Achiziție - Achiziționarea centralizată a Consumabilelor medicale chirurgicale conform necesităților IMSP beneficiare pentru anul 2025 (Partea 1)

Achiziție CENTRUL PENTRU ACHIZITII PUBLICE CENTRALIZATE IN SANATATE

Informație generală

Achiziționarea centralizată a Consumabilelor medicale chirurgicale conform necesităților IMSP beneficiare pentru anul 2025 (Partea 1)
234,082.10 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1722601730838

Achiziționarea centralizată a Consumabilelor medicale chirurgicale conform necesităților IMSP beneficiare pentru anul 2025 (Partea 1)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
02/08/2024 15:31
clarificări
21/08/2024 15:29
depunere
13/09/2024 12:00
deschidere oferte
13/09/2024 12:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 02/08/2024 12:40
Trezoreria de Stat

suma planificată 234,082.10 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lot nr. 1 Ac chirurgical B 501 - 000 (5) 397.12 MDL 33100000-1 Lot nr. 1 Ac chirurgical B 501 - 000 (5) 48 Bucata 01.01.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 2 Ac chirurgical B 501 - 00 (6) 397.12 MDL 33100000-1 Lot nr. 2 Ac chirurgical B 501 - 00 (6) 48 Bucata 01.01.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 3 Ac chirurgical B 501 - 0 (7) 595.68 MDL 33100000-1 Lot nr. 3 Ac chirurgical B 501 - 0 (7) 72 Bucata 01.01.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 4 Ac chirurgical B 501 - 1 (8) 397.12 MDL 33100000-1 Lot nr. 4 Ac chirurgical B 501 - 1 (8) 48 Bucata 01.01.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 5 Ac chirurgical B 501 - 2 (9) 397.12 MDL 33100000-1 Lot nr. 5 Ac chirurgical B 501 - 2 (9) 48 Bucata 01.01.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 6 Ac chirurgical B 501 - 3 (10) 595.68 MDL 33100000-1 Lot nr. 6 Ac chirurgical B 501 - 3 (10) 72 Bucata 01.01.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 7 Ac chirurgical B 501 - 4 (11) 595.68 MDL 33100000-1 Lot nr. 7 Ac chirurgical B 501 - 4 (11) 72 Bucata 01.01.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 8 Ac chirurgical B 501 - 5 (12) 397.12 MDL 33100000-1 Lot nr. 8 Ac chirurgical B 501 - 5 (12) 48 Bucata 01.01.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 9 Ac chirurgical B 501 - 6 (13) 694.96 MDL 33100000-1 Lot nr. 9 Ac chirurgical B 501 - 6 (13) 84 Bucata 01.01.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Lot nr. 10 Ac chirurgical B 501 - 7 (14) 397.12 MDL 33100000-1 Lot nr. 10 Ac chirurgical B 501 - 7 (14) 48 Bucata 01.01.2025 - 31.12.2025
mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare - chirurgie (partea 1).signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-02/08/2024 15:31Descarca
contract.docxbiddingDocumentsAchiziție-02/08/2024 15:31Descarca
contract.docxbiddingDocumentsAchiziție-02/08/2024 15:31Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-02/08/2024 15:31Descarca
duae_ro_0 (partea 1).docbiddingDocumentsAchiziție-02/08/2024 15:31Descarca
formularele (partea 1).xlsxbiddingDocumentsAchiziție-02/08/2024 15:31Descarca
lista de distribuție - chirurgie.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-02/08/2024 15:31Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anunț de intenție
pentru Achiziție
12.08.2024 20:21

Conform Legii 131/15 Articolul 28. Anunţul de intenţie (1) Autoritatea contractantă este obligată să publice în Buletinul achiziţiilor publice un anunţ de intenţie privind achiziţiile publice preconizate. Autoritatea contractantă are obligaţia de a include în anunţ cel puţin informaţiile cuprinse în anexa nr. 3 şi, dacă este necesar, alte informaţii considerate utile de către aceasta. (2) În cazul achiziţiilor publice prevăzute la art. 2 alin. (3), anunţul de intenţie va fi publicat şi în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. (3) Anunţul de intenţie va fi publicat în mod separat pentru fiecare procedură de achiziție, în cel mult 30 de zile de la data aprobării bugetului propriu al autorităţii contractante respective”, or, conform anunțului de participare, anunțul de intenția a fost expediat la AAP pentru publicarea în BAP cu o zi înainte de data publicării anunțului de participare, ceea ce constituie o încălcare a legii. Înțelegem că procesul de colectare a informațiilor de la AC sunt dificile și necesită mult timp pentru procesare, dar cel puțiun, întru respectarea parțială a Legii prenotate asupra - solicităm respectuos prelungirea depunerii ofertelor cu încă 30 zile (perioada în care anunțul de intenție trebuia publicat în BAP), astfel ca operatorii economici să aibă posibilitatea să examineze minuțios produsele și cerințele solicitate și să solicite clarificările de rigoare, dacă este necesar. Reamintim că potrivit art. 3271. ”Încălcarea regulilor de iniţiere şi desfăşurare a procedurilor de achiziţii publice alin. (3) Neplanificarea achiziţiilor publice sau planificarea acestora cu încălcarea prevederilor actelor normative, nepublicarea invitaţiei de participare şi a anunţului de intenţie” conform actelor normative se sancționează cu amendă de la 15 la 60 de unităţi convenţionale aplicată persoanei cu funcţie de răspundere.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.08.2024 17:04

Anunțul de participare și anunțul de intenție sunt două documente utilizate în procedurile de achiziții publice, dar au scopuri diferite în procesul de achiziție.
Conform art.28 alin. 3) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă este obligată să transmită Anunțul de intenție în cel mult 30 zile de la data aprobării bugetului propriu al autorității contractante, iar Anunțul de intenție este un act separat de Anunțul de Participare, ce va fi publicat în termene care să ofere tuturor operatorilor economici interesați, fără nicio discriminare, posibilități reale de participare la procedurile de atribuire a contractului de achiziţii publice.
Prin urmare, reieșind din art.13 alin. 6) din Legea 131/2015, ”Autoritate contractantă este şi autoritatea centrală de achiziție, desemnată de Guvern pentru organizarea şi desfăşurarea centralizată a procedurilor de achiziţie publică în scopul satisfacerii unor necesităţi de aceleaşi bunuri, lucrări sau servicii ale mai multor autorităţi contractante, (...)”, și comunicăm, că, bugetul propriu al autorității contractante a fost aprobat ulterior validării necesarului a peste 300 de instituții medicale, iar anunțul de intenție a fost transmis în cel mult 30 zile de la data aprobării bugetului propriu al autorității contractante.
Astfel, conform principiilor achizițiilor publice, în parte ce ține de transparența acestora, autoritatea contractantă a publicat începând cu 26 aprilie 2024 pe site-ul oficial www.capcs.md la rubrica Transparență/Proiecte supuse consultărilor, toate listele centralizate care urmau să fie transmise în țară pentru colectarea necesarului, cu informarea tuturor operatorilor economici participanți la procedurile de achiziție organizate de către CAPCS. Astfel operatorii economici au avut acces liber cu mult timp înaintea demarării procedurilor centralizate la parametrii tehnici ai produselor solicitate.

... afișează tot conținutul