Achiziție - Lucrări de reparație curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. A. Russo 11(încăperi et. 5; 3; 2; 1)

Achiziție IMSP AMT Riscani

Informație generală

IMSP AMT Riscani
1003600153212
Lucrări de reparație curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. A. Russo 11(încăperi et. 5; 3; 2; 1)
5,697,135.26 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1682492242016

Lucrări de reparație curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. A. Russo 11(încăperi et. 5; 3; 2; 1)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
26/04/2023 10:05
clarificări
11/05/2023 10:00
depunere
18/05/2023 10:00
deschidere oferte
18/05/2023 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 26/04/2023 07:23
Trezoreria de Stat

suma planificată 5,697,135.26 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
5,697,135.26 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. A. Russo 11(încăperi et. 5; 3; 2; 1) (Conform caietului de sarcini) 1 Bucata 01.06.2023 - 31.12.2023
Alecu Russo 11

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț reparație ccd 2023.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/04/2023 15:00Descarca
cmf (et 5) (etapa 1 2) f1 caiet de sarcini ccd 2023.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/04/2023 16:11Descarca
ds_lucrari documentatia standard reparatie ccd 2023.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/04/2023 10:05Descarca
duae_roformular reparatie ccd.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/04/2023 10:05Descarca
reparație ccd 2023 anunt .signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/04/2023 10:05Descarca
reparatii ccd 2023 caiet de sarcini.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/04/2023 10:05Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
26.04.2023 14:42

Vă rugăm să încărcați caietul de sarcini în format word. Mulțumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.04.2023 16:15

A fost încărcat.

... afișează tot conținutul

docmentatia de atribuire
pentru Achiziție
26.04.2023 18:33

Buna ziua. Conform pct.18 al Anuntului de participare solicitati temenul de garantie a lucrărilor executate 7 ani. Solicitam ca acest termen sa fi ajustat conform prevederile legislatiei LEGE Nr. 721 din 02-02-1996
privind calitatea în construcţii, care prevede termenul de garanție post-receptie de 5ani. nu mai mult si nu mai putin. Multumesc anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2023 15:07

A fost modificat.

... afișează tot conținutul

doc. de calificare
pentru Achiziție
26.04.2023 18:50

Onorate autoritate contractantă, suntem in Secolul al XXI-lea, un secol al dezvoltării informationale, unde totul se verifica la un clic distanta, explicati va rog, pentru ce solicitati Certificat de atribuire a contului bancar??? - cum considerati oare agentii economici care participa la achizitii publice, carora la participare li se cere experienta similara, ISO, garantii bancare, etc... oare ei nu au deschise conturi in bancă? oare ei nu au Certificat de înregistrare a întreprinderii/decizie de înregistrare/ extras de înregistrare din registrul de stat al persoanelor juridice? Pentru ce le mai solicitati? Sa fie cit mai multe in listă?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2023 15:07

A fost exclsă solicitarea de prezentare aCertificat de atribuire a contului bancar.

... afișează tot conținutul

criterii de calificare
pentru Achiziție
26.04.2023 19:07

BUna seara. Explicati vă rog cum va fi verificata solicitarea din sub-pct.9 al puct.16 Declarație privind personalul de specialitate pentru efectuarea lucrărilor din contract (Nu mai puțin de 15 angajați calificați la momentul depunerii ofertei, cu experință în domeniu nu mai puțin de 5 ani.). Majorotatea operatorilor economici in Anexa nr. 15 Declarație privind personalul de specialitate pentru efectuarea lucrărilor din contract, indica un sir de muncitori pe care nu-i au, sau nu au cu ei nici-o tangenta, sau indica un numar de vreo 50 persoane dar in realitate nu au nici macar 5 lucratori oficial inregistrati la companie. Intrebarea este cum va fi verificata solicitarea D-stra de 15 angajați calificați la momentul depunerii ofertei ? sau solicitati prezentarea declaratiei IPC cu hasurarea datelor personale a muncitorilor, sau dupa depunerea ofertelor veti solicita de la IFS citi muncitori au companiile participante la procedura. Solicitam ca la rubrica Modul de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerințeiIndicati să fie indicat expres in ce mod adentii economici vor demonstra solicitarea D-stra.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2023 15:12

A fost indicat in Anunțul de participare modificat.

... afișează tot conținutul

criterii de calificare
pentru Achiziție
26.04.2023 19:29

la sub-pct.24 al puct.16, Capacitatea economică și financiară, va rugam frumos sa indicat expres ce valoare a cifrei medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani. Caci informatia indicata la rubrica modul de demostrare a criteriului, permite tratarea diferita a acesteea. sau aceata valoare e cel putin 5 697 135,26 lei fără TVA sau aceasta valoare e cel mult 11 394 270,52 lei fără TVA (5 697 135,26 x 2). Astfel, pentru a evita neintelegerile sau interpretarile diferite, indicati expres care e valoarea. si plasati anuntul de participare cu modificarile facute. Multumesc anticipati

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2023 15:07

A fost concretizat.

... afișează tot conținutul

Garantie pentru oferta
pentru Achiziție
27.04.2023 08:36

Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2023 08:04

Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: I.M.S.P. ASOCIAŢIA MEDICALĂ TERITORIALĂ RÎŞCANI
Denumirea Băncii: B.C.’VICTORIABANK’S.A. fil.nr.12 Chisinau
Codul fiscal: 1003600153212
IBAN: MD77VI000002251312105MDL
cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la licitaţia publică nr. __________________________"

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
27.04.2023 13:21

Desfaceri de tencuieli si tecuiala de 5 mm cu amestec uscat. Devizieru i-si da seama ca cu 5 mm nu se va indrepta suprafata peretilor? Sau ne se cere calitatea lucrarilor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.04.2023 15:07

Tencueli de 5 mm au fost stabilite în devizul de cheltuieli, ca urmare a verificării documentelor de deviz, conform recomandărilor ÎS. Serviciul de Stat pentru verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor.

... afișează tot conținutul

Tencueli de 5 mm.
pentru Achiziție
03.05.2023 17:13

Conform tehnologiei producerii lucrarilor de finisare suprafetele in urma demolarii tencuielei vechi necesita sa fie nivelate (indreptate) cu tencuiala din mortar de ciment cu grosimea medie de 30 mm, apoi suprafetele respective se tencuiesc cu amestec uscat grosimea 5 mm. Explicati Va rog cum este posibil tehnologic de indreptat peretii in urma demolarii tencuielei vechi cu tencuiala din amestec uscat de 5 mm? (IMPOSIBIL).VEZI CAIETELE DE SARCINI LA TOATE CELELALTE ACHIZITII PUBLICATE PE SITE-ul ACHIZITII PUBLICE. CA EXEMPLU VEZI CAIETUL DE SARCINI LA ACHIZITIA NR. 21079609 PUBICAT RECENT.
P.S. Toate celelalte caiete de sarcini publicate recent tot au trecut verificarea la ÎS. Serviciul de Stat pentru verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor si in toate caietele de sarcini sa respecta tehnologia corecta de producere a lucrarior.
Corectati caietul de sarcini conform tehnologiei producerii lucrarilor. (RESPACTATI MUNCA ALTORA).
Pentru a evita cheltuieli suplimentare prin incheere Acordurilor Aditionale este necesar de corectat caietul de sarcini. S-au urmariti alte scopuri???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.05.2023 16:37

Lucrările se vor executa în strictă conformitate cu caietul de sarcini fară a diminua calitatea lucrărilor.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. A. Russo 11(încăperi et. 5; 3; 2; 1) 5,697,135.26 MDL
17/05/2023 23:01
3,697,644.42 MDL
Ofertă acceptată
18/05/2023 09:29
3,713,148.74 MDL
17/05/2023 17:17
3,812,985.99 MDL
18/05/2023 09:36
3,910,178.31 MDL
17/05/2023 16:49
4,235,194.84 MDL
16/05/2023 11:44
4,701,146.34 MDL
17/05/2023 09:04
4,868,553.84 MDL
18/05/2023 08:57
5,511,031.18 MDL