Achiziție - Lucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3

Achiziție Centrul de Medicina Legala

Informație generală

Lucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3
1,952,929.08 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1741873404697

Lucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
13/03/2025 16:05
clarificări
23/03/2025 00:00
depunere
03/04/2025 00:00
deschidere oferte
03/04/2025 00:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 13/03/2025 14:14
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,952,929.08 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,952,929.08 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3 1 Bucata 05.04.2025 - 31.12.2025
Vl.Korolenko,8

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare psihiatrie 2025.semnat.pdftenderNoticeAchiziție-14/03/2025 10:56Descarca
ds_lucrari 2025 psihiatrie.docxbiddingDocumentsAchiziție-14/03/2025 10:56Descarca
ds_lucrari 2025 psihiatrie.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-14/03/2025 10:56Descarca
duae psihiatrie 2025.semnat.pdfeligibilityCriteriaAchiziție-14/03/2025 10:56Descarca
2-1-1 cml psihiatrie (03.25)-f1d.doctechnicalSpecificationsAchiziție-14/03/2025 10:56Descarca
anunt de participare psihiatrie 2025.docxtenderNoticeAchiziție-14/03/2025 10:56Descarca
anunt de participare psihiatrie 2025.semnat.pdftenderNoticeLucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3-14/03/2025 10:56Descarca
ds_lucrari 2025 psihiatrie.docxbiddingDocumentsLucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3-14/03/2025 10:56Descarca
anunt de participare psihiatrie 2025.docxtenderNoticeLucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3-14/03/2025 10:56Descarca
ds_lucrari 2025 psihiatrie.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3-14/03/2025 10:56Descarca
duae psihiatrie 2025.semnat.pdfeligibilityCriteriaLucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3-14/03/2025 10:56Descarca
2-1-1 cml psihiatrie (03.25)-f1d.doctechnicalSpecificationsLucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3-14/03/2025 10:56Descarca
duae.doceligibilityCriteriaAchiziție-13/03/2025 16:20Descarca
caiet de sarcini.doctechnicalSpecificationsAchiziție-13/03/2025 16:20Descarca
duae.doceligibilityCriteriaLucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3-13/03/2025 16:20Descarca
caiet de sarcini.doctechnicalSpecificationsLucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3-13/03/2025 16:20Descarca
ds_lucrari 2025 psihiatrie.docxbiddingDocumentsAchiziție-13/03/2025 16:05Descarca
ds_lucrari 2025 psihiatrie.docxbiddingDocumentsLucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3-13/03/2025 16:05Descarca
anunt de participare psihiatrie 2025.semnat.pdftenderNoticeAchiziție-13/03/2025 16:03Descarca
anunt de participare psihiatrie 2025.semnat.pdftenderNoticeLucrări de reparație a secției Psihiatrie Medico-Legală din cadrul Centrului de Medicina Legală, mun. Chișinău, str. Costiujeni 3-13/03/2025 16:03Descarca

Persoană de contact

Clarificări

CAIET DE SARCINI
pentru Achiziție
13.03.2025 16:17

Buna ziua, solicitam sa publicati formularul desfasurat cu resurse al caietului de sarcini, multumim anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.03.2025 11:27

Bună ziua, formularul solicitat a fost publicat.

... afișează tot conținutul

Anunț de participare.
pentru Achiziție
14.03.2025 11:46

Bună ziua! Stimate Beneficiar, vă rugăm respectuos să ne faceți o claritate cu referire la modalitatea de achitare:
conform p.12 din anunțul de participare menționați că - Plata va fie efectuată doar după finalizarea lucrărilor totale, în baza facturii fiscale și a proceselor verbale acceptate, în termen de maxim 30 zile calendaristice, iar în p.3.2. din contractul-model - Achitările vor fi efectuate prin transfer în baza facturilor fiscale, după primirea proceselor – verbale de recepţie a lucrărilor executate, semnate şi acceptate de către Beneficiar. Se vor efectua plăți pe parcursul lucrărilor, conform facturilor fiscale și proceselor verbale anexe , sau totuși o singură plată finală la terminarea lucrărilor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.03.2025 13:28

Bună ziua, se vor efectua plăți pe parcursul lucrărilor, pentru lucrările realizate de facto, conform facturilor fiscale și proceselor verbale de recepție, semnate și acceptate de către Beneficiar.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini .
pentru Achiziție
18.03.2025 12:06

Bună ziua. Poziția nr.46 cu indicatorul CG01A1 cu K=2 la materiale și utilaj . Devizierul beneficiarului nu a aplicat coieficientul ( se vede în desfășurarea resurselor ) Cum procedăm ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.03.2025 13:26

De aplicat coeficientul indicat în denumirea lucrării, acesta va fi luat în considerare la etapa analizei ofertelor prezentate

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
18.03.2025 12:14

Bună ziua. Vrem să concretizăm normele de consum la fiecare resursă desfășurată. De exemplu poziția nr.48 Norma de consum pe untate de măsură = 1,0500 * cantitatea de 40m2 = trebuie să fie 42m2 totalul. Dar în caietul de sarcini totalul la această resursă se reflectă = 42,42m2 . Așa tip de calule sunt pe mai multe poziții. Noi ca OE ne menținem de norma de consum pe untate de măsură sau pe totalul calculat de programul vostru Win-Smeta 2000 ???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.03.2025 13:26

IND CG36B prevede aplicarea coeficientului de material mărunt în valoare de 1,01, care nu trebuie exclus. Astfel avem 40 m2*1,05*1,01=42,42 m2

... afișează tot conținutul