Achiziție - lucrărilor de reparaţie curentă la str. Decebal şi Oleinicov din mun. Soroca

Achiziție Primaria municipiului Soroca

Informație generală

lucrărilor de reparaţie curentă la str. Decebal şi Oleinicov din mun. Soroca
6,884,077.66 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1741088881216

lucrărilor de reparaţie curentă la str. Decebal şi Oleinicov din mun. Soroca


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
04/03/2025 13:54
clarificări
14/03/2025 10:00
depunere
24/03/2025 10:00
deschidere oferte
24/03/2025 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 04/03/2025 11:48
Trezoreria de Stat

suma planificată 6,884,077.66 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
6,884,077.66 MDL 45200000-9 lucrărilor de reparaţie curentă la str. Decebal şi Oleinicov din mun. Soroca 1 Bucata 31.03.2025 - 31.12.2025
Ștefan cel Mare ,5

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunţ str. decebal, oleinicov.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Anunț04/03/2025 13:54Descarca
anunţ str. decebal, oleinicov.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrărilor de reparaţie curentă la str. Decebal şi Oleinicov din mun. Soroca -Anunț04/03/2025 13:54Descarca
caiet de sarcini oleinicov25.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrărilor de reparaţie curentă la str. Decebal şi Oleinicov din mun. Soroca -Caiet04/03/2025 13:54Descarca
docum. str. dcebal, oleinicov.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrărilor de reparaţie curentă la str. Decebal şi Oleinicov din mun. Soroca -Documentația04/03/2025 13:54Descarca
duae.docxbiddingDocumentsLucrărilor de reparaţie curentă la str. Decebal şi Oleinicov din mun. Soroca -DUAE04/03/2025 13:54Descarca
caiet de sarcini oleinicov25.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Caiet04/03/2025 13:54Descarca
docum. str. dcebal, oleinicov.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Documentația standard04/03/2025 13:54Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchiziție-DUAE04/03/2025 13:54Descarca

Persoană de contact

Clarificări

clarificari
pentru Achiziție
05.03.2025 10:13

de ce este obligatoriu posesia unei uzini de asfalt? asta tot aceea daca ati spune ca daca doresti sa achizetionezi automobil atunci trebuie sa detin statie PECO...
AE au contracte de colaborare cu uzinele de asfalt, pietris, beton....
inlaturati va rog cerinta data...ms

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.03.2025 09:19

Bună ziua! Cerințele sunt solicitate de grupul de lucru.

... afișează tot conținutul

buna ziua
pentru Achiziție
05.03.2025 10:15

da ce are certifcat ISO 50001 , cu lucrari de reparatie a strazilor? de cite vedem in caietul de sarcini nu sint indicate lucrari de constructii energetice

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.03.2025 15:34

Acest standard european a fost creat cu scopul de a ghida organizaţiile în stabilirea sistemelor şi proceselor, politicilor şi procedurilor pentru îmbunătăţirea eficienţei energetice.
In aceasta certificare EN 50001:2018 pentru sisteme de management al energiei avantajele ar fi că ar trebui să se diminueze gazele cu efect de seră şi emisiiile de gaze
Certificarea EN 50001:2018 pentru sisteme de management al energiei este un standard de certificare , structura lui fiiind similară cu ISO 14001:2015.
Succesul depinde de implementarea la toate nivelurile şi la toate funcţiile organizaţiei în special la managementul de la cel mai înalt nivel .
Implementarea sistemului permite dezvoltarea unei politicii privind energia, pentru a stabili obiective şi proceduri care să ducă la îndeplinirea angajamentelor, privind energia tinând cont de legislaţia aplicabilă , să întreprindă acţiuni atunci când este necesar pentru îmbunătăţirea performanţelor şi pentru demonstrarea conformităţii cu cerinţele acestui standard.
Acest standard se poate aplica în toate organizaţiile , de toate tipurile ,indiferent de zona georgrafică , de condiţii sociale şi culturale.
Stimularea unui proces de îmbunătăţire continuă
Implementarea unui plan de monitorizare a energiei ce este legat de iluminarea stradală si alte lucrări legate de drumuri.

... afișează tot conținutul

????
pentru Achiziție
05.03.2025 10:40

Contract de încercări mecanice şi control a cordoanelor de sudură de metal cu instituţii autorizate....cei cu aiureala asta? d-voastra ne provocati ca sa depunem o contestatie pe marginea procedurii de achizitie? "miroase " a conflict de interese, d-voastra dupa felul cum abordati achizitia, presupune ca deja aveti pe cineva favorabil la licitatia data....

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.03.2025 15:34

În conformitate cu legea 131/2015 art.40 Articolul 40. Documentaţia de atribuire (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili în documentaţia de atribuire orice cerinţă, criteriu, regulă şi alte informaţii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.

... afișează tot conținutul

buna ziua
pentru Achiziție
05.03.2025 10:43

stimata AC, toti OE sint indrept si egali la orice tip de licitatie, si cerintele pe care le impuneti este contrariu la toate acestea, rugam respectuos sa revezuiti cerintele impuse de catre dumneavostra, multumim si o zi buna

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.03.2025 15:34

Buna ziua! Vă conformați În conformitate cu legea 131/2015 art.40 Articolul 40. Documentaţia de atribuire (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili în documentaţia de atribuire orice cerinţă, criteriu, regulă şi alte informaţii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.

... afișează tot conținutul

grup de lucru
pentru Achiziție
13.03.2025 09:20

cerintele grupului de lucru trebuie sa fie argumentate, nu asa ca grupu de lucru solicitam, rugam cu un raspuns mai descifrat si clar pentru toti, in caz contrar vom depune contestatie,activati intro institutie publica si cerintele trebuie sa corespunda cu legea, nu ca asa d-voastra doriti, dar cerintele solicitate de grup de lucru trebuie sa corespunda cu am mai zis cu legea, ms

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.03.2025 15:34

Cerințele față de ofertanți au fost stabilite ținind cont de practica anilor precedenți în urma efectuării lucrărilor similare în urma cărora au aparut cazuri neprevăzute în caietul de sarcini , dar care au fost necesar de remediat în procesul de executarea lucrărilor ( gen fântâni de apă și canalizare , canale pentru ape pluviale e.t.c...)

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrărilor de reparaţie curentă la str. Decebal şi Oleinicov din mun. Soroca 6,884,077.66 MDL
24/03/2025 08:50
5,970,060.09 MDL
Ofertă refuzată
22/03/2025 18:07
6,811,687.52 MDL
Ofertă refuzată
21/03/2025 16:56
6,843,077.90 MDL