achiziționarea lucrarilor de reparatie a acoperisului pe sarpanta de lemn in 4 pante si invelitoare de tigla metalica,Gimnaziul Varancau,blocul C, r. Soroca
suma planificată 2,174,878.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
2,174,878.00 MDL | 45200000-9 | Lucrarilor de reparatie a acoperisului pe sarpanta de lemn in 4 pante si invelitoare de tigla metalica,Gimnaziul Varancau,blocul C, r. Soroca | 1 Kilometru; mie metri |
14.11.2022 - 30.12.2023 Varancau |
Publicați vă rog forma nr.5
in lista lotului este caietul de sarcini
Poziția 33 simbol normă CE30A;
Poziția 70 simbol normă CE30B;
Astereală la învelitori...
Specificați vă rog care este consumul normat pentru resursa materială: scânduri de rășinoase, pentru fiecare poziție.
modificare
Buna ziua, lasati receta pentru pozitiile 79 si 80
modificare
Pozitia 10, specificati va rog tipul elementului prefabricat
modificare
Buna ziua, procedura de achizitii publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1665577959342 nu este completata lips[ de document standart Ordinul nr.69 si DUAE.
Documentaţie reprezintă o instrucţiune pentru autoritățile contractante și ofertanţi, utilizată la inițierea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice de lucrări.Prezenta Documentație conține anexe destinate inițierii, publicării, atribuirii și modificării procedurilor de achiziții publice, precum și destinate să faciliteze elaborarea și prezentarea ofertei, şi a documentelor care să permită grupului de lucru examinarea şi evaluarea tuturor ofertelor depuse.
modificare
Va rugam sa clarificati consumurile de resurse pentru norma cu simbolul CP10A poz. nr. 10 aferenta Caietului de sarcini, mentionam faptul ca norma de baza prevede montarea elementelor prefabricate, or Dmv solicitati demontarea acestora!
modificare
Pozitia 21 simbol norma CE30A; Astereala la invelitori... Specificati va rog daca consumul adoptat pentru resursa materiala: scindura 40mm - 0.0324m3 - este pentru volum unitar sau pentru intreg volumul solicitat de 1.25 m2.
modificare
Va rugam sa clarificati consumurile de resurse pentru norma cu simbolul CE31C poz. nr. 40 aferenta Caietului de sarcini.
Norma de baza prevede: „Streasina infundata, fara console aparente, din scinduri de rasinoase faltuite si geluite pe o parte, cu latimea medie de 0,4 m.”.
Insa Dmv solicitati: „Streasina infundata, fara console aparente, din foi de metal profilat cu slut de protectie, cu latimea medie de 0,5 m (gr. metalului 0.45mm)”.
Totodata va informam ca receta standarta a normei mentionate supra nu contine materialul: „foi de metal profilat cu slut de protectie”!
modifcare
Explicati consumurile de resurse pentru norma cu simbolul IzF10A poz. nr. 80 aferenta Caietului de sarcini. Norma de baza prevede: „Strat termoizolator la terase, acoperisuri si plansee, din placi termoizolatoare din B.C.A., perlit, fibroperlit, izobeton etc.”, or Dmv solicitati: „Strat termoizolator la terase, acoperisuri si plansee, din placi termoizolatoare din polistiren extrudat, 40 kg/m3, montata pe un strat de nisip de 10 mm grosime”.
Atragem atentia ca receta standarta a normei mentionate supra nu contine materialul: „nisip”!
Totodata indicati grosimea „placilor termoizolatoare din polistiren extrudat”, care este o caracteristica foarte importanta pentru ofertarea pretului.
modificare
Pozitia 81 simbol norma IzF10C. Specificati va rog grosimea „placilor termoizolatoare din polistiren extrudat”, care este o caracteristica foarte importanta si influienteaza semnificativ pretul de procurare.
modificare
Stimata Autoritate Contractanta, va rugam sa oferiti raspuns la clarificarile de mai sus. Atragem atentia ca raspunsul oferit citez „modificare” este un raspuns evaziv, deoarece nu ofera claritate la caietul de sarcini. In aceasta ordine de idei, va rugam sa va conformati art. 35 alin. (2) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor sau a cererilor de participare pentru operatorii economici, ținînd cont de perioada de întîrziere.
Totodata potrivit art. 7 din din Legea menționată, Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii:
a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;
b) transparenţa achiziţiilor publice;
c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice;
h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;
i) proporţionalitate;
k) asumarea răspunderii în cadrul procedurilor de achiziţie publică.
Caiet de sarcini modificat