Construcția sediului Postului de salvatori și pompieri, s. Holercani, r. Dubăsari
(Achiziție cu contract multianual, condiționat de alocările bugetare ulterioare)
suma planificată 6,238,890.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
6,238,890.00 MDL | 45200000-9 | Construcția sediului Postului de salvatori și pompieri, s. Holercani, r. Dubăsari | 1 Bucata |
16.06.2025 - 30.12.2026 str. Gh. Asachi, 69 |
Buna ziua, solicitam respectuos sa publicati formularul desfasurat cu resurse (Formular 1A sau Formular 5) Multumim anticipat
Bună ziua. În scurt timp vom încărca lista cantităților de lucrări necesare. Cât privește Formularul 1A și Formularul 5 nu pot fi încărcate, deoarece conțin prețuri estimate. Pe de altă parte, obligația de a prezenta aceste documente îi revine ofertantului, pentru a dovedi faptul că prețul propus este fundamentat și acoperă lucrările necesare.
Solicităm respectuos să publicați Formularul 1 desfășurat fără prețuri.
au fost publicate volumele de lucrări
Buna ziua. Publicati va rog proiectul de executie, in special pe compartimentul 4-2-1 Centrala fotovoltaica.
Bună ziua. Pentru a face cunoștință cu proiectul de execuție, vă așteptăm pe toți cei interesați la sediul Autorității contractante, la data de 02.05.2025, în intervalul orelor 13:00-14:00, mun. Chișinău, str. Gh. Asachi, 69, et. 2, bir. 26.
Conform anuntului de participare punctul 12 se cere sa pezentam certificate de conformitate la principalele materiale de construcție . Majoritatea materialelor de constructii sunt principale . Specificati va rog anume la care materiale sa prezentam certificatele de conformitate, sa nu apara ulterior intrebari de ce nu am prezentat un certificat pentru un material anume care ofertantul nu il socoate principal.
Materiale pentru structură, Materiale pentru zidărie și compartimentări, Materiale pentru izolații, Materiale pentru finisaje, Materiale pentru acoperiș, Materiale pentru instalații. Toate acste materiale sunt principale și necesită să fie însoțite de certificate de conformitate.
Mai mult, în procesul de examinare, evaluare și compararea a ofertelor, autoritatea contractantă la necesitate va solicita clarificări pentru a determina calitatea produselor ofertate.
Aceeasi intrebare si la punctul 14 Pașapoartele tehnice cu descriere detaliată și garanția oferită de minim 24 luni. Specificati lista de utilaje si echipamente pentru care solicitati pasapoarte tehnice si garantia.
Cerința dată se referă în special la cap. 9 „Mobilier și Utilaj” din Caietul de sarcini.