Renovarea si extinderea retelei de iluminat stradal din s. Rublenita, r-ul Soroca, PT 6
suma planificată 1,589,940.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
1,589,940.00 MDL | 45200000-9 | Renovarea si extinderea retelei de iluminat stradal din s. Rublenita, r-ul Soroca, PT 6 | 1 Kilometru; mie metri |
19.09.2022 - 30.12.2022 s.Rublenita,raionul Soroca |
Buna ziua. Prezentati va rog caietul de sarcini.
Caietul de sarcini este plasat in lista lotului conform cerintelor
Buna ziua. Poz 24 cs 2-1-1 si poz 39 ajustati.
Conform proiectului de executie intocmit si verificat.
În ce termen se va efectua achitarea lucrărilor?
lucrarile se vor achita imediat ce se vor indeplini....
Conform art. 30, alin. (1) al Legii nr. 721 din 02.02.1996 privind calitatea în construcții “Proiectantul, verificatorul de proiecte atestat, fabricanţii şi furnizorii de produse pentru construcţii, executantul, responsabilul tehnic atestat, dirigintele de şantier atestat, specialistul din laboratorul de încercări în construcţii, expertul tehnic atestat răspund potrivit obligaţiilor ce le revin pentru viciile ascunse ale construcţiei, ivite într-un interval de 5 ani de la recepţia lucrării, precum şi pe toată durata de existenţă a construcţiei, pentru viciile structurii de rezistenţă rezultate din nerespectarea normelor de proiectare şi execuţie în vigoare la data realizării ei.”. Respectiv, intru respectarea normelor legale solicitam sa micsorati la 5 ani termenul de garantie a lucrarilor
a fost modificat termenul de garantie in anuntul de participare cu 5ani
Solicitam de a comasa si a indica cerinta privind dovada experientei similare, subpct. 17 si 20 , pct. 16 al Anuntului de participare,conform pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs care prevede - pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări
declaratia privind experienta similara autoritatea o solicita
Constituirea garanției de bună executie va fi acceptata prin retineri succesive din plata facturilor parțiale pentru situațiile de lucrări, până la atingerea unui procent de 5 % din valoarea contractului?
garantia bancara 5% se va transfera esalonat in urma prezentarii procesului verbal de executie a contractului, facturii
Solicitarea de modificare de mai sus fie nu ati inteles-o fie nu doriti sa intelegeti. Conform legislatiei citate mai sus dovada experientei similare se face prin 2 modalitati - 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, SAU 2)valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, dar numai nu ambele variante. Modificati Va rog anuntul departicipare
ok, a fost exclus din anuntul de participare declaratia similara