Achiziție - Constructia si reabilitarea sistemului de iluminat public in comuna Tuzara r-nul Calarasi_________________________

Achiziție Primaria Tuzara

Informație generală

Primaria Tuzara
1007601008971
Constructia si reabilitarea sistemului de iluminat public in comuna Tuzara r-nul Calarasi_________________________
1,121,640.00 MDL
perioada de clarificari
ocds-b3wdp1-MD-1727188982442

Constructia si reabilitarea sistemului de iluminat public in comuna Tuzara r-nul Calarasi_________________________


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
24/09/2024 18:25
clarificări
29/09/2024 00:00
depunere
08/10/2024 00:00
deschidere oferte
08/10/2024 00:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 24/09/2024 15:46
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,121,640.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,121,640.00 MDL 45200000-9 Constructia si reabilitarea sistemului de iluminat public in comuna Tuzara r-nul Calarasi_ 1 Metru 15.10.2024 - 31.12.2024
Tuzara

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare 2024 completat.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-anunt de participare 2024 completat.signed.pd24/09/2024 18:25Descarca
tuzara pt 209 et 1 f 1.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițietuzara pt 209 et 1 f 1.signed.pdf24/09/2024 18:25Descarca
tuzara pt 209 et 1 f 1.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-tuzara pt 209 et 1 f 1.signed.pdf24/09/2024 18:25Descarca
tuzara pt 210 et 1 f1.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-tuzara pt 210 et 1 f1.signed.pdf24/09/2024 18:25Descarca
tuzara pt 210 et 2 f1.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-tuzara pt 210 et 2 f1.signed.pdf24/09/2024 18:25Descarca
tuzara pt 211 et 1 f1.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-tuzara pt 211 et 1 f1.signed.pdf24/09/2024 18:25Descarca
tuzara pt 211 et 2 f 1.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-tuzara pt 211 et 2 f 1.signed.pdf24/09/2024 18:25Descarca
tuzara pt 212 et 1 f1.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-tuzara pt 212 et 1 f1.signed.pdf24/09/2024 18:25Descarca
tuzara pt 212 et 2 f1.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-tuzara pt 212 et 2 f1.signed.pdf24/09/2024 18:25Descarca
tuzara pt 213 et 1 f 1.rtf.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-tuzara pt 213 et 1 f 1.rtf.signed.pdf24/09/2024 18:25Descarca
tuzara pt 213 et 2 f 1.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-tuzara pt 213 et 2 f 1.signed.pdf24/09/2024 18:25Descarca

Persoană de contact

Clarificări

document
pentru Achiziție
25.09.2024 08:33

Plasati formularele F1 format desfasurat. Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.09.2024 10:53

da, va fi anexat la 26.09.2024

... afișează tot conținutul

termenii minimi de depunere a ofertei la procedurile de COP
pentru Achiziție
25.09.2024 08:28

Buna ziua! Conform LEGII Nr. LP131/2015 din 03.07.2015, art 57, (6) În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin de 12 zile pentru lucrări şi servicii de la data publicării sau transmiterii anunțului/invitaţiei de participare. Publicarea COP a avut loc pe 24.09.24, ora 18.25 ( ziua de lucru fiind pin la 17.00), incepem sa numaram 12 zile lucratoare din urmatoarea zi, reiese termenul limita de depunere a ofertei- 10.10.2024 . Ajustati corect termenii de depunere, conform legislatiei in vigoare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.09.2024 08:57

corect 12 zile incercam sa corectatm

... afișează tot conținutul

FISIERUL tuzara pt 213 et 1 f 1.rtf.signed
pentru Achiziție
25.09.2024 10:40

IN FISIIERUL cu denumirea - Tuzara PT 213 et 1 f 1.rtf.signed este alta descriere in titlul lucrarilor figureaza alt numar la PT, SI ANUME - PT 210 Etapa II. Care e numarul, DENUMIREA corecta la PT in denumirea obiectului ? MULTUMESC

... afișează tot conținutul

anunt, p.18 , garantia pentru oferta
pentru Achiziție
25.09.2024 11:00

Buna ziua !Vizualizam in p.18, garantia pentru oferta este indicata ...cifra 60....?
Aici se indica % ..de regula 1% de garantie bancara pentru oferta de la suma ofertata fara TVA, SAU DACA NU DORITI GARANTIE LA OFERTA, SCRITI -NU SE CERE. RECTIFICATI VA ROG.

... afișează tot conținutul

cerinte tehnice
pentru Achiziție
25.09.2024 11:30

Cum putem dovedi ca corpul de iluminat oferit Satisface situatia de iluminat conform SM CEN/TR 13201-1:2017 - P5?

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
25.09.2024 12:01

In devize: Corp de iluminat tip LED. Garantie 5 ani. Puterea maxim admisa <=50W, fluxul luminos >2800 lm. Satisface situatia de iluminat conform SM CEN/TR 13201-1:2017 - P5, unde: Latimea partii carosabile - 4m. Distanta maxima intre piloni - 35m. Distanta stilp-carosabil - 1m. Inaltimea de montare a CI - 6m - 6,6m. Lungime consola - 0,508m. Acasta cerinta este obligatorie sau nu? Nu este reflectata un anunt si specificatii tehnice, nu este indicat prin care documente se poate argumenta corespunderea la cerintele clasei de iluminat P5 din SM CEN/TR 13201-1:2017 - P5.

... afișează tot conținutul

Caiet de sracini
pentru Achiziție
25.09.2024 12:54

HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede:
24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției.
25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant.
27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde:
1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor;
Întrebare: Unde găsim descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe?

... afișează tot conținutul

Caiet de sracini
pentru Achiziție
25.09.2024 12:59

HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede: 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 2) detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final; Întrebare: Unde găsim cerințele fata de caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări?

... afișează tot conținutul

Caiet de sracini
pentru Achiziție
25.09.2024 13:03

HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede: 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 3) referirea la documentele care reglementează nivelul de performanță a lucrărilor, precum și cerințele, condițiile tehnice și tehnologice, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele, inclusiv cele tehnologice. Întrebare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?

... afișează tot conținutul