Lucrărilor de construcție a unui sistem fotovoltaic de producere a energiei electrice
în Municipiul Edineț
suma planificată 115,000.00 EUR
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
115,000.00 EUR | 45200000-9 | Lucrărilor de construcție a unui sistem fotovoltaic de producere a energiei electrice | 1 Bucata |
31.05.2023 - 30.12.2023 O.Cerempei 30 |
Publicati vă rog caietu de sarcini cu volumul de lucrări solicitate.
Volumul de lucrari solicitate este descris in documentul Volumul 3_Technical specifications
Добрый день,
1. Есть ли технические условия от поставщика?
2. Какая мощность необходима?
3. Есть ли форма участника тендера для заполнения?
Спасибо.
Răspuns: 1/2. În Capitolul 2 punctul 2.3 ne-am expus pe faptul că este necesar obținerea avizului de racordare pentru majorarea puterii cu condiția ca puterea contractată să fie mai mare sau egală cu 40 kW după care va fi necesar obținerea avizului de racordare pentru locul de producere – contorizare net de la operatorul de distribuție.
3.Ce ține de prezentarea ofertelor, avem descrisă Oferta Tehnică – Capitolul 5 și Oferta Financiară – Capitolul 6.
Sa se completeze formularul volum 1_s2_4_tender form.docx din documentele ofertei.
Добрый день, 1. Согласно Закона №131 ст.29,п.3 документация должна публиковаться на государственном языке? 2. В требовании Кает де сарчинь, на проектирование указаны обьекты на которых планируется монтаж солнечных батарей. Просим указать из каких материалов выполнена крыша указанных обьектов? Спасибо.
In documentul volume 3_technical specification_(fotovoltage) _14.04.2023.signed.pdf, la capitolul 2 punctul 2.1 este descrisa suprafata disponibila si din ce material este construit acoperisul si peretii.
Bună ziua!
Dat fiind faptul că prezentul tender este un Cocktail între Legea Achizițiilor publice 131/2015 și regulilor PRAG UE, actele care se vor depune în cadrul procedurii vor fi întocmite și depuse în care limbă?
Pentru ofertanți este neclar atât anunțul de participare în care nu este specificată lista actelor obligatorii spre depunere în cadrul procedurii iar în lista actuală este trimitere la un alt act?
Lista documentelor a fi depuse si modul de depunere sunt descrise in volume 1_instructions to tenderers_en.signed.pdf, capitolul 10 si 11.
Conform actului ,,volume 1_instructions to tenderers_en.signed.pdf,,punctul 8.1, unde este specificat că vor putea fi adresate întrebări privind achiziția sistemului fotovoltaic îninte cu 21 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor pe platforma achiziții.md.
Întrebarea este: întrebări pe platformă se permit până în data de 03 mai, data limită este 22 mai, respectiv reiese că d-stră nu vă conformați cerințelor stabilite în documentație.
Cum veți înlătura această neconcordanță?
Se impune mărirea perioadei de clarificări la prezentul tender...
Este adevarat ca este diferenta intre prevederile PRAG si setarile tehnice a instrumentului digital pe care noi suntem obligati sa-l folosim, dar nu tine de competenta noastra. Din aecst motiv se respecta termenul de adresare a intrebarilor , cel indicat pe platforma www.achizitii.md , care poate sa fie modificat de platforma automat pe parcurs.
Ați răspuns:
Conform actului ,,volume 1_instructions to tenderers_en.signed.pdf,,punctul 8.1, unde este specificat că vor putea fi adresate întrebări privind achiziția sistemului fotovoltaic îninte cu 21 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor pe platforma achiziții.md. Întrebarea este: întrebări pe platformă se permit până în data de 03 mai, data limită este 22 mai, respectiv reiese că d-stră nu vă conformați cerințelor stabilite în documentație. Cum veți înlătura această neconcordanță? Se impune mărirea perioadei de clarificări la prezentul tender...
Atunci cum vor adresa întrebări ofertanții?
Măriți perioada clarificărilor și micșorați perioada de depunere a ofertelor?
Am explicat in intrebarea precedenta ca noi nu marim si micsoram, divergentele sunt din cauza platformei care nu are 2 termene : de adresare a intrebarii si de a raspunde intrebarilor, care este cu 11 zile inainte de termen, straniu ca acest lucru nu l-ati observat. Din pacate perioada deja automat se schimba de platforma in functie de timpul raspunsurilor.
Bună ziua!
Ne puteți spune vă rog ce date se vor introduce aici: FORMULARUL 4.6.3
PROPUNEREA TEHNICA PRIVIND EXECUTIA LUCRĂRILOR
4.6.3.1 Indicați locația propusă pentru biroul dvs. principal pe șantier, stații (structuri din oțel/beton/asfalt), depozite, laboratoare, spații de cazare etc. (schițele trebuie atașate după cum este necesar) ./
Indicați locația propusă pentru biroul dvs . principal pe șantier , stații ( structura din oțel / beton / asfalt ), depozite , laboratoare , cazare etc. ( schițele se vor atașa după caz ).
Formularul 4.6.3.1 se refera la situatii in care aveti nevoie sa amenajati un teren pentru a amplasa careva utilaje, echipamente sau birouri etc. Daca nu planificati asa ceva, scriti nu este cazul.
Bună ziua!
Pentru darea în exploatare a stațiilor este necesar Raportul de expertiză a construcției.
Aveți aceste rapoarte?
Executarea acestui raport durează cam o lună, respectiv nu se va reuși în 90 zile de executat lucrările date...
Buna ziua, Cap.3 punctul 3.1 "Cerintele de proiectare" in obligatiile proiectantului am cerut sa fie executat calculul rezistentei mecanice a acoperisului unde vor fi instalate panourile fotovoltaice, ceia ce se cere la darea in exploatare de catre DSE ANRE.
Bună ziua!
Pentru ca să fie mai clar pentru ofertanți, s-ar impune ca în anunțul de contractare, punctul 15 să scrieți toate actele obligatorii pentru depunere.
Va fi mult mai clar și coerent atât pentru d-stră cât și pentru d-stră!
Sau lăsați terciul actual......
Anuntul de contractare este un anunt general, si documentele sunt enumerate la general. De baza sunt instructiunile ofertantului care trebue respectate intocmai si detaliat.Daca nu este clar la ce se refera sau cum se completeaza careva formulare, puteti intreba.
Bună ziua!
D-stră solicitați ca lucrările să fie executate în 3 luni.
Avzul de racordare îl aveți?
Și cum se va proceda în cazul în care nu se va elibera Avizul?
Cererea privind eliberarea Avizului o execută Beneficiarul.
Eliberarea durează ceva timp.
Avizul de racordare se eliberiaza de catre operatorul de distributie maxim in 10 zile, beneficiarul a clarificat acest moment preventiv si este in responsabilitatea beneficiarului.
Lista actelor obligatorii pentru ofertanți este în Anunțul de participare.
De ce d-stră nu completați în anunț actele pentru depunere?
Anuntul de contractare este un anunt general, si documentele sunt enumerate la general. De baza sunt instructiunile ofertantului (Volumul 1_instructions to tenderers) care trebue respectate intocmai si acolo sunt enumerate detaliat toate documentele care trebue depuse cu oferta.