Achiziție - Lucrări de reparație capitală a încăperilor nelocative a IGSU din str. Gh. Asachi 69/3, mun. Chișinău

Achiziție Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă

Informație generală

Lucrări de reparație capitală a încăperilor nelocative a IGSU din str. Gh. Asachi 69/3, mun. Chișinău
1,547,869.04 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1664371617079

Conform caietului de sarcini


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
28/09/2022 16:41
clarificări
06/10/2022 13:46
depunere
14/10/2022 13:46
deschidere oferte
14/10/2022 13:46
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 28/09/2022 14:25
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,547,869.04 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,547,869.04 MDL 45400000-1 Lucrări de reparație capitală a încăperilor nelocative a IGSU din str. Gh. Asachi 69/3, mun. Chișinău 1 Bucata 17.10.2022 - 31.12.2022
str. Gh. Asachi, 69

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-04/10/2022 13:46Descarca
lucrari de reparatie captale a spatiilor nelocative a igsu din str.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/10/2022 13:32Descarca
anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-03/10/2022 07:47Descarca
anunt participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/09/2022 16:41Descarca
caiet sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/09/2022 16:41Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-28/09/2022 16:41Descarca
duae.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/09/2022 16:41Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificare
pentru Achiziție
29.09.2022 12:32

Buna ziua,
Autoritatea contractanta solicita dovada a 20 persoane angajate. In cazul in care se merge in asociere , e ok dovada necesarului sa fie de exemplu la una din companii 10 persoane si la asociat 12 persoane. Se va lua in considerare ca indeplinire a cerintelor solicitate de catre Autoritatea Contractanta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.09.2022 16:24

Buna ziua. Nu se va lua in considerare.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
29.09.2022 16:26

Rog sa explicati, in mod legal asocierile pentru asta si se permit, daca in asociere se demonstreaza peste 20 de angajati, de ce nu se va lua in consideratie?
Inafara de asta , daca operatorul economic va apela la sustinator profesional si va completa Anexa 21, in acest caz Autoritatea Contractanta cum va interpreta?
Legea achizitiilor publice, pentru asta a si fost modificata prin introducerea Anexelor suplimentare, ca operatorii economici care au experienta mai mica de 3 ani sau nu corespund unor cerinte, sa poata participa cu suportul altor companii, care pot garanta acest lucru.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.09.2022 17:18

In conformitate cu Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională alin (7) al Legii privind achizițiile publice nr.131/2015, în cazul în care ofertantul/candidatul îşi demonstrează capacitatea tehnică şi/sau profesională invocînd şi susţinerea acordată, în conformitate cu prevederile alin. (6), de către o altă persoană, acesta are obligaţia de a dovedi susţinerea de care beneficiază prin prezentarea în formă scrisă a unui angajament ferm al persoanei respective, încheiat în formă autentică, prin care această persoană confirmă faptul că va pune la dispoziţia ofertantului/candidatului resursele tehnice şi profesionale invocate. Persoana care asigură susţinerea tehnică şi/sau profesională trebuie să îndeplinească criteriile de selecție relevante și nu trebuie să se afle în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 19 alin. (1) şi alin. (3) lit. a), c)-g), care determină excluderea din procedura de atribuire.

... afișează tot conținutul

Numărul de angajați .
pentru Achiziție
30.09.2022 16:38

Buna ziua!
Va rugam sa excludeți punctul 13 din anunțul de participare și anume cu obligația de a dispune 20 de angajați permanent. Punctul acesta este unul abuziv, deoarece Legea nr. 131 cu privire la achizițiile publice stabilește expres noțiunea despre competentă profesională, dar nu vorbește despre numărul de angajați. In cazu in care nu o veți exclude, o vom contesta la agenție. O zi buna!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.10.2022 07:55

Bună ziua, pct. 13 din Anunțul de participare a fost ajustat în conformitate cu prevederile Legii 131/2015. Respectăm principiul de tratament egal, imparțialitate, nediscriminare în privința tuturor ofertanților și operatorilor economici. Vă urăm succes !

... afișează tot conținutul

Raport financiar
pentru Achiziție
04.10.2022 14:22

Raport financiar pe ce perioadă?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.10.2022 14:49

Pe ultimul an de activitate

... afișează tot conținutul

Rog să verificați aplicația d-stră în sensul funcționării corecte.
pentru Achiziție
04.10.2022 14:19

Aplicația este funcțională și licențiată, pentru detalii puteți să contactați unicul distribuitor oficial în R. Moldova - ECOR SRL, foarte regretabil că devizierul care a întocmit acest caiet de sarcini nu cunoaște așa un lucru elementar, rugăm să Vă adresați la specialiști, pentru a nu tergiversa procedura

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.10.2022 14:49

Vom ține cont de recomandarea Dumneavoastră. Mulțumim

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.10.2022 16:05

Explicați de ce la montare poz.144 și la utilaj poz.150 indicați cantități diferite?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.10.2022 17:38

Cerem scuze, a fost omisă o eroare mecanică pentru cantitatea la poz. 150, corect este 4 buc. Vă mulțumim pentru înțelegere.

... afișează tot conținutul

Personal angajat permanent
pentru Achiziție
04.10.2022 09:01

Deci noi prezentăm ce ??? raport financiar pe ultimii 3 Ani ? Ce presupune Documente confirmative cu lista angajaților pe o perioadă de până la 3 Ani

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.10.2022 13:43

Veți prezenta completată Anexa nr. 15 din documentația standard, de fapt și document solicitat obligatoriu iar pentru veridicitate prezentați și raportul financiar. Toată informația prezentată va fi examinată și luată în considerare și după caz, mai pot fi solicitate suplimentar și alte documente/informații confirmative în procesul de examinare a ofertei.

... afișează tot conținutul

Termen de garanție
pentru Achiziție
04.10.2022 09:03

Ce termen de garanție a lucrărilor solicitați?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.10.2022 13:43

În conformitate cu Legea nr. 721/1996 privind calitatea în construcții, garanția postrecepție a lucrărilor executate este de 5 ani.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.10.2022 10:34

La crearea a Capitol 1.1.5.1 în aplicația WinSmeta se omit haotic resursele din poziții, respectiv valoarea estimată și caietul de sarcini nu corespunde lucrărilor și volumelor solicitate!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.10.2022 13:43

Rog să verificați aplicația d-stră în sensul funcționării corecte.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.10.2022 10:42

Publicați Formularul 1 desfășurat a listei de lucrări

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.10.2022 13:43

Rog să verificați procedura, documentul a fost publicat

... afișează tot conținutul

Anunț de participare
pentru Achiziție
04.10.2022 10:47

Termen și condițiile de executare - 75 zile, indicați exact data

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.10.2022 12:23

Bună ziua, nu am putea pune la etapa asta o dată fixă din considerente că după deschiderea ofertelor urmează perioada de examinare a ofertelor care nu este fixă, perioada de așteptare pentru încheierea contractului și în unele situații alte perioade neprevăzute. Pentru claritate, la semnarea contractului, vor fi numărate 75 zile și data primită va fi inclusă în contract ca termen limită de executare. Sper că am fost înțeles. Vă mulțumesc

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație capitală a încăperilor nelocative a IGSU din str. Gh. Asachi 69/3, mun. Chișinău 1,547,869.04 MDL
14/10/2022 09:55
1,077,355.93 MDL
Ofertă acceptată
14/10/2022 10:00
1,206,674.10 MDL
Ofertă refuzată
13/10/2022 16:31
1,431,007.00 MDL