagma „suportate de antreprenor”, s-a subînțeles faptul că cheltuielile pentru apa și energia electrică nu vor fi acoperite separat de către autoritatea contractantă și trebuie incluse în oferta depusă.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini Lot 2
pentru Achiziție
02.10.2025 17:37

Pozitia 6 RpVC41A se aplicat k=0,5 pentru manopera, material si utilaj?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.10.2025 11:48

Bună ziua,
La lotul 2, în lista cu cantități de lucrări, poz.6, coeficientul k=0,5 se va aplica la toate resursele.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini Lot 2
pentru Achiziție
03.10.2025 10:51

Pozitia 61 IzD05B Grunduirea manuala cu un strat de vopsea de miniu de plumb la constructii metalice lipseste Volumul/Cantiatea, specificati cate t (tone) trebuie pt pozitia data ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.10.2025 11:52

Bună ziua,
La poz.61 din lista cu cantități de lucrări pentru lotul 2, volumul solicitat este 0.46 t.
Totodată, vă informăm că documentul „6.2 LOT 2 - Lista cu cantități de lucrări” a fost actualizat.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini word
pentru Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
06.10.2025 09:30

buna ziua, rugam sa plasati caietele de sarcini in format word.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.10.2025 10:33

Bună ziua,
Vă informăm că au fost încărcate caietele de sarcini și listele cu cantități de lucrări în format Word.

... afișează tot conținutul

lot1, poz.13
pentru Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
06.10.2025 10:49

Rugam sa specificati RAL-ul pentru coler, pentru a putea face o oferta corecta. Multumesc

... afișează tot conținutul

LOT.1 POZ.18
pentru Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
06.10.2025 10:50

Rugam sa clarificati, in descriere este hidroizolatie cu RUBEMAST, in resurse ati lasat carton bitumat, cu ce se va face hidroizolarea?

... afișează tot conținutul

lot.1, poz.19-20
pentru Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
06.10.2025 10:52

polistren extrudat sau expandat? rugam sa clarificati?

... afișează tot conținutul

ACCES PROIECT
pentru Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
06.10.2025 12:59

Buna ziua, rugam sa incarcati proiectul. Multumesc

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 6,011,660.00 MDL Lot anulat
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32 4,751,563.00 MDL Lot anulat