Conform formularului de deviz nr. 1 - Lista cu cantitățile de lucrări din Documentația standard – Lotul nr. 1 și 2 - Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Leova și SAMU Telenești
suma planificată 388,720.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Leova | 199,120.00 MDL | 45300000-0 | Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Leova | 1 Unitate |
25.09.2024 - 31.12.2024 Constantin Varnav nr.16 |
Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Telenești | 189,600.00 MDL | 45300000-0 | Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Telenești | 1 Unitate |
25.09.2024 - 31.12.2024 Constantin Varnav nr.16 |
Stimată parte contractantă,
În urma analizei Anunțului de participare la achiziția publică și a documentației aferente, am constatat atribuirea codului CPV 45300000-0 - „Lucrări de instalații pentru clădiri” în compartimentul „Datele achiziției”. În acest context, solicităm clarificări cu privire la alegerea acestui cod, având în vedere că cerințele și documentația de atribuire nu sunt în deplină concordanță cu prevederile legale aplicabile și par a fi interpretate într-un mod convenabil pentru partea contractantă.
Mai specific, sistemele de securitate nu intră în sfera lucrărilor de construcții, ci fac parte din categoria instalațiilor aferente acestora. Prin urmare, utilizarea unui cod CPV mai adecvat, din grupul 350 - „Echipament de securitate, de lupta impotriva incendiilor, de politie si de aparare”, ar fi justificată și ar reflecta mai fidel obiectul achiziției.
De asemenea, solicitarea unei documentații extinse de conformitate, care nu corespunde în totalitate domeniului de activitate al agenților economici, precum și referințele la prevederi legislative interpretate într-o manieră diferită, generează incertitudini și ridică probleme de conformitate procedurală. În acest sens, vă rugăm să reevaluați codul CPV atribuit și să efectuați modificările necesare în anunțul de participare, astfel încât cerințele să fie în deplină concordanță cu specificul tehnic și legal al achiziției.
Vă mulțumim pentru înțelegere și așteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră.
Buna ziua. Codul CPV la care faceti referire este pentru bunuri, dar autoritatea contractanta achizitioneza lucrari, iar bunurile sunt parte componenta a caietului de sarcini. E aceeasi situatie ca si la lucrarile de constructie/reparatie, unde autoritatea contractanta nu indica codul CPV de la materiale de constructie ci cel de la lucrari. Ultima parte a clarificarii Dvs este neclara, deoarece nu ati indicat concret ce solicitare sau neclaritate aveti, fiind plasat un text frumos "impachetat", dar fara careva clarificari si/sau solicitari clare. Codul CPV nu este un criteriu de evaluare, respectiv nu intelegem afirmatia "geniala" precum ca "alegerea unui cod CPV...par a fi interpretate într-un mod convenabil pentru partea contractantă". Va rugam sa plasati clarificari succinte si deslusite pentru ca autoritatea contractanta sa poata sa va ofere raspunsuri/modificari concrete si operative. O zi buna!
Bună ziua.
Luând în considerare că ați publicat un anunț de participare la licitație, cu cerințe extrem de ridicate care, dacă vor fi întrunite de către agentul economic, ultimul cu ușurință ar putea fi trimis în cosmos, de ce nu ați aplicat procedura electronică?
Buna ziua. Cu tot respectul, dar Va rugam sa folositi optiuniea "Clarificari" doar în scopul necesar și nu ca a pe o platforma în care sa plasati texte doar de dragul de a Vă publica ideile sau parerile Dvs. Adresati/solicitați clarificări ce au legătură directa cu procedura de achiziție si anume cu scopul de a clarifica unele aspecte, neclare pentru Dvs., care Va impiedica sa propuneti oferta. Întrebarea ”de ce nu ați aplicat procedura electronică?”, ce rost are în pregătire ofertei Dvs, atita timp cît utilizarea optiunea de a utiliza ”Licitatia electronica” (la care probabil v-ati referit), ca tehnică și instrument specific de atribuire a contractelor de achiziții publice, este un drept/optiune a AC si nu o obligatie. O zi buna!
Conform normativului E.03.03:2018, instalarea sistemului antiincendiu se execută în baza proiectului de execuție, verificat de către specialist în domeniu. Cerem, prezentarea documentației de proiect pentru stabilirea prețului pe oferta solicitată.
Buna ziua, referitor la proietul de executie Va rugam sa telefonati la nr. 069655589, dl. Sergiu Gubencu. O zi buna!