Renovarea trotuarului bd. Dacia (partea pară) tronson bd. Cuza Vodă – str. Independenței
suma planificată 9,373,128.47 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
9,373,128.47 MDL | 45200000-9 | Renovarea trotuarului bd. Dacia (partea pară) tronson bd. Cuza Vodă – str. Independenței | 1 Bucata |
18.12.2023 - 30.12.2024 str. Teilor 10 |
?
?
Buna ziua. Incarcati proiectul de indeplinire a lucrariloir pentru alimentarea cu energie electrica.
Bună ziua! Autoritatea contractantă nu are posibilitatea să încarce proiectul pe platformă. În caz de necesitate puteți să consultați documentația de proiect la sediul AC: mun. Chișinău, str. Teilor, 10, tel. 060688775
Bună ziua, unde gasim F 1 desfasurata cu indicarea consumurilor ?
Bună ziua! A fost plasat!
Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Publicati sau sa contestam? Reținem nu F5 ci F1 desfasurat.
Bună ziua! A fost plasat!
Conform anrexei nr.10 la documentația standart aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.69 nu este nimic stipulat de grafic GANTT, este o cerință neclară a AC, faceți trimitere concretă la actul normativ pentru prezentare a graficului de lucru.
În conformitate cu art. 42 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, ,,autoritatea contractantă stabilește cerințele minime de calificare ținând cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. Totodată, conform art. 41 alin. 2) al HG 638/2020 ,,Criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 2)capacitatea de exercitare a activității profesionale.” Notă: Graficul Gantt reprezintă o diagramă cu bare orizontale care ilustrează activitățile dintr-un proiect, desfășurate în timp, indicând timpii de începere și respectiv de finalizare, precum și durata acestor activități.
Dupa tipul de lucrare specificat în anunțul de participareeste indicat renovarea trotuarului, dar se solicită aviz pentru construcție civila si diriginte de șantier pentru construcție civila. Clarifica-ți acest aspect credem că să produs o eroare tehnică..????
Personal calificat a fost solicitat în funcție de tipul lucrărilor prevăzute în caiet de sarcini și nu rezultă din denumirea obiectivului.
Care este scopul asa zisei vizite cu inregistrare? Vreți sa cunoașteți cu cine veți concura sau ...? IN BAZA CAROR ARTICOLE DIN legea 131 e formilata acasta cerinta? Noi fără excorata credeți ca nu ne vom descurca?
Cerința în cauză nu este restrictivă și nu limitează participarea ofertanților. Are ca scop confirmarea faptului că ofertantului i-a fost asigurat accesul să viziteze și să examineze amplasamentul lucrării, inclusiv împrejurimile în raport cu schița de proiect și caietul de sarcini, în vederea elaborării calitative a ofertei și includerii în structura prețului a cheltuielilor aferente organizării de șantier, menținerii căilor de acces libere, masurilor provizorii și de protejare pe perioada derulării contractului a lucrărilor executate de degradare, pînă la recepția de terminare a lucrărilor. Tot odată în scopul asigurării participării unui număr cit mai mare de participanți, în scopul permiterii potențialilor ofertanți timp util perfectării ofertelor pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Autoritatea contractantă, în vederea asigurării aplicării principiului tratamentului egal față de toți participanții, va asigura vizite în șantier în perioada de actualizare și propunere a ofertelor, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Temei legal: art. 7 lit. a) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, art. 37 și art. 42 din HG nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, secțiunea 1 pct. 14 și pct. 15 din Documentația standard.
Publica-ți vă rugăm si proiectul de execuție avizat în mod corepunzător dacă tot spuneți că conform proiectului sunt și lucrări de construcții civile. Dați dovadă de transparență.Merci anticipat.
În temeiul art. 48 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări ,,Autoritatea contractantă include în documentația de atribuire toate informațiile necesare pentru calcularea costului pe ciclul de viață”. Prin urmare constatăm că au fost publicate toate elementele necesare pentru calcularea costului ofertei, inclusiv ilustrare - schiță de proiect.
Publicați proiectul
În temeiul art. 48 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări ,,Autoritatea contractantă include în documentația de atribuire toate informațiile necesare pentru calcularea costului pe ciclul de viață”. Prin urmare constatăm că au fost publicate toate elementele necesare pentru calcularea costului ofertei, inclusiv ilustrare - schiță de proiect.
Unde urmează sa fie transportat materialul demontat conform caietului de sarcini este stipulat 15 km avind in vedere ca toate poligoanele de depozitare adeseurilor in raza municipiului sunt contra plata. Autoritatea contractanta are in acest sens prevazute cheltuieli suplimentare...???????
În vederea elaborării calitative a ofertei ofertanții urmează să includă în structura prețului cheltuieli aferente proceselor tehnologice inclusiv organizării de șantier, menținerii căilor de acces libere, masurilor provizorii și de protejare pe perioada derulării contractului a lucrărilor executate de degradare, pînă la recepția de terminare a lucrărilor.
Declarație în formă liberă, confirmată prin
semnătura electronică.
Lichiditatea generală potrivit raportului
financiar pentru anul 2022 prezentat,
(active circulante/datorii curente × 100):
Autoritatea contractantă stabileşte drept
cerinţa minimă ca valoarea indicatorului
respectiv să fie peste 150 %
De unde vati inspirat cu acasta cerinta? Lichiditatea de peste 150% pentru 11 luni in urma cit de relevanta este?
Cerința în cauză este solicitată în temeiul art. 7 lit. a) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice și art. 42 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări.
Daca este proiect sau macar o schita dece nu este prevazut lucrari de Trasare a axelor restabilirea traseului??? Sau AC are un contract cu o companie specializata in domeniul topografic si urmeaza sa suporte cheltuielile necesare.
Toate cheltuielile necesare realizării obiectivului conform schiței de proiect și a caietului de sarcini vor fi suportate de ofertant. Caietul de sarcini este corect și nu necesită modificări.
Tot odată în scopul asigurării participării unui număr cit mai mare de participanți, în scopul permiterii potențialilor ofertanți timp util perfectării ofertelor pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Autoritatea contractantă, în vederea asigurării aplicării principiului tratamentului egal față de toți participanții, va asigura vizite în șantier în perioada de actualizare și propunere a ofertelor, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Temei legal: art. 7 lit. a) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, art. 37 și art. 42 din HG nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, secțiunea 1 pct. 14 și pct. 15 din Documentația standard.
Deci AC va asigura, este fraza cheie, nu va impune obligatoriu ci a asigua celui ce are nevoe, iar dtre puneti vizita si certificatul ca abligatoriu, transformind un drept a participantului in sarcina iar o sarcina a AC o prefaciti in un impediment
Cerința în cauză nu este restrictivă și nu limitează participarea ofertanților. Are ca scop confirmarea faptului că ofertantului i-a fost asigurat accesul să viziteze și să examineze amplasamentul lucrării, inclusiv împrejurimile în raport cu schița de proiect și caietul de sarcini, în vederea elaborării calitative a ofertei și includerii în structura prețului a cheltuielilor aferente organizării de șantier, menținerii căilor de acces libere, masurilor provizorii și de protejare pe perioada derulării contractului a lucrărilor executate de degradare, pînă la recepția de terminare a lucrărilor. Tot odată în scopul asigurării participării unui număr cit mai mare de participanți, în scopul permiterii potențialilor ofertanți timp util perfectării ofertelor pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Autoritatea contractantă, în vederea asigurării aplicării principiului tratamentului egal față de toți participanții, va asigura vizite în șantier în perioada de actualizare și propunere a ofertelor, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Temei legal: art. 7 lit. a) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, art. 37 și art. 42 din HG nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, secțiunea 1 pct. 14 și pct. 15 din Documentația standard.
Tipul de lucrări din caietul de sarcini, rezultă că ar trebui să se solicite personal calificat din domeniul construcțiilor rutiere și nicidecum din construcții civile. Vă rugăm să revizuiți acest aspect și să reveniți cu actualizări a anunțului de participare.
Cerința în cauză nu este una restrictivă și se referă la capacitatea ofertantului de exercitare a activității profesionale și a fost solicitată în funcție de tipul lucrărilor prevăzute în caietul de sarcini.
Din ce considerente solicitați avizul eliberat de către AST în domeniul dreptului de execuție a lucrărilor în construcții civile pe când în caietul de sarcini sunt tipuri de lucrări pentru amenajarea trotuarelor?
Vă rugăm să reveniți cu o clarificare și cu trimitere la cadrul legislativ, în baza cărei legi veniți cu această solicitare?
Cerința în cauză nu este una restrictivă și se referă la capacitatea ofertantului de exercitare a activității profesionale și a fost solicitată în funcție de tipul lucrărilor prevăzute în caietul de sarcini.
Specificati parametrii tehnici pentru piloni, corpuri de iluminat?
Parametrii tehnici pentru piloni și corpuri de iluminat sunt stipulate în caiet de sarcini, acestea trebuie să fie analogice celor montate pe tronsonul (Traian - Cuza Vodă) a bd. Dacia amenajat anterior.
Este incarcat proiectul pentru lucrarile de amenajare, incarcati va rog si proiectul de indeplinire a lucrariloir pentru alimentarea cu energie electrica a iluminatului pietonal. Sint neclaritati referitor cablului din poz 28 pozare in tub corugat 750m si poz 29 cablu in transee executat fara acoperiri la fel 750m, cablu avem 900m - clarificati?
Documentația necesară calculării costului ofertei conform art.48 din HG 638/2020 este publicata. Volumele sunt corecte și corespund celor prevăzute în caiet de sarcini.
Ex[licati va rog cum se indeplinesc lucrarile avand 39 piloni, 38 console si 40 corpuri de iluminat?
Documentația necesară calculării costului ofertei conform art.48 din HG 638/2020 este publicata. Volumele sunt corecte și corespund celor prevăzute în caiet de sarcini.
Sint neclaritati referitor cablului din poz 28 pozare in tub corugat 750m si poz 29 cablu in transee executat fara acoperiri la fel 750m, cablu avem 900m - clarificati?
Răspuns (5 dec 2023, 11:56):
Documentația necesară calculării costului ofertei conform art.48 din HG 638/2020 este publicata. Volumele sunt corecte și corespund celor prevăzute în caiet de sarcini.
Acest raspuns este pentru a inchide clarificarea, insa va rugam sa ne raspundeti clar si daca nu cunoasteti cereti ajutorul proiectantului sau a persoanei care a elaborat oferta. Asteptam raspuns?
Volumele sunt corecte, lungimea cablului nu trebuie să fie egală cu traseul subteran. Dacă cunoașteți tehnologia lucrărilor, conexiunea se execută mai sus de nivelul solului în interiorul pilonului.
Publicati model de urne si banci?
Acestea trebuie să fie analogice celor montate pe tronsonul (Traian - Cuza Vodă) a bd. Dacia amenajat anterior. Totodată, consultați schița de proiect publicată în ceea ce privește modelul băncilor.