Achiziționarea dispozitivelor medicale (analizator) conform necesităților IMSP Centrul de Sănătate Hrușova (repetat)
suma planificată 353,853.44 MDL
Bună ziua! Rugam consultati cu beneficiarul, daca este posibila acceptarea corectiei de culoare a probei ca optionala si diapazonul umiditatii de operare de la 30-80%. Vă mulțumim anticipat!
Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționăm că specificația tehnică este stabilită conform necesităților beneficiarului final, totodată, conform documentației de atribuire, se acceptă oferte alternative.
Bună ziua! Care va fi procedura dupa semnarea contractului? Suma va fi platita intr-o transa dupa instalare? Sau in fiecare an va fi un contract subsecvent (sau licitația) dupa care sumele indicate in formularul costurilor vor fi achitate?
Mulțumim pentru clarificare, va fi contractat doar dispozitivul medical, care va fi achitat în termen de 30 de zile de la data semnării actului de predare primire a bunurilor și a facturii fiscale. Ulterior vor fi contractați reagenții, conform necesităților beneficiarului final.
Suma totala a lotului de la ofertant va include pretul dispozitivului + suma totala din formularul?
Mulțumim pentru clarificare, în formularul specificațiilor de preț se va indicat doar prețul (oferta) dispozitivului medical. În formularul costurilor recurente se va include prețul dispozitivului și al reagenților.
Imprimanta incorporata termica este acceptata?
Mulțumim pentru clarificare, conform documentație de atribuire se acceptă ,,Imprimantă încorporată”.
aveti in vedere ca cititorul sa fie inclus impreuna cu analizatorul? sau doar posibilitatea de a conecta cititorul?
Mulțumim pentru clarificare, Da, în analizatorul să fie inclus și cititorul.
Contracte pentru reagenti vor fi semnate direct intre beneficiarul și OE sau va participa CAPCS?
Contracte pentru reagenti vor fi prin CAPCS.
Cind OE o sa depune oferta lui, pretul trebuie sa fie indicat in sistem doar pentru dispozitivul sau dispozitivul+reagenti/ Pur si simplu ati indicat o valoare estimata mare (dispozitivul+reagenti), ceea ce ne aduce o confuzie. Ne scuzați pentru asa intrebari simple, dar totusi este necesar pentru intelegerea mai bună.
În sistemul electronic va fi inclusă valoarea ofertei totale (dispozitivul+reagenti) care se va calcul în formularul costurilor recurente.
Putem sa adaugam suma din formularul costurilor recurente in specificatia de pret? Caci anume specificatia de pret reflectează preturi pentru toate pozitii și suma totala a ofertei, iar formulatul va fi ca o anexa cu calculari mai profunde.
Se poate, doar este important să fie reflectată separat și prețul dispozitivului medical, având în vedere că se va contracta doar analizatorul.
Contracte pentru reagenti - vor fi initiate proceduri aditionale privind achizitionarea reagentiilor pentru a semna contractele? Adica, 1 an - procedura, 2 an - procedura, 3 an -procedura și etc., similar cu schema la proceduri de tip acord-cadru. Corect intelegem?
Va fi inițiată o procedură de achiziție publică separată pentru consumabile/reagenți conform necesității beneficiarului pentru un an de gestiune, iar operatorul economic participant nu are dreptul să majoreze prețul reagenților declarat în formularul costurilor recurente.
N-ati dat raspuns, daca se acceptă imprimanta TERMICA incorporată? Mersi.
Mulțumim pentru clarificare, conform documentației de atribuire este indicat ,Imprimantă încorporată” fără careva precizări, respectiv se acceptă inclusiv, TERMICA.
Bună ziua! Vă rugăm să consultați cu beneficiarul final, dacă teste chimice (culoare și claritate) poate fi acceptată ca alternativă, dacă parametrii solicitați vor fi introduse de laborantul în dispozitivul manual. Dispozitivul dă posibilitatea de a alege 7 opțiuni de culoare și 5 opțiuni de claritate. Vă mulțumim!
Mulțumim pentru clarificare, menționăm că conform documentației de atribuire se acceptă oferte alternative. Totodată, reieșind din clarificarea dvs. unde este menționat că dispozitivul permite posibilitatea alegerii a 7 opțiuni de culoare și 5 opțiuni de claritate, corespunde cerințelor tehnice solicitate.
Bună ziua! Dorim să aflăm de ce în licitația primară n-a fost acceptată oferta? Vă mulțumim
Mulțumim pentru clarificarea depusă, lotul a fost anulat ca în temeiul art. 71 (1) lit. d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice având în vedere că au fost depuse numai oferte neadecvate, inacceptabile sau neconforme, și anume nu au fost elaborate și prezentate în conformitate cu cerințele cuprinse în documentația de atribuire, oferta operatorului depășește cu 30% valoarea estimată a achiziției, calculată conform prezentei legi. Totodată, vă informam că pe pagina web a CAPCS, rubrica dispozitive medicale , rezultatele licitațiilor, sunt publicate toate rezultatele procedurilor de achiziții publice https://capcs.md/wp-content/uploads/2025/03/rg02-1831-21.03.2025.pdf.
Pentru alți operatori econimici va fi tot folositor. Dar nu intelegem motivul anularii - Diamedix a propus dispozitivul la pret de 18000 (valoare estimată 16100) - corespunde, nu depaseste 30%, reagenti tot nu depasesc 30%, și in total suma ofertei nu depaseste 30%. Vă rugăm sa clarificati acest moment, ca sa nu intram in situatia similara cind vom face oferta. Multumim anticipat!
Mulțumim pentru clarificarea depusă, pentru lotul nr. 3 Analizator semi-automat de urină, valoarea estimativă a lotului a fost stabilită de 10673,16 lei, iar oferta operatorului nemijlocit pentru dispozitiv a fost de 18 000 lei.