Achiziţionarea consumabilelor, reagenţilor de laborator și alte produse de uz medica pentru diagnosticul Tuberculozei întru realizarea Programului Naţional de control al Tuberculozei pentru anul 2024
suma planificată 7,414,023.88 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Lot nr. 1 Containere pentru spută, pentru centrifugare, 50 ml | 150,000.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 1 Containere pentru spută, pentru centrifugare, 50 ml | 90000 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 2 Lame de sticlă, (bucată) | 20,000.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 2 Lame de sticlă, (bucată) | 80000 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 3 Anse bacteriologice | 30,706.66 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 3 Anse bacteriologice | 80000 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 4 Acid sulfuric, H2SO4, 96-98% | 28,800.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 4 Acid sulfuric, H2SO4, 96-98% | 90 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 5 Acid clorhidric | 5,740.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 5 Acid clorhidric | 35 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 6 Ulei de imersie | 1,513.33 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 6 Ulei de imersie | 8 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 7 Carbolfuchsin, 1,0% | 32,637.60 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 7 Carbolfuchsin, 1,0% | 80 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 8 Albastru de methilen, 0,1% | 30,074.40 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 8 Albastru de methilen, 0,1% | 80 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 9 Markere | 1,514.50 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 9 Markere | 130 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 10 Suport pentru tuburi de 50 ml | 1,283.45 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 10 Suport pentru tuburi de 50 ml | 35 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Conform HG696/2018, pungile pentru deseurile biologice rezultate din activitatea mediacala, trebuie sa fie de culoare galbena si cu marcaj Pericol Biologic. Pentru o licitatie echitabila va rugam sa adaugati la descriere parametri sus mentionati.
Se vor efectua modificări în documentația de atribuire. Documentația de atribuire modificată va fi atașată la procedură.
Vă rugăm să corectați termenul garanției de bună execuție atîta timp cît este valabil termenul contractului - 31.12.2024. Totodată, vă rugăm să rețineți că, conform art. 68 alin 8 din Legea 131/15 privind achizițiile publice ”Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice”, astfel nu există temei juridic de a reține garanția de bună execuție cu nici măcar o zi în plus după expirarea termenului de valabilitate a contractului sau executarea integrală a acestuia. În acest cotext, solicităm să nu fie încălcată legislația în vigoare și să corectați cerința ce ține de garanția de bună execuție!!!
Cerința a fost indicată în scopul minimizării riscurilor autorităţilor contractante și utilizării eficiente a banilor publici.
Noua OE nimeni nu ne garanteaza ca IMSP-le vor lua tot dupa contract. Noi achitam garantia,apoi importam cantitatea dupa contract, si cind ajungem la sfirsit de an ei nu iau tot ca sa incheie contactul! Atunci DE CE SA ACHITAM NOI GARANTIE ???
La programe nationale sunt transe de livrare, care presupune livrarea cantității conform tranșei, iar în contextul unui acord adițional de micșorare a cantităților se face numai cu acordul părților.
Revenim la clarificarea de mai sus referitor la termenul garanției de bună execuție: Autoritatea contractantă nu poate să se asigure de careva riscuri, prin încălcarea legislației. Principiile privind achizițiile publice precum ”cheltuirea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor” are o altă menire decît dea invocată de către dumneavoastră și nu trebuie interpretate la întîmplare. Pentru principiul privind cheltuirea eficientă a banilor publici dumneavoastră veți procura bunurile conform prețului minim, iar pentru minimizarea riscurilor au fost impuse un șir de criterii de selecție a celei mai bune oferte financiare. Exact la acest aspect poate fi invocată litera a) din art. 7 Legea 131/15. În acest context, vă reamintim că, potrivit art. 68 alin 8 din Legea 131/15 privind achizițiile publice ”Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice”, astfel nu există temei juridic de a reține garanția de bună execuție cu nici măcar o zi în plus după expirarea termenului de valabilitate a contractului sau executarea integrală a acestuia. Conform acelelorași principii invocate de către dumneavoastră, reiese că operatorii economici nu au parte de proporționalitate în raport cu autoritatea contractantă, toate regulili licitațiilor fiind doar în favoarea dumneavoastră. Vă rugăm frumos să studiați în parte și minuțios la ce se referă fiecare principiu în parte și să modificați cerința de ține de garanția de bună execuție ”pe perioada de valabilitate a contractului”. Mulțumim frumos!
Termenul garantiei de bună execuție este până la data de 31.01.2025, dar aceasta va fi restituită in conformitate cu art. 68 alin 8 din Legea 131/15 privind achizițiile publice.
Vă rugăm să aveți amabilitatea să revizuiți cerința pentru perioada de valabilitate a garanției de bună execuție, întrucât potrivit art. 68 alin 8 din Legea 131/15 privind achizițiile publice ”Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice”. Astfel nu există temei juridic pentru a reține garanția de bună execuție după expirarea termenului de valabilitate a contractului sau executarea integrală a acestuia. Deasemenea conform principiului proporționalității invocat de către dumneavoastră, reiese că operatorii economici nu au parte de proporționalitate în raport cu autoritatea contractantă. Vă rugăm frumos să modificați cerința privind garanția de bună execuție ”pe perioada de valabilitate a contractului”. Mulțumim frumos!
Termenul garantiei de bună execuție este până la data de 31.01.2025, dar aceasta va fi restituită in conformitate cu art. 68 alin 8 din Legea 131/15 privind achizițiile publice.
Apelăm la dumneavoastră cu rugămintea de a modifica cerința actuală pentru perioada de valabilitate a garanției de bună execuție și anume "Garanția de bună execuție va fi valabilă pe tot parcursul executării obligațiunilor contractuale și/sau până la expirarea valabilității contractlului, care va surveni prima". Va multumim anticipat!
Termenul garantiei de bună execuție este până la data de 31.01.2025, dar aceasta va fi restituită in conformitate cu art. 68 alin 8 din Legea 131/15 privind achizițiile publice.
Stimata Autoritate Contractanta, specificatia tehnica pentru acest lot, in formularea curenta, face imposibila participarea a altor producatori inafara de Cepheid. Avind in vedere ca pe piata sunt minim 2 producatori care ofera solutii similare de detectie a Micobacteriei TB si rezitenta la Rifampicină prin metota PCR. Va rugam sa adaugati in descrierea tehnica a produsului solicitat "sau tehnologie similara cu oferirea gratuita in folosinta a platformei pentru testare". Similar este si pentru lotul nr. 76.
Conform specificației tehnice prezentate de către beneficiarulu final, pentru Loturile nr. 75 Catridge Xpert pentru detecția M. tb și rezistenței la Rifampicină si nr. 76 Catridge XpertXDR pentru detecția M. tb și rezistenței la linia 2 nu pot fi solicitate alte produse datorita faptului ca nu exista posibilitate tehnica de a utiliza teste alternative celor indicate in specificațiile tehnice.