Achiziție - Lucrări de alimentare cu energie electrica și lucrări de instalare a aparatului de rezonanță magnetică nucleară 1.5 Tesla

Achiziție IMSP Institutul Mamei și Copilului (IMC)

Informație generală

Lucrări de alimentare cu energie electrica și lucrări de instalare a aparatului de rezonanță magnetică nucleară 1.5 Tesla
850,100.00 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1713870612013

Lucrări de alimentare cu energie electrica și lucrări de instalare a aparatului de rezonanță magnetică nucleară 1.5 Tesla


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
23/04/2024 14:21
clarificări
28/04/2024 14:30
depunere
06/05/2024 14:30
deschidere oferte
06/05/2024 14:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 23/04/2024 11:14
Trezoreria de Stat

suma planificată 850,100.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lot 1/Lucrari de alimentare cu energie electrica 413,990.00 MDL 45400000-1 Lot 1/Lucrari de alimentare cu energie electrica 1 Metru patrat 20.05.2024 - 30.12.2024
Burebista, 93
Lot 2/Lucrări de instalare a aparatului de rezonanta magnetica nuclear 1.5 Tesla 436,110.00 MDL 45400000-1 Lot 2/Lucrări de instalare a aparatului de rezonanta magnetica nuclear 1.5 Tesla 1 Metru patrat 20.05.2024 - 30.12.2024
Burebista, 93

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
1 duae_ro_0 (3).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-23/04/2024 14:21Descarca
ds_lucrari (3).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-23/04/2024 14:21Descarca
1 duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchiziție-23/04/2024 14:21Descarca
caiet de sarcini lot 1 - electricictate.docxbiddingDocumentsAchiziție-23/04/2024 14:21Descarca
caiet de sarcini lot 2_2_lucrări de instalare.docbiddingDocumentsAchiziție-23/04/2024 14:21Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-23/04/2024 14:21Descarca

Persoană de contact

Clarificări

anulare
pentru Achiziție
23.04.2024 14:51

Din ce motiv sa anulat procedura anterioara?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.04.2024 16:26

.

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
23.04.2024 14:53

Termenul de garanție a lucrărilor minim 7 ani.Odata ce ati publicat repetat procedura deja cred ca este binevenit sa modificati si termenul de garantie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.04.2024 16:26

.

... afișează tot conținutul

Termen de garanție asupra lucrărilor
pentru Lot 1/Lucrari de alimentare cu energie electrica
24.04.2024 09:45

Vă rugăm respectuos să confirmați acceptarea modificării privind termenul de garanție asupra lucrărilor de 5 ani. Vă mulțumim anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.04.2024 11:18

Vă informăm că modificarea termenului de garanție de 5 ani asupra lucărilor se acceptă. Astfel, termenul de garanție va consitui minim 5 ani. Vă mulțumim pentru clarificare!

... afișează tot conținutul

anulare
pentru Achiziție
23.04.2024 14:51

Din ce motiv sa anulat procedura anterioara?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.04.2024 11:18

.

... afișează tot conținutul

Termen de garanție asupra lucrărilor
pentru Achiziție
24.04.2024 10:34

Vă rugăm respectuos să confirmați acceptarea modificării privind termenul de garanție asupra lucrărilor de 5 ani. Vă mulțumim anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.04.2024 11:18

Vă informăm că modificarea termenului de garanție de 5 ani asupra lucărilor se acceptă. Astfel, termenul de garanție va consitui minim 5 ani. Vă mulțumim pentru clarificare!

... afișează tot conținutul

termenul de garantie
pentru Achiziție
26.04.2024 10:04

Termenul de garanție a lucrărilor minim 7 ani.Odata ce ati publicat repetat procedura deja cred ca este binevenit sa modificati si termenul de garantie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.04.2024 11:05

Vă informăm că modificarea termenului de garanție asupra lucărilor de 5 ani se acceptă. Astfel, termenul de garanție va consitui minim 5 ani.

... afișează tot conținutul

anulare
pentru Achiziție
26.04.2024 10:05

Răspuns (23 apr 2024, 16:20):
. Cum sa intelegem asa raspuns?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.04.2024 11:08

Vă rugăm să examinați caietele de sarcini anexate.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
26.04.2024 16:03

Răspuns (26 apr 2024, 11:07):
Vă rugăm să examinați caietele de sarcini anexate. Lot 2/Lucrări de instalare a aparatului de rezonanta magnetica nuclear 1.5 Tesla. Denumirea spune altceva fata de caietul de sarcini care este incarcat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.04.2024 16:18

Scopul principal este instalarea aparatului de rezonanță magnetică. Lucrările au fost divizate în: lucrări de alimentarea cu energie electrică și lucrări de instalare.

... afișează tot conținutul

termenul de executie
pentru Achiziție
26.04.2024 16:10

11. Termenii și condițiile de executare solicitați: 1 lună, după primirea ordinului de începere a lucrărilor . Modificati termenul de executie.Este prea mic in comparatie cu tipul lucrarilor.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.04.2024 16:22

Termenul de execuție a fost solicitat conform graficului de execuție a finanțatorului și de comun acord cu fondatorul.

... afișează tot conținutul