Achiziție - Lucrări de renovare a iluminatului public din s. Zubrești, r. Strășeni

Achiziție Primăria Zubrești

Informație generală

Primăria Zubrești
1008601000329
Lucrări de renovare a iluminatului public din s. Zubrești, r. Strășeni
1,870,618.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1640158290952

Lucrări de renovare a iluminatului public din s. Zubrești


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
22/12/2021 09:59
clarificări
27/12/2021 08:00
depunere
03/01/2022 17:00
deschidere oferte
03/01/2022 17:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 22/12/2021 07:47
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,870,618.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,870,618.00 MDL 45316110-9 Lucrări de renovare a iluminatului public din s. Zubrești 8000 Kilometru; mie metri 12.01.2022 - 28.12.2022
str. Stefan cel Mare 2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare iluminat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Anunț de participare24/12/2021 12:30Descarca
anunt de participare iluminat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Anunț de participare24/12/2021 12:27Descarca
duae lucrari iluminat .docbiddingDocumentsAchiziție-DUAE22/12/2021 09:59Descarca
Anunț de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Anunț de participare22/12/2021 09:59Descarca
ds_lucrari pentru publicare .docxbiddingDocumentsAchiziție-ds_lucrari22/12/2021 09:59Descarca
Caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Caiet de sarcini22/12/2021 09:59Descarca
Date generale.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Date generale22/12/2021 09:59Descarca

Persoană de contact

Clarificări

ISO 9001
pentru Achiziție
22.12.2021 14:40

ISO 9001 este obligatoriu?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.12.2021 11:25

Operatorul economic este obligat să prezinte Manualul Calității în care se definește obiectivele și angajamenentele referitoare la calitate și este descris sistemul calității conform cerințelor standardului ISO 9001:2015

... afișează tot conținutul

Răspuns (23 dec 2021, 10:50): Este obligatoriu
pentru Achiziție
23.12.2021 11:30

Atunci adaugati in anunt de participare cerinta ISO 9001 obligatoriu

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.12.2021 14:12

Vom adăuga

... afișează tot conținutul

CLARIFICARI
pentru Achiziție
22.12.2021 10:44

Documentatia de atribuire incarcate pe platforma Mtender trebuie sa fie semnate electronic de catre autoritatea contractanta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.12.2021 11:36

nu este obligatoriu

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
22.12.2021 10:49

Termenul de executare cerut de catre autoritatea contractanta pentru aceste lucrari se poate de aflat?Chiar trebuie sa cerem de atitea ori sa publicati corect documentele?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.12.2021 11:36

10 luni

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
22.12.2021 10:49

Termenul de executare cerut de catre autoritatea contractanta pentru aceste lucrari se poate de aflat?Chiar trebuie sa cerem de atitea ori sa publicati corect documentele?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.12.2021 11:36

10 luni

... afișează tot conținutul

clarificari
pentru Achiziție
22.12.2021 14:09

CLARIFICARI
Întrebare: Documentatia de atribuire incarcate pe platforma Mtender trebuie sa fie semnate electronic de catre autoritatea contractanta.

Răspuns (22 dec 2021, 10:53):
nu este obligatoriu Unde in lege este scris ca NUU ESTE OBLIGATORIU?Chiar va rugam sa ne indicati.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.12.2021 17:17

Documentele trebuie semnate, dar autoritatea contractanta decide daca trebuie de semnat electronic sau nu.

... afișează tot conținutul

Răspuns (23 dec 2021, 09:39):
pentru Achiziție
23.12.2021 09:57

ISO 9001 este obligatoriu da sau nu?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.12.2021 11:25

Este obligatoriu

... afișează tot conținutul

Răspuns (23 dec 2021, 12:14):
pentru Achiziție
24.12.2021 10:13

Buna ziua, adaugati va rog cerinta

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.12.2021 13:58

Acum adăugăm

... afișează tot conținutul

clarificari
pentru Achiziție
24.12.2021 14:53

Răspuns (22 dec 2021, 16:31):
Documentele trebuie semnate, dar autoritatea contractanta decide daca trebuie de semnat electronic sau nu.
Regulile sunt pentru toti si trebuie respectate .Legile nu prevad la alegere semnarea documentelor cu semnatura electronica.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.12.2021 22:46

Conform HG nr. 658/2020 pentruaprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, secțiunea a 3-a Întocmirea documentației de atribuire, p. 17 prevede că documentația de atribuire cuprinde orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului/ candidatului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire, iar p. 35 prevede că autoritatea contractantă utilizează formularele și modelele de documente necesare procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice de lucrări incluse în Documentația standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări aprobat prin ordin al ministerului finanțelor. Conform documentației standard p. 27 operatorul economic prezintă documentele în format electronic, utilizând Sistemul informațional automatizat„Registrul de stat al achizițiilor publice„
Legea 131/2015, art. 40 prevede cerințele față de documentația de atribuire și nu este stipulat că documentația de atribuire obligatoriu să fie semnată electronic.

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
24.12.2021 14:54

anunt de participare
Întrebare: Termenul de executare cerut de catre autoritatea contractanta pentru aceste lucrari se poate de aflat?Chiar trebuie sa cerem de atitea ori sa publicati corect documentele?

Răspuns (22 dec 2021, 11:01):
10 luni
In anunt trebuie sa fie termenul de executare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.12.2021 22:57

Stimate operator economic, vă informăm că conform Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin HG nr. 658/2020 , punctul 35 prevede că autoritatea contractantă utilizează formularele de documente necesare procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice de lucrări incluse în Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice publice de lucrări, iar anunțul de participare nu prevede termenul de executare a lucrărilor. Studiați documentația standard.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de renovare a iluminatului public din s. Zubrești 1,870,618.00 MDL
03/01/2022 12:16
988,843.92 MDL
Ofertă acceptată
02/01/2022 19:24
991,713.00 MDL
03/01/2022 15:41
1,289,313.65 MDL
03/01/2022 14:56
1,380,419.28 MDL