Achiziție - Stația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”

Achiziție Agenția de Dezvoltare Regională Nord

Informație generală

Stația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”
17,398,141.67 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1652469413766

Lucrări de construcție pentru stația de epurare, instalare utilaje tehnologice sisteme de epurare, lucrări tehnologice, Stația de epurare a apelor uzate AT 1600, Cămin de luare a probelor, Cămin debitmetru, Cameră dezinfectare, Lucrări de construcții la terenul stației de epurare a apelor uzate, Rețele interioare de canalizare, Stație de epurare SEAU, Echipament electric de forță, Platforma de nămol, Stația de pompare de canalizare SPC-1
Rețele exterioare de canalizare, Stația de epurare a apelor uzate AT 1600, alimentare cu energie electrică (rețele electrice exterioare), iluminat exterior, amenajarea teritoriului.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
13/05/2022 22:30
clarificări
30/06/2022 16:42
depunere
07/07/2022 15:42
deschidere oferte
07/07/2022 15:42
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 13/05/2022 19:17
Trezoreria de Stat

suma planificată 17,398,141.67 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
17,398,141.67 MDL 45232420-2 Stația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni” 1 Bucata 29.07.2022 - 30.12.2028
Piața Vasile Alecsandri 8

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
adr nord statie epurare glodeni-documentatiastandardlucrari(2)editat.docxbiddingDocumentsAchiziție-28/06/2022 16:42Descarca
scan0000.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/06/2022 16:42Descarca
adr nord statie epurare glodeni-documentatiastandardlucrari(2)editat.docxbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-28/06/2022 16:42Descarca
scan0000.pdfbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-28/06/2022 16:42Descarca
13.05.2022-caiet de sarcini statie epurare glodeni (1)editat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/06/2022 15:42Descarca
13.05.2022-caiet de sarcini statie epurare glodeni (1)editat.pdfbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-28/06/2022 15:42Descarca
13.05.2022-caiet de sarcini statie epurare glodeni .pdfbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 22:30Descarca
adr nord statie epurare glodeni anunt de participare(3)(1)(1).docxbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 22:30Descarca
adr nord statie epurare glodeni-declaratiero(2)(2).docbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 22:30Descarca
adr nord statie epurare glodeni-documentatiastandardlucrari(2).docxbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 22:30Descarca
adr nord statie epurare glodeni-duae formular nou(2).docxbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 22:30Descarca
parametri statie de epurare-proiectant(1).pdfbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 22:30Descarca
scan0008.pdfbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 22:30Descarca
scan0009.pdfbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 22:30Descarca
scan0010.pdfbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 22:30Descarca
scan0011.pdfbiddingDocumentsAchiziție-13/05/2022 22:30Descarca
13.05.2022-caiet de sarcini statie epurare glodeni .pdfbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-13/05/2022 22:30Descarca
adr nord statie epurare glodeni anunt de participare(3)(1)(1).docxbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-13/05/2022 22:30Descarca
adr nord statie epurare glodeni-declaratiero(2)(2).docbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-13/05/2022 22:30Descarca
adr nord statie epurare glodeni-documentatiastandardlucrari(2).docxbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-13/05/2022 22:30Descarca
adr nord statie epurare glodeni-duae formular nou(2).docxbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-13/05/2022 22:30Descarca
parametri statie de epurare-proiectant(1).pdfbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-13/05/2022 22:30Descarca
scan0008.pdfbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-13/05/2022 22:30Descarca
scan0009.pdfbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-13/05/2022 22:30Descarca
scan0010.pdfbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-13/05/2022 22:30Descarca
scan0011.pdfbiddingDocumentsStația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni”-13/05/2022 22:30Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anuntul de participare
pentru Achiziție
14.05.2022 14:50

Pretul estimativ indicat in anunt este maximal admisibil sau oferta poate fi si mai mare si asta bazindune pe cresterile de preturi pe piata constructiilor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.05.2022 17:53

Sumele alocate pentru fiecare proiect de dezvoltare regională sunt constituite ca urmare a actualizării devizelor de cheltuieli la prețuri curente a primului trimestru anul 2022. Respectiv, aceste sume estimative și constituie bugetul maxim disponibil pentru fiecare procedură de achiziție iar depășirea valorii estimate duce nemijlocit și la depășirea valorii fondurilor alocate pentru executarea contractelor.

... afișează tot conținutul

Anuntul de participare.
pentru Achiziție
14.05.2022 22:27

Ati publicat o licitatie repeat fara a tine cont de termenul de depunere a contestatiilor pe procedura precedenta. Este o eroare sau ignorati legislatia ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.05.2022 17:53

În conformitate cu prevederile art. 32 Legea 131/2015, termenele de așteptare se aplică pentru încheierea contractelor. Termenele prevăzute la art.83 se aplică asupra actelor administrative a autorității contractante care vizează procedura în cauză și nu interzice efectuarea altor proceduri separate, în detrimentul interesului public.
Totodată, art. 85 al. (14) și (15) a legii amintite, prevede posibilitatea adoptării unor măsuri suspensive, ținându-se cont de eventualele interese lezate, inclusiv cel public.

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
16.05.2022 11:11

reesind din cresterea necontrolata a preturilor inclusiv la materialele de constructie venim cu solicitarea sa precizati va fi prevazuta ajustarea preturilor la rata inflatiei ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.05.2022 17:53

Ajustarea valorii contractului va putea fi aplicată printr-un act suplimentar, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1129/2018 și în condițiile în care autoritatea contractantă va dispune de sursele financiare necesare proprii sau alocate de către Beneficiarul proiectului.

... afișează tot conținutul

Ajustarea preturilor
pentru Achiziție
17.05.2022 19:26

reesind din cresterea necontrolata a preturilor inclusiv la materialele de constructie venim cu solicitarea sa precizati va fi prevazuta ajustarea preturilor la rata inflatiei ?

 

Răspuns (17 mai 2022, 17:52):

Ajustarea valorii contractului va putea fi aplicată printr-un act suplimentar, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1129/2018 și în condițiile în care autoritatea contractantă va dispune de sursele financiare necesare proprii sau alocate de către Beneficiarul proiectului.
Deci va asumat dereptul de a decide in baza de disponibilitate a fondurilor, deci nu avem garantie ca se vor ajusta preturile in funtie de rata inflatiei. Aici vom presupune o abordare care poate aduce si la acte de coruptie. Se insista pe raspunsul de mai sus? Atunci cum ramine cu libera concurenta, ordinea de drept, nediscriminarea, sau acestea sunt vorbe goale?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.06.2022 15:40

La solicitarea dumneavoastră documentația de atribuire a fost modificată, precum și în conformitate cu decizia ANSC la contestație: decizia ANSC Nr. 03D-338-22 Data: 24.06.2022

... afișează tot conținutul

documentatia standart
pentru Achiziție
18.05.2022 12:42

In documentatia standart incarcata de AC ati comis un abuz incalcind prevederile Ordinului nr. 69 din 07 mai 2021 care a aprobat acasta documentatie si reglamenteaza in modalitatile de redactare anexei 25, contractul, precizam pct. 104. Contractul este compus din două părți: Partea I cea generală care este obligatorie, și care nu se modifică, doar cu excepția contractelor de achiziţii publice ce nu cad sub incidența Legii nr. 131/2015 privind achiziţiile publice și Partea II ceea ce ține de condițiile speciale al contractului care se completează doar la necesitate, unde autoritatea contractantă are dreptul de a stabili condiții/cerințe speciale în dependență de obiectul achiziției, de complexitatea procedurii, atât și de a stabili condițiile achitării în avans. PRECIZARE , Anexa 25 in documentatia standart aprobata in modul stabilit de Lege este urmatoarea redactie : 5. AJUSTAREA VALORII CONTRACTULUI
5.1. Pentru cazurile când urmează să fie făcute modificări la valoarea contractului privind majorarea sau reducerea acesteia, părţile se vor conforma prevederilor actelor normative cu incidenţă în domeniul achiziţiilor publice ce reglementează modalităţile de ajustare a valorii contractelor de achiziţii publice.
in redactia publicata de AC e : 5. AJUSTAREA VALORII CONTRACTULUI
5.1. Pentru cazurile când urmează să fie făcute modificări la valoarea contractului privind majorarea sau reducerea acesteia, părţile se vor conforma prevederilor actelor normative cu incidenţă în domeniul achiziţiilor publice ce reglementează modalităţile de ajustare a valorii contractelor de achiziţii publice. Părțile nu vor recurge la ajustarea valorii prezentului contract. Deci ati incalcat ordinul 76 intoducind sintagma: Părțile nu vor recurge la ajustarea valorii prezentului contract. Reiteram intrebarea , va veti conduce de norma legala sau veti insista pe incalcarea drepturilor ofertantilor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.06.2022 15:40

La solicitarea dumneavoastră documentația de atribuire a fost modificată, precum și în conformitate cu decizia ANSC la contestație: decizia ANSC Nr. 03D-338-22 Data: 24.06.2022

... afișează tot conținutul

documentatia de licitatie
pentru Achiziție
18.05.2022 12:55

nuntul de participare
Întrebare: reesind din cresterea necontrolata a preturilor inclusiv la materialele de constructie venim cu solicitarea sa precizati va fi prevazuta ajustarea preturilor la rata inflatiei ?

Răspuns (17 mai 2022, 17:52):
Ajustarea valorii contractului va putea fi aplicată printr-un act suplimentar, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1129/2018 și în condițiile în care autoritatea contractantă va dispune de sursele financiare necesare proprii sau alocate de către Beneficiarul proiectului. INTREBARE , Sa intelegem ca in caz ca nu veti gasi bani, cheltuelile suplimentarea le veti pune pe seama ofertantului?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.06.2022 15:40

La solicitarea dumneavoastră documentația de atribuire a fost modificată, precum și în conformitate cu decizia ANSC la contestație: decizia ANSC Nr. 03D-338-22 Data: 24.06.2022

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.06.2022 11:02

Răspuns (18 mart 2022, 17:28):
la devizul 2-3 pct.35 Simbol TsC50B: operăm conform caietului de sarcini, fără aplicarea coeficientului K=4,00 la materiale și utilaje deoarece este amenajată calea de acces. Iar in notificarea de anulare licitație Nr.348 din 13 mai 2022 indicati:
1 - (În devizul 2-3 Retele exterioare de canalizare. Simbol norme TsC50B (Repararea si intretinerea drumurilor naturale la transportarea pamintului, pentru fiecare 0,5 km, teren categoria II, K=4 la materiale, utilaj) – nu a fost calculate, nu coincide F-1.)
2 - (În devizul 2-3 Retele exterioare de canalizare. Simbolul norme TsC50B, (Repararea si intretinerea drumurilor naturale la transportarea pamintului, pentru fiecare 0,5 km, teren categoria II( La materiale K = 8, la utilaj K=8 ) conform F-1 este necesar de calculate k (coeficientul), ofertantul nu a calculate K=8, micșoreaza prețul la devizul de cheltuieli.)
Cum procedam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.06.2022 14:33

La devizul 2-3 poz. 35 Simbol TsC50B: se aplică coeficientul K=4,00 la materiale și utilaje.

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
28.06.2022 17:02

In scopul elaborarii unei oferte corecte si echitabile rugam sa comunicati daca vor fi acceptate oferte mai mari decit suma esimativa anuntata. In caz ca se vor accepta rugam ca acasta valoare sa o indicati in suma maxim admisa sau in procente. Precizam ca de la data evaluarii proiectului in cauza a trecut deja jumatate de an iar rata inflatiei depaseste conform datelor BNS cu peste 26% la produsele industriale, date publicate la 17-06-2022?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.06.2022 15:37

Prin decizia CNCDR suma alocată corespunde cu valoarea estimată și respectiv ofertele care vor depăși suma alocată vor fi considerate inacceptabile. Conform legii 131/2015 oferta inacceptabilă este oferta prezentată de către ofertantul care nu are calificările necesare indicate în documentația descriptivă sau documentația de atribuire, precum și ofertă al cărei preț depășește bugetul autorității contractante, stabilit și documentat înainte de inițierea procedurii de achiziție publică;

... afișează tot conținutul

Participanți

Stația de epurare a apelor uzate pentru or. Glodeni (etapa I) în cadrul proiectului „Sisteme de sanitație moderne pentru cetățeni raionului Glodeni” 17,398,141.67 MDL
07/07/2022 10:51
15,373,506.25 MDL
Ofertă acceptată
07/07/2022 08:04
16,191,159.79 MDL
06/07/2022 15:46
16,194,638.34 MDL
07/07/2022 09:43
18,856,716.11 MDL