Renovarea rețelei de iluminat public din satul Carahasani, r-nul. Ștefan Vodă.
suma planificată 2,462,887.18 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
2,462,887.18 MDL | 45200000-9 | Renovarea rețelei de iluminat public din satul Carahasani, r-nul. Ștefan Vodă. | 24 Kilometru; mie metri |
10.10.2022 - 30.12.2023 str.Alexandru cel Bun |
Plasati proiectuld e exeutie
Pentru a face cunoștință cu Proiectul de Execuție, vă puteți adresa la sediul Primăriei Carahasani.
Ce cerinte fata de corpuri de iluminat sunt. Aveti in deviz indicat un producator (ilegal), rugam sa oferiti detalii despre cerinte.
La cerințele d-voastră în privința corpurilor de iluminat s-a modificat caietul de sarcini, unde este indicat producător ilegal s-a modificat : s-au echivalent .
S-a plasat adăugător încă un caiet de sarcini cu specificații tehnice.
Modificati Va rog termenul de valabilitate a contractului, deoarece conform calcului calendaristic din 1.10.2022 pina la 23.06.2022 nicidecum nu sunt 10 luni
S-a modificat termenul de valabilitate a contractului pînă 30.12.2023.
Pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs prevede că pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); SAU 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare la pct.16, subpct. 8 și 9. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări Respectiv, solicitam de a racorda cerintele anuntului de participare la documentația standard aprobată prin ordinul Ministerului Finanțelor
La întrebarea d-voastră,grupul de lucru a decis să ne prezentați una din anexele nr.12 sau nr.13 solicitate.
Nu ati confundat nimic la cerinta de la pct. 16, subpct. 15 - Declaratia privind garantia de buna executie a lucrarilor, iar la modul de indeplinire ati indicat - Declaratia pe propria raspundere privind garantia lucrarilor minim 12 luni. Aceste doua garantie sunt totalmente diferite, nu au nimic comun, au scopuri diferite. Modificati Va rog cerinta
S-a modificat cerința de la pct.16, subcont.15 .
Se aplica garantia pentru oferta ? Daca se aplica indicati Va rog cuantumul si modalitatea de constituire ?
Garanția pentru ofertă, cuantumul 2%
Se aplica garantia de buna executie a contractului? Daca se aplica indicati Va rog cuantumul si modalitatea de constituire ?
Garanția de bună execuție a contractului, cuantumul 5%,s-a modificat în anuț.
In ce termen va fi efectuata achitarea lucrarilor executate?
Achitarea lucrărilor executate se vor efectua în baza facturilor și proceselor verbale.
Ce tine de intrebarea de mai sus cu privire la experienta similara, faceti Va rog modificarile corespunzatoare si in Anuntul de participare
Ce ține de experiența similară am raspuns mai sus ne puteți prezenta anexa nr.12 sau nr.13 chiar am vorbit cu un reprezentant de la achiziții și doamna ne-a spus că nu este nevoie de modificat anunțul.
Ceva nu este clar - conform Documentatiei standard aprobata prin OMF69/2021, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz) pe care il intocmeste autoritatea contractanta, iar ca parte a propunerii tehnice pe care urmeaza sa o prezinte ofertantul sunt devizele locale forma 3, 5,7. Dumneavostra, la cerinta nr. 13 solicitati ca ofertantul sa prezinte si caietul de sarcini si devizele, mai mult ca atit faceti referinta la Anexa nr. 23 care reprezinta insusi formularul de deviz nr. 1 ????????????? Modificati Va rog cerinta
Cerința nr.13 e modificată, d-voastră ne prezentați numai devizele locale formularul 3,5,7 cu specificația parametrilor tehnici solicitați.
Ce informatie trebuie sa contina Declaratia privind garantia de buna executie a lucrarilor, deoarece dupa cum se cunoaste garantia de buna executie se prezinta la semnarea contractului ?
Declarația privind garanția de buna execuție a lucrărilor trebuie să conțină informația, precum că ofertantul își asumă pe propria răspundere ,termenul de garanție a lucrărilor executate și a materialelor.