Achiziție - Achiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.

Achiziție ATAS Sud Est

Informație generală

ATAS Sud Est
1023601000186
Achiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.
299,950.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1742297622221

Achiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
18/03/2025 13:40
clarificări
22/03/2025 13:35
depunere
28/03/2025 13:35
deschidere oferte
28/03/2025 13:35
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 18/03/2025 11:39
Trezoreria de Stat

suma planificată 299,950.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
299,950.00 MDL 30100000-0 Achiziționarea rechizitelor de birou 10 An 29.03.2025 - 31.12.2025
A.Mateevici, nr.9

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt rechez.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/03/2025 13:40Descarca
caiet de sarcini.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/03/2025 13:40Descarca
documentația standart (2).pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/03/2025 13:40Descarca
duae_0.docxbiddingDocumentsAchiziție-18/03/2025 13:40Descarca
declaratia de eligibili (1).docxbiddingDocumentsAchiziție-18/03/2025 13:40Descarca
anunt rechez.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.-18/03/2025 13:40Descarca
caiet de sarcini.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.-18/03/2025 13:40Descarca
documentația standart (2).pdfbiddingDocumentsAchiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.-18/03/2025 13:40Descarca
duae_0.docxbiddingDocumentsAchiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.-18/03/2025 13:40Descarca
declaratia de eligibili (1).docxbiddingDocumentsAchiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.-18/03/2025 13:40Descarca

Persoană de contact

Clarificări

1 Hirtie Color dublu
pentru Achiziție
18.03.2025 16:40

Se solicita 5 culori a cite 20 foi fiecare, adica 100 foi in set ?

Răspuns:

19.03.2025 08:53

da

6 Agenda 2026
pentru Achiziție
18.03.2025 16:41

La moment nu cred ca cienva are pe piata,agende datate pentru anul viitor,livrarea lor se va solicita timp de 30 zile dupa semnarea contractului, impreuna cu celelalte produse?

Răspuns:

19.03.2025 08:53

anul este indicat greșit, corect este 2025, livrarea va fi cu toate rechizitele odată.

72 Marker permanent
pentru Achiziție
18.03.2025 16:43

In denumire e indicata doar culoarae neagra, in descriere se solicita 4 culori
Culoarea galbena - sigur e marker permanent ?

Răspuns:

19.03.2025 10:08

Set markere permanent, 4 culori,
• Tip-Permanent
• Cantitate culori-4culori
• Diametrul,- mm1-4,6
• Virf-Tesit
• Culoare cerneala-Asortat(4 culori)
• Culoare corp-Negru

81 Mapa din plastic cu arc
pentru Achiziție
18.03.2025 16:44

Care este diferenta dintre poz 81 - mapa din plastic cu arc, si poz 45 - Mapa din pastic, cu sina

Răspuns:

19.03.2025 10:08

Nr. d/o. 81 Mape din plastic cu clema metalică laterală care fixează excelent foile, fără a fi necesară perforarea lor.
Dosarul este echipat cu un buzunar pe interior și cu un buzunar cu o etichetă pentru marcare pe cotor.

Nr. d/o 45 Mape din plastic cu mecanism sub forma de sina lunga, metalica. Proiectat pentru documente perforate / pentru documente din dosare.

Livrarea
pentru Achiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune.
18.03.2025 18:31

Livrarea va fi o data sau partial pina la sfirsitul anului?

Răspuns:

19.03.2025 08:38

livrarea va fi o singură dată

72 Marker permanent
pentru Achiziție
19.03.2025 13:56

In pozitia 72 " Marker permanent" Se solicita ca cantitate -30 seturi sau 30 de bucati de markere ? Multumesc.

Răspuns:

19.03.2025 14:56

bucăți

documentația standart (2).pdf
pentru Achiziție
20.03.2025 11:05

atasati va rog documentația standart, ori caiet de sarcini in format Word

Răspuns:

21.03.2025 20:29

nule pot atasa în word sitema nuni primește

poz.39 notite autoadezive
pentru Achiziție
21.03.2025 12:09

cite foi sa fie 400 ori 80-100

Răspuns:

21.03.2025 20:29

80-100

Participanți

Achiziționarea rechizitelor de birou pntru necesitățile ATAS - lui și STAS-rilor din gestiune. 299,950.00 MDL
28/03/2025 13:26
133,710.45 MDL
27/03/2025 11:54
140,278.15 MDL
28/03/2025 13:12
145,918.15 MDL