Lucrări de reparație curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. A. Russo 11(încăperi et. 5; 3; 2; 1)
suma planificată 5,697,135.26 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
5,697,135.26 MDL | 45200000-9 | Lucrări de reparație curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. A. Russo 11(încăperi et. 5; 3; 2; 1) (Conform caietului de sarcini) | 1 Bucata |
01.06.2023 - 31.12.2023 Alecu Russo 11 |
Vă rugăm să încărcați caietul de sarcini în format word. Mulțumesc
A fost încărcat.
Buna ziua. Conform pct.18 al Anuntului de participare solicitati temenul de garantie a lucrărilor executate 7 ani. Solicitam ca acest termen sa fi ajustat conform prevederile legislatiei LEGE Nr. 721 din 02-02-1996
privind calitatea în construcţii, care prevede termenul de garanție post-receptie de 5ani. nu mai mult si nu mai putin. Multumesc anticipat.
A fost modificat.
Onorate autoritate contractantă, suntem in Secolul al XXI-lea, un secol al dezvoltării informationale, unde totul se verifica la un clic distanta, explicati va rog, pentru ce solicitati Certificat de atribuire a contului bancar??? - cum considerati oare agentii economici care participa la achizitii publice, carora la participare li se cere experienta similara, ISO, garantii bancare, etc... oare ei nu au deschise conturi in bancă? oare ei nu au Certificat de înregistrare a întreprinderii/decizie de înregistrare/ extras de înregistrare din registrul de stat al persoanelor juridice? Pentru ce le mai solicitati? Sa fie cit mai multe in listă?
A fost exclsă solicitarea de prezentare aCertificat de atribuire a contului bancar.
BUna seara. Explicati vă rog cum va fi verificata solicitarea din sub-pct.9 al puct.16 Declarație privind personalul de specialitate pentru efectuarea lucrărilor din contract (Nu mai puțin de 15 angajați calificați la momentul depunerii ofertei, cu experință în domeniu nu mai puțin de 5 ani.). Majorotatea operatorilor economici in Anexa nr. 15 Declarație privind personalul de specialitate pentru efectuarea lucrărilor din contract, indica un sir de muncitori pe care nu-i au, sau nu au cu ei nici-o tangenta, sau indica un numar de vreo 50 persoane dar in realitate nu au nici macar 5 lucratori oficial inregistrati la companie. Intrebarea este cum va fi verificata solicitarea D-stra de 15 angajați calificați la momentul depunerii ofertei ? sau solicitati prezentarea declaratiei IPC cu hasurarea datelor personale a muncitorilor, sau dupa depunerea ofertelor veti solicita de la IFS citi muncitori au companiile participante la procedura. Solicitam ca la rubrica Modul de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerințeiIndicati să fie indicat expres in ce mod adentii economici vor demonstra solicitarea D-stra.
A fost indicat in Anunțul de participare modificat.
la sub-pct.24 al puct.16, Capacitatea economică și financiară, va rugam frumos sa indicat expres ce valoare a cifrei medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani. Caci informatia indicata la rubrica modul de demostrare a criteriului, permite tratarea diferita a acesteea. sau aceata valoare e cel putin 5 697 135,26 lei fără TVA sau aceasta valoare e cel mult 11 394 270,52 lei fără TVA (5 697 135,26 x 2). Astfel, pentru a evita neintelegerile sau interpretarile diferite, indicati expres care e valoarea. si plasati anuntul de participare cu modificarile facute. Multumesc anticipati
A fost concretizat.
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: I.M.S.P. ASOCIAŢIA MEDICALĂ TERITORIALĂ RÎŞCANI
Denumirea Băncii: B.C.’VICTORIABANK’S.A. fil.nr.12 Chisinau
Codul fiscal: 1003600153212
IBAN: MD77VI000002251312105MDL
cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la licitaţia publică nr. __________________________"
Desfaceri de tencuieli si tecuiala de 5 mm cu amestec uscat. Devizieru i-si da seama ca cu 5 mm nu se va indrepta suprafata peretilor? Sau ne se cere calitatea lucrarilor?
Tencueli de 5 mm au fost stabilite în devizul de cheltuieli, ca urmare a verificării documentelor de deviz, conform recomandărilor ÎS. Serviciul de Stat pentru verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor.
Conform tehnologiei producerii lucrarilor de finisare suprafetele in urma demolarii tencuielei vechi necesita sa fie nivelate (indreptate) cu tencuiala din mortar de ciment cu grosimea medie de 30 mm, apoi suprafetele respective se tencuiesc cu amestec uscat grosimea 5 mm. Explicati Va rog cum este posibil tehnologic de indreptat peretii in urma demolarii tencuielei vechi cu tencuiala din amestec uscat de 5 mm? (IMPOSIBIL).VEZI CAIETELE DE SARCINI LA TOATE CELELALTE ACHIZITII PUBLICATE PE SITE-ul ACHIZITII PUBLICE. CA EXEMPLU VEZI CAIETUL DE SARCINI LA ACHIZITIA NR. 21079609 PUBICAT RECENT.
P.S. Toate celelalte caiete de sarcini publicate recent tot au trecut verificarea la ÎS. Serviciul de Stat pentru verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor si in toate caietele de sarcini sa respecta tehnologia corecta de producere a lucrarior.
Corectati caietul de sarcini conform tehnologiei producerii lucrarilor. (RESPACTATI MUNCA ALTORA).
Pentru a evita cheltuieli suplimentare prin incheere Acordurilor Aditionale este necesar de corectat caietul de sarcini. S-au urmariti alte scopuri???
Lucrările se vor executa în strictă conformitate cu caietul de sarcini fară a diminua calitatea lucrărilor.