Achiziție - Achiziționarea implanturilor spinale, consumabilelor pentru neurochirurgia fracturilor coloanei vertebrale conform necesităților IMSP beneficiare pentru anul 2024 (repetat 3)

Achiziție CENTRUL PENTRU ACHIZITII PUBLICE CENTRALIZATE IN SANATATE

Informație generală

Achiziționarea implanturilor spinale, consumabilelor pentru neurochirurgia fracturilor coloanei vertebrale conform necesităților IMSP beneficiare pentru anul 2024 (repetat 3)
874,586.46 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1714396374647

Achiziționarea implanturilor spinale, consumabilelor pentru neurochirurgia fracturilor coloanei vertebrale conform necesităților IMSP beneficiare pentru anul 2024 (repetat 3)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
29/04/2024 16:18
clarificări
10/05/2024 11:30
depunere
15/05/2024 11:30
deschidere oferte
16/05/2024 13:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 29/04/2024 13:13
Trezoreria de Stat

suma planificată 874,586.46 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Set pentru kyphoplastie/vertebroplastie 62,500.00 MDL 0.63 MDL 33100000-1 Lot nr. 1 Set pentru kyphoplastie/vertebroplastie 25 Bucata 03.06.2024 - 31.12.2024
MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
2024-05-16 13:00:00
Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervicala 77,000.00 MDL 0.77 MDL 33100000-1 Lot nr. 2 Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervicala 20 Bucata 03.06.2024 - 31.12.2024
MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
2024-05-16 13:18:30
33100000-1 Lot nr. 2 Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervicala 4 Bucata
33100000-1 Lot nr. 2 Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervicala 2 Bucata
33100000-1 Lot nr. 2 Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervicala 2 Bucata
33100000-1 Lot nr. 2 Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervicala 4 Bucata
33100000-1 Lot nr. 2 Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervicala 2 Bucata
33100000-1 Lot nr. 2 Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervicala 2 Bucata
33100000-1 Lot nr. 2 Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervico-toracala 1 Bucata
Implante spinale. Cusca pentru fuziunea intersomatică lombară transforaminala TLIF 330,000.00 MDL 3.30 MDL 33100000-1 Lot nr. 3 Implante spinale. Cusca pentru fuziunea intersomatică lombară transforaminala TLIF 44 Bucata 03.06.2024 - 31.12.2024
MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
2024-05-16 13:37:00
33100000-1 Lot nr. 3 Implante spinale. Cusca pentru fuziunea intersomatică lombară transforaminala TLIF 2 Bucata
Substituient osos sintetic pentru umplerea defectelor de os si a custilor intervertebrale 19,819.80 MDL 0.20 MDL 33100000-1 Lot nr. 4 Substituient osos sintetic pentru umplerea defectelor de os si a custilor intervertebrale 10 Bucata 03.06.2024 - 31.12.2024
MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
2024-05-16 13:55:30
Placi de laminoplastie 66,666.66 MDL 666.67 MDL 33100000-1 Lot nr. 5 Placi de laminoplastie 25 Bucata 03.06.2024 - 31.12.2024
MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
2024-05-16 14:14:00
33100000-1 Lot nr. 5 Miniplaci de laminoplastie 25 Bucata
33100000-1 Lot nr. 5 Suruburi pentru placile de laminoplastie 200 Bucata
33100000-1 Lot nr. 5 Setul de instrumente pentru laminoplastie 1 Bucata
Set pentru kyphoplastie/vertebroplastie 225,000.00 MDL 2.25 MDL 33100000-1 Lot nr. 6 Set pentru kyphoplastie/vertebroplastie 10 Bucata 03.06.2024 - 31.12.2024
MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
2024-05-16 14:32:30
Ciment radiopac de viscozitate inalta PMMA.
Pentru vertebroplastie si augmentarea suruburilor pediculareCiment radiopac de viscozitate inalta PMMA.
Pentru vertebroplastie si augmentarea suruburilor pediculare
93,600.00 MDL 0.94 MDL 33100000-1 Lot nr. 7 Ciment radiopac de viscozitate inalta PMMA.
Pentru vertebroplastie si augmentarea suruburilor pediculareCiment radiopac de viscozitate inalta PMMA.
Pentru vertebroplastie si augmentarea suruburilor pediculare
60 Bucata 03.06.2024 - 31.12.2024
MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
2024-05-16 14:51:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
lista de distributie_repetat_3.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-29/04/2024 16:18Descarca
formularele.xlsxbiddingDocumentsAchiziție-29/04/2024 16:18Descarca
duae_ro_0 (1).docbiddingDocumentsAchiziție-29/04/2024 16:18Descarca
anunt de participare_spinale_repetat 3.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/04/2024 16:18Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-29/04/2024 16:18Descarca
model contract.docxbiddingDocumentsAchiziție-29/04/2024 16:18Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Notificarea privind inregistrarea dispozitivelor.
pentru Achiziție
01.05.2024 16:33

Va fi posibil de prezentat notficare precum că AMDM a acceptat documentele și urmeaza a inregistara implanturilor spinale și seturile pentru implante?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.05.2024 08:26

Conform anunțului de participare pct. 17 subpct. 14 se solicită Prezentarea numărului de înregistrare din Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, până la termenul limită de depunere a ofertelor.
Neprezentarea numărului de înregistrare în termenul menționat (până la termenul limită de depunere a ofertelor) servește drept temei de descalificare a ofertei). Notificarea nu demonstrează înregistrare din Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale.

... afișează tot conținutul

Notificarea privind inregistrarea dispozitivelor.
pentru Achiziție
02.05.2024 09:56

Contactații pe cei de la AMDM și concretizați la ei, dacă au primit notificare privind inregistrarea dispozitivelor/consumabilelor înseamnă că curmează să inregistreze. Aceasta este doar o problemă de timp.
Un OE nu poate să impună AMDM să înregistreze mai repede pentru că așa vrea CAPCS ca produsele să fie inregistrate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.05.2024 08:36

Conform anunțului de participare pct. 17 subpct. 14 se solicită Prezentarea numărului de înregistrare din Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, până la termenul limită de depunere a ofertelor. Neprezentarea numărului de înregistrare în termenul menționat (până la termenul limită de depunere a ofertelor) servește drept temei de descalificare a ofertei). Notificarea nu demonstrează înregistrare din Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale.

... afișează tot conținutul

Регистрация изделий
pentru Achiziție
02.05.2024 10:13

В последнее время невозможно записаться в AMDM на регистрацию, в настоящее время нет ни одного свободного слота, нельзя записаться даже на год вперед, если закон требует соблюдения каких-либо условий - должны быть возможности их соблюсти. Экономические агенты Молдовы не имеют таких возможностей.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.05.2024 08:49

Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificarea depusă. Conform prevederilor art. 17 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit căruia pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziție publică. În funcție de obiectul achiziției publice, în sensul art.1, și de tipul procedurii alese conform art. 46 alin.(1), autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Totodată, alin. (8) din articolul menționat dispune că, criteriile de calificare și selecție stabilite de către autoritatea contractantă trebuie să aibă o legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează să fie atribuit, iar alin. (9) din același articol, prevede că, autoritatea contractantă are obligația de a respecta principiul proporționalității atunci când stabilește criteriile de calificare și selecție, precum și nivelul cerințelor minime pe care ofertanții/candidații trebuie să le îndeplinească. Subsecvent, potrivit art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. În context, reieșind din prevederile normelor sus menționate, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia, însă această decizie nu trebuie să creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată vă reamintim că, anterior CAPCS a achiziționat atât dispozitive medicale înregistrate, cât și neînregistrate, cu condiția înregistrării acestora până la data livrării. Ca urmare, Curtea de Conturi, în rapoartele de audit a constatat și a informat CAPCS despre livrarea de către operatorii economici desemnați câștigători a bunurilor neînregistrate către beneficiari. Ulterior, CAPCS a modificat documentația de atribuire, achiziționând atât dispozitive medicale înregistrate, cât și neînregistrate, oferind posibilitatea operatorilor economici de a prezenta Notificare sau documente pentru Notificare. Drept urmare, CAPCS, a constatat că toate procedurile de achiziții demarate, au fost tergiversate prin depunerea ofertelor pentru dispozitive medicale neînregistrate, ce ulterior transmiterii notificărilor către AMDM, nu au fost înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, prin ce au fost încălcate toate termenele de efectuare a procedurilor, precum și nu a fost posibilă asigurarea beneficiarilor conform necesităților înaintate, reieșind din imposibilitatea demarării procedurilor repetate. În aceste condiții, autoritatea contractantă este singura în măsură să își identifice necesitățile sale, în vederea bunei desfășurări a activității instituției și beneficiarilor, or, există riscul ca CAPCS să achiziționeze dispozitive medicale ce ulterior nu vor putea fi înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, iar acest fapt este contrar prevederilor art. 7 alin. (2) și alin. (7) din Legea nr. 102 din 09.03.2017 cu privire la dispozitivele medicale. Totodată, operatorul economic nu poate garanta CAPCS că ar putea obține înregistrarea dispozitivului fără riscul de a primi refuz, în acest sens, din partea Agenției Medicamentului și Dispozitivelor Medicale.

... afișează tot conținutul

Регистрация изделий
pentru Achiziție
02.05.2024 10:15

Невозможно знать точно что будет заказано бенефициарами на тендере, требования меняются из года в год, следовательно агенты должны найти подходящий товар и производителей, а подать заявку на регистрацию после обьявления тендера - физически невозможно. Таким образом рынок резко ограничен и свободной конкуренции в Молдове больше не существует.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.05.2024 08:49

Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificarea depusă. Conform prevederilor art. 17 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit căruia pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziție publică. În funcție de obiectul achiziției publice, în sensul art.1, și de tipul procedurii alese conform art. 46 alin.(1), autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Totodată, alin. (8) din articolul menționat dispune că, criteriile de calificare și selecție stabilite de către autoritatea contractantă trebuie să aibă o legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează să fie atribuit, iar alin. (9) din același articol, prevede că, autoritatea contractantă are obligația de a respecta principiul proporționalității atunci când stabilește criteriile de calificare și selecție, precum și nivelul cerințelor minime pe care ofertanții/candidații trebuie să le îndeplinească. Subsecvent, potrivit art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. În context, reieșind din prevederile normelor sus menționate, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia, însă această decizie nu trebuie să creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată vă reamintim că, anterior CAPCS a achiziționat atât dispozitive medicale înregistrate, cât și neînregistrate, cu condiția înregistrării acestora până la data livrării. Ca urmare, Curtea de Conturi, în rapoartele de audit a constatat și a informat CAPCS despre livrarea de către operatorii economici desemnați câștigători a bunurilor neînregistrate către beneficiari. Ulterior, CAPCS a modificat documentația de atribuire, achiziționând atât dispozitive medicale înregistrate, cât și neînregistrate, oferind posibilitatea operatorilor economici de a prezenta Notificare sau documente pentru Notificare. Drept urmare, CAPCS, a constatat că toate procedurile de achiziții demarate, au fost tergiversate prin depunerea ofertelor pentru dispozitive medicale neînregistrate, ce ulterior transmiterii notificărilor către AMDM, nu au fost înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, prin ce au fost încălcate toate termenele de efectuare a procedurilor, precum și nu a fost posibilă asigurarea beneficiarilor conform necesităților înaintate, reieșind din imposibilitatea demarării procedurilor repetate. În aceste condiții, autoritatea contractantă este singura în măsură să își identifice necesitățile sale, în vederea bunei desfășurări a activității instituției și beneficiarilor, or, există riscul ca CAPCS să achiziționeze dispozitive medicale ce ulterior nu vor putea fi înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, iar acest fapt este contrar prevederilor art. 7 alin. (2) și alin. (7) din Legea nr. 102 din 09.03.2017 cu privire la dispozitivele medicale. Totodată, operatorul economic nu poate garanta CAPCS că ar putea obține înregistrarea dispozitivului fără riscul de a primi refuz, în acest sens, din partea Agenției Medicamentului și Dispozitivelor Medicale.

... afișează tot conținutul

Participanți

Set pentru kyphoplastie/vertebroplastie 62,500.00 MDL
Implante spinale. Instrumentatie pediculară occipito-cervicala 77,000.00 MDL
10/05/2024 14:21
93,600.00 MDL
Implante spinale. Cusca pentru fuziunea intersomatică lombară transforaminala TLIF 330,000.00 MDL
15/05/2024 10:14
330,000.00 MDL
10/05/2024 14:21
360,800.00 MDL
Substituient osos sintetic pentru umplerea defectelor de os si a custilor intervertebrale 19,819.80 MDL
Placi de laminoplastie 66,666.66 MDL
Set pentru kyphoplastie/vertebroplastie 225,000.00 MDL
15/05/2024 10:46
96,000.00 MDL
Ciment radiopac de viscozitate inalta PMMA. Pentru vertebroplastie si augmentarea suruburilor pediculareCiment radiopac de viscozitate inalta PMMA. Pentru vertebroplastie si augmentarea suruburilor pediculare 93,600.00 MDL
15/05/2024 10:46
95,040.00 MDL
10/05/2024 14:21
102,000.00 MDL