Achiziționarea lucrărilor de reparație capitală a acoperișului blocului de pedopsihiatrie
suma planificată 2,647,488.60 MDL
Stimata Autoritate Contractanta! Din ce motiv ati micsorat valoarea obiectului?
Buna ziua, valoarea estimată a obiectului achiziției sa micșorat din motivul alocării mijloacelor bănești la compartimentul dat.
Stranie decizie. Ce treaba are valoarea estimata a proiectului de executie, conform caietului de sarcini cu bugetul dvs si alocarea de mijloace banesti pentru acest obiect? Lucrarile necesare de executat au un pret, iar banii pentru a executa aceste lucrari ii gasiti dvs. Dvs. nicidecum nu puteti micsora valorea doar ca nu aveti bani suficienti!!! Apropo, atit proiectul, cit si devizul de cheltuieli trebuia sa treaca verificarea acestora cu eliberarea raportului de verificare. Aveti aceste rapoarte? In baza la ce micsorati dvs., daca volumele au ramas aceleasi? Independent ati micsorat costul lucrarilor, materialelor? Pentru asa ceva antreprenorii sunt descalificati! Dar dvs in ce baza legala ati facut micsorarea?
Buna ziua, procedura de achiziție a fost publicată în conformitate cu legea cu privire la achizițiile publice, respectiv Autoritatea contractantă dispune de documentele necesare conform documentației standard lucrări.
modificati licitatia in 3 runde daca vrei calitate la lucrari.... altfel no cautati cu operatorul care va fi desemnat cistigator...
constructia nui kupi/pradai ....
Buna ziua, conform p.21 din anunțul de participare este prevăzută licitația electronică în 3 runde.
modificati doar o runda sa fie initiala
Buna ziua, conform p.21 din anunțul de participare este prevăzută licitația electronică în 3 runde.
Licitatia, dupa parerea mea este organizata de catre vreun pacient. Fara suparare. Sunteti incapătanati sa mentineti niste cerinte nerelevante si prostesti. Si cea mai mare problema e ca nu se iau in considerare propunerile OE. Propuneri de altfel bune, menite sa aduca plus valoare la calitate si termeni.
Buna ziua , cerințele expuse în anunț de participare sunt relevante și corepund legii cu privire la achizițiile publice și documentației sdandard lucrări.
Stimata AC, in cazul licitatiei electronice la lucrari se creaza 2 mari probleme pe care mai tarziu le veti simti tot voi.
1. Intr-o concurenta sanatoasa fiecare OE se traduie sa dea propunerea initiala cat mai mica, pt a avea avantajul in runde. Astfel pretul se diminueaza cu 30-40%, poate chiar mai mult. Dupa care incepe nebunia din runde, unde chiar e dezastru. Fiecare risca ca la cazino si propun sume ireale si nejustificate, pentru ca intr-un minut cat ai posibilitatea sa scrii suma nu poti ajusta devizul la noua realitate din runde. Astfel se propun sume din cap nejustificate. Pretul in runde se mai diminueaza cu 10-20%. Astfel se poate ajunge la un pret si circa 50-60% diminuat fata de suma estimativa. Intrebare: cum credeti ca potentialul castigator va efectua lucrari calitative si in termen cu un pret diminuat cu 60%? La procurari de bunuri este chiar relevant acest tip de licitatie, pentru ca ai concret cateva pozitii pe care de bati. La lucrari situatie e total diferita. Ai un deviz initial de la care nu poti devia hazardat.
2. Ajustarea devizului dupa runde. In urma confruntarilor din runde se creaza o noua realitate, cu sume diferite, deseori cifre rotunde, care ne impun sa ajustam preturile in deviz nu dupa preturi reale pe piata, dar in asa fel ca suma finala sa ne iasa cea de dupa runde. Astfel se incalca si norme si tot ce e de incalcat.
La final va zic: Ati micsorat unilateral suma estimativa fata de procedura precedenta (avand aceleasi volume de lucrari), plus la toate se diminueaza suma la propunerile initiale si inca mai tare dupa runde. La final veti avea de efectuat lucrari care real costa 3 743 890 (conform primei proceduri) cu cel mult 1 400 000, suma care va ramane dupa licitatia electronica. Sa vedeti atunci concert.
În conformitate cu prevederile legii cu privire la achizițiile publice micșorarea prețului obiectului achiziției rămîne la discreția operatorului economic.
Bună ziua! În anunțul de participare pctl. 16, sbpctl. 4 - Propunerea financiară - OE va prezenta informații cu privire la prețuri, tarife precum și alte condiții financiare și comerciale legate de obiectul de Achiziții Publice de lucrări. Sub ce formă solicitați să prezentăm aceste informații și ce ar trebui să cuprindă acestea?
Buna ziua, informația solicitată trebuie să fie prezentattă conform formularelor Nr.3 deviz local resurse și formular Nr.5 catalog de prețuri pentru obiectul achiziției, care conțin denumirea lucrării de construcții, manopera, materiale, prețul acestora.
Stimati colegi poate boicotam dizmatul creat de autoritatea contractanta si ii lasam fara acoperis anul acesta. Ce spunet ?
Buna ziua, în conformitate cu prevederile art.35 din legea nr.131/2015, orice oprator economic interesat, are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Întrebarea d-stră nu se atribuie la compartimentul documentația de atribuire.
poz 44 care este norma la plasa in m2?
Buna ziua, volumul în metri2 de plasă se va depista în timpul lucrărilor la desfacere a invelitorilor după necesitate.
Buna ziua. Apare intrebarea cum alcatuim devizul referitor materialului - plasa - necunoscand cit folosim? Ce fel de raspuns in timpul lucrarilor dupa necesitate?
La desfacerea sistemului de ventilare se va aprecia cantitatea, volumul.
Ce credeti ca este corect asa raspuns?Cum operatorii economici sa prezinte ofertele ?
Pentru verificare puteți să vizitați obiectul lucrărilor la fața locului.
Stimata AC, din raspunsurile care la dati se simte ca nu prea aveti nevoie de participanti la aceasta licitatie. Raspundeti la intrebari clar si concret fara cuvinte la general.
Pentru verificarea devizului de lucrări vizitați obiectul achiziției.
Dvoastra aveti proiectul de indeplinire a lucrarilor unde aveti indicate practic toate cele necesare, discutati cu proiectantul si devizierul si ne dati raspunsuri concrete dealtfel veti avea contestatii.
Pentru a evita neclarități vizitați obiectul achiziției.