Achiziție - Lucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)

Achiziție Primăria Trușeni

Informație generală

Primăria Trușeni
1007601007398
Lucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)
9,344,890.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1660652783184

Lucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
16/08/2022 15:31
clarificări
15/09/2022 16:00
depunere
26/09/2022 16:00
deschidere oferte
26/09/2022 16:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 16/08/2022 12:28
Trezoreria de Stat

suma planificată 9,344,890.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
9,344,890.00 MDL 45200000-9 Lucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I) 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare redactat.semnat (1).pdfbiddingDocumentsAchiziție-09/09/2022 15:48Descarca
ds_lucrari redactata.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-09/09/2022 15:48Descarca
anunt de participare redactat.semnat (1).pdfbiddingDocumentsLucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)-09/09/2022 15:48Descarca
ds_lucrari redactata.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)-09/09/2022 15:48Descarca
anunt de participare redactat.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/08/2022 13:21Descarca
caiet de sarcini redactat 2.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/08/2022 13:21Descarca
anunt de participare redactat.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)-26/08/2022 13:21Descarca
caiet de sarcini redactat 2.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)-26/08/2022 13:21Descarca
caiet de sarcini finaltruseni.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/08/2022 12:25Descarca
caiet de sarcini finaltruseni.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)-26/08/2022 12:25Descarca
anunt de participare.semnat (3).pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/08/2022 15:31Descarca
caiet de sarcini.semnat (2).pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/08/2022 15:31Descarca
documentatia standart (13).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/08/2022 15:31Descarca
duae.semnat (2).pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/08/2022 15:31Descarca
anunt de participare.semnat (3).pdfbiddingDocumentsLucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)-16/08/2022 15:31Descarca
caiet de sarcini.semnat (2).pdfbiddingDocumentsLucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)-16/08/2022 15:31Descarca
documentatia standart (13).semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)-16/08/2022 15:31Descarca
duae.semnat (2).pdfbiddingDocumentsLucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I)-16/08/2022 15:31Descarca

Persoană de contact

Clarificări

caietul de sarcini
pentru Achiziție
17.08.2022 09:10

Prin ordinul Ministrului Finantelor nr. 69 , anexa 23 din documentatia standart aveti obligatia sa publicati forma 1 desfasurata, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfasurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare pozitie, mentionam nu forma 5 ci 1 desfasurata. Acest fapt vi se impune si prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfasurata asa cum prevede documentatia standart, F1 desfasurata nu e identica cu F1 care ati publicato. Mai jos va oferim un extras din decizia ANSC, Nr. 03D-482-22 Data: 09.08.2022:, care nu va lasa loc de interpretari si cerem publicareaformei desfasurate a caietului de sarcini: Aprecierea Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor: Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 orice persoană care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de lege. Analizând pretențiile formulate de către contestator, Agenția constată că acestea vizează în principal dezacordul autorității contractante de a publica Formularul de deviz nr. 1 – ”Lista cu cantitățile de lucrări” cu descifrarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz, invocând că aceste acțiuni ale autorității contractante ar contravine principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice statuate la art. 7 al Legii nr. 131/2015. Procedând la examinarea în fond a contestației, se atestă că Agenția de Dezvoltare Regională Centru a publicat în Buletinul achizițiilor publice pe portalul guvernamental de acces online: www.mtender.gov.md, la data de 08.07.2022, un anunț de participare la procedura de achiziție publică nr. MD-1657181465676, privind achiziția „Teren de agrement multifuncțional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni (REPETAT)”. Astfel, la soluționarea contestației, Agenția va avea în vedere prevederile art. 37 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, conform cărora specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite, cât și dispozițiile pct. 27 sub-pct. 1), pct. 28 sub-pct. 1) și sub-pct. 5), pct. 29 sub-pct. 1) și sub-pct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10 din 20.01.2021, conform cărora grupul de lucru examinează şi concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări şi servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. 6 Mai mult decât atât, art. 40 alin. (1) din Legea nr.131/2015, prevede expres obligația autorității contractante de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. Totodată, relevant speței, Agenţia învederează următoarele dispoziții din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvenrului nr. 638/2020:  pct. 24 - autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției.  pct. 25 - caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant.  pct. 26 - Conținutul caietului de sarcini pentru proiectarea lucrărilor indică sarcina de proiectare, standardele, normativele și alte prescripții tehnice exacte și complete ale obiectului achiziției.  Pct. 27 - Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; 2) detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final; 3) referirea la documentele care reglementează nivelul de performanță a lucrărilor, precum și cerințele, condițiile tehnice și tehnologice, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele, inclusiv cele tehnologice. Subsecvent, potrivit pct. 54 sub-pct. 1) lit. b) din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, la caz, documentația de atribuire, oferta elaborată de ofertant trebuie să cuprindă propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele de calificare, precum și cerințele prevăzute în caietul de sarcini, cât și lista cu cantitățile de lucrări. În acest scop propunerea tehnică conține documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări, în speță, caietul de sarcini al autorității contractante. La caz, examinând caietul de sarcini prin prisma pretențiilor contestatorului, Agenția atestă că autoritatea contractantă a publicat Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări a obiectului de achiziție „Teren de agrement multifuncțional din sectorul "Bozu", or. Ialoveni”, fără a descifra/detalia consumul de resurse aferent fiecărei 7 norme de deviz, astfel cum impune Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, care prevede în notă de la Anexa nr. 23 CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI „Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz)”. La caz, prin prisma prevederilor enunțate mai sus și în vederea respectării principiului transparenței consfințit la art. 7 din Legea nr. 131/15, autoritatea contractantă urmează să publice recetele clare a consumurilor de resurse utilizate, în conformitate cu proiectul tehnic de execuție și a necesităților reale ale instituției, aplicarea căruia asigură vizibilitatea regulilor, posibilitatea anticipării succesiunii activităților pe parcursul derulării unei proceduri, claritatea documentelor elaborate pe parcursul derulării procesului de achiziție publică și nu în ultimul rând înțelegerea de către potențialii ofertanți a necesităților obiective ale autorității contractante și a modului în care aceste necesități se reflectă în cadrul documentației de atribuire. Principiul transparenței presupune aducerea la cunoștința publicului larg a tuturor informațiilor referitoare la aplicarea procedurii de atribuire, totodată, acesta impune informarea și/sau crearea condițiilor pentru o informare corectă și adecvată a tuturor celor interesați, cu privire la orice informații privind inițierea și desfășurarea unei proceduri de achiziție publică, în scopul garantării eliminării riscului de favoritism și de comportament arbitrar din partea autorității contractante. Astfel, toate informațiile cu privire la procedura de achiziție trebuie să fie formulate clar, precis și univoc, oferind operatorilor economici o poziție de egalitate atât în momentul în care aceștia își pregătesc ofertele, cât și în momentul în care ofertele sunt evaluate de către autoritatea contractantă, precum și la finalizarea acesteia. În acest context, nu pot fi reținute argumentele autorității contractante precum că nu există un Formular de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat, or esența prevederii din documentația standard constă în publicarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz, scopul căreia nu este doar să asigure operatorilor economici o poziție de egalitate la elaborarea ofertelor în sensul excluderii interpretărilor multiple, ci și de a asigura continuitatea procedurii de achiziție publică sau finalizarea acesteia în termen rezonabil. De asemenea, Agenția nu va reținenici motivul invocat de reprezentanții autorității contractante în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației în cauză precum că nu ar dispune de Formularul nr. 5 care nu ar conține prețurile estimate de elaboratorul devizului estimativ per fiecare resursă , or în considerarea normelor învederate supra aceasta este obligată să depună toată diligența și să asigure publicarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz. Concluzionând, Agenția va admite pretențiile contestatorului XXXXXXXXXXX în contextul în care, apariția litigiului în cauză a fost generat de către 8 autoritatea contractantă prin refuzul acesteia de a publica descifrat Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări și anume descifrarea consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz, ceea ce reprezintă o transparență insuficientă a acesteia în procesul de inițiere și desfășurare a procedurii de achiziție publică din litigiu. Reieșind din cele expuse, în conformitate cu prevederile art. 80 alin. (1), art. 82 alin. (1), art. 86 alin. (2) lit. a), alin. (3), alin. (4) și alin. (9) din Legea nr. 131/2015, Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor,

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 12:38

Caietul de sarcini a fost redactat

... afișează tot conținutul

Caetul de sarcini
pentru Achiziție
16.08.2022 23:05

Aveti obligația să publicati F1 desfasurata, o faceti sau si asta sa contestam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 12:38

Caietul de sarcini a fost redactat.

... afișează tot conținutul

Anuntul de participare
pentru Achiziție
16.08.2022 23:04

In anunt cereti ca garantia de buna executie sa fie o garantie emisa de o banca, dar HG638 in Pct153. Spune :Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:

1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;

2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate;

3) transfer pe contul autorității contractate.

Dupa cum vedeti garantia bancara nu e prevazuta. Veti schimba sau sa mergem pe cotestare ca o condiție restrictiva?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 13:11

Forma garanției în cuantum de 5 % din valoarea contractului cu TVA solicitate conform Anuntului de participare redactat: rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți

... afișează tot conținutul

Disponibilitate bani lichizi
pentru Achiziție
17.08.2022 18:17

Pe anul 2022 aveti alocati 5 000 000 lei si tot 5 000 000 lei cereti sa avem pe cont care este motivul unei asemenea cerinte?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 13:11

Grupul de lucru decide asupra condițiilor din documentatia de atribuire, a fost modificata suma banilor lichizi. Vizualizati Anuntul de participare redactat.

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2022 10:10

Poz 20 banda se exclude?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 12:38

Nu se exclude

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2022 14:10

deviz 2-2, poz.1 - tipul hidrantului?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 12:38

Hidrant, D=80 mm, h=1000 mm, subteran

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
19.08.2022 15:14

18. Garanția de bună execuție a contractului, după caz_NECESAR, scrisoare de garanție bancară,
cuantumul_5%_ din valoarea totală cu TVA a contractului de achiziții publice.
Acasta prevedere contravine legii si luni o contestam neaparat. Ar fi bine sa studiati HG 638, PCT.153, de unde veti vedea ce forma poate avea o garantie de buna executie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 13:12

Vizualizati Anuntul de participare redactat.

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
19.08.2022 15:22

7. Confirmarea soldului bancar Document emis de banca, prin care se
confirmă existența resurselor
financiare disponibile sau o linie de
credit deschisă în valoare de minim 5
mln. Lei. Din suma contractului ce
urmează a fi atribuit, eliberat la maxim
10 zile de la data plasării ofertei.
Varianta scanată de pe originalul,
confirmată prin semnatura electronică
Cum se raporteaza acasta cerinta la art 7 din Legea 131 prin care vi sae impune asigurare liberei concurente, atragerea cit mai multor ofertanti, proportionalitatea masurilor si altele? Cerinta ca un contract de credit sa fie publicat char intrece masura admisibilului, sar mai accepta ca el sa fie declarat cu prezentarea la AC, dar sa il publicam cu datele confidentiale cu gajurile si fiducisorii indicati.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 13:13

Vizualizati Anuntul de participare redactat

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2022 15:37

deviz 2-4, poz 37 clasa la beton?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 12:38

Beton Clasa C15

... afișează tot conținutul

Disponibilitate bani lichizi
pentru Achiziție
22.08.2022 08:06

Conform documentatiee standart 3. VALOAREA LUCRĂRILOR ŞI MODALITĂŢILE DE PLATĂ
3.1.Valoarea lucrărilor, ce reprezintă obiectul prezentului contract, este de_________________________lei MD, inclusiv __________ TVA lei MD. (suma cu cifre şi litere) (suma cu cifre şi litere)
3.2.Achitările vor fi efectuate prin transfer în baza facturilor fiscale, după primirea proceselor – verbale de recepţie a lucrărilor executate, semnate şi acceptate de către Beneficiar.
3.4. Plata facturii finale se va face imediat după verificarea şi acceptarea situaţiei de plată definitive de către Beneficiar. Dacă verificarea se prelungeşte din diferite motive, dar în special datorită unor eventuale litigii, contravaloarea lucrărilor care nu sunt în litigiu va fi plătită imediat, insa in anuntul de participare solicitati Confirmarea soldului bancar 5 000 000 pentru a demara lucrarile adica 100% sa executam lucrari in avans, sau modificati contractul sau modificati aceasta cerinta abuzuva

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 13:27

Vizualizati Anuntul de participare redactat.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
22.08.2022 11:18

Deviz 7-1, poz 28 si 30, noi dublăm arborii ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 12:38

Din pozitia 28 arborii au fost exclusi

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
22.08.2022 13:13

Deviz 4-1, explicați Vă rog pozițiile 7,8 și 9

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 12:38

Conductori de legare la pamint, priza de pamint, orizontala, din otel fisie, sectiune 160 mm2

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
22.08.2022 15:46

Ce denumire are devizul 4-1?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 12:38

Statia de pompare. Alimentarea cu energie electrică

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
24.08.2022 09:09

Deviz 2-5, poz 27 care este norma la Cornier din aluminiu?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 13:11

Pozitia 27: din Devizul 2-5 nu are astfel de element.

... afișează tot conținutul

Procedura de achizitie
pentru Achiziție
24.08.2022 15:23

Tinind cont ca la procedura respectiva, sa depus contestatie , solicitam sa suspendati licitatia, sau sa prelungiti perioada de clarificari pina cind se va emite decizia ANSC, in acest sens!!!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.08.2022 13:25

Avind in vedere intrebarile depuse in perioada de clarificari, grupul de lucru a redactat documentatia de atribuire si a prelungit perioada de clarificări. Vizualizati documentatia de pe platformă.

... afișează tot conținutul

Răspuns (26 aug 2022, 13:11): Grupul de lucru decide asupra condițiilor din documentatia de atribuire, a fost modificata suma banilor lichizi. Vizualizati Anuntul de participare redactat
pentru Achiziție
26.08.2022 13:51

Care este motivul unei asemenea cerinte 3 mln disponibiliate bani lichizi?, urmeaza sa executam lucrari in valoare de 3 mln lei dupa care urmeaza sa se achite cu noi?, or Conform documentatiee standart Contract model 3. VALOAREA LUCRĂRILOR ŞI MODALITĂŢILE DE PLATĂ 3.1.Valoarea lucrărilor, ce reprezintă obiectul prezentului contract, este de_________________________lei MD, inclusiv __________ TVA lei MD. (suma cu cifre şi litere) (suma cu cifre şi litere) 3.2.Achitările vor fi efectuate prin transfer în baza facturilor fiscale, după primirea proceselor – verbale de recepţie a lucrărilor executate, semnate şi acceptate de către Beneficiar. 3.4. Plata facturii finale se va face imediat după verificarea şi acceptarea situaţiei de plată definitive de către Beneficiar. Dacă verificarea se prelungeşte din diferite motive, dar în special datorită unor eventuale litigii, contravaloarea lucrărilor care nu sunt în litigiu va fi plătită imediat, or in anuntul de participare solicitati Confirmarea soldului bancar 3 000 000 pentru a limita participarea la aceasta procedura de achizitii, sau modificati contractul astfel incit aceasta cerinta ABUZIVA sa se resfirga asupra celui care este deacord cu solicitarea autoritatii contractante care face o asemea solicitare, dumneavoastra faceti o solicitate care la propriu nu va avea nici o influenta asupra viitorului antreprenor ce va executa lucrarea respectiva, explicati-ne care e motivul unei asemenea solicitare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.08.2022 14:54

Avînd în vedere prevederile contractului de finanțare, încheiat în baza Hotărîrii Guvernului nr.23/2022, cu privire la Documentul unic de program pentru anii 2022-2024 și a Planului anual de finanțare a programelor și proiectelor de dezvoltare locală pentru anul 2022, obiectul fiind acordarea finanțării pentru implementarea Proiectului de executie ”Sistemul de alimentare cu apă în satul Trușeni (sectorul Vălicica Nouă), prin care se obligă Autoritatea contractantă să execute în termeni cît mai restrînși lucrările preconizate în caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

caietul de sarcini
pentru Achiziție
09.09.2022 16:19

Lista cu cantitaţile de lucrări nr. 7-1 si devizul 7-2, poz.20 aceiasi situatie sudor este, electrozi sunt dar utilajul de sudura nui, cum procedam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.09.2022 12:14

Pentru poz. nr. 20 din lista cu cantitaţile de lucrări nr. 7-1 si devizul 7-2, a fost utilizata norma CL18A, care nu prevede utilajul de sudura.

... afișează tot conținutul

anuntul de particip[are
pentru Achiziție
29.08.2022 14:47

Avînd în vedere prevederile contractului de finanțare, încheiat în baza Hotărîrii Guvernului nr.23/2022, cu privire la Documentul unic de program pentru anii 2022-2024 și a Planului anual de finanțare a programelor și proiectelor de dezvoltare locală pentru anul 2022, obiectul fiind acordarea finanțării pentru implementarea Proiectului de executie ”Sistemul de alimentare cu apă în satul Trușeni (sectorul Vălicica Nouă), prin care se obligă Autoritatea contractantă să execute în termeni cît mai restrînși lucrările preconizate în caietul de sarcini.
Dtre duceti lumea in eroare intentionat sau din necunoastere? Deci intrebam clar sa fie comunicata suma alocata pentru anul 2022. Nu uitati ca traim in Moldova si toate secretele is demult publicate

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.08.2022 14:54

Conform Anuntului de participare:
Surse financiare alocate în anul 2022 – 5 000 000 LEI
Surse financiare alocate în anul 2023 – 7 107 690 LEI

... afișează tot conținutul

anunt
pentru Achiziție
29.08.2022 15:04

Conform Anuntului de participare: Surse financiare alocate în anul 2022 – 5 000 000 LEI Surse financiare alocate în anul 2023 – 7 107 690 LEI
Deci doriti ca noi sa va creditam cu 3 mln. Llicitatii cu cost estimativ de peste 30 mln se solicita sume mai mici ,deci nu se constientizeaza ca exagerati. Cit priveste 5 mln. care spuneti ca le aveti pe ce va bazati, veti putea confirma prin acte ca vi sa alocat 5 mln?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.08.2022 15:17

Da vom putea confirma prin acte.

... afișează tot conținutul

Răspuns (29 aug 2022, 14:33): Avînd în vedere prevederile contractului de finanțare, încheiat în baza Hotărîrii Guvernului nr.23/2022, cu privire la Documentul unic de program pentru anii 2022-2024 și a Planului anual de finanțare a programelor și proiectelor de dezvoltare locală pentru anul 2022, obiectul fiind acordarea finanțării pentru implementarea Proiectului de executie ”Sistemul de alimentare cu apă în satul Trușeni (sectorul Vălicica Nouă), prin care se obligă Autoritatea contractantă să execute în termeni cît mai restrînși lucrările preconizate în caietul de sarcini
pentru Achiziție
29.08.2022 15:38

Acesta nu e un argument ca sa solicitati sa va executam noi lucrari in avans de 3 mln lei

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.08.2022 17:34

Grupul de lucru decide asupra conditiilor pentru implementarea proiectului

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de construcție a rețelei de apeduct sect. Valicica Nouă, com. Truseni, (etapa I) 9,344,890.00 MDL Lot anulat
26/09/2022 09:49
8,417,823.00 MDL
Ofertă refuzată