Reconstrucția și modernizarea iluminatului stradal, str.Konev de la intersecția str.Alexandru cel Bun pînă la str.Lesecico
suma planificată 768,750.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
768,750.00 MDL | 45300000-0 | Reconstrucția și modernizarea iluminatului stradal, str.Konev de la intersecția str.Alexandru cel Bun pînă la str.Lesecico | 1 Bucata | Lot anulat |
А уменьшение установленной мощности свыетильника, при соответствии классу М3 и Р3, допускается?
Допускается, при условии обеспечения заданного класса освещенности
Работы будут приниматься по фактическому освещению, а победителя выбирать по несоответствующему расчету в Dialux. Это возможно только в двух случаях: либо будет изменятся оферта после подписания договора, либо вы уже знаете какой светильник победит. Это нарушение транспарентности и пропорциональности оценки оферт.
Cerințele față de corpurile de iluminat sînt expuse în Anunțul de particpare pct.23-27 și în Caietul de sarcini.
Putem oferi alte corpuri de iluminat, în afară de cele prezentate în calculul Dialux ProStreet Quasar 98W?
Conform informației din Anunțul de participare de la pct.35 3)Denumirile de producători, mărci etc. întîlnite în documentația de atribuire urmează a fi interpretate ca ”echivalentul” sau ”analogul”.
Referitor la solicitarea după necesitate: Derularea unei proceduri de achiziție publică nu reprezintăun schimb formal de documente menit să conducă la semnarea de contracte, iar depunerea unei oferte reprezintă un angajament ferm din partea operatoriloreconomici asupra lucrărilor ce urmează a fi executate, autoritatea contractantăfiind obligată să se asigure și să obțină garanții privind performanțele luminotehnice a corpului de iluminat oferit, ceea ce fără raport fotometric nu poate fi îndeplinit. Neprecizarea în conținutul ofertei tehnice a unor elemente esențiale, în speță raportul fotometric, care atestă că modelul corpului de iluminat stradal folosit in calculi Dialux este identic cu cel care va filivrat, fac proba lipsei de fermitate și de seriozitate a angajamentelor asumate, iar prezentarea acestora ulterior termenului limită de deschidere alofertelor expune autoritatea contractantă la o posibilă conduită speculativă din partea ofertantului care poate schimba aceste elemente, atât în funcție de rezultatul deschiderii/evaluării ofertelor, cât și la execuția contractului,or, potrivit art. 1029 alin. (4) din Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107din 06.06.2002 oferta trebuie să fie fermă, univocă, serioasă și completă.
Atragem atenția că documentația de proiect și deviz a fost supusă verificării.
Despre solicitarea suplimentara a raportului fotometric mentionam ca solicitarea suplimentară de către Autoritatea contractantă a informației cu privire la propunerea tehnica ulterior termenului de prezentare a ofertei este contrară prevederilor normative din domeniul achizițiilor publice. Acest fapt este în contradicție cu principiul impartialitatii și tratamentului egal în privința tuturor ofertanților, prevăzut la art. 7 lit. h) din Legea nr.131/2015, iar pe de alta parte, potrivit art. 69 alin. (6) lit. b) din aceeași lege, autoritatea contractantă nu accepta oferta оn cazul în care aceasta nu poate fi evaluată conform cerințelor expuse оn documentația de atribuire.
Propuneți să fie inclusă prezentarea Raportului fotometric ca cerință de calificare?