Lucrări de construcție a două Obiecte de infrastructură militară (obiectul nr.1.2A și Obiectul nr.1.2B), în cadrul Taberei Militare nr.136, Băcioi, contract multianual 2024-2025
suma planificată 88,000,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
88,000,000.00 MDL | 45216200-6 | Lucrări de construcție a două Obiecte de infrastructură militară (obiectul nr.1.2A și Obiectul nr.1.2B), în cadrul Taberei Militare nr.136, Băcioi, contract multianual 2024-2025 | 1 Reparatie conventionala |
01.04.2024 - 31.12.2024 şos.Hînceşti 84 |
Urmează să modificați și termenul de valabilitate a contractului; anul are aproximativ 250 zile lucrătoare, respectiv, conform cerințelor aveți 250 zile de executare în anul 2025, ultima zi de lucru o sa fie 31 decembrie, cînd o sa achitați facturile dacă trezoreria acceptă facturi pînă la data de 25-27 decembrie?
Termenul de realizare indicat în Documentația de concurs (250 zile lucrătoare), este maximum, dar nu minimum.
Ținînd cont de complexitatea lucrării, o să acordați avans la inițierea lucrărilor?
Cerințele prevăzute la pct.13 (Extras din contul curent bancar despre disponibilitatea de bani lichizi, sau certificate de linie de credit), din tabelul la pct.24 Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului, au rezultat din prevederile pct.41, subpct.3, din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, pentru a se asigura că Operatorul economic are destulă capacitate financiară pentru inițierea lucrărilor.
Vă rugăm să indicați care sunt alocațiile pe ani pentru obiectiv, și termenele de plată după înaintarea facturilor?
Alocațiile bugetare pe ani sunt reflectate la pct.8 din Anunțul de participare, în denumirea procedurii. Pentru anul 2024 - 60% și pentru anul 2025 – 40%, din întreaga valoare a obiectului. Potrivit pct.3.3 din contract (Anexa nr.25 la DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.69/2021), Beneficiarul va verifica procesele-verbale de recepție a lucrărilor executate în termen de 10 zile calendaristice de la primirea acestora de la Antreprenor.
Care sunt termenii de plată după expirarea a 10 zile calendariste de la primirea acestora?
Până la 10 zile lucrătoare.
art. 66 alin. (5) din Legea nr. 181/2014 dispune că: Se interzice încheierea de către autoritățile/instituțiile bugetare a contractelor cu efectuarea plăților anticipate (avans) pentru achiziționarea mărfurilor, serviciilor și lucrărilor, cu excepția: a) lucrărilor de construcții și reparații capitale, a căror valoare nu depășește 10 la sută din limita anuală stabilită pe obiectiv în scopul organizării proceselor tehnologice și procurării de materiale și utilaj, în cazul în care contractele de antrepriză încheiate între beneficiari și antreprenori prevăd astfel, cu confirmarea ulterioară a sumelor plătite prin volume de lucrări executate efectiv pe parcursul anului de gestiune;, vă rugăm să achitați avansul, cele 5 milioane nu sunt suficiente pentru inițirea și execuția unei etape
Cerințele prevăzute la pct.13 (Extras din contul curent bancar despre disponibilitatea de bani lichizi, sau certificate de linie de credit), din tabelul la pct.24 ,,Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului”, este prevăzut pentru ca Autoritatea contractantă să se asigure că operatorul economic are destulă capacitate financiară pentru demararea lucrărilor. Totodată, viitorul contract va include în sine toate prevederile permise de legislația în vigoare, agreate de părțile contractante.
Buna ziua. Reieșind din faptul că contractul este pe doi ani, experiența urmează a fi calculată nu din valoarea estimată, dar din valoarea fondurilor alocate pentru 1 an de activitate?
Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii împreună), trebuie să demonstreze că are o experiență în domeniul construcțiilor de minim (5)cinci ani de activitate și trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 5 ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor):- un contract ce a avut ca obiect execuţia unor lucrări de construcție similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract și/sau valoarea cumulată a tuturor contractelor de lucrări de construcție similare cu obiectul contractului
(construcție capitală S+P+2E+M, cu structură de rezistență din beton armat) executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract.