Sticlărie și accesorii de laborator pentru realizarea obiectivelor din cadrul proiectelor de cercetare si pentru procesul didactic din cadrul facultatilor de profil al USM
suma planificată 307,046.71 MDL
Lot 32.1-Cilindre - 25 ml, gradati, intervalul de gradație – 0,1 ml. Intervalul de gradație – 0,1 ml nu se intilneste la cilindre cu volumul de 25 ml, asa gradatie este pentru pipete. Intervalul de gradatie pentru cilindre este de min 0,5ml.
Caietul de sarcini urmeaza a fi modificat
La lotul 32 pozitiie 4-9 cu tuburi rugam sa concretizati diametrul solicitat este diametrul interior sau exterior al tuburilor. Multumim
Caietul de sarcini urmeaza a fi modificat
Lot 32.11 Eprubete pentru centrifugare - V= 10 ml, H= 10 cm, d=15 mm. Lot 32.11 Eprubetele pentru centrifugare cu volumu 10 ml au dimensiunea standard 16x100 mm. Rugam sa modificati diametrul eprubetei.
Caietul de sarcini urmeaza a fi modificat
Lot 9 -Pâlnii de filtrare- Conul de filtrare cu unghi de 60 grade, 30 mm, <d<50 mm, termorezistente - ce ar reprezenta 30 mm?
Stimate operator în lotul 9 nu avem pilnie de filtrare, totusi la care lot va referiti?
Rugam sa exludeti din lot pozitiile 4-Detergent de vase si 5-Săpun lichid, deoarece nu reprezita vesela de laborator si nu au nici o tangenta cu restul lotului. La crearea loturilor rugam sa tineti cont si domeniul de activitate al agentilor economici compenenti sa participe la licitatii cu vesela si consumabile de laborator. Multumim
Stimate operator, dim momente tehnice la etapa care suntem nu este posibila excluderea unei pozitii din lot.
Lot 14.13-Vas Petri din sticlă chimică inertă, diametrul 40mm, înălțime minim15 mm- Rugam sa acceptati careva abateri +/- de la dimensiuni, deoarece cutii petri 40x15 sunt foarte rar intilnite si practic nu sunt solicitate de nici o institutie, producatorii nostri nu dispun de asa dimensiuni, din acest motiv va fi imposibila completatrea lotului( dimensiunile frecvent solicititate60x15, 80x15). Multumim
Caietul de sarcini urmeaza a fi modificat
Lot 25. 5-Сeașcă de evaporare -din porțelan, d=9,5 cm, volum 100ml. rugam sa acceptati o abarete+/-5mm la diametru. Poate pe viitor, pentru a exclude intrebari de acest gen, sa indicati in specificatii tehnice solicitate careva abateri la dimensiuni(de ex +/- mm, ,max/min..), deoarece de la un producator la altul in dependeta de grosimea peretelui vasului sau marterialul utilizat, pot aparea anumite discrepante intre diamentru interior si exterior(se refera la produse la care cativa mm+/- nu influienteaza rezultatul studiului).Multumim
Caietul de sarcini urmeaza a fi modificat
Hârtie kraft, L = minim 71 cm, rulou. Indicati va rog latimea hartiei. Multumim
Stimate operator pentru pozitia 1 Hârtie kraft solicitam respectarea parametrilor specificati in caietul de sarcini
Lot 32.20 -pare de cauciuc-Pare cauciuc d= 40 mm. De regula pentru pare se aplica parametrul -volum, dar nu diametru. Parametru diametru nu se reflecta in documentatia tehnica si nu poate fi dovedit. In acest sens pentru a oferi para corecta , solicitam sa specificati volumul parei
Caietul de sarcini urmeaza a fi modificat
Rugam sa exludeti din lotul 35 pozitiile 4-Detergent de vase si 5-Săpun lichid, deoarece nu reprezita vesela de laborator. La crearea loturilor rugam sa luati in consideratie ca agentii economici competenti sa participe cu sticlarie si vesela de laborator nu dispun de produse "Imparatia curateniei". Din lotul 32 au fost excluse aceste pozitii, de ce nu pot fi excluse si din lotul 35?
Stimate operator, pentru lotul 32, au fost necesar de facut modificari doar in Documentatia Standard - pe platforma pozitiile lotului 32 au fost adaugate dupa conform anuntului de participare. Pentru lotul 35 tehnic este imposibil.
La lotul 39.7 -Hârtie filtru, diametru 125 mm, Panda albastră, diametru 125 mm- ce inseamna cuvintul "panda" albastra? Este un parametru special sau este o eroare mecanica?
gresala gramaticala - Corect Banda albastra
Stimat Grup de lucru,
In urma analizei cerintelor si termenilor impusi de dumneavoastra, am identificat riscuri evidente in ceea ce priveste respectarea termenelor legale de executare a contractelor de catre Operatorii Economici.
Conditiile actuale sunt urmatoarele:
Valabilitatea ofertelor: 60 de zile.
Termenii de livrare: 60 de zile de la semnarea contractului.
Termenul de valabilitate a contractului: pana la 31.12.2024 – termenul limita pana la care toate obligatiile contractuale trebuie sa fie indeplinite.
Daca licitatia are loc pe 24.09.2024, iar perioada de evaluare a ofertelor dureaza 60 de zile, plus perioada legala pentru dreptul la contestatie si semnarea contractelor, semnarea contractelor ar avea loc in jurul datei de 03.12.2024.
In acest scenariu, termenul de valabilitate a contractului expira la 31.12.2024, iar termenul pentru livrare (60 de zile) depaseste clar perioada contractuala ramasa.
Rugam sa analizati si sa identificati o solutie in ceea ce priveste termenii reali si fezabili de livrare din partea Operatorilor Economici.
Ca exemplu se pot lua urmatoarelel optiuni:
- Reducerea din start a perioadei de evaluare a ofertelor de la 60 la 30.
- Anexarea unui Acord de prelungire a contractului in aceasta faza de clarificari, astfel incat perioada de livrare sa fie proportionala cu durata reala a contractului, odata ce aceasta va depasi valabilitatea actuala a contractului.
In caz contrar, este evident ca institutia, in cunostinta de cauza, intelege ca termenii nu vor putea fi respectati integral, ceea ce inseamna ca vor fi in detrimentul atat ai beneficiarilor cat si a operatorilor economici:
1) Beneficiarii finali nu vor primi produsele necesare la timp.
2) Operatorii economici vor fi penalizati, atentie: nu pentru livrare intarziata, ci pentru nelivrare.
Asadar, rugam sa luati masurile necesare din timp, nu cu 15 zile inainte de finele anului si termenul de valabilitate a contractelor, pentru a evita eventualele neconformitati si penalizari.
Apreciem intelegerea si colaborarea dumneavoastra pentru a evita dificultatile in respectarea termenelor contractuale.
Stimate operator, vă aducem la cunoștință, pentru a stabili termenii și condițiile procedurii în desfășurare s-a ținut cont de timpul limitat, drept dovadă, termenul de livrare l-am redus de la 90 zile ,după cum era prevăzut in procedura anterioară, la 60 zile. Termenul de 60 de zile, nu presupune că evaluarea va avea loc în 60 zile, ci faptul că Autoritatea Contractantă se asigură ca pînă la semnarea contractului ofertele operatoriloreconomici să fie valabile și să nu va fi necesar prelungirea lor.
Lot 1 poz.6-Pipetă din sticlă 3 ml se solicita pretul pe set. Rugam sa specificati cite buc se includ in set. Multumim
Stimate operator, caietul de sarcini urmeaza a fi modificat
Stimat Grup de lucru,
In urma analizei cerintelor si termenilor impusi de dumneavoastra, am identificat riscuri evidente in ceea ce priveste respectarea termenelor legale de executare a contractelor de catre Operatorii Economici.
Conditiile actuale sunt urmatoarele:
Valabilitatea ofertelor: 60 de zile.
Termenii de livrare: 60 de zile de la semnarea contractului.
Termenul de valabilitate a contractului: pana la 31.12.2024 – termenul limita pana la care toate obligatiile contractuale trebuie sa fie indeplinite.
Daca licitatia are loc pe 24.09.2024, iar perioada de evaluare a ofertelor dureaza 60 de zile, plus perioada legala pentru dreptul la contestatie si semnarea contractelor, semnarea contractelor ar avea loc in jurul datei de 03.12.2024.
In acest scenariu, termenul de valabilitate a contractului expira la 31.12.2024, iar termenul pentru livrare (60 de zile) depaseste clar perioada contractuala ramasa.
Rugam sa analizati si sa identificati o solutie in ceea ce priveste termenii reali si fezabili de livrare din partea Operatorilor Economici.
Ca exemplu se pot lua urmatoarelel optiuni:
- Reducerea din start a perioadei de evaluare a ofertelor de la 60 la 30.
- Anexarea unui Acord de prelungire a contractului in aceasta faza de clarificari, astfel incat perioada de livrare sa fie proportionala cu durata reala a contractului, odata ce aceasta va depasi valabilitatea actuala a contractului.
In caz contrar, este evident ca institutia, in cunostinta de cauza, intelege ca termenii nu vor putea fi respectati integral, ceea ce inseamna ca vor fi in detrimentul atat ai beneficiarilor cat si a operatorilor economici:
1) Beneficiarii finali nu vor primi produsele necesare la timp.
2) Operatorii economici vor fi penalizati, atentie: nu pentru livrare intarziata, ci pentru nelivrare.
Asadar, rugam sa luati masurile necesare din timp, nu cu 15 zile inainte de finele anului si termenul de valabilitate a contractelor, pentru a evita eventualele neconformitati si penalizari.
Apreciem intelegerea si colaborarea dumneavoastra pentru a evita dificultatile in respectarea termenelor contractuale.
Stimate operator, caietul de sarcini urmeaza a fi modificat
Stimat Grup de lucru,
In urma analizei cerintelor si termenilor impusi de dumneavoastra, am identificat riscuri evidente in ceea ce priveste respectarea termenelor legale de executare a contractelor de catre Operatorii Economici.
Conditiile actuale sunt urmatoarele:
Valabilitatea ofertelor: 60 de zile.
Termenii de livrare: 60 de zile de la semnarea contractului.
Termenul de valabilitate a contractului: pana la 31.12.2024 – termenul limita pana la care toate obligatiile contractuale trebuie sa fie indeplinite.
Daca licitatia are loc pe 24.09.2024, iar perioada de evaluare a ofertelor dureaza 60 de zile, plus perioada legala pentru dreptul la contestatie si semnarea contractelor, semnarea contractelor ar avea loc in jurul datei de 03.12.2024.
In acest scenariu, termenul de valabilitate a contractului expira la 31.12.2024, iar termenul pentru livrare (60 de zile) depaseste clar perioada contractuala ramasa.
Rugam sa analizati si sa identificati o solutie in ceea ce priveste termenii reali si fezabili de livrare din partea Operatorilor Economici.
Ca exemplu se pot lua urmatoarelel optiuni:
- Reducerea din start a perioadei de evaluare a ofertelor de la 60 la 30.
- Anexarea unui Acord de prelungire a contractului in aceasta faza de clarificari, astfel incat perioada de livrare sa fie proportionala cu durata reala a contractului, odata ce aceasta va depasi valabilitatea actuala a contractului.
In caz contrar, este evident ca institutia, in cunostinta de cauza, intelege ca termenii nu vor putea fi respectati integral, ceea ce inseamna ca vor fi in detrimentul atat ai beneficiarilor cat si a operatorilor economici:
1) Beneficiarii finali nu vor primi produsele necesare la timp.
2) Operatorii economici vor fi penalizati, atentie: nu pentru livrare intarziata, ci pentru nelivrare.
Asadar, rugam sa luati masurile necesare din timp, nu cu 15 zile inainte de finele anului si termenul de valabilitate a contractelor, pentru a evita eventualele neconformitati si penalizari.
Apreciem intelegerea si colaborarea dumneavoastra pentru a evita dificultatile in respectarea termenelor contractuale.
Stimate operator specificati acele bunuri pentru care nu se elibereaza Certificat de conformitate a produsului eliberat de organism de evaluare acreditat sau declarația de conformitate CE eliberat de producător, deoarece pentru unele sticlarii se elibereaza documentul sus mentionat.