Calculatoare, imprimante, piese pentru calculatoare și echipament de rețea
suma planificată 184,304.17 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Computer de birou | 88,500.00 MDL | 30200000-1 | Computer | 12 Bucata |
27.05.2022 - 31.12.2022 Costiujeni, 3 |
30200000-1 | Monitor | 11 Bucata | |||
30200000-1 | Surge Protector | 12 Bucata | |||
Imprimante laser | 60,000.00 MDL | 30200000-1 | PRINTER | 7 Bucata |
27.05.2022 - 31.12.2022 Costiujeni, 3 |
30200000-1 | MFD | 3 Bucata | |||
Piese pentru computere | 19,300.00 MDL | 30200000-1 | Mouse | 10 Bucata |
27.05.2022 - 31.12.2022 Costiujeni, 3 |
30200000-1 | Keyboard | 10 Bucata | |||
30200000-1 | Surge Protector | 10 Bucata | |||
30200000-1 | Batarie | 48 Bucata | |||
30200000-1 | Batarie | 60 Bucata | |||
30200000-1 | Batarie | 120 Bucata | |||
30200000-1 | Batarie | 6 Bucata | |||
30200000-1 | Batarie | 5 Bucata | |||
30200000-1 | Memorie | 4 Bucata | |||
30200000-1 | HDD | 5 Bucata | |||
30200000-1 | PSU | 5 Bucata | |||
30200000-1 | Cooler | 5 Bucata | |||
30200000-1 | connectors | 1 Bucata | |||
30200000-1 | Thermal Grease | 5 Bucata | |||
Cablu | 5,337.50 MDL | 30200000-1 | Cablu | 915 Metru |
27.05.2022 - 31.12.2022 Costiujeni, 3 |
Echipament de reţea | 11,166.67 MDL | 30200000-1 | Router | 10 Bucata |
27.05.2022 - 31.12.2022 Costiujeni, 3 |
30200000-1 | Switch | 6 Bucata | |||
30200000-1 | Switch | 4 Bucata |
Transfer la contul autorității contractante nu se acceptă. De ce ofertantul nu este în drept să facă transferul? Conform legii 135 cu pricire la achizițiile publece, ofertantul este în drept să aleagă modul de depunere a ofertei precum și achitarea garanție pentru ofertă.
Indicați vă rog frumos rechizitele bancare ale autorității.
n corespundere cu prevederile art. 68 alin. (4) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice "Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă, precum şi cerinţele faţă de operatorul economic care depune garanţia pentru ofertă." Deci, FORMA garanției pentru ofertă totuși noi o stabilim.
Anexa 9 din Documentația standard nr.115
din “ 15” septembrie 2021
la Ordinul ministrului finanțelor, stipilează următoarele cerințe- Oferta va fi însoțită de o Garanție pentru ofertă(emisă de o bancă comercială) sau Garanția pentru ofertă prin transfer la contul autorității contractante, conform următoarelor date bancare...etc.
Deci, rezultă că operatorul economic nu este limitat în drepturi pentru a alege metoda de plată a garanției.
Autorității contractante îi revine dreptul de a stabili criteriile de calificare, inclusiv forma garanției pentru ofertă. Vă rugăm să citiți legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice.