Achiziție - Lucrări de montare a sistemului fotovoltaic în cadrul Secției Situații Excepționale Cimișlia a Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești

Achiziție Directia Situatii Exceptionale Hincesti

Informație generală

Lucrări de montare a sistemului fotovoltaic în cadrul Secției Situații Excepționale Cimișlia a Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești
545,453.89 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1723640310876

Lucrări de montare a sistemului fotovoltaic în cadrul Secției Situații Excepționale Cimișlia a Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
14/08/2024 16:13
clarificări
19/08/2024 16:00
depunere
28/08/2024 10:00
deschidere oferte
28/08/2024 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 14/08/2024 12:59
Trezoreria de Stat

suma planificată 545,453.89 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
545,453.89 MDL 45200000-9 Lucrări de montare a sistemului fotovoltaic în cadrul Secției Situații Excepționale Cimișlia a Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești 1 Bucata 30.08.2024 - 31.12.2024
31 August 1989 nr.101 A

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de particitare 1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-14/08/2024 16:13Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-14/08/2024 16:13Descarca
duae.pdfbiddingDocumentsAchiziție-14/08/2024 16:13Descarca
sistem de securizare energetică.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-14/08/2024 16:13Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Aviz de racordare, Proiect electric, Proiect de rezistență mecanică, Certificat de urbanism, Act de delimitare
pentru Achiziție
15.08.2024 10:23

Bună ziua. Ne interesează dacă instituția dumneavoastră deține următoarele documente: Aviz de racordare, Proiect electric, Proiect de rezistență mecanică, Certificat de urbanism, Act de delimitare cu furnizorul de energie electrică? Dacă da, vă rugăm să încărcați aceste documente pe platformă.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.08.2024 14:26

Bună ziua, în contextul solicitării actelor specificate în întrebare, Direcția Situații Excepționale mun. Hîncești vă comunică că deține tot setul de acte. Astfel pentru a vă putea pune la dispoziție actele solicitate vă invităm în cadrul Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești, adresa: mun. Hîncești str. 31 august 1989 nr. 101 A.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
16.08.2024 09:48

Conform anunt de particitare 1.pdf pct16. subpunct 12 Personal angajat permanent, publicati va rog in documentatie standart tipul de document confirmativ ce urmeaza a fi prezentat, deasemenea publicati caietul de sarcini forma F1 (desfasurat (Consum de resurse pe unitate de măsură)), - in vederea elaborarii unei oferte conforme.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.08.2024 16:15

Buna ziua, tipul de document urmează a fi prezentat de ofertant în formă individuală, dar care să reflecte lista angajaților pe o perioadă de minim 3 ani. Pentru clarifiări mai detaliate la forma F1 vă prezentați în cadrul Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești, adresa: mun. Hîncești str. 31 august 1989 nr. 101 A.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2024 10:53

Poz. 19. (panourile livrate de beneficiar), poz 39. Panou fotovoltaic 500Wt 110 buc- vor fi livrate de beneficiar sau de ofertant?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2024 11:46

Bună ziua, la punctul 39 panourile vor fi livrate de beneficiar.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2024 11:04

Poz. 26. Conectori cablu solar MC4, sectiune pina la 10 mm2 - cum facem cu resursa dată?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2024 15:59

Bună ziua, poziția 26 conectori cablu solar MC4, secțiunea pînă la 10 mm vor fi livrate de ofertant.

... afișează tot conținutul

LEGE Nr. 982 din 11-05-2000 privind accesul la informaţie Articolul 8. Accesul la informaţia cu caracter personal (1) Informaţia cu caracter personal face parte din categoria informaţiei oficiale cu accesibilitate limitată şi constă din date referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă, a căror dezvăluire ar constitui o violare a vieţii private, intime şi familiale. (2) Accesul la informaţia cu caracter personal se realizează în conformitate cu prevederile legislaţiei privind protecţia datelor cu caracter personal.
pentru Achiziție
19.08.2024 11:19

Conform HOTĂRÂRII Nr. 638
din 26-08-2020
pentru aprobarea Regulamentului privind
achizițiile publice de lucrări

Secțiunea a 4-a
Stabilirea criteriilor de calificare și selecție
40. Criteriile de calificare stabilite de către autoritatea contractantă au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului.
41. Criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt:
1) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;
2) capacitatea de exercitare a activității profesionale;
3) capacitatea economică și financiară;
4) capacitatea tehnică;
5) standardele de asigurare a calității;
6) standardele de protecție a mediului.

La care criteriu de calificare si selectie se atribuie solicitarea Personal angajat permanent, minim 15 persoane angajate official, muncitori, lista angajatilor pe o perioada de minimum 3 ani, de ce solicitati sa publicam pe platforma informatii respectiva, ce sa faceti voi cu informatia despre muncitorul angajat in cadrul companiei noastre cu 3 ani in urma, sau 2 sau 1, solicitam sa renuntati la solicitari abuzive.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2024 15:59

Bună ziua pentru a nu lăsa loc de interpretări cerința dată va fi exclusă, fără a se face abatere de la criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări, și anume capacitatea de exercitare a activității profesionale.

... afișează tot conținutul

Personal angajat permanent
pentru Achiziție
19.08.2024 14:52

Conform anunt de particitare 1.pdf pct12. Termeni si conditii de prestare: 01.12.2024 ;
Conform HOTĂRÂRII Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări Secțiunea a 4-a Stabilirea criteriilor de calificare și selecție 40. Criteriile de calificare stabilite de către autoritatea contractantă au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Conform listei cu cantitati de lucrari Nr 4-1-1 ,indicii de resure a manoperei (h-om) la termenul de executie solicitat, constatam ca 15 persone angajate, muncitori este o solicitare abuziva, va rugam sa revizuiti aceasta solicitare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2024 15:59

Bună ziua pentru a nu lăsa loc de interpretări cerința dată va fi exclusă, fără a se face abatere de la criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări, și anume capacitatea de exercitare a activității profesionale.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de montare a sistemului fotovoltaic în cadrul Secției Situații Excepționale Cimișlia a Direcției Situații Excepționale mun. Hîncești 545,453.89 MDL
28/08/2024 08:18
445,560.00 MDL
Ofertă refuzată
27/08/2024 17:32
470,743.85 MDL
Ofertă refuzată
23/08/2024 14:50
543,178.20 MDL
Ofertă refuzată