Achiziție - Sistem de securizare energetică (Instalatie fotovoltaică)

Achiziție Detasamentul Salvatori si Pompieri Ciocana

Informație generală

Sistem de securizare energetică (Instalatie fotovoltaică)
1,198,979.44 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1739198287174

Sistem de securizare energetică (Instalatie fotovoltaică) a Detasamentului salvatori si pompieri Ciocana al DSE mun. Chisinau, str. Maria Dragan,7


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
10/02/2025 16:49
clarificări
25/02/2025 10:00
depunere
08/03/2025 10:00
deschidere oferte
08/03/2025 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 10/02/2025 15:52
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,198,979.44 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,198,979.44 MDL 09300000-2 Sistem de securizare energetică (Instalatie fotovoltaică) 1 Bucata 10.03.2025 - 31.12.2025
str.M.Dragan, 7

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini ciocana redactat.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-20/02/2025 09:46Descarca
anunt-de-participare-inclusiv-pentru-proceduri-de-preselectie pr ocedurile-negociate dsp ciocana instalație fotovoltaică redactat.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-13/02/2025 10:12Descarca
declaratie_ro.docbiddingDocumentsAchiziție-10/02/2025 16:49Descarca
anunt-de-participare-inclusiv-pentru-proceduri-de-preselectie pr ocedurile-negociate dsp ciocana instalație fotovoltaică.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-10/02/2025 16:49Descarca
caiet de sarcini ciocana.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-10/02/2025 16:49Descarca
duae_dsp ciocana intalație fotovoltaică.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-10/02/2025 16:49Descarca
anexa nr. 24_ ord. 115.docxbiddingDocumentsAchiziție-10/02/2025 16:49Descarca
anexa nr_7-20_ ord. 115.docxbiddingDocumentsAchiziție-10/02/2025 16:49Descarca
anexe nr 22-23 ord. 115.docxbiddingDocumentsAchiziție-10/02/2025 16:49Descarca
anexa nr_1_115 (10).docxbiddingDocumentsAchiziție-10/02/2025 16:49Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Buna ziua, tipul procedurii
pentru Achiziție
13.02.2025 08:51

Vă rugăm să indicați ce tip de procedură ați selectat, achiziție de bunuri s-a lucrări, indicați caiet de sarcini ce este specific pentru lucrări, dar în denumirea procedurii indicați achiziție de bunuri?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.02.2025 10:09

Avînd în vedere că este o achiziție mixtă, care include atît bunuri cît și lucrări, iar valoarea bunurilor prevalează semnificativ în raport cu valoarea lucrărilor contractul va fi considerat o achiziție de bunuri.

... afișează tot conținutul

Buna ziua. Cerința prevăzută la pct. 16.13 Experiență similară nu mai puțin de 5 obiecte. Copii contracte lucrări similare și Procesele Verbale de recepție
pentru Achiziție
13.02.2025 09:10

Documentația aprobată prin Ordinul MF nr. 115 din 15.09.2021, la care faceți trimitere în anunțul de participare la punctul 32, prevede că:

„La solicitarea autorității contractante, ofertantul urmează să prezinte documentele care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională pentru executarea viitorului contract, numai în măsura în care aceste informații sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sunt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe:

O listă a principalelor livrări de bunuri/servicii similare efectuate în ultimii 3 ani, conform Anexei nr. 12. Respectivele certificări trebuie să indice beneficiarii, indiferent dacă aceștia sunt autorități contractante sau clienți privați, valorile și perioadele de livrare/prestare.”
Astfel, cerința prevăzută de dvs. la pct. 16.13 din anunțul de participare excede cadrul normativ și limitează participarea ofertanților. Prin urmare, pentru a nu tergiversa procedura de achiziție prin depunerea unei contestații, vă rugăm să reformulați cerința privind experiența similară, în conformitate cu prevederile normative citate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.02.2025 10:45

Anunțul de participare a fost redactat.

... afișează tot conținutul

Garantie panouri
pentru Achiziție
17.02.2025 11:15

Garanție liniară pentru putere, - pentru panourile fotovoltaice: minim 15 ani, se refera la Garanție liniară pentru putere corect, deoarece garantia pentru produs este maxim pina la 12 ani

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.02.2025 14:42

Ne referim la garanția oferită de producător pentru panourile fotovoltaice - minim 15 ani.

... afișează tot conținutul

descriere obiect achizitie
pentru Achiziție
20.02.2025 08:47

Buna ziua,
in caietul de sarcini este indicata denumirea comerciala a invertorului. acest fapt contravine Legii 131, art 37 (6).
Solicităm excluderea denumirilor comerciale solicitate, cu indicarea doar a parametrilor tehnici necesari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2025 09:52

Caietul de sarcini a fost redactat

... afișează tot conținutul

Formular aprobat prin Ordinul MF nr. 145 din 24 noiembrie 2020
pentru Achiziție
20.02.2025 09:23

Rugăm să specificați denumirea formularului și să încărcați sau să indicați un link pentru descărcarea Formularului solicitat (aprobat prin Ordinul MF nr. 145 din 24 noiembrie 2020)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2025 09:39

Bună ziua. Aici găsiți Ordinul MF nr. 145 din 24 noiembrie în care este și formularul 2020https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=124192&lang=ro

... afișează tot conținutul

Participanți

Sistem de securizare energetică (Instalatie fotovoltaică) 1,198,979.44 MDL
07/03/2025 10:06
813,164.77 MDL
07/03/2025 14:25
916,839.36 MDL
07/03/2025 16:13
917,617.68 MDL
07/03/2025 19:22
975,082.04 MDL
07/03/2025 19:28
999,010.00 MDL
06/03/2025 09:42
1,079,841.06 MDL
05/03/2025 12:34
1,099,278.08 MDL