Termoizolarea exterioară a pereților clădirii cu tencuieli fine pe termoizolant. Montarea sistemului de fațadă vantilată cu placaj din plăci 600 x 600 mm din granit ceramic cu fixare vizibilă, cu suprafața detaliilor arhitecturale până la 30% din suprafața totală a pereților.
suma planificată 4,612,430.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
4,612,430.00 MDL | 45200000-9 | Termoizolarea exterioară pereților clădirii. Montarea sistemului de fațadă cu panouri metalice | 1 Metru patrat |
20.06.2022 - 31.08.2022 str.Gh. Asachi nr.67,,B" |
Buna ziua, clarificați va rog, conform caror refirnțe din legislație sau documentație aprobotă, se solicită experiența similara în ultimii 3 ani, dar nu în ultimii 5 ani?
Probabil Dvs vă referiți la condițiile termenilor stipulate în pct.38.1 din Documentația Standart unde este indicată Anexa nr. 13. Dacă atrageți atenția în antetul Anexei respective-se solicită experiența similară pe ultimul an de activitate.Dat fiind faptul,că apare o contradicție referitor la termenii stabiliți ne-am axat pe indicațiile din pct.36.1 referitor la prezentarea cifrei medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani de activitate. Pentru compararea cifrei date respectiv și rapoartele financiare, conform condițiilor din DUAE vor fi prezentate pe perioada ultimilor 3 ani (2019- 2021)
Va rugam sa raspundeti la intrebare, experienta similara se solicita: 1 contract in valoare de 75% din valoarea ofertei executat in ultimii 5 ani, sau suma contractelor cumulative in ultimul an de activitate. p.12 din Anuntul de participare, suna altfel. Va rugam sa raspundeti de ce in ultimii 3 ani si nu 5 asa cum prevede legea si documentatia standard aprobata?
Grupul de lucru a decis să introducă rectificări în Anexa nr.12 privind experiența similară. Respectiv la evaluarea ofertelor se va lua în considerare executarea în ultimii 5 ani a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract.
Extras din documentatia standard: 40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform
cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din
valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză,
precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală
la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante
lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau
mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/
procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună
execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include
în anexele nr. 12 și nr. 13)
Referitor la întrebările din 24 mai curent, acceptăm să reflectați experiența similară, conform prevederilor pct.40 din Documentația standart în Anexele nr.12 și nr.13
Va rugam sa ne prezentati proiectul de executie
Indicați adresa Dvs de e-mail să vă putem expedia
Va rugam sa va expuneti, daca valoarea estimativa prezentata la licitatie de catre Autoritatea Contractanta a fost actualizata reesind din preturile la materiale din 2022 si schimbarea si directiva Ministerului de Finance N13-09/94 din 14.04.22
1.Valoarea estimativa prezentată la concurs de către Autoritatea Contractantă a fost calculată în conformitate cu Devizele Locale actualizate, întocmite în preturi curente la data de 18.05.2022.
2.La executarea contractului de achiziții pe lucrarea dată se va ține cont de recomandările expuse în scrisoarea Ministerului Finanțelor nr.13-09/94 din 14.04.22
Adresa noastra de email este scerbina72@mail.ru. Va rog sa expediati proiectul pe aceasta adresa
Pentru proiectul solicitat accesați lincul: https://drive.google.com/drive/my-drive
Va rugam sa ne prezentati proiectul de executie. Adresa noastra de email este scerbina72@mail.ru. Va rog sa expediati proiectul pe aceasta adresa
Conform legislației în vigoare comunicările și concretizările între agenții economici, se efectuiază prin sistemul SIA-,,RSAP'' respectiv vă expediem lincul pentru proiectul solicitat: https://drive.google.com/file/d/1Od0S9J-YEtYsLBOyHvShKgb4Dev3MUrF/view?usp=sharing
Rugam sa ne expediati proiectul pe email dimavidrasco@mail.ru
Conform legislației în vigoare comunicările și concretizările între agenții economici, se efectuiază prin sistemul SIA-,,RSAP'' respectiv vă expediem lincul pentru proiectul solicitat: https://drive.google.com/file/d/1Od0S9J-YEtYsLBOyHvShKgb4Dev3MUrF/view?usp=sharing