Achiziție - Lucrări de renovare și modernizare în cadrul Grădinii Publice ”Scuarul Catedralei Mitropolitane” mun. Chișinău

Achiziție Pretura Buiucani

Informație generală

Pretura Buiucani
1007601009509
Lucrări de renovare și modernizare în cadrul Grădinii Publice ”Scuarul Catedralei Mitropolitane” mun. Chișinău
14,045,050.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1661510839791

Lucrări de renovare în cadrul Grădinii Publice ”Scuarul Catedralei Mitropolitane”


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
26/08/2022 14:17
clarificări
05/09/2022 09:00
depunere
23/09/2022 09:00
deschidere oferte
23/09/2022 09:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 26/08/2022 10:48
Trezoreria de Stat

suma planificată 14,045,050.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
14,045,050.00 MDL 45200000-9 Lucrări de renovare în cadrul Grădinii Publice ”Scuarul Catedralei Mitropolitane” 1 Metru patrat 17.09.2022 - 30.12.2023
str. Mihai Viteazul 2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
DUAE.docxbiddingDocumentsAchizițieDUAE.docx14/09/2022 08:53Descarca
Anunț de participare. Modificat.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare. Modificat.pdf14/09/2022 08:52Descarca
Documentația standard.docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard.docx14/09/2022 08:50Descarca
anunț de participare.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/08/2022 14:17Descarca
documentația standard.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/08/2022 14:17Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/08/2022 14:17Descarca
caiet de sarcini.semnat.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/08/2022 14:17Descarca
declaratie.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/08/2022 14:17Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Factorii de evaluare
pentru Achiziție
26.08.2022 15:14

Factorii de evaluare a ofertelor sunt foarte ambiguu descrisi. Solicitam sa explicati modalitate de calcul a acestor factori (algoritmul), criteriile concrete dupa care ve-ti aprecia oferta. Art. 26, alin.(10) al Legii 131/2015 prevede - (10) Autoritatea contractantă precizează în documentația de atribuire ponderea relativă pe care o acordă fiecărui factor de evaluare, precum și algoritmul de calcul sau metodologia concretă de punctare care se aplică pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic, cu excepţia cazului în care oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic este determinată prin aplicarea criteriului cel mai scăzut preţ.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.08.2022 14:35

Algoritmul de calcul a criteriilor de aplicare este direct proporțional documentelor prezentate de ofertanți. În anunțul de participare sunt indicați expres criteriile de evaluare precum și ponderea pentru fiecare în parte.

... afișează tot conținutul

Factorii de evaluare
pentru Achiziție
26.08.2022 15:19

Acești 2 factori sunt foarte ambiguu descriși și oferă o libertate de apreciere nelimitată, ceea ce vine și în contradicție cu art. 26, alin. (15) al Legii 131/2015, care prevede ” Autoritatea contractantă nu are dreptul de a utiliza factori de evaluare care să conducă la o libertate de apreciere nelimitată.”.
La articolul 26. Criterii de atribuire a contractului de achiziții publice, sunt descrise criteriile de atribuire ce pot fi aplicate, cît și conținutul factorilor de evaluare.
Astfel, alin. (7), al articolului sus-numit prevede:
”(7) Factorii de evaluare prevăzuţi la alin. (6) includ:
a) calitatea, inclusiv avantajele tehnice, caracteristicile estetice şi funcţionale, accesibilitatea, conceptul de proiectare pentru toţi utilizatorii, caracteristicile sociale, de mediu şi inovatoare, precum şi comercializarea şi condiţiile acesteia;
b) organizarea, calificarea şi experienţa personalului desemnat pentru executarea contractului, în cazul în care calitatea personalului desemnat are un impact semnificativ asupra nivelului calitativ de executare a contractului;
c) serviciile postvînzare, asistenţa tehnică şi condiţiile de livrare, cum ar fi data livrării, procesul de livrare şi termenul de livrare sau de finalizare.”.
Introduceti Va rog factori de evaluare cuantificabili, care nu oferta libertate de apreciere

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.08.2022 14:35

Factorii de evaluare corespund art. 26 alin. 7 din Legea 131/15.

... afișează tot conținutul

Termen de garan'ie a lucrarilor
pentru Achiziție
26.08.2022 15:20

Conform art. 30, alin. (1) al Legii nr. 721 din 02.02.1996 privind calitatea în construcții “Proiectantul, verificatorul de proiecte atestat, fabricanţii şi furnizorii de produse pentru construcţii, executantul, responsabilul tehnic atestat, dirigintele de şantier atestat, specialistul din laboratorul de încercări în construcţii, expertul tehnic atestat răspund potrivit obligaţiilor ce le revin pentru viciile ascunse ale construcţiei, ivite într-un interval de 5 ani de la recepţia lucrării, precum şi pe toată durata de existenţă a construcţiei, pentru viciile structurii de rezistenţă rezultate din nerespectarea normelor de proiectare şi execuţie în vigoare la data realizării ei.”. Respectiv, ]ntru respectarea normelor legale solicitam sa micsorati termenul de garan'ie a lucrarilor

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.08.2022 14:17

Bună ziua! Este cerința autorității contractante și are ca scop utilizarea celor mai calitative materiale. Totodată menționăm că cerința data este în conformitate cu legislația in vigoare.

... afișează tot conținutul

Garanția de bună execuție
pentru Achiziție
26.08.2022 15:26

Constituirea garanției de bună executie va fi acceptata prin retineri succesive din plata facturilor parțiale pentru situațiile de lucrări, până la atingerea unui procent de 5 % din valoarea contractului?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.08.2022 17:26

Bună ziua! Garanția de bună execuție va fi prezentată sub formă de garanție bancară în cuantum de 10 % (din preţul total ofertat) la încheierea contractului.

... afișează tot conținutul

Termen de achitare
pentru Achiziție
26.08.2022 15:28

În ce termen se va efectua achitarea lucrărilor executate ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.08.2022 13:12

În termen de 30 de zile de la data recepționării facturilor.

... afișează tot conținutul

Disponibilitatea de bani lichizi sau linie creditara
pentru Achiziție
26.08.2022 15:32

Pentru cerinta Disponibilitatea de bani lichizi sau linie creditara este vre-un plafon minim sau se accepta orice sumă ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.08.2022 03:14

Plafonul minim care se acceptă este de 1400000 lei

... afișează tot conținutul

Experiența similară
pentru Achiziție
26.08.2022 15:36

Solicitam de a comasa si a indica cerinta privind dovada experientei similare, subpct. 11 si 12 , pct. 15 al Anuntului de participare,conform pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs care prevede - pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.08.2022 03:20

Cerința privind dovada experienței similare corespunde legislației în vigoare.

... afișează tot conținutul

Proiect
pentru Achiziție
29.08.2022 10:45

Unde putem vedea proiectul pentru Iluminarea electrica exterioara, pentru alimentarea cu energie electrica exterioara, proiect pentru sistemul de supraveghere video si audio, respectiv si proiect pentru sistemul de irigare. Lasa-ti un contact a persoanei responsabile pentru aceasta achizitie, care cunoaste ce este in caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.08.2022 16:04

Numărul este indicat și în anunțul de participare, 068240107

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
29.08.2022 10:55

Buna ziua, in lista cu cantitati la sistemul de irigare la pct. 29 este urmatoarea pozitie: Duza de pulverizare tip pluvio, Pn 6, cu diametrul 1/ 2", explicati va rog ce aveti in vedere

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.08.2022 14:08

Bună ziua, se are în vedere Duza de pulverizare și caracteristicile acesteia.

... afișează tot conținutul

Echipament
pentru Achiziție
29.08.2022 11:51

sistem de irigare: pct. 29 Duza de pulverizare tip pluvio, Pn 6, cu diametrul 1/ 2 - ce este asta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.08.2022 14:08

Bună ziua, se are în vedere Duza de pulverizare și caracteristicile acesteia.

... afișează tot conținutul

Declaratie privind obligatiile contractuale față de alți Beneficiari
pentru Achiziție
31.08.2022 22:25

Declaratie privind obligatiile contractuale față de alți Beneficiari, aveti vre-un model ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.09.2022 15:06

Bună ziua! Declaratia privind obligatiile contractuale față de alți Beneficiari este în formă liberă.

... afișează tot conținutul

Declaralie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului
pentru Achiziție
01.09.2022 00:57

ce se subintelege prin cerinta - Tot personalul prezentat va avea certificarile de
atestare tehnico-profesionala necesare conform legislaliei si o experienta generali de minim de 5 ani
și o experienta similara de minim 3 ani

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.09.2022 18:30

Bună ziua! Se are în vedere următoarele: ”Tot personalul prezentat va avea certificarile de atestare tehnico-profesionala necesare conform legislaliei si o experienta generală de minim de 5 ani și o experienta similara de minim 3 ani”

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
01.09.2022 11:15

Capitolul 6-1-1 poz 5 in ce indicator ati gasit codul de indeplinire a lucrarilor TsI50F1 si care este codul de lucrare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.09.2022 13:29

Devizul 6-1-1 REA poz. 5 de utilizat indicatorul Tsl50A7 Transportarea pămîntului cu autobasculanta de 5 t la distanța de 7 km

... afișează tot conținutul

Garantie pentru oferta
pentru Achiziție
02.09.2022 09:05

Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.09.2022 14:51

Bună ziua!
Banca: Trezoreria de stat
IBAN : MD11TRPCDV518410A01611AA,
BIG TREZMD2X

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.09.2022 15:53

deviz 6-1-1 pozitia 5 si 13 TsI50F1 aceast cod in winsmeta nu este care este codul actualizat?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.09.2022 18:32

De utilizat indicatorul Tsl50A7 Transportarea pămîntului cu autobasculanta de 5 t la distanța de 7 km

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de renovare și modernizare în cadrul Grădinii Publice ”Scuarul Catedralei Mitropolitane” mun. Chișinău 14,045,050.00 MDL
22/09/2022 20:11
11,919,883.34 MDL
Ofertă acceptată
22/09/2022 20:02
11,938,292.50 MDL
22/09/2022 20:55
11,938,567.32 MDL
22/09/2022 21:30
12,268,899.65 MDL
21/09/2022 13:50
16,459,471.02 MDL