Lucrări de reparație interioare și exterioare la edificiul Instituției Publice Liceul Teoretic cu Profil de Arte ,,Nicolae Sulac”
suma planificată 6,450,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
6,450,000.00 MDL | 45200000-9 | Lucrări de reparație interioare și exterioare la edificiul Instituției Publice Liceul Teoretic cu Profil de Arte ,,Nicolae Sulac” | 1 Bucata |
01.08.2024 - 30.09.2024 str. Grenoble, 108 |
Textul prevede intrerupator cu 1 clapa in resurse este intrerupator dublu. Care il utilizam?
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
Termen de executie 60 zile maximum, criteriul de evaluare 20 puncte cine v-a oferi s-a execute lucrarile mai repede, Dvs ati vazut volumul de lucrari solicitate ? S-a presupunem ca cineva participa si propune in 40 de zile si se apuca de lucru, cum credeti e real asa termen ? Dati s-a calculam in termeni maximi conform procesului tehnologic si termen de uscare a tencuirii.
1; Lucrari de demontare - 5 zile cu evacuarea
2: Lucrari de tencuire cu amestec pe baza de ipsos 30 mm - 10 zile tencuire+ 30(1mm pe zi) zile uscare=40 zile
3. Lucrari de chituire inclusiv plasa 1mm=2 zile + 2 zile -4 zile
4. Lucrari de vopsire de 2 ori -5 zile
5.Tavan =10 zile
6.Pardosea : sapa 6cm mortar-ciment -5+6=11 zile
7. Montarea teracotei 15 zile
8. Apoi lucrari tehnico-sanitare
9. Lucrarile exterioare .....
Solicitam s-a modificati criteriul de evaluare ce acorda 20 de puncte celor ce v-a oferi un termen mai mic de 60 zile daca doriti o lucrare de calitate, nu e real asa volum de lucrari de executat nici in 60 zile, minim e 90 de zile.
Bună ziua. Criteriul de evaluare selectat de autoritatea contractantă este în strictă conformitate cu prevederile legislației în domeniul achizițiilor publice. Pentru informarea Dumeanvoastră criteriul selectat „Cel mai bun raport preț - calitate” prezumă un raport în anumiți factori de evaluare selectați de autoritatea contractantă. Avînd în vedere termenii restrînși pentru executarea lucrărilor, termenul a fost stabilit corespunzător. Este foarte important ca lucrările ce urmează a fi executate să afecteze la minim posibil procesul de studii care începe la 01.09.2024. Cu referire la solicitarea Dumeanvoastră menționăm că oferirea termenului solciitat de AC nu prezintă temei de descalificare. E logic că un termen mai mic de executare prezumă forță de muncă suplimentară și cheltuieli suplimentrare. În cazul depășirii termnului de executare, Antreprenorul suportă penalități sau chiar rezilierea contractului cu includerea în lista de interdicție. În partea ce ține de calitatea lucrăriii, vă aducem la cunoștință că aceasta este controlată de AC prin intermediului responsoblilului tehnic. Reieșind din cele expuse, solciitarea Dumneavoastră cu modificarea criteriului de evaluare este inadmisibilă, ori aceasta nu contravine legislației în vigoare. Orice participant la elaborarea ofertei depune diligență maximă și își asumă care riscuri și în partea de raportul dintre prețul ofertei și termenului de executare la fel.
Devizul de cheltuieli conține resurse (adeziv și primer Chemolan, lac Brio...) care fac refență la o marcă comercială ceea ce contravine art. 37, alin.6 LP131-2015. Ajustați-l Vă rog la cadrul legal existent.
Bună ziua. Întru respectarea prevedrilor atr. 37 alin. (6) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice pentru pozițiile din deviz în care a fost indicată o marcă comercială, autoritatea contractantă va accepta echivalentul acestora.
devizul de cheltuieli a fost elaborat de elaborator de devize și a trecut și verificarea?
Bună ziua. Devizul a fost elaborat în conformitate cu actele normative în vigoare și CPL 01.01-2012 de către elaborator de devize atestat.
In textul pozitiei este scris una in resurse alta. pe care info o luam ca pe cea veridica? exemplu Ceresit si Betohgpuht
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
SI din nou in tara Moldovei se face business pe bani publici or alta explicatie nu exista de ce nu ar vrea cineva sa aiba o licitatie calitatica cu estimari corecte? este clar ca AC are un favorit si incearca prin toate metodele sa creeze impedimente celorlanti participanti la licitatie. SOLICIT CA SI COLEGII DE MAI SUS SA PUBLICATI F5 IN FROMAT WORD.
Vă informăm că rubrica clarificări este pentru a clarifica careva elemente a documentației de atribuire. Nu sunt admisibile solicitările nefondate care sunt bazate pe dolianțele personale a operatorilor economici. În cazul în care considerați că vau fost încălcate careva drepturi, puteți adresa o scrisoare sau solicitare semnată în modul corespunzător în adresa AC sau a altor organe competente. Dar chiar și solicitările Dumenavoastre nu fac referire la careva acte normative.
Oamenii deja merg pe Marte iar AC nu ca nu poate prezenta un document in format Word dar nu poate nici crea un document PDF cit de cit calitativ. Este evident ce se urmareste aici - descurajarea OE. Sper ca anticoruptia sa dea curs denuntului. Succes!
Nu este clară clarificarea Dumneavoastră. Vă recomandăm să vă documentați cu referire la ce este folosită rubrica clarificări în cadrul unei proceduri de achiziții publice.
In poz 70 si 106 avem usi PVC concretizati marimile si specificatiile?
Usi confectionate din PVC inclusiv armaturile și accesoriile necesare ușilor cu dimensiunea: În poz 70 este de 2.10x0.9 m si in poz 106 este de 2x1 m
Urmarind clarificarile inaintate in procesul de lucru apare intrebarea devizul de cheltuieli a fost elaborat de elaborator de devize și a trecut și VERIFICAREA?
Apreciem că următiți clarificările cît și răspunsurile oferite. În răspunsurile anterioare am oferit răspuns la asemenea clarificare.
De ce se aplica coeficientul 0.5 si la utilaj?
Coeficientul este necesar de aplicat conform sarcinei date.
Nimeni nu va cere sa semnati documentul word publicati-l pentru a facilita participare (apropo aceasta tot este prevazut in Legea AP) doar ca voi daca copiati niste articole va pare ca aveti dreptate.
Bună ziua. Vă rugăm să faceți referire la cadrul legal în solicitările Dumeanvoastră.
Nicaieri nu este mentionat ca documentatia postata de catre AC trebuie sa fie semnata electronic.
Examinați cu atenția răspunsul oferit anterior și totodată cadrul legal în vigoare.
Caiet de sarcini
Întrebare: Buna ziua. In capitolul Utilaj avem poz 187 regasim Panou de distributie ЩМП-5-0 (1000*650*300). Ce pozitie este pentru indeplinirea lucrarilor de montare a acestui panou?
Răspuns (9 iul 2024, 19:25):
Poz 164.
Buna ziua. Atunci cand ati dat raspuns s-a consultat info din CS? In poz 164 avem Montarea tablourilor de distributie format panou, dulap, avind greutatea pina la 150 kg (Costul Tablou electric, gata echipat se include in cap 3-Utilaj) 4 buc; in utilaj poz 187 regasim Panou de distributie ЩМП-5-0 (1000*650*300) avem 1 buc. Cum este corect? Va rugam atarnare serioasa fata de clarificari.
In total în deviz Montarea tablourilor de distribuție sunt stipulate 7 bucăți. Și anume: Poz 164 -4 buc; Poz 173-2 buc; Poz 182- 5 buc; ÎN TOTAL 11 BUCĂȚI! In capitol UTILAJE sunt 12 Tablouri cu panou inclusiv. Un tablou merge fără montare, la solicitarea beneficiarului.
Caiet de sarcini
Întrebare: Poz 164 in denumirea lucrarii Tablou electric, gata echipat se include in cap 3-Utilaj; poz 186 regasim Tablou electric 6 module aparent cu lacata si mai jos la resursa gasim Panou de distributie la 12 module IP 31 260x300x120 IEK. Avem 3 utilaje diferite, care il doriti totusi sa-l alegem? Ar fi bine sa incarcati pe platforma si schema liniara la partea electrica?
Răspuns (9 iul 2024, 19:23):
Se va folosi anume Tablou electric 6 module aparent cu lacata. Schema liniara nu este necesar. Montarea locurilor de prizele va stipula strict la discreția beneficiarului.
Conform raspunsului este necesara aceasta schimbare ca si toate celelalte sa fie executate in CS si anexati noul CS pe platforma.
La evaluare autoritatea contractantă va ține cont de răspunsurile oferite la clarificări, ori acestea sunt publice pentru toți.
Clarificari
Întrebare: Urmarind clarificarile inaintate in procesul de lucru apare intrebarea devizul de cheltuieli a fost elaborat de elaborator de devize și a trecut și VERIFICAREA?
Răspuns (9 iul 2024, 19:32):
Apreciem că următiți clarificările cît și răspunsurile oferite. În răspunsurile anterioare am oferit răspuns la asemenea clarificare.
Dar din partea Dvoastra nu este chiar asa, deoarece in raspunsul anterior a fost raspuns doar in privinta elaborarii nu si a verificarii, asteptam raspuns cu incarcarea pe platforma a documentului respectiv.
Stimate posibil participant. Solicitările Dumneavoastră nu pot fi calificate ca clarificări. Ori în răsunsul anterior sa menționat clar că Devizul a fost elaborat în conformitate cu actele normative în vigoare și CPL 01.01-2012 de către elaborator de devize atestat.
Stimata AC din raspunsul de mai sus se citeste cat de mult nu doriti sa raspundeti la intrebarile concrete - Devizul a trecut VERIFICAREA?
Ce vreti sa ziceti că prezenta listă cu cantitățile de lucrări a fost întocmită în baza descrierii lucrărilor – pentru lucrările de reparaţie şi de restaurare (Capitolul 3, pct. 3.2.1 - 3.2.3. din CPL 01.01-2012) respectiv fără a perfecta proiectul de execuție, adica proiect de executie a lucrarilor perfectionat si semnat cu toate schimbarile nu este? Conform caror documente se vor indeplini si receptiona lucrarile?
Stimate participant, autoritatea contractantă oferă doar răspunsuri la clarificări în condițiile legislației. O clarificare ține să explice o situație neclară în elaborarea ofertei. Sunt inadmisibile solciitări neîntemeiate sau acuzații nefondate în adresa autorității. Cu regret constatăm că unii ofertanți folosesc rubrica clarificări pentru ași expune propriile opii, dolianțe sau frustări din motiv că nu se indică de către cine este adresată clarificarea, sau mai mult folosesc rubrica ca mod de comunicare cu AC. Pentru cele enumerate mai sus oricine poate adresa o solciitare în scris către autoritatea contractantă cu idnicarea solicitării sau acuzărilor după caz, însă pînă la moment vă informăm că nu a parvenit nici una în acest sens. Mai mult ca atît în cazul în care considerați careva nereguli în procedura de achiziții aveți dreptul legal la contestare, fapt ce nu s-a întimplat.
UNDE SCRIE IN CPL 01.01-2012 CA NU SE PUBLICA CS IN FORMT WORD? SAU IN ORICARE ALT ACT LEGAL SAU NORMATIV. NU SUNT NICI DOLEANTE NICI FRUSTRARI SUNT NISTE CERINTE LOGICE SI CRED CA E NEVOIE SA RESPECTATI MUNCA OE NU DOAR A VOASTRA SI SA POSTATI NISTE DOCUMENTE IN CARE SE POATE DE LUCRAT. MAI DEGRABA AC ARE NISTE FRUSTRARI DACA INSISTA PE ASA SUBIECT CARE POATE FI REZOLVAT IN 30 DE SECUNDE.
Vă rugăm să vă documentați. Nu prevede nici un act normativ obligația de publica documentele în word. Ba din contra comunicarea are loc după cum am descris în răspunsurile anterioare. Respectiv solicitările Dumneavoastră nu sunt fondate și nu vor fi acceptate.
In textul pozitiei este scris una in resurse alta. pe care info o luam ca pe cea veridica? exemplu Betonocontact si Betohgpuht
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.
De ce se aplica coeficientul 0.5 si la utilaj?
Coeficientul este necesar de aplicat conform sarcinei date.
In textul pozitiei este scris una in resurse alta. pe care info o luam ca pe cea veridica? exemplu Ceresit si Betohgpuht
Bună ziua. În cazul discrepanțelor între poz. și resurse, ofertantul va oferi conform denumirii poziției. Acest va fi valabil și la evaluarea tehnică a ofertelor.