Achiziție - Lucrări de renovare a iluminatului public din s.Zubrești, r. Strășeni

Achiziție Primăria Zubrești

Informație generală

Primăria Zubrești
1008601000329
Lucrări de renovare a iluminatului public din s.Zubrești, r. Strășeni
1,870,618.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1635865708337

Lucrări de renovare a iluminatului public


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
03/11/2021 13:04
clarificări
10/11/2021 16:41
depunere
24/11/2021 09:41
deschidere oferte
25/11/2021 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 02/11/2021 15:09
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,870,618.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
1,870,618.00 MDL 18,706.18 MDL 45316110-9 Anunt de participare 22 Kilometru; mie metri Lot anulat 2021-11-25 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt .pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunt08/11/2021 16:41Descarca
date generale.pdfbiddingDocumentsAchizițieDate generale08/11/2021 12:36Descarca
anunţ.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunt08/11/2021 12:36Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini05/11/2021 18:10Descarca
proces verbal.pdfbiddingDocumentsAchizițieProces Verbal05/11/2021 18:10Descarca
caiet de sarcini 1.pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini05/11/2021 10:51Descarca
Anunț de participare1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Anunt de participare04/11/2021 11:52Descarca
DUAE.docbiddingDocumentsAchizițieDUAE04/11/2021 11:52Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-ds_lucrari04/11/2021 11:52Descarca
Caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini04/11/2021 11:52Descarca
Anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Anunt de participare03/11/2021 13:04Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Concretizare
pentru Achiziție
03.11.2021 13:45

DVs solicitati ca toti antreprenori sa prezinte garantia bancara pentru oferta in valoare de 37412.32 mentionata in invitatie? respectiv aceeasi intrebare si pentru prezentare garantiei de buna executie

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 11:56

Vedeți anunțul de participare, am corectat.

... afișează tot conținutul

licitatie
pentru Achiziție
03.11.2021 13:50

De ce nu ati lucrat cu licitatia publicata anterior.Doar este suspendata?In acea publicata trebuia sa faceti modificari.??????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 11:59

Deoarece a fost suspendată.

... afișează tot conținutul

Garantie
pentru Achiziție
03.11.2021 13:53

Garantia de buna executie 15% ,cuantumul 350740 lei. 15% din oferta sau 15% din valoarea estimativa? Cum s-a calculat aceasta suma de 350740 lei?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 11:59

Vedeți anunțul de participare corectat.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
03.11.2021 13:55

Lipseste caietul de sarcini

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 11:59

A fost o eroare tehnica. Am adăugat caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

conditii licitatie
pentru Achiziție
03.11.2021 14:22

Aceasta licitatie include efectuarea lucrarilor nu procurarea materialelor. Ajustati conditiile de a efectua licitatie electronica.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 11:59

Sunt ajustate.

... afișează tot conținutul

Neconformitati
pentru Achiziție
03.11.2021 15:25

Eliminati clauzele Abuzibe din anunt. Garantia pentru oferta se face in suma de 2% din valoarea ofertei si nu din valoarea estimata a contractului. Situatia similara se atribuie pe garantei de buna exexutie - 15% din suma viitorului contract si nu din suma estimata. Publicati DUAE, Documentatie Standard, CS. Eliminati optiunea de licitatie electronica

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 11:59

S-au corectat.

... afișează tot conținutul

eliminati cerintele pct. 15 din anunnt
pentru Achiziție
04.11.2021 14:50

Eliminati va rog cerintele pct. 15 din anunt - genurile de activitate. Legislatia in vigoare permite oricarei companii de a desfasura o activitate economica ce nu contravine legislatiei , indiferent ca are sau nu genul de activitate indicat in Statut sau oricare alt document

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 15:21

Conform Legii 131, art 17. p.8, ce presupune că criteriile de calificare și selecție stabilite de către autoritatea contractantă trebuie să aibă legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit

... afișează tot conținutul

Suspendare licitatei
pentru Achiziție
04.11.2021 14:52

Dar in baza carei Legi sau decizii autoritatea publica a decis ca o licitatie SUSPENDATA sa ramana suspendata si sa organizeze alta similara pe platforma? Aici deja e iz de depasire atributii si incalcare norme legale. Anulati una din licitatii pe platforma si sa ramana doar 1 cu statul care il va avea. Activarea licitatiei precedente se face simplu, prin raspuns la comentarii, daca nu sunt alte decizii ale ANSC in acest sens.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 15:33

A fost deja anulată

... afișează tot conținutul

neconformitati
pentru Achiziție
04.11.2021 15:33

Eliminati optiunea de licitatie electronica

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 16:06

Nu este indicat acest fapt

... afișează tot conținutul

eliminati cerintele pct. 15
pentru Achiziție
04.11.2021 15:41

Stimata AC. Dreptul de a executa lucrarile indicate in obiectul achizitie corespund dreptului profesional al persoanei responsabile - Diriginte de santier pe domeniul obiectului achizitiei. Nici o companie nu poate executa lucrarile date fara diriginte si Aviz in constructii. Acestea, conform legislatiei permit a nu fi legate de Genurile de activitate scrise in extras. PLus la toate, DS noua permite a utiliza capacitatile tehnice ale unei alte entitati si dvs. stabiliti conditii restrictive ilogice si neclare, respectiv neaplicabile, ceea ce prin esenta reduce concurenta si prin urmare incalca prevederile legii achizitiilor publice.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 16:10

Conform criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici se admite asocierea, anexa 17și subcontractarea, anexa 16

... afișează tot conținutul

Cand a fost elaborat proiectul, cand a fost estimat devizul
pentru Achiziție
04.11.2021 15:43

Stimata AC. Rugam sa ne comunicati cand a fost elaborat proiectul, cand a fost estimat devizul. Rugam sa plasati Avizul de Racordare aici pe platforma.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 16:11

Lucrările vor fi executate conform proiectului tehnic

... afișează tot conținutul

Garantie
pentru Achiziție
04.11.2021 15:48

Stimata AC. rugam sa ne comunicati neclaritate - in CS - Lista cantitatilor de lucrari, se prevede a prezenta corp LED COB 6500 K cu garantie 3 ani. PE de alta parte, garantia la lucrasi se solicita 5 ani. Cum intelegem acest lucru? Pe de alta parte, de ce utilizati in achizitie corpuri COB care reflecta un standard vechi. IN cazul in care ledul iese din functiune, corpul nu mai lumineaza. E necesar de eliminat cerinta COB a corpului de iluminat si fiecare ofertant sa participe cu corpul propriu (preferabil SMD).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 16:13

Vom corecta neclaritățile

... afișează tot conținutul

Concretizare
pentru Achiziție
04.11.2021 16:23

Iluminatul strazilor in RM este reglamentat de normative de iluminat. Care normativ este prevazut pentru iluminatul strazilor din localitate?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 16:49

Este indicat în proiectul tehnic

... afișează tot conținutul

Caiet de starcini
pentru Achiziție
04.11.2021 16:31

Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1.descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; 2) detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și
probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și
probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final; 3) referirea la documentele care reglementează nivelul de performanță a lucrărilor, precum și cerințele, condițiile tehnice și tehnologice, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele, inclusiv cele tehnologice. Unde sunt plansele de amplasare, specificatiile tehnice si standardele de referinta, care trebuie sa fie prezenta in documentatia de atribuire?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.11.2021 16:49

Se conțin în proiectul tehnic

... afișează tot conținutul

Plasati proiectul tehnic
pentru Achiziție
04.11.2021 16:36

Daca tot mentionati lucrarile vor fi executate conform proiectului tehnic, rugam sa il plasati aici

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.11.2021 10:20

Conform Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, art. 37, aprobat prin HG nr.638/2020 autoritatea contractată permite operatorilor economici să viziteze amplasamentul lucrărilor în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări

... afișează tot conținutul

Eliminati punctele de mai sus neconforme
pentru Achiziție
04.11.2021 16:37

Stimata AC. Rugam respectus eliminarea punctelor contradictorii. Nici noi, nici dvs. Nu dorim a merge la ANSC pentru niste fleacuri.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.11.2021 12:12

Vom elimina

... afișează tot conținutul

repetam intrebarea
pentru Achiziție
04.11.2021 16:37

Repetam solicitarea - indicati aici Data proiectului (luna si anul e suficient).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.11.2021 10:22

Proiectul a fost elaborat în anul 2019, iar devizul de cheltuieli reactualizat în anul 2021, deoarece a fost depus spre finanțare la AIPA.

... afișează tot conținutul

Caiet de sracini
pentru Achiziție
04.11.2021 16:45

Răspuns (4 nov 2021, 16:34): Se conțin în proiectul tehnic. nu incurcati proiectul tehnic cu caietul de sarcini. Proiectul este ascuns pentru ofertanti. Caietul de sarcini trebuie sa reflecte tot ce se cere de proiect. Plansele, specificatiile, referenta la standard lipsesc in caietul de sarcini. inlaturati neajunsurile.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.11.2021 10:35

Legea 131/2015 permite autorității contractante să pună la dispoziție operatorilor economici documentația tehnică

... afișează tot conținutul

Neconformitati
pentru Achiziție
04.11.2021 17:04

Răspuns (4 nov 2021, 16:05):
Nu este indicat acest fapt. Verificati ce ati incarcat pe platforma.Eliminati optiunea de licitatie electronica. Începutul licitației: 23 nov 2021, 14:00

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.11.2021 10:36

Mulțumim, vom verifica

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
05.11.2021 13:17

De ce in montare corp de iluminat are caracteristica LED 50W 6500K dar in utilaj sta LED 50W 650K?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.11.2021 14:06

Este o eroare tehnica vom corecta

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrari de renovare a iluminatului public din s. Zubresti 1,870,618.00 MDL Lot anulat
23/11/2021 20:31
997,000.00 MDL
Ofertă refuzată
23/11/2021 14:46
998,132.60 MDL
Ofertă refuzată
23/11/2021 20:39
1,297,107.77 MDL
Ofertă refuzată
24/11/2021 09:37
1,454,437.40 MDL
Ofertă refuzată