Achiziție - Reconstrucția și modernizarea sistemului de iluminat stradal în s. Sireți și construcția unei stații PV cu capacitatea de 20 kW

Achiziție Primăria Sireți

Informație generală

Primăria Sireți
1008601000525
Reconstrucția și modernizarea sistemului de iluminat stradal în s. Sireți și construcția unei stații PV cu capacitatea de 20 kW
4,519,606.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1634043960543

Reconstrucția și modernizarea sistemului de iluminat stradal în s. Sireți și construcția unei stații PV cu capacitatea de 20 kW.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
12/10/2021 16:13
clarificări
07/11/2021 01:49
depunere
18/11/2021 02:49
deschidere oferte
18/11/2021 02:49
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 01/05/2021 16:31
Trezoreria de Stat

suma planificată 4,519,606.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
4,519,606.00 MDL 45300000-0 Reconstrucția și modernizarea sistemului de iluminat stradal în s. Sireți și construcția unei stații PV cu capacitatea de 20 kW 1 Bucata 29.12.2021 - 31.12.2021
strada Mihai Eminescu 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
10. caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-05/11/2021 01:49Descarca
1. anunt ilumnat+fotovoltaic.docbiddingDocumentsAchiziție-28/10/2021 03:00Descarca
2. duae ilumnat+fotovoltaic.docbiddingDocumentsAchiziție-28/10/2021 03:00Descarca
3. ds iluminat+fotovoltaic model 2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-28/10/2021 03:00Descarca
1. anunt ilumnat+fotovoltaic.docbiddingDocumentsAchiziție-25/10/2021 04:31Descarca
2. duae ilumnat+fotovoltaic.docbiddingDocumentsAchiziție-25/10/2021 04:31Descarca
3. ds ilumnat+fotovoltaic.docbiddingDocumentsAchiziție-25/10/2021 04:31Descarca
10. caiet de sarcini aee.pdfbiddingDocumentsAchiziție-20/10/2021 01:14Descarca
1. anunt ilumnat+fotovoltaic.docbiddingDocumentsAchiziție-12/10/2021 16:13Descarca
2. duae ilumnat+fotovoltaic.docbiddingDocumentsAchiziție-12/10/2021 16:13Descarca
3. ds ilumnat+fotovoltaic.docbiddingDocumentsAchiziție-12/10/2021 16:13Descarca
4. specificatii tehnice - corpuri led.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/10/2021 16:13Descarca
5. specificatii tehnice - parc fotovoltaic.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/10/2021 16:13Descarca
7. proiect reconstrucție modernizare iluminat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/10/2021 16:13Descarca
8. proiect executie baterii solare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/10/2021 16:13Descarca
10. caiet de sarcini aee.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/10/2021 16:13Descarca

Persoană de contact

Clarificări

De ce utilizati proceduri vechi de achizitii
pentru Achiziție
14.10.2021 13:33

Buna ziua. De ce se utilizeaza procedurile vechi de achizitii? Documentatia standard e actualizata. rugam respectuos anularea achizitiei curente si organizarea acesteia in baza noilor prevederi

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.10.2021 13:39

vă rugam frumos să mergem așa
că pierdem banii

... afișează tot conținutul

De ce utilizati proceduri vechi de achizitii
pentru Achiziție
14.10.2021 13:40

Dvs. faceti o ilegalitate si noi trebuie sa fim de acord cu ea? E ilegal ce faceti

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.10.2021 04:27

Nu a cunoscut despre prevederile Ordinului nr. 69 al Ministerului Finanțelor din 07.05.2021 prin care a fost aprobată noua Documentație Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, astfel că nu a public tenderul intenționat cu documentație veche. Totodată timpul presează autoritatea contractantă de a valorifica resursele financiare și astfel că ne dorim să finalizăm tenderul în condițiile documentelor publicate pentru a finaliza proiectul în cauză.

... afișează tot conținutul

Avizele de racordare
pentru Achiziție
14.10.2021 15:39

Rugam sa plasati pe platforma cel puțin avizele de racordare la proiect valide la ziua de azi

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.10.2021 04:27

Toate au fost prezentate la AEE

... afișează tot conținutul

Rugam sa plasati proiectul de executie si sa eliminat devizul de cheltuieli
pentru Achiziție
14.10.2021 15:40

Rugam sa plasati proiectul de executie si sa eliminati devizul de cheltuieli din documentatie (fisierul 7. proiect reconstrucție modernizare iluminat.pdf)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.10.2021 04:28

Am eliminat devizul
Link la proiect - https://drive.google.com/file/d/1L_KVQgXDX3CuNXLJ9YLelXeTQuVu1QH4/view?usp=sharing In format DWG! Nu a fost plasat deoarece DWG nu merge pe siteu!!!

... afișează tot conținutul

clarificare
pentru Achiziție
15.10.2021 10:22

Buna ziua.In devizele expertizate cum poate sa stea salariu 56.77 lei daca salariu este de 57.66 lei per ora? Fondul social este de 22,5 % pe cind trebuie sa fie 24%. Stimata Autoritate contractanta aceste devize trebuiau sa fie actualizate apoi sa publicati licitatia.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.10.2021 04:28

2. Conform prevederilor pct. 12 din Ordinul nr 69/2021 al Ministerului Finanțelor, Autoritatea contractantă este OBLIGATĂ să actualizeze documentația de proiect înainte de inițierea procedurii de achiziție. În condițiile în care această procedură este foarte anevoioasă, necesită foarte mult timp dat fiind faptul că procedurile birocratice sunt de durată (reactualizare deviz, sume, reverificare proiect, procese pentru care nu sunt planificate resurse, necesitate de a concava ședința de consiliu local, etc.). Astfel există șanse de a pierde investiția dată. Totodată menționăm că operatorii economici au posibilitatea de a depune oferte cu prețurile actuale pe piața, iar în condițiile în care suma propusă depășește bugetul planificat, autoritatea contractantă se obligă să identifice diferența de resurse financiare. De asemenea la prima organizare a tenderului au participat doi operatori economici care au depus ofertele lor la prețurile de piață, sumele de deviz fiind mai mici decât bugetul proiectului. Totodată adăugăm că proiectul de execuție și devizul a fost coordonat cu Agenție de Eficiență Energetică, fapt care ne-a permis lansarea tenderului pentru lucrarea dată, recent în trimestrul III al anului 2021.

... afișează tot conținutul

Contestatie
pentru Achiziție
18.10.2021 16:39

Aveti contestatie si este obligatia autoritatii contractante sa suspende acesta licitatie pina la luarea deciziei ANSC.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.10.2021 04:28

Vă mulțumim frumos!!

... afișează tot conținutul

Contestatie - extindere perioada
pentru Achiziție
22.10.2021 13:36

Stimata autoritate contractanta, asa cum contestatia depusa e in examinare abia pe 25 oct., aceasta fiind plasata pe 15.10, rugam respectuos extinderea perioadei conform deciziei de suspendare emise de ANSC, pastrarea termenului reprezinta o incalcare vadita a Legii 131.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.10.2021 04:29

Vă mulțumim frumos!!

... afișează tot conținutul

Către Zepto
pentru Achiziție
22.10.2021 14:44

Contestația depusă de d-stră este în privința procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1619886658995, care este deja anulată.
Respectiv nu încurcați procedurile.
Ați contestat Decizia de atunci, actuala procedură se derulează.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.10.2021 04:29

Vă mulțumim frumos!!

... afișează tot conținutul

22 oct 2021, 14:44
pentru Achiziție
25.10.2021 09:31

Daca veti fi mai atent veti vedea ca si procedura actuala este contestata.Informativa mai bine inainte de afirma ceva.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.10.2021 01:50

Nu se mai construiește Moldova în așa tempo!!

... afișează tot conținutul

Răspuns (25 oct 2021, 04:28):
pentru Achiziție
25.10.2021 09:40

https://ansc.md/ro/decizii-suspendate-2021 "Decizia nr. 03ds-41-21.pdf din 15.10.2021 contestatar „Eco Evolutions” SRL"

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.10.2021 01:50

Nu se mai construiește Moldova în așa tempo!!

... afișează tot conținutul

Procedura
pentru Achiziție
28.10.2021 11:08

Buna ziua stimate autoritate contractata, procedura data este suspendata de ANSC, pina la decizie sunteti obligati conform legii sa suspendati procedura data. O zi buna va urez

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.11.2021 13:59

Demult e rezolvata!
Nu tărăgănați termenii!!!

... afișează tot conținutul

caietul de sarcini
pentru Achiziție
29.10.2021 17:32

Plasați vă rog pe platforma caietul de sarcini cu devizul F1 in format word fiindcă in formatul pdf scanat nu se vede clar unele poziții

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.11.2021 14:00

boaghi.leonid@gmail.com - trimiteți mesaj și ca răspuns vă expediem forma F1

... afișează tot conținutul

Garantia bancara
pentru Achiziție
03.11.2021 13:37

Putem efectua garantia bancara pentru oferta prin transfer?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.11.2021 01:48

Nu. Este necesara garanție bancara emisa de banca

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
03.11.2021 13:42

Deviz 2-2-1 pozitia 18 nu se intelege ce e scris.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.11.2021 01:49

18 08-02-471-4
Priza de pamint, verticala, din otel rotund, diametru 16 mm
10 buc 1,60

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
03.11.2021 13:44

Răspuns (1 nov 2021, 14:00):
boaghi.leonid@gmail.com - trimiteți mesaj și ca răspuns vă expediem forma F1.Tot ce tine de licitatia data autoritatea contractanta este obligata sa publice pe platforma.Va rugam sa publicati caietul de sarcini vizibil.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.11.2021 01:49

+

... afișează tot conținutul

Participanți

Reconstrucția și modernizarea sistemului de iluminat stradal în s. Sireți și construcția unei stații PV cu capacitatea de 20 kW 4,519,606.00 MDL
17/11/2021 18:31
3,315,925.89 MDL
Ofertă refuzată
17/11/2021 19:12
3,490,013.17 MDL
Ofertă refuzată
17/11/2021 23:24
3,490,948.23 MDL
Ofertă refuzată
17/11/2021 19:40
3,594,196.41 MDL
Ofertă acceptată
17/11/2021 17:10
4,400,072.14 MDL
Ofertă refuzată