Achiziționarea centralizată a consumabilelor medicale conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice pentru anul 2024 (partea III)
suma planificată 26,053,845.65 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Lot nr. 1 Stent ureteral mono J CH8 | 40,512.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 1 Stent ureteral mono J CH8 | 70 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 2 Stent ureteral mono J CH9 | 56,000.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 2 Stent ureteral mono J CH9 | 70 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 3 Stent ureteral Pigtail cu ghid bilateral X-RAY 5 Fr | 240,500.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 3 Stent ureteral Pigtail cu ghid bilateral X-RAY 5 Fr | 185 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 4 Stent ureteral Pigtail cu ghid bilateral X-RAY 6 Fr | 926,500.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 4 Stent ureteral Pigtail cu ghid bilateral X-RAY 6 Fr | 510 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 5 Stent ureteral Pigtail cu ghid bilateral X-RAY 6 Fr | 1,453,500.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 5 Stent ureteral Pigtail cu ghid bilateral X-RAY 6 Fr | 765 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 6 Stent ureteral Pigtail cu ghid bilateral X-RAY 7 Fr | 99,916.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 6 Stent ureteral Pigtail cu ghid bilateral X-RAY 7 Fr | 55 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 7 Stent ureteral Pigtail cu ghid bilateral X-RAY 7 Fr | 57,000.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 7 Stent ureteral Pigtail cu ghid bilateral X-RAY 7 Fr | 30 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 8 Stent ureteral Pigtail 5 Fr | 118,125.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 8 Stent ureteral Pigtail 5 Fr | 350 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 9 Stent ureteral Pigtail 6 Fr | 302,400.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 9 Stent ureteral Pigtail 6 Fr | 896 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Lot nr. 10 Stent biliar | 79,200.00 MDL | 33100000-1 | Lot nr. 10 Stent biliar | 160 Bucata |
01.01.2024 - 31.12.2024 MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3 |
Buna ziua.Teste p/u determinarea sarcinei in ce anume??? Va rugam sa concretizati!
Bună ziua. Se solicită Teste pentru determinarea sarcinii HCG.
Teste p/u determinarea sarcinei in ce anume? Va rugam sa concretizati??
Test determinarea sarcinii HCG.
În atenția celor interesați,
Lotul Nr. 90 din această licitație are aceleași specificații tehnice ca lotul Nr. 72 din Licitația ocds-b3wdp1-MD-1688737102055. Rugăm să le combinați.
Garanția pentru ofertă este în cuantum de 1%.
Buna ziua! Va rugam sa revizuiti bugetul alocat conform ofertelor depuse in cadrul procedurii de achizitie p/u 2023, (Achiziționarea de Consumabile Medicale conform necesităților IMSP Institutul Oncologic, pentru anul 2023)
Bună ziua. La procedura nominalizată în clarificare au fost depuse 2 oferte cu două prețuri diferite, iar unul dintre prețuri era mai mic decât ce a fost alocat pentru anul 2024. Astfel, nu se modifică bugetul alocat petru lotul dat.
La pct.16 din anunțul de participare documentul nr.5 care se depune până la termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor în SIA RSAP (MTENDER) este indicat Garanția pentru ofertă - 2. 00% din valoarea ofertei fără TVA,iar la pct.17 Garanția pentru ofertă: în cuantum de 1 % din valoarea ofertei fără TVA.Care este varianta corectă ?
Garanția pentru ofertă este în cuantum de 1%.
În atenția celor interesați,
Rugăm să concretizați unitatea de măsură: bucată sau set
Garanția pentru ofertă este în cuantum de 1%.
Pentru a oferi posibilitatea de a participa uni număr cât mai mare de operatori economici, vă rugăm să modificați specificațiile ce ține de lungimea acului solicitat +-10 mm. Vă mulțumim anticipat!
Bună ziua. La lotul dat se vor opera modificări în documentația standard din 09.08.2023.
Buna ziua. Incarca-ti va rog repetat lista de distributie. Multumim!
lista de distribuție partea i-iii.xlsx a fost încărcată.
În atenția celor interesați,
Lotul Nr. 90 din această licitație are aceleași specificații tehnice ca lotul Nr. 72 din Licitația ocds-b3wdp1-MD-1688737102055. Rugăm să le combinați.
Bună ziua. Tubul prelungitor pentru sisteme de infuzie 220, au o capacitate de presiune mult mai înaltă decât prelungitoare care urmează să fie achiziționate la lotul Nr. 72 din Licitația ocds-b3wdp1-MD-1688737102055.
În atenția celor interesați,
Lotul Nr. 231 și Lotul Nr. 70 din ocds-b3wdp1-MD-1688736511910 sunt același produs, rugăm să le combinați într-un singur lot.
Bună ziua. La lotul dat se vor opera modificări în documentația standard din 09.08.2023.
În atenția celor interesați,
Rugăm să concretizați unitatea de măsură: bucată sau set
Bună ziua,
Unitatea de măsură: set
Rugam sa concretizati specificatia tehnica.
Bună ziua. Prima tranșă urmează să fie livrată până la 28 februarie 2024. Producătorul ar putea recepționa comanda în decurs de 10 zile de la emiterea deciziei de atribuire, când este clar cine este câștigătorul și nu au fost depuse contestații. Ținând cont că procedurile cu Consumabile Medicale (3 la număr) reprezintă un procent colosal din totalul de consumabile necesar tuturor instituțiilor la nivel național, evaluarea ofertelor va fi la primordială. Totodată la moment etapa de contractare a fost sistematizată și necesită o perioadă de timp mult mai scurtă pentru ca contractele să fie înregistrate. Atragem atenția că tergiversarea procedurilor nu ține doar de autoritatea contractantă, dar și de potențialii sau realii operatori economici participanți, deoarece pentru multe solicitări de modificare a specificațiilor ar fi putut fi transmise recomandări la lista publicată pe site-ul oficial www.capcs.md la rubrica transparență.
Conform articolului 35 alin (2) din Legea 131/15 ”Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic”. Astfel, vă rugăm să țineți cont de perioada de peste 3 săptămâni cât procedura a fost suspendată și să prelungiți perioada clarificărilor în modul stabilit de lege. Licitația este foarte mare, și doar 9 zile pentru clarificări este foarte puțin, ținând cont de multitudinea de întrebări. Ca să anticipăm răspunsul citit la alte întrebări precum că listele au fost publicate pe site-ul instituției, menționăm că acestea au doar rol consultativ, fără obligații juridice din partea părților, atât contractantă, cât și potențiali ofertanți, din care motiv nimeni (mai ale potențiali ofertanți) nu va pierde timpul său prețios pentru a solicita clarificări sau corectări ale specificațiilor, fără a avea o siguranță că acestea sunt 100% finale și că vor fi chiar luate în calcul sau eventual să poată depune o contestație pe marginea acestora. Mulțumim anticipat! P.S Perioada clarificărilor urmează să fie prelungită cu perioada în care procedura a fost suspendată, iar operatorilor economici le-a fost îngrădit dreptul de a solicita clarificări (adică 3 săptămâni).
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire.
Teste p/u determinarea sarcinei in ce anume IN SINGE SAU URINA? Va rugam sa concretizati??
Bună ziua, testul pentru determinarea sângelui în urină.
Buna ziua. La momentul curent este indicat ”lungimea 520mm”, ce se prezintă cerința restrictiva si limitează concurenta. La multi producatori lungime standard de drenuri de tip solicitat este 500mm. Rugam sa corectati cerinte tehnice la luturile 49-55 cu includerea abateri posibila, cur ar fi ”lungimea 500mm ±20mm” sau ” lungimea ≥500mm”.
Bună ziua, specificația respectivă a fost oferită de către beneficiari, în dependență de necesitățile lor reale.
Cum puteti prelungi perioada de clarificari doar cu 2 zile, luand in consideratie ca ati suspendat LP cu 3 saptamini !!!!???? Va rugam sa va conformati cerintelor legale.
În conformitate cu art.35 al Legii 131/2015, Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind:
a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3).
Rugam sa concretizati specificatia tehnica.
Bună ziua, acest lot, în dependență de posibilitate, o să fie revizuit
Conform Legii131/15 Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională (1) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe litera e ”mostre (în măsura în care necesitatea prezentării este justificată), descrieri şi/sau fotografii a căror autenticitate trebuie să poată fi demonstrată în cazul în care autoritatea contractantă solicită acest lucru.” Sau CAPCS de foarte multe ori solicită în mod nejustificat mostre pentru același produs, doar că mărime diferită, deși ofertantul POATE DEMONTRA prin catalogul prezentat sau fișa tehnică că produsul întrunește toate cerințele solicitate. Solicităm ca cerința privind prezentarea mostrelor să fie modificată ”în cazul în care se solicită același produs, dar diferite mărimi - va fi prezentată mostra pentru 1-2 mărimi”. Vă rugăm să țineți cont și de faptul că mostrele costă bani, de foarte multe ori acestea sunt foarte scumpe. REITERĂM, CONFORM ARTICOLULUI MENȚIIONAT, MOSTRELE SE SOLICITĂ DOAR ÎN CAZURI BINE JUSTIFICATE, ÎN CAZUL ÎN CARE NU SE POATE DEMONTRA CALITATEA UNUI PRODUS CE URMEAZĂ A FI LIVRAT.
În acest context, solicităm introducerea cerinței ”În cazul în care ofertantul a mai livrat același produs în anii precedenți și nu au fost întregistrate abateri sau pretenții din partea beneficiarilor - mostre nu vor fi solicitate”.
Bună ziua, fiecare achiziție se evaluează individual și conține dosare independente de alte proceduri
Care este sensul prezentarii a cite 2 mostre, daca ar fi de ajuns si cite 1? Deseori mostrele sunt destul de costisitoare, iar AE isi asuma responsabilitatea de a le percepe de la furnizor contra cost, aplicindu-se si servicii postale destul de costisitoare. Cu atit mai mult CAPCS nu le returneaza, nimeni din sectia DM nu stie unde se afla, care si cui ii apartine, bardac total...
Bună ziua. O mostră se testează în procedul de evaluare, iar o mostră se păstrează pe perioada valabilității contractelor pentru ofertele desemnate câștigătoare.
Bună ziua, pentru corectitudine Vă rugăm să ne specificați:
1. Cum se vor livra stickerele în foi (coli) sau role?
2. Care sunt culorile solicitate pentru stickere?
3. Dacă stickerul are careva inscripții (macheta)?
4. Unde putem vedea o mostră sau poză de sticker pentru marcarea seringei din hîrtie adezivă?
Bună ziua. În specificația tehnică au fost incluse cerințele minime care ar trebui să conțină bunurile solicitate. Parametrii care nu sunt indicați nu vor constitui factori de evaluare. 1. Vor fi acceptate ambele variante. 2. Culori diferite. 3. Pot să nu conțină careva inscripții. Se solicită stickere din hârtie adezivă cu dimensiunea 1x4 cm. CAPCS nu deține mostre sau poze cu acest tip de produse.