Achiziție - Construcția sediului Postului de salvatori și pompieri, s. Holercani, r. Dubăsari

Achiziție Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă

Informație generală

Construcția sediului Postului de salvatori și pompieri, s. Holercani, r. Dubăsari
6,238,890.00 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1745490868785

Construcția sediului Postului de salvatori și pompieri, s. Holercani, r. Dubăsari
(Achiziție cu contract multianual, condiționat de alocările bugetare ulterioare)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
24/04/2025 13:41
clarificări
05/05/2025 10:00
depunere
30/05/2025 10:00
deschidere oferte
30/05/2025 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 24/04/2025 10:35
Trezoreria de Stat

suma planificată 6,238,890.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
6,238,890.00 MDL 45200000-9 Construcția sediului Postului de salvatori și pompieri, s. Holercani, r. Dubăsari 1 Bucata 16.06.2025 - 30.12.2026
str. Gh. Asachi, 69

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
holercani caiet de sarcini cu resurse.docxbiddingDocumentsAchiziție-30/04/2025 09:56Descarca
anunt de participarebiddingDocumentsAchiziție-24/04/2025 13:41Descarca
caiet de sarcini biddingDocumentsAchiziție-24/04/2025 13:41Descarca
duaebiddingDocumentsAchiziție-24/04/2025 13:41Descarca
documentația standardbiddingDocumentsAchiziție-24/04/2025 13:41Descarca
declarațiebiddingDocumentsAchiziție-24/04/2025 13:41Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
29.04.2025 14:20

Buna ziua, solicitam respectuos sa publicati formularul desfasurat cu resurse (Formular 1A sau Formular 5) Multumim anticipat

Răspuns:

30.04.2025 16:50

Bună ziua. În scurt timp vom încărca lista cantităților de lucrări necesare. Cât privește Formularul 1A și Formularul 5 nu pot fi încărcate, deoarece conțin prețuri estimate. Pe de altă parte, obligația de a prezenta aceste documente îi revine ofertantului, pentru a dovedi faptul că prețul propus este fundamentat și acoperă lucrările necesare.

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.04.2025 13:47

Solicităm respectuos să publicați Formularul 1 desfășurat fără prețuri.

Răspuns:

30.04.2025 16:50

au fost publicate volumele de lucrări

Proiect de executie.
pentru Achiziție
30.04.2025 15:06

Buna ziua. Publicati va rog proiectul de executie, in special pe compartimentul 4-2-1 Centrala fotovoltaica.

Răspuns:

30.04.2025 16:50

Bună ziua. Pentru a face cunoștință cu proiectul de execuție, vă așteptăm pe toți cei interesați la sediul Autorității contractante, la data de 02.05.2025, în intervalul orelor 13:00-14:00, mun. Chișinău, str. Gh. Asachi, 69, et. 2, bir. 26.

Certificate de conformitate la principalele materiale de construcție
pentru Achiziție
30.04.2025 15:16

Conform anuntului de participare punctul 12 se cere sa pezentam certificate de conformitate la principalele materiale de construcție . Majoritatea materialelor de constructii sunt principale . Specificati va rog anume la care materiale sa prezentam certificatele de conformitate, sa nu apara ulterior intrebari de ce nu am prezentat un certificat pentru un material anume care ofertantul nu il socoate principal.

Răspuns:

30.04.2025 16:50

Materiale pentru structură, Materiale pentru zidărie și compartimentări, Materiale pentru izolații, Materiale pentru finisaje, Materiale pentru acoperiș, Materiale pentru instalații. Toate acste materiale sunt principale și necesită să fie însoțite de certificate de conformitate.
Mai mult, în procesul de examinare, evaluare și compararea a ofertelor, autoritatea contractantă la necesitate va solicita clarificări pentru a determina calitatea produselor ofertate.

Pașapoartele tehnice cu descriere detaliată și garanția oferită de minim 24 luni.
pentru Achiziție
30.04.2025 15:20

Aceeasi intrebare si la punctul 14 Pașapoartele tehnice cu descriere detaliată și garanția oferită de minim 24 luni. Specificati lista de utilaje si echipamente pentru care solicitati pasapoarte tehnice si garantia.

Răspuns:

30.04.2025 16:50

Cerința dată se referă în special la cap. 9 „Mobilier și Utilaj” din Caietul de sarcini.