Achiziție - achiziţionarea lucrarilor de alimentație cu apă a satului Șolcani, R-ul Soroca

Achiziție Primăria comunei Șolcani

Informație generală

achiziţionarea lucrarilor de alimentație cu apă a satului Șolcani, R-ul Soroca
9,369,770.00 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1729596743123

achiziţionarea lucrarilor de alimentație cu apă a satului Șolcani, R-ul Soroca


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
22/10/2024 14:36
clarificări
01/11/2024 14:30
depunere
11/11/2024 15:00
deschidere oferte
11/11/2024 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 22/10/2024 11:33
Trezoreria de Stat

suma planificată 9,369,770.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
9,369,770.00 MDL 45200000-9 achiziţionarea lucrarilor de alimentație cu apă a satului Șolcani, R-ul Soroca 1 Kilometru; mie metri 25.11.2024 - 30.12.2025
Șolcani

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docxbiddingDocumentsAchizițieanunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx28/10/2024 14:53Descarca
documentatia standart 2024.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia standart 2024.docx28/10/2024 14:53Descarca
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docxbiddingDocumentsAchizițieanunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx28/10/2024 14:53Descarca
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docxbiddingDocumentsachiziţionarea lucrarilor de alimentație cu apă a satului Șolcani, R-ul Sorocaanunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx28/10/2024 14:53Descarca
2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata-1b.pdfbiddingDocumentsAchiziție-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata-1b.pdf28/10/2024 11:30Descarca
pdf 2-1_solcani_ae_form_1_desfasurat-1b.pdfbiddingDocumentsAchiziție-pdf 2-1_solcani_ae_form_1_desfasurat-1b.pdf28/10/2024 11:30Descarca
pdf 2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1_desfasurat-1b.pdfbiddingDocumentsAchiziție-pdf 2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1_desfasurat-1b.pdf28/10/2024 11:30Descarca
pdf 2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat-1b.pdfbiddingDocumentsAchiziție-pdf 2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat-1b.pdf28/10/2024 11:30Descarca
pdf 2-5_solcani_sonda_c_form_1_desfasurat-1b.pdfbiddingDocumentsAchiziție-pdf 2-5_solcani_sonda_c_form_1_desfasurat-1b.pdf28/10/2024 11:30Descarca
anunt de participare solcani.pdfbiddingDocumentsAchiziție-anunt de participare solcani.pdf22/10/2024 15:14Descarca
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docxbiddingDocumentsAchiziție-anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx22/10/2024 14:36Descarca
cs-2-1_solcani_ae_form_1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-cs-2-1_solcani_ae_form_1.pdf22/10/2024 14:36Descarca
cs-2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1 (1).pdfbiddingDocumentsAchiziție-cs-2-3_solcani_turnuri-de-apa_-v_50m3_-h_12_form_1 (1).pdf22/10/2024 14:36Descarca
cs-2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-cs-2-4_solcani_sonda_th_form_1_desfasurat.pdf22/10/2024 14:36Descarca
cs-2-5_solcani_sonda_c_form_2.pdfbiddingDocumentsAchiziție-cs-2-5_solcani_sonda_c_form_2.pdf22/10/2024 14:36Descarca
cs-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata.pdfbiddingDocumentsAchiziție-cs-2-6_solcani_statia-de-tratare-clorinare_th_form_1_desfasurata.pdf22/10/2024 14:36Descarca
cs-4-1_solcani_statiade-tratare-clorinare_aee_form_1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-cs-4-1_solcani_statiade-tratare-clorinare_aee_form_1.pdf22/10/2024 14:36Descarca
documentatia standart 2024.docxbiddingDocumentsAchiziție-documentatia standart 2024.docx22/10/2024 14:36Descarca
duae 2024.docxbiddingDocumentsAchiziție-duae 2024.docx22/10/2024 14:36Descarca
anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docxbiddingDocumentsachiziţionarea lucrarilor de alimentație cu apă a satului Șolcani, R-ul Soroca-anunt de participare lp apa prim solcani 2024.docx22/10/2024 14:36Descarca

Persoană de contact

Clarificări

caiet de sarcini
pentru Achiziție
25.10.2024 11:44

Buna ziua, unde gasim f 1 desfasurata asa cum prevede ordinul 69 D.S. anexa 23 Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat(publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Va SOLICITAM SA NE INFORMATI DIN CE CONSIDERENTE ATI EXCUS DIN D.S. acest inscris?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.10.2024 11:10

ok

... afișează tot conținutul

CERINTE ABUZIVE
pentru Achiziție
25.10.2024 12:05

disponibilitatea de bani lichizi pentru anul curent, pentru a demonstra capacitatea finaciară, în vederea executării obiectului cereti 3 mln. Acasta cerinta e disproportionala in raport cu principiile art. 7 din Legea 131 si Articolul 15. Atribuţiile grupului de lucru: e)asigură participarea largă a operatorilor economici la procedurile de achiziţie publică. Intelegem grijele AC dar aceste griji ar fi bine sa fie corelate la situatia reala. Licitatia se va solda cu un contract cel mai devreme la finele lunii noembrie, in decembrie se intra in perioada rece a anului, sudura conductelor din pe la -5 C nu se face, nici asfalt nu se asterne, deci se intreaba care va fi efectul cerintei in cauza? Limitarea concurentei si micsorarea numarului de participanti. Mai mult Legea 181 din 25-07-2014 finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale in Articolul 66(5) scrie :Se interzice încheierea de către autoritățile/instituțiile bugetare a contractelor cu efectuarea plăților anticipate (avans) pentru achiziționarea mărfurilor, serviciilor și lucrărilor, cu excepția: a) lucrărilor de construcții și reparații capitale, a căror valoare nu depășește 10 la sută din limita anuală stabilită pe obiectiv în scopul organizării proceselor tehnologice și procurării de materiale și utilaj, în cazul în care contractele de antrepriză încheiate între beneficiari și antreprenori prevăd astfel, cu confirmarea ulterioară a sumelor plătite prin volume de lucrări executate efectiv pe parcursul anului de gestiune; Dupa cum vedeti se opereaza inver cu un avans de 10%. Ar fi corect de indicat in procente fata de suma ofertei si in cuantum ce nu ar depasi 10%. Pe acest subiect au fost contestatii si ANSC a avut o abordare in sensul expus supra

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.10.2024 11:07

ok

... afișează tot conținutul

Termen de garanție 10 ani
pentru Achiziție
25.10.2024 15:47

Va transmitem un extras din decizia ANSC pe o cauza sim8lar unde sa cerut garantia pe lucrari de 10 ani "În concluzie, Agenția reține că autoritatea contractantă nu a fost în măsură să argumenteze/probeze posibilitatea executării efective a unei garanții ce depășește 5 ani, inclusiv prin raportare la valoarea estimată a achiziției, or garanția care urmează a fi asumată de către potențialii ofertanți urmează a fi una reală și nu formală, astfel încât, rezultatul acesteia să asigure durabilitatea proiectului, însă nu pentru a exclude „companiile oneste, ce nu își asuma garanții nexecutabile” după invocă și contestatorul. " Deci pentru a evita litigiu prin contestație va cerem sa indicat termen de garanție legal, 5 ani conform Legii 721

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.10.2024 11:09

spre modificare

... afișează tot conținutul

Termen de garantie de 10 ani a lucrarilor.
pentru Achiziție
28.10.2024 07:54

Stimata AC va rog frumos sa consultati o speta a ANSC pt a va informa cum institutia de resort abilitata cu clarificarea intrebarilor de genul a tratat/interpretat/decis un asemenea caz la o contestatie depusa de participantii la proceduri de licitaie publica la etapa la care ne aflam si noi cu Dvs,evident documentatia de atribuire a fost contestata si procedura de licitatie a fost revocata cu deciziile ulterioare .Nr. 03D-503-23 Data: 31.07.2023 privind soluționarea contestației formulate de către ...........” SRL, înregistrată la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor cu nr. 02/532/23 la data de 03.07.2023, pe marginea procedurii de achiziție publică nr. MD-1687954914989 . va rugam sa cititi atent si sa actionati in cadrul legal,in caz contrar ne rezervam dreptul legal de a ne apara drepturile.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.10.2024 11:09

spre modificare

... afișează tot conținutul

Garantia de buna executie.
pentru Achiziție
28.10.2024 08:13

Stimata AC,in DS publivata de dvs sectiunea a 6-a art 98 se stipuleaza expres urmatoarele: Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractante.
Va rugam frumos sa ramineti in cimpul legal si sa nu modificati abuziv cerintele catre Antreprenori indicind doar o singura modalitate de plata a garantiei de buna executie.
Lucrarile se vor executa etapizat si plata lor la fel,dar in acest timp Antreprenorul trebuie sa blocheze resurse financiare integrale la dvs pe cont.....
Este un motiv vadit de a contesta documentatia de atribuire daca nu modoficati cerintele abuziv modificate de catre dvs.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.10.2024 11:10

se transferă/prezintă esalonat pe contul autorității contractante, dupa prezentarea procesului verbal de îndeplinire a unei porțiuni de lucrări. se transferă la contul autorității contracnate

... afișează tot conținutul