Achiziție - Echipament de descarcerare

Achiziție Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă

Informație generală

Echipament de descarcerare
2,500,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1674830589506

Echipament de descarcerare


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
28/01/2023 18:01
clarificări
07/02/2023 10:00
depunere
06/03/2023 10:00
deschidere oferte
07/03/2023 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 30/01/2023 20:11
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,500,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
2,500,000.00 MDL 25,000.00 MDL 35100000-5 Echipament de descarcerare 5 Bucata Lot anulat 2023-03-07 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/01/2023 16:49Descarca
duae.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/01/2023 16:49Descarca
documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchiziție-27/01/2023 16:49Descarca
caiet de sarcini echipamente de deescarcerare.docxbiddingDocumentsAchiziție-27/01/2023 16:49Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/01/2023 16:49Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Mostre
pentru Achiziție
28.01.2023 11:15

Prin mostre, dvs va referiti la documente tehnice cum ar fi manual de utilizare, brosuri, video sau chiar la descarcerator care trebuie sa fie adus fizic la Dvs?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.01.2023 22:11

Buna ziua.
Referitor la prezentarea mostrelor pentru seturile de descarcerare, se acceptă în calitate de mostre și dovezi, prezentarea manualelor de utilizare, broșurilor, materialelor foto și video, inclusiv prezentări, cu condiția de bază, ca cele prezentate să cuprindă toate cerințele prevăzute pentru fiecare componentă a setului strict conform caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Operatori economici nerezidenti (moneda de plata)
pentru Achiziție
01.02.2023 10:05

Buna ziua! Va rugam sa clarificati:
1. Operatorii economici nerezidenti (membri UE) pot constitui garantia de participare la licitatie, respectiv incasa contravaloarea eventualului contract in moneda EUR? Moneda Leu moldovenesc nu se afla in portofoliul bancilor din tara operatorului economic nerezident. In cazul in care tranzactiile se pot efectua in EUR, va rugam sa ne puneti la dispozitie un cont bancar in aceasta moneda si sa clarificati paritatea pentru conversie.
2. In cazul operatorilor economici nerezidenti, oferta financiara trebuie sa includa si taxele vamale de import in Republica Moldova?
Va multumim anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2023 09:23

Bună ziua ! În conformitate cu prevederile punctului 96 și punctului 97 din Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor al Republicii Moldova nr. 115 din 15.09.2021, în calitate de Autoritate contractantă suntem obligați să utilizăm Modelul-Contract din Anexa nr. 24 la Documentația dată, unde expres se indică „Lei MDL”. Mai mult, având și calitate de Instituție bugetară, toți termenii de asumare și angajamentele în contractele de achiziții publice sunt stabiliți de prevederile Legii Republicii Moldova nr. 181 din 25.07.2014 finanțelor publice și responsabilităților bugetar-fiscale. În continuare, potrivit alin. (1), art. 4 din Legea RM nr. 131/2015 privind achizițiile publice, „Calcularea valorii estimate a unui contract de achiziţii publice se bazează pe valoarea totală spre plată, fără taxa pe valoarea adăugată, estimată de autoritatea contractantă”. În același timp, potrivit subpunctului 2) punctul 48 din Documentația standard enunțată mai sus „Propunerea financiară- ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri și servicii. Propunerea financiară conține - Specificații de preț (anexa nr.23)”. Mai mult, conform cerințelor solicitate în documentația de atribuire, Marfa urmează a fi livrată la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență al MAI al RM în termen de până la 60 zile de la înregistrarea Contractului la Trezoreria Ministerului Finanțelor al RM, fapt ce denotă, că în prețul Ofertei vor fi incluse toate cheltuielile de transport, taxe, adaus pe venit, ș.a. Cât privește garanția pentru Ofertă de 1 % din valoarea ofertei fără TVA, va fi depusă strict în conformitate cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice. În situația dată, se agreează forma de depunere a garanției pentru ofertă la contul nostru, care poate fi deschis la solicitarea oficială în adresa noastră ca ulterior să demonstrăm Trezoreriei Ministerului Finanțelor al RM necesitatea deschiderii unui cont special în valuta EURO pentru această destinație. În rezultat, ținând cont de puțina experiență în procesul de achiziții publice a operatorilor economici nerezidenți cu Autorități contractante-Instituții bugetară (Buget public), recomandăm să consultați cu atenție Legislația Națională a Republicii Moldova.

... afișează tot conținutul

Participanți

Echipament de descarcerare 2,500,000.00 MDL Lot anulat
03/03/2023 13:35
3,006,755.00 MDL