Conform caietului de sarcini
suma planificată 1,547,869.04 MDL
| Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
|---|---|---|---|---|
| 1,547,869.04 MDL | 45400000-1 | Lucrări de reparație capitală a încăperilor nelocative a IGSU din str. Gh. Asachi 69/3, mun. Chișinău | 1 Bucata |
17.10.2022 - 31.12.2022 str. Gh. Asachi, 69 |
Buna ziua,
Autoritatea contractanta solicita dovada a 20 persoane angajate. In cazul in care se merge in asociere , e ok dovada necesarului sa fie de exemplu la una din companii 10 persoane si la asociat 12 persoane. Se va lua in considerare ca indeplinire a cerintelor solicitate de catre Autoritatea Contractanta?
Buna ziua. Nu se va lua in considerare.
Rog sa explicati, in mod legal asocierile pentru asta si se permit, daca in asociere se demonstreaza peste 20 de angajati, de ce nu se va lua in consideratie?
Inafara de asta , daca operatorul economic va apela la sustinator profesional si va completa Anexa 21, in acest caz Autoritatea Contractanta cum va interpreta?
Legea achizitiilor publice, pentru asta a si fost modificata prin introducerea Anexelor suplimentare, ca operatorii economici care au experienta mai mica de 3 ani sau nu corespund unor cerinte, sa poata participa cu suportul altor companii, care pot garanta acest lucru.
In conformitate cu Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională alin (7) al Legii privind achizițiile publice nr.131/2015, în cazul în care ofertantul/candidatul îşi demonstrează capacitatea tehnică şi/sau profesională invocînd şi susţinerea acordată, în conformitate cu prevederile alin. (6), de către o altă persoană, acesta are obligaţia de a dovedi susţinerea de care beneficiază prin prezentarea în formă scrisă a unui angajament ferm al persoanei respective, încheiat în formă autentică, prin care această persoană confirmă faptul că va pune la dispoziţia ofertantului/candidatului resursele tehnice şi profesionale invocate. Persoana care asigură susţinerea tehnică şi/sau profesională trebuie să îndeplinească criteriile de selecție relevante și nu trebuie să se afle în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 19 alin. (1) şi alin. (3) lit. a), c)-g), care determină excluderea din procedura de atribuire.
Buna ziua!
Va rugam sa excludeți punctul 13 din anunțul de participare și anume cu obligația de a dispune 20 de angajați permanent. Punctul acesta este unul abuziv, deoarece Legea nr. 131 cu privire la achizițiile publice stabilește expres noțiunea despre competentă profesională, dar nu vorbește despre numărul de angajați. In cazu in care nu o veți exclude, o vom contesta la agenție. O zi buna!
Bună ziua, pct. 13 din Anunțul de participare a fost ajustat în conformitate cu prevederile Legii 131/2015. Respectăm principiul de tratament egal, imparțialitate, nediscriminare în privința tuturor ofertanților și operatorilor economici. Vă urăm succes !
Raport financiar pe ce perioadă?
Pe ultimul an de activitate
Aplicația este funcțională și licențiată, pentru detalii puteți să contactați unicul distribuitor oficial în R. Moldova - ECOR SRL, foarte regretabil că devizierul care a întocmit acest caiet de sarcini nu cunoaște așa un lucru elementar, rugăm să Vă adresați la specialiști, pentru a nu tergiversa procedura
Vom ține cont de recomandarea Dumneavoastră. Mulțumim
Explicați de ce la montare poz.144 și la utilaj poz.150 indicați cantități diferite?
Cerem scuze, a fost omisă o eroare mecanică pentru cantitatea la poz. 150, corect este 4 buc. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Deci noi prezentăm ce ??? raport financiar pe ultimii 3 Ani ? Ce presupune Documente confirmative cu lista angajaților pe o perioadă de până la 3 Ani
Veți prezenta completată Anexa nr. 15 din documentația standard, de fapt și document solicitat obligatoriu iar pentru veridicitate prezentați și raportul financiar. Toată informația prezentată va fi examinată și luată în considerare și după caz, mai pot fi solicitate suplimentar și alte documente/informații confirmative în procesul de examinare a ofertei.
Ce termen de garanție a lucrărilor solicitați?
În conformitate cu Legea nr. 721/1996 privind calitatea în construcții, garanția postrecepție a lucrărilor executate este de 5 ani.
La crearea a Capitol 1.1.5.1 în aplicația WinSmeta se omit haotic resursele din poziții, respectiv valoarea estimată și caietul de sarcini nu corespunde lucrărilor și volumelor solicitate!
Rog să verificați aplicația d-stră în sensul funcționării corecte.
Publicați Formularul 1 desfășurat a listei de lucrări
Rog să verificați procedura, documentul a fost publicat
Termen și condițiile de executare - 75 zile, indicați exact data
Bună ziua, nu am putea pune la etapa asta o dată fixă din considerente că după deschiderea ofertelor urmează perioada de examinare a ofertelor care nu este fixă, perioada de așteptare pentru încheierea contractului și în unele situații alte perioade neprevăzute. Pentru claritate, la semnarea contractului, vor fi numărate 75 zile și data primită va fi inclusă în contract ca termen limită de executare. Sper că am fost înțeles. Vă mulțumesc