Reconstrucția și modernizarea sistemului de iluminat stradal în s. Sireți și construcția unei stații PV cu capacitatea de 20 kW.
suma planificată 4,519,606.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
4,519,606.00 MDL | 45300000-0 | Reconstrucția și modernizarea sistemului de iluminat stradal în s. Sireți și construcția unei stații PV cu capacitatea de 20 kW | 1 Bucata |
29.12.2021 - 31.12.2021 strada Mihai Eminescu 1 |
Buna ziua. De ce se utilizeaza procedurile vechi de achizitii? Documentatia standard e actualizata. rugam respectuos anularea achizitiei curente si organizarea acesteia in baza noilor prevederi
vă rugam frumos să mergem așa
că pierdem banii
Dvs. faceti o ilegalitate si noi trebuie sa fim de acord cu ea? E ilegal ce faceti
Nu a cunoscut despre prevederile Ordinului nr. 69 al Ministerului Finanțelor din 07.05.2021 prin care a fost aprobată noua Documentație Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, astfel că nu a public tenderul intenționat cu documentație veche. Totodată timpul presează autoritatea contractantă de a valorifica resursele financiare și astfel că ne dorim să finalizăm tenderul în condițiile documentelor publicate pentru a finaliza proiectul în cauză.
Rugam sa plasati pe platforma cel puțin avizele de racordare la proiect valide la ziua de azi
Toate au fost prezentate la AEE
Rugam sa plasati proiectul de executie si sa eliminati devizul de cheltuieli din documentatie (fisierul 7. proiect reconstrucție modernizare iluminat.pdf)
Am eliminat devizul
Link la proiect - https://drive.google.com/file/d/1L_KVQgXDX3CuNXLJ9YLelXeTQuVu1QH4/view?usp=sharing In format DWG! Nu a fost plasat deoarece DWG nu merge pe siteu!!!
Buna ziua.In devizele expertizate cum poate sa stea salariu 56.77 lei daca salariu este de 57.66 lei per ora? Fondul social este de 22,5 % pe cind trebuie sa fie 24%. Stimata Autoritate contractanta aceste devize trebuiau sa fie actualizate apoi sa publicati licitatia.
2. Conform prevederilor pct. 12 din Ordinul nr 69/2021 al Ministerului Finanțelor, Autoritatea contractantă este OBLIGATĂ să actualizeze documentația de proiect înainte de inițierea procedurii de achiziție. În condițiile în care această procedură este foarte anevoioasă, necesită foarte mult timp dat fiind faptul că procedurile birocratice sunt de durată (reactualizare deviz, sume, reverificare proiect, procese pentru care nu sunt planificate resurse, necesitate de a concava ședința de consiliu local, etc.). Astfel există șanse de a pierde investiția dată. Totodată menționăm că operatorii economici au posibilitatea de a depune oferte cu prețurile actuale pe piața, iar în condițiile în care suma propusă depășește bugetul planificat, autoritatea contractantă se obligă să identifice diferența de resurse financiare. De asemenea la prima organizare a tenderului au participat doi operatori economici care au depus ofertele lor la prețurile de piață, sumele de deviz fiind mai mici decât bugetul proiectului. Totodată adăugăm că proiectul de execuție și devizul a fost coordonat cu Agenție de Eficiență Energetică, fapt care ne-a permis lansarea tenderului pentru lucrarea dată, recent în trimestrul III al anului 2021.
Aveti contestatie si este obligatia autoritatii contractante sa suspende acesta licitatie pina la luarea deciziei ANSC.
Vă mulțumim frumos!!
Stimata autoritate contractanta, asa cum contestatia depusa e in examinare abia pe 25 oct., aceasta fiind plasata pe 15.10, rugam respectuos extinderea perioadei conform deciziei de suspendare emise de ANSC, pastrarea termenului reprezinta o incalcare vadita a Legii 131.
Vă mulțumim frumos!!
Contestația depusă de d-stră este în privința procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1619886658995, care este deja anulată.
Respectiv nu încurcați procedurile.
Ați contestat Decizia de atunci, actuala procedură se derulează.
Vă mulțumim frumos!!
Daca veti fi mai atent veti vedea ca si procedura actuala este contestata.Informativa mai bine inainte de afirma ceva.
Nu se mai construiește Moldova în așa tempo!!
https://ansc.md/ro/decizii-suspendate-2021 "Decizia nr. 03ds-41-21.pdf din 15.10.2021 contestatar „Eco Evolutions” SRL"
Nu se mai construiește Moldova în așa tempo!!
Buna ziua stimate autoritate contractata, procedura data este suspendata de ANSC, pina la decizie sunteti obligati conform legii sa suspendati procedura data. O zi buna va urez
Demult e rezolvata!
Nu tărăgănați termenii!!!
Plasați vă rog pe platforma caietul de sarcini cu devizul F1 in format word fiindcă in formatul pdf scanat nu se vede clar unele poziții
boaghi.leonid@gmail.com - trimiteți mesaj și ca răspuns vă expediem forma F1
Putem efectua garantia bancara pentru oferta prin transfer?
Nu. Este necesara garanție bancara emisa de banca
Deviz 2-2-1 pozitia 18 nu se intelege ce e scris.
18 08-02-471-4
Priza de pamint, verticala, din otel rotund, diametru 16 mm
10 buc 1,60
Răspuns (1 nov 2021, 14:00):
boaghi.leonid@gmail.com - trimiteți mesaj și ca răspuns vă expediem forma F1.Tot ce tine de licitatia data autoritatea contractanta este obligata sa publice pe platforma.Va rugam sa publicati caietul de sarcini vizibil.
+