Achiziție - Achiziționarea Dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico- sanitare publice (lista suplimentată 11)

Achiziție CENTRUL PENTRU ACHIZITII PUBLICE CENTRALIZATE IN SANATATE

Informație generală

Achiziționarea Dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico- sanitare publice (lista suplimentată 11)
2,552,046.00 MDL
licitație
ocds-b3wdp1-MD-1723111347155

Achiziționarea Dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor medico- sanitare
publice (lista suplimentată 11)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
08/08/2024 13:06
clarificări
21/08/2024 16:08
depunere
11/09/2024 16:08
deschidere oferte
12/09/2024 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 08/08/2024 10:03
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,552,046.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Lot nr. 1 Lampă pentru examinare, cu brat articulat Cod 130110 6,370.00 MDL 0.06 MDL 33100000-1 Lot nr. 1 Lampă pentru examinare, cu brat articulat Cod 130110 1 Bucata 01.10.2024 - 31.05.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2024-09-12 10:00:00
Lot nr. 2 Incubator, cod 250310 10,245.00 MDL 0.10 MDL 33100000-1 Lot nr. 2 Incubator, cod 250310 1 Bucata 01.10.2024 - 31.05.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2024-09-12 10:18:30
Lot nr. 5 Sistem videoendoscopic pentru videogastroscopie (caracteristici avansate) 326,390.00 MDL 3.26 MDL 33100000-1 Lot nr. 5 Sistem videoendoscopic pentru videogastroscopie (caracteristici avansate) 1 Bucata 01.10.2024 - 31.05.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2024-09-12 10:37:00
Lot nr. 6 Distilator cu mono distilare 8L cu rezervor, cod 270440 45,834.00 MDL 0.46 MDL 33100000-1 Lot nr. 6 Distilator cu mono distilare 8L cu rezervor, cod 270440 1 Bucata 01.10.2024 - 31.05.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2024-09-12 10:55:30
Lot nr. 7 Pat pentru examinare (mecanic) adulti 140310 15,000.00 MDL 0.15 MDL 33100000-1 Lot nr. 7 Pat pentru examinare (mecanic) adulti 140310 4 Bucata 01.10.2024 - 31.05.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2024-09-12 11:14:00
Lot nr. 8 Targa sanitară 140360 8,000.00 MDL 0.08 MDL 33100000-1 Lot nr. 8 Targa sanitară 140360 2 Bucata 01.10.2024 - 31.05.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2024-09-12 11:32:30
Lot nr. 9 Brancarda sanitara (caracteristici de baza) 140370 17,500.00 MDL 0.17 MDL 33100000-1 Lot nr. 9 Brancarda sanitara (caracteristici de baza) 140370 1 Bucata 01.10.2024 - 31.05.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2024-09-12 11:51:00
Lot nr. 10 Glucometru (caracteristici de bază) 151200 23,970.00 MDL 0.24 MDL 33100000-1 Lot nr. 10 Glucometru (caracteristici de bază) 151200 30 Bucata 01.10.2024 - 31.05.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2024-09-12 12:09:30
Lot nr. 11 Incubator (termostat) 80 - 100 l variația de temperatură 250330 54,417.00 MDL 0.54 MDL 33100000-1 Lot nr. 11 Incubator (termostat) 80 - 100 l variația de temperatură 250330 3 Bucata 01.10.2024 - 31.05.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2024-09-12 12:28:00
Lot nr. 12 Pulsoximetru de buzunar 260440 3,000.00 MDL 0.03 MDL 33100000-1 Lot nr. 12 Pulsoximetru de buzunar 260440 10 Bucata 01.10.2024 - 31.05.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
2024-09-12 12:46:30

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare_pentru publicare_lista 11.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-08/08/2024 13:06Descarca
contract nou.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/08/2024 13:06Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/08/2024 13:06Descarca
duae_ro_0 (1).docbiddingDocumentsAchiziție-08/08/2024 13:06Descarca
formularele_.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-08/08/2024 13:06Descarca
lista de distributie.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-08/08/2024 13:06Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Lotul nr. 5 - Lot nr. 7 Pat pentru examinare (mecanic) adulti 140310
pentru Achiziție
12.08.2024 11:33

Explicați vă rog pentru ce este Husă?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.08.2024 16:00

Bună ziua. Mulțumim pentru clarificare. Conform cerințelor tehnice se solicită: Husă obligatoriu, pentru protecția saltelei la fel solicitate în cadrul lotului respectiv.

... afișează tot conținutul

Anunț de intenție
pentru Achiziție
12.08.2024 20:30

Conform Legii 131/15 Articolul 28. Anunţul de intenţie (1) Autoritatea contractantă este obligată să publice în Buletinul achiziţiilor publice un anunţ de intenţie privind achiziţiile publice preconizate. Autoritatea contractantă are obligaţia de a include în anunţ cel puţin informaţiile cuprinse în anexa nr. 3 şi, dacă este necesar, alte informaţii considerate utile de către aceasta. (2) În cazul achiziţiilor publice prevăzute la art. 2 alin. (3), anunţul de intenţie va fi publicat şi în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. (3) Anunţul de intenţie va fi publicat în mod separat pentru fiecare procedură de achiziție, în cel mult 30 de zile de la data aprobării bugetului propriu al autorităţii contractante respective”, or, conform anunțului de participare, anunțul de intenția a fost expediat la AAP pentru publicarea în BAP la data publicării anunțului de participare, ceea ce constituie o încălcare a legii. Înțelegem că procesul de colectare a informațiilor de la AC sunt dificile și necesită mult timp pentru procesare, dar cel puțiun, întru respectarea parțială a Legii prenotate asupra - solicităm respectuos prelungirea depunerii ofertelor cu încă 30 zile (perioada în care anunțul de intenție trebuia publicat în BAP), astfel ca operatorii economici să aibă posibilitatea să examineze minuțios produsele și cerințele solicitate și să solicite clarificările de rigoare, dacă este necesar. Reamintim că potrivit art. 3271. din Codul Contravențional ”Încălcarea regulilor de iniţiere şi desfăşurare a procedurilor de achiziţii publice alin. (3) Neplanificarea achiziţiilor publice sau planificarea acestora cu încălcarea prevederilor actelor normative, nepublicarea invitaţiei de participare şi a anunţului de intenţie” conform actelor normative se sancționează cu amendă de la 15 la 60 de unităţi convenţionale aplicată persoanei cu funcţie de răspundere.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.08.2024 17:04

Anunțul de participare și anunțul de intenție sunt două documente utilizate în procedurile de achiziții publice, dar au scopuri diferite în procesul de achiziție.
Conform art.28 alin. 3) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă este obligată să transmită Anunțul de intenție în cel mult 30 zile de la data aprobării bugetului propriu al autorității contractante, iar Anunțul de intenție este un act separat de Anunțul de Participare, ce va fi publicat în termene care să ofere tuturor operatorilor economici interesați, fără nicio discriminare, posibilități reale de participare la procedurile de atribuire a contractului de achiziţii publice.
Prin urmare, reieșind din art.13 alin. 6) din Legea 131/2015, ”Autoritate contractantă este şi autoritatea centrală de achiziție, desemnată de Guvern pentru organizarea şi desfăşurarea centralizată a procedurilor de achiziţie publică în scopul satisfacerii unor necesităţi de aceleaşi bunuri, lucrări sau servicii ale mai multor autorităţi contractante, (...)”, și comunicăm, că, bugetul propriu al autorității contractante a fost aprobat ulterior validării necesarului a peste 300 de instituții medicale, iar anunțul de intenție a fost transmis în cel mult 30 zile de la data aprobării bugetului propriu al autorității contractante.
Astfel, conform principiilor achizițiilor publice, în parte ce ține de transparența acestora, autoritatea contractantă a publicat începând cu 26 aprilie 2024 pe site-ul oficial www.capcs.md la rubrica Transparență/Proiecte supuse consultărilor, toate listele centralizate care urmau să fie transmise în țară pentru colectarea necesarului, cu informarea tuturor operatorilor economici participanți la procedurile de achiziție organizate de către CAPCS. Astfel operatorii economici au avut acces liber cu mult timp înaintea demarării procedurilor centralizate la parametrii tehnici ai produselor solicitate.

... afișează tot conținutul

Lot. 3 Sistem videoendoscopic pentru videogastroscopie (caracteristici avansate)
pentru Achiziție
13.08.2024 09:51

Revizuitii bugetul este mult sub pretul de piata actual, cerintele tehnice sint pentru un dispoztiv de clasa expert dar bugetul este pentru unul de baza.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.08.2024 16:53

Cu referire la clarificarea cu privire la „valoarea estimativă”, menționăm că valoarea estimativă a fost stabilită de către beneficiarul final în conformitate cu prevederile art. 4 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Astfel, autoritatea contractantă a iniţiat procedura de atribuire după ce au fost identificate sursele de finanţare prin care se asigură fondurile necesare în vederea îndeplinirii contractului de achiziţie publică.n subsidiar, apreciem că estimarea făcută de către autoritatea contractantă nu reprezintă o valoare maximă pe care o poate avea contractul ce urmează a fi încheiat, ci este o estimare a valorii contractului elaborată pe baza calculării şi însumării
tuturor sumelor plătibile pentru îndeplinirea contractului respectiv, estimate ce nu poate reprezenta întotdeauna răspunsul pieţii din momentul în care ofertanţii îşi depun ofertele. În acest context, CAPCS reiterează că valoarea estimativă trebuie interpretată ca o limitare a preţului prezentat de către ofertant în interiorul fondurilor ce pot fi disponibilizate de către autoritatea contractantă în vederea încheierii contractului de achiziţie publică.

... afișează tot conținutul

Lot 21
pentru Achiziție
19.08.2024 11:11

Solicităm substituirea cerinței „Economisirea semnificativă a reactivilor prin măsurarea concentrației alcoolului și prin trecerea automată în treapta de concentrație inferioară, eficientizează fluxul de lucru și crește productivitatea” cu „Economisirea semnificativă a reactivilor prin trecerea automată/manuală în treapta de concentrație inferioară, eficientizează fluxul de lucru și crește productivitatea.” Menționăm că cerința actuală este restrictivă și doar un singur producător de astfel de sisteme o poate satisface.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2024 16:48

Nu se acceptă modificarea cerinței. Sistemele automate permit ajustarea concentrațiilor de reactivi fără intervenție umană constantă, economisind timp și reducând riscul de erori

... afișează tot conținutul

Participanți

Lot nr. 1 Lampă pentru examinare, cu brat articulat Cod 130110 6,370.00 MDL
Lot nr. 2 Incubator, cod 250310 10,245.00 MDL
Lot nr. 5 Sistem videoendoscopic pentru videogastroscopie (caracteristici avansate) 326,390.00 MDL
Lot nr. 6 Distilator cu mono distilare 8L cu rezervor, cod 270440 45,834.00 MDL
Lot nr. 7 Pat pentru examinare (mecanic) adulti 140310 15,000.00 MDL
Lot nr. 8 Targa sanitară 140360 8,000.00 MDL
Lot nr. 9 Brancarda sanitara (caracteristici de baza) 140370 17,500.00 MDL
Lot nr. 10 Glucometru (caracteristici de bază) 151200 23,970.00 MDL
Lot nr. 11 Incubator (termostat) 80 - 100 l variația de temperatură 250330 54,417.00 MDL
Lot nr. 12 Pulsoximetru de buzunar 260440 3,000.00 MDL
Lot nr. 13 Termometru mecanic 260600 11,550.00 MDL
Lot nr. 14 Termometru digital 260610 8,109.00 MDL
Lot nr. 15 Termometru digital cu infrarosu 260620 3,196.00 MDL
Lot nr. 16 Higrometru/Psihrometru 0-25C 260630 5,275.00 MDL
Lot nr. 17 Higrometru / Psihrometru 15-40C 260640 3,165.00 MDL
Lot nr. 18 Tensiometru Adult cu fonoendoscop 260710 3,000.00 MDL
Lot nr. 19 Tensiometru electronic automat Adult 260760 1,192.00 MDL
Lot nr. 20 Distilator cu mono distilare 2L 270400 25,833.00 MDL
Lot nr. 21 Sistem integrat de procesare a probelor tisulare colorare uzuală (H-e), 1,980,000.00 MDL