Achiziție - Lucrari de reparatie capitală a rețelei electrice interioare și de alimentare cu energie electrică de la stația de transformare (lucrări EEF/IEI și AEE) la Casa de Cultură din s. Puhăceni, r-ul Anenii Noi

Achiziție Primaria Puhaceni

Informație generală

Primaria Puhaceni
1007601007837
Lucrari de reparatie capitală a rețelei electrice interioare și de alimentare cu energie electrică de la stația de transformare (lucrări EEF/IEI și AEE) la Casa de Cultură din s. Puhăceni, r-ul Anenii Noi
1,100,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1723244921939

Lucrari de reparatie capitală a rețelei electrice interioare și de alimentare cu energie electrică de la stația de transformare (lucrări EEF/IEI și AEE) la Casa de Cultură din s. Puhăceni, r-ul Anenii Noi


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
10/08/2024 02:22
clarificări
20/08/2024 10:00
depunere
23/08/2024 23:00
deschidere oferte
23/08/2024 23:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 09/08/2024 23:09
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,100,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,100,000.00 MDL 45300000-0 Lucrari de reparatie capitală a rețelei electrice interioare și de alimentare cu energie electrică de la stația de transformare (lucrări EEF/IEI și AEE) la Casa de Cultură din s. Puhăceni, r-ul Anenii Noi 1 Bucata 01.09.2024 - 25.12.2024
str. Centrala, 23

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.docxtenderNoticeAchizițieanunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.docx12/08/2024 15:52Descarca
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.signed.pdftenderNoticeAchizițieanunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2)_v2.signed.pdf12/08/2024 15:52Descarca
documentatia standart repar retea electrica cc puh_v2.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia standart repar retea electrica cc puh_v2.docx12/08/2024 15:52Descarca
documentatia standart repar retea electrica cc puh.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia standart repar retea electrica cc puh.docx10/08/2024 02:22Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchizițieduae.doc10/08/2024 02:22Descarca
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2).docxtenderNoticeAchizițieanunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2).docx10/08/2024 02:22Descarca
anunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2).signed.pdftenderNoticeAchizițieanunt lucrari repar retea electrica cc puh (anexa 2).signed.pdf10/08/2024 02:22Descarca
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.docxtechnicalSpecificationsAchizițiecaiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.docx10/08/2024 02:22Descarca
caiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.signed.pdftechnicalSpecificationsAchizițiecaiet de sarcini (anexa 23) - repar retea electrica cc puh.signed.pdf10/08/2024 02:22Descarca

Persoană de contact

Clarificări

AP
pentru Achiziție
12.08.2024 08:10

LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 Articolul 68.(6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.08.2024 08:58

Salut, da, din greșeală a fost copiată cifra garanției pentru bună execuție.

Azi o vom modifica garanția pentru ofertă la 2% din valoarea ofertei fără TVA.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
12.08.2024 08:34

Buna ziua. Va rugam sa indicati sursa de finantare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.08.2024 08:58

Bugetul local și cofinanțare din bugetul național.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
12.08.2024 08:36

Buna ziua.Va rugam sa atasati pe platforma proiectul de executie, memoriu tehnic si avizul de racordare. Va multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.08.2024 08:58

Salut, proiectul tehnic și celelalte acte, inclusiv obiectul, solicităm să veniți să le vedeți la fața locului.
Proiectul tehnic este în format mare și nu poate fi scanat. Nu-l avem în format electronic.
Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

Anunt
pentru Achiziție
12.08.2024 11:11

Verificati inca odata atent anuntul de participare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.08.2024 11:40

Salut, ce să verificăm în anunțul de participare?? Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

Diriginte
pentru Achiziție
12.08.2024 11:15

Diriginte de șantier atestat pentru domeniul – Construcții civile, industriale???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.08.2024 11:40

Salut. Diriginte de șantier atestat și cu experiență pentru lucrări specifice menționate în caietul de sarcini, obiectul fiind de menire socială (Casă de Cultură).

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
12.08.2024 13:33

Buna ziua. Dvs solicitati ca termenul de executie a proiectul de 2 luni, sa intre in vigoare de la data semnarii contractului. Tot dvs la pct.16.6.11 mentionati ca termenul de mobilizare este de 3 zile. Respectiv, inceputul lucrarilor nu poate fi considerat din data semnarii contractului. Este un absurd. Din momentul semnarii contractului, apoi emiterea garantiei de buna executie, apoi inregistrarea contractului la Trezorerie, apoi transmiterea proiectului de executie si a tuturor actelor necesare conform carora avem dreptul de a incepe lucrarilor trec zile intregi (uneori si saptamini). Va rugam sa modificati conditiile de incepere a lucrarilor, ca inceputul acestora sa concida cu semnarea contractului la Trezorerie si emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Astfel va fi corect, legal si real. Multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.08.2024 16:29

Salut. Vom modifica conditiile de incepere a lucrarilor, iar inceputul acestora va fi după înregistrarea Contractului la Trezorerie si după emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Vă multumim

... afișează tot conținutul

Anunt participare
pentru Achiziție
12.08.2024 13:34

In anuntul de participare la punctul 16.7.2 dvs solicitati sa prezentam informatii despre furnizori. Ce acte exact solicitati dvs? Ce trebuie sa prezentam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.08.2024 16:29

Salut. Solicităm respectuos să prezentați specificațiile tehnice și certificatele de conformitate pentru produsele ofetate și ulterior planificate a fi utilizate la executarea lucrărilor, astfel încât să avem claritate la etapa evaluării ofertelor și la executarea lucrărilor. Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
17.08.2024 10:34

Buna ziua. Ne explicati va rog, in devizul ''Poz. 1.1 Echipament electric de forta si iluminat (marca EEF/IEI)'' materialele de la pozitia 84 pina la pozitia 124 le includem in capitolul 3 Utilaj, unde se aplica cheltuieli de depozitare 1,2%? Sau ramin in capitolul 2 Lucrari de montare cu cheltuieli de regie 76% din salariu? Sau se face un capitol aparte doar pentru aceste materiale de asemenea cu cheltuieli de depozitare 1,2%? Pur si simplu nu e clar, mai ales ca dvs ati marcat cu galben si ati definit asa de parca ar fi un capitol aparte. Multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.08.2024 10:47

Salut.
Materialele menționate în pozițiile 84-124 sunt cuprinse în capitolul 3 - Utilaj, și, pentru acest capitol, Vă rog să aplicați costurile reglementate de legislația în domeniul întocmirii devizelor de cheltuieli pentru acest domeniu de specialitate. Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrari de reparatie capitală a rețelei electrice interioare și de alimentare cu energie electrică de la stația de transformare (lucrări EEF/IEI și AEE) la Casa de Cultură din s. Puhăceni, r-ul Anenii Noi 1,100,000.00 MDL
20/08/2024 18:03
970,318.55 MDL
Ofertă acceptată
23/08/2024 10:45
1,012,004.96 MDL
23/08/2024 11:26
1,014,631.56 MDL