Achiziție - Achiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.

Achiziție ATAS Sud Est

Informație generală

ATAS Sud Est
1023601000186
Achiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.
299,950.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1742297622221

Achiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
18/03/2025 13:40
clarificări
22/03/2025 13:35
depunere
28/03/2025 13:35
deschidere oferte
28/03/2025 13:35
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 18/03/2025 11:39
Trezoreria de Stat

suma planificată 299,950.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
299,950.00 MDL 30100000-0 Achiziționarea rechizitelor de birou 10 An 29.03.2025 - 31.12.2025
A.Mateevici, nr.9

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt rechez.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/03/2025 13:40Descarca
caiet de sarcini.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/03/2025 13:40Descarca
documentația standart (2).pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/03/2025 13:40Descarca
duae_0.docxbiddingDocumentsAchiziție-18/03/2025 13:40Descarca
declaratia de eligibili (1).docxbiddingDocumentsAchiziție-18/03/2025 13:40Descarca
anunt rechez.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.-18/03/2025 13:40Descarca
caiet de sarcini.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.-18/03/2025 13:40Descarca
documentația standart (2).pdfbiddingDocumentsAchiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.-18/03/2025 13:40Descarca
duae_0.docxbiddingDocumentsAchiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.-18/03/2025 13:40Descarca
declaratia de eligibili (1).docxbiddingDocumentsAchiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.-18/03/2025 13:40Descarca

Persoană de contact

Clarificări

1 Hirtie Color dublu
pentru Achiziție
18.03.2025 16:40

Se solicita 5 culori a cite 20 foi fiecare, adica 100 foi in set ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.03.2025 08:53

da

... afișează tot conținutul

6 Agenda 2026
pentru Achiziție
18.03.2025 16:41

La moment nu cred ca cienva are pe piata,agende datate pentru anul viitor,livrarea lor se va solicita timp de 30 zile dupa semnarea contractului, impreuna cu celelalte produse?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.03.2025 08:53

anul este indicat greșit, corect este 2025, livrarea va fi cu toate rechizitele odată.

... afișează tot conținutul

72 Marker permanent
pentru Achiziție
18.03.2025 16:43

In denumire e indicata doar culoarae neagra, in descriere se solicita 4 culori
Culoarea galbena - sigur e marker permanent ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.03.2025 10:08

Set markere permanent, 4 culori,
• Tip-Permanent
• Cantitate culori-4culori
• Diametrul,- mm1-4,6
• Virf-Tesit
• Culoare cerneala-Asortat(4 culori)
• Culoare corp-Negru

... afișează tot conținutul

81 Mapa din plastic cu arc
pentru Achiziție
18.03.2025 16:44

Care este diferenta dintre poz 81 - mapa din plastic cu arc, si poz 45 - Mapa din pastic, cu sina

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.03.2025 10:08

Nr. d/o. 81 Mape din plastic cu clema metalică laterală care fixează excelent foile, fără a fi necesară perforarea lor.
Dosarul este echipat cu un buzunar pe interior și cu un buzunar cu o etichetă pentru marcare pe cotor.

Nr. d/o 45 Mape din plastic cu mecanism sub forma de sina lunga, metalica. Proiectat pentru documente perforate / pentru documente din dosare.

... afișează tot conținutul

Livrarea
pentru Achiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.
18.03.2025 18:31

Livrarea va fi o data sau partial pina la sfirsitul anului?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.03.2025 08:38

livrarea va fi o singură dată

... afișează tot conținutul

72 Marker permanent
pentru Achiziție
19.03.2025 13:56

In pozitia 72 " Marker permanent" Se solicita ca cantitate -30 seturi sau 30 de bucati de markere ? Multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.03.2025 14:56

bucăți

... afișează tot conținutul

documentația standart (2).pdf
pentru Achiziție
20.03.2025 11:05

atasati va rog documentația standart, ori caiet de sarcini in format Word

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.03.2025 20:29

nule pot atasa în word sitema nuni primește

... afișează tot conținutul

poz.39 notite autoadezive
pentru Achiziție
21.03.2025 12:09

cite foi sa fie 400 ori 80-100

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.03.2025 20:29

80-100

... afișează tot conținutul

Participanți

Achiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune. 299,950.00 MDL
28/03/2025 13:26
133,710.45 MDL
Ofertă acceptată
27/03/2025 11:54
140,278.15 MDL
Ofertă refuzată
28/03/2025 13:12
145,918.15 MDL