Achiziția endoprotezelor conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2023
suma planificată 3,140,000.00 MDL
În conformitate cu punctul 11 din Anunțul de participare termenul de livrare a bunurilor este de 75 de zile! Întrucât instituțiile medicale, conform condițiilor de livrare, nu acceptă mărfuri neînregistrare în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, vă rugăm să explicați scopul introducerii noilor reguli din martie 2023? Și anume-Prezentarea numărului de înregistrări din Registrul de Stat al dispozitive Medicale, la termenul limită depunerea ofertelor.
Neprezentarea numarului de înregistrare în termenul menționat (până la terminal limită de depunere a ofertelor) servește drept temei de descalificare a ofertei).
Explicați tuturor agenților economici: CUM PUTEM DEPUNE OFERTELE PENTRU LICITAȚIE DACĂ ÎN PREZENT RÂNDUL LA AMDM PENTRU ÎNSCRIERE ESTE DE 75 DE ZILE!
De ce nu vă referiți la nicio lege oficială care reglementează legalitatea introducerii de noi condiți!? Și ce rost are introducerea unei astfel de restricții pentru participarea agenților economici!
Cerința cu privire la prezentarea numărului de înregistrare în registrul de stat al Dispozitivelor Medicale, rămâne nemodificată. În același timp, menționăm că la elaborarea documentației de atribuire s-a ținut cont de prevederile art. art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit cărora autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire, cerință a fost adăugată în urma recomandărilor din Rapoartele de audit efectuate de către Curtea de Conturi precum și planul de acțiuni al Cancelariei de stat privind realizarea acțiunilor ce se impun pe marginea raportului de audit, ceea ce corespunde legislației în vigoare, respectiv, nu îngrădește participarea operatorilor economici la procedura de achiziție publică, inclusiv, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea prenotată și anume ,,utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante”.
Vă rugăm să specificați cum ar trebui să fie înțeles modul de exprimare a cantității pentru LOT 1.7 ca „1+1”. 1 set de instrumente standard și 1 set pentru metoda minim invazivă?
Bună ziua, a fost înțeles absolut corect. Un set de instrumente pentru de tip standard și un set de instrumente special dedicate metodei minime invazive. Mulțumim pentru clarificare.
Vă rugăm să specificați cum ar trebui să fie înțeles modul de exprimare a cantității pentru LOT 1.8 ca „1+1”. 1 set de ferestrau și 1 set de burghiu? în același mod întrebarea este valabilă pentru LOT 2.7, Cantitate 2+2
Bună ziua, da absolut corect, se are în vedere că se necesită un burghiu electric ortopedic (așa zis orthopedic bone drill) și un ferestrău oscilant ortopedic ?(așa zis medical oscillating saw). Mulțumim pentru clarificare.
Simata AC, asa cum solicitati de la OE documentele corecte, deasemnea noi operatorii solicităm ca dvs. sa completati corect DUAE-ul cu Numărul anunțului/invitației publicate în Buletinul achizițiilor publice, și după caz numărul anunțului publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. MTender ID nu este nr. de buletin. Mulțumim!!!
Numărul procedurii a fost indicat de către autoritatea contractantă la momentul întocmirii Documentului Unic European de Achiziție. Operatorii economici urmează să completeze părțile destinate, după cum urmează : capitolul II, III,V, V și VI.