Achiziție - Lucrări de reconstrucție și modernizare a Centrului de excelență în Educație Artistică „Ștefan Neaga” str. Hristo Botev nr. 4, mun. Chișinău

Achiziție Ministerul Educației și Cercetării

Informație generală

Lucrări de reconstrucție și modernizare a Centrului de excelență în Educație Artistică „Ștefan Neaga” str. Hristo Botev nr. 4, mun. Chișinău
4,669,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1688654330048

Conform Caietului de sarcini


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
06/07/2023 17:52
clarificări
23/08/2023 10:22
depunere
31/08/2023 10:22
deschidere oferte
31/08/2023 10:22
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 06/07/2023 15:44
Trezoreria de Stat

suma planificată 4,669,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
4,669,000.00 MDL 45400000-1 Lucrări de reconstrucție și modernizare a Centrului de excelență în Educație Artistică „Ștefan Neaga” str. Hristo Botev nr. 4, mun. Chișinău 1 Bucata 01.08.2023 - 26.12.2024
Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare (2).signed (2).pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/07/2023 17:52Descarca
caiet de sarcini (1).signed (3).pdfbiddingDocumentsAchiziție-06/07/2023 17:52Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-06/07/2023 17:52Descarca
caiet de sarcini 1.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/07/2023 17:52Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Solicitare
pentru Achiziție
18.07.2023 18:28

Solicităm să ne răspundeți la Clarificarea din 11 iul 2023, 18:23

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.07.2023 17:01

Bună ziua. Rugăm să faceți cunoștință cu răspunsul oferit.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
10.07.2023 18:35

Buna ziua! In Lista cu cantitățile de lucrări № 2-1-1 A1 Solutii arhitecturale, la poz 16 Termoizolarea exterioara peretilor a cladirilor cu tencuieli fine pe termoizolant (sisteme cu fixare rigida a termoizolantului), suprafata peretilor neteda: cu placi din vata minerala D=135 kg/m3, gr. 100 mm, inclusiv montarea cornierilor din aluminiu cu plasa la muchii. Este nevoie de indicat volumul cornierului din aluminiu (conform proiectului), deoarece codul IzF55C ne arata norma (0.00) .

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.07.2023 09:49

Bună ziua. Norma la codul IzF55 C Cornier perforat va fi de 0,1ml.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
11.07.2023 18:23

Considerăm că solicitarea Dvs. privind personalul angajat de minim 30 persoane limitează accesul agenților economici la procedura de achiziție or, Antreprenorul are dreptul să contracteze subantreprenori sau să- și crească efectivul la necesitate iar pentru asigurarea unor eventuale riscuri prezintă și o garanției de bună execuție. Astfel, venim cu o solicitare de excludere a acestui punct sau să ne răspundeți la următoarele întrebări: (1) Cum a stabilit AC cifra de 30 și nu 28 sau 37? (2) 30 de angajați în total per companie sau 30 de angajați- muncitori și specialiști în construcție? (3) În cazul subcontractării lucrărilor, cum putem stabili corect ponderea personalului detașat de Antreprenor și cea a subantreprenorului pornind de la faptul că Antreprenorul are posibilitatea de a contracta cît lucrări atît și lucrări cu tot cu materiale?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.07.2023 17:01

Grupul de lucru pentru achiziții publice al MEC, consideră că cerința de la pct. 16 subpct. 21 din Anunțul de participare este una ce nu contravine legislației în vigoare, fiind solicitată în funcție de specificul, de volumul și de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate, fiind absolut relevantă pentru îndeplinirea contractului. Prin stabilirea acestui criteriu de calificare, grupul de lucru a urmărit scopul ca operatorul economic să dețină potențial pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice de lucrări și de a soluționa eventualele dificultăți legate de îndeplinirea acestuia, în cazul în care oferta sa este declarată câștigătoare. Criteriile de calificare stabilite de către AC au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Totodată, potrivit pct. 42 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”.

... afișează tot conținutul

Documentatie de proiect
pentru Achiziție
13.07.2023 10:07

Buna ziua, astfel cum obiectul nu este unul strategic sau cu destinatie secreta va rugam sa anexati documentatia de proiect fara care nu este posibil de calculat corect sistemele de retea, va multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.07.2023 10:19

Bună ziua. Vă încurajăm să vă deplasați la obiect pentru a face cunoștință cu documentația de proiect.

... afișează tot conținutul

personalul angajat de minim 30 persoane
pentru Achiziție
13.07.2023 10:28

Solicitati Anexa nr .13??

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.07.2023 17:01

Bună ziua.
Se va prezenta numărul de angajați, nu mai puțin de 30 angajați în fiecare din ultimele 3 luni „confirmate prin extrase contabile la zi”. La necesitate, AC va solicita documente suplimentar.

... afișează tot conținutul

disponibilitate de bani lichizi
pentru Achiziție
17.07.2023 14:38

Se accepta linie creditara?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.07.2023 17:01

Bună ziua. Contractul de creditare cu termen de valabilitate pentru durata de executare a contractului (propusă de OE) se acceptă.

... afișează tot conținutul

Extras contabil
pentru Achiziție
17.07.2023 14:39

Ce presupune acest act?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.07.2023 17:01

Bună ziua. OE poate prezenta tabelul de evidență a timpului de lucru, IPC 21, M1, precum și alte documente care demonstrează îndeplinirea cerinței.

... afișează tot conținutul

Solicitare
pentru Achiziție
24.07.2023 19:38

Suspendați procedura pînă la soluționarea contestației

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.08.2023 10:27

Bună ziua. cu referire la clarificările din 11.07.2023 comunicăm: 1) cerința de la pct. 16 subpct. 21 din Anunțul de participare este una ce nu contravine legislației în vigoare, fiind solicitată în funcție de specificul, de volumul și de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate, fiind absolut relevantă pentru îndeplinirea contractului. Prin stabilirea acestui criteriu de calificare, grupul de lucru a urmărit scopul ca operatorul economic să dețină potențial pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice de lucrări și de a soluționa eventualele dificultăți legate de îndeplinirea acestuia, în cazul în care oferta sa este declarată câștigătoare. Criteriile de calificare stabilite de către AC au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Totodată, potrivit pct. 42 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”; 2) 30 de angajați în total per companie; 3) în cazul unei asocieri, sarcina va fi îndeplinită de fiecare parte proporțional ponderii acestuia la executarea contractului atribuit de AC.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
21.08.2023 14:35

1. Solicităm autorității contractante să nu inducă agenții economici în eroare or, ANSC în Decizia nr. 03D-557-23 din 17.08.2023. nu s-a expus asupra legalității cerinței date. 2. Conform solicitării personalului angajat în total per companie, agenții economici se pot asocia cu orice companie, indiferent de domeniul de activitate (catering, horeca, ș.a.) pentru a fi eligibili numărului de 30 angajați, citez AC- noi nu am solicitat exact sa fie muncitori, personalul total să fie de minim 30, adică și din administrație și directori și contabili și toți care sunt, diriginți de șantier, manageri de vînzări și așa mai depart, toți vor fi luați în calcul. 3. Ofertanții au dreptul să subcontracteze lucrări.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.08.2023 15:45

Bună ziua. Rugăm să precizați care este întrebarea de clarificare. Totodată rugăm să țineți cont de specificul achiziției.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reconstrucție și modernizare a Centrului de excelență în Educație Artistică „Ștefan Neaga” str. Hristo Botev nr. 4, mun. Chișinău 4,669,000.00 MDL
30/08/2023 22:28
3,874,757.85 MDL
Ofertă acceptată
30/08/2023 09:14
4,358,981.49 MDL
Ofertă refuzată
30/08/2023 16:00
4,415,300.23 MDL
Ofertă refuzată
31/08/2023 08:26
4,464,543.01 MDL